Şimdi Ara

460 Beygir , 2100 Nm'lik torklu Ford Cargo 1846T yollara çıkmaya hazırlanıyor.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
25
Cevap
0
Favori
44.557
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 460 Beygir , 2100 Nm'lik torklu Ford Cargo 1846T yollara çıkmaya hazırlanıyor.
    Global Cargo projesinin ilk adımı , yakında yollarda.
    Prototipleri yolları arşınlar iken , lasmanı yaklaşan Ford Cargo 1846T gün sayıyor.

    460 beygir ve 2100 nm tork gücüyle ,rampalar yeni kralını bekliyor.

    http://www.haberler.com/ford-cargo-modeli-lansmani-hazirlaniyor-3840950-haberi/
    http://www.magazinulasim.com/printthread.php?tid=1416



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anka2556 -- 11 Ağustos 2012; 3:41:44 >







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Cargo 1846T: Güç ve Verimliliğin Mükemmel Birleşimi

    Ford Cargo 1846T, 460 beygir gücü ve 2100 Nm'lik torkuyla yollara çıkmaya hazırlanıyor. Bu güçlü araç, ağır yükleri taşıma ihtiyaçlarınızı karşılamak için tasarlanmıştır.

    Ford Cargo 1846T'nin kullanıcı yorumları, aracın üstün performansını ve güvenilirliğini vurgulamaktadır. Müşteriler, aracın zorlu koşullarda bile sorunsuz bir sürüş deneyimi sunduğunu belirtmektedir.

    1846 Ford Cargo'nun kullanıcı yorumları, aracın yakıt verimliliğinden de övgüyle bahsetmektedir. Gelişmiş motor teknolojisi, aracın yakıt tüketimini en aza indirerek işletme giderlerinizi düşürmeye yardımcı olur.

    Ford Cargo 1846T çekici yorumları, aracın çekme kapasitesini ve manevra kabiliyetini takdir etmektedir. Sağlam şasisi ve güçlü motoru, aracın ağır yükleri kolaylıkla çekebilmesini sağlar.

    1846 Ford Cargo, işletmeniz için güvenilir ve verimli bir nakliye çözümü arayanlar için ideal bir seçenektir. Müşteri yorumları, aracın üstün performansını, yakıt verimliliğini ve güvenilirliğini kanıtlamaktadır. Ford Cargo 1846T ile işinizin yükünü hafifletebilir ve verimliliğinizi artırabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Yakın zamanda satışa sunulacak yeni Cargo Çekici,
    mevcut Cargo’dan bir sınıf üstte ve daha lüks olacak.
    Yeni ve daha az tüketen 10.3 lt’lik (460 HP) motora sahip araçta,
    otomatik vites seçeneği, hatta camlı ve elektrikli açılır tavan bile olacak.

    Ford Cargo 1846T için milliyet gazetesindeki haber linki...

    Dünya’nın Cargo’sunu hazırladı kamyon işine dört elle sarıldı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anka2556

    Yakın zamanda satışa sunulacak yeni Cargo Çekici,
    mevcut Cargo’dan bir sınıf üstte ve daha lüks olacak.
    Yeni ve daha az tüketen 10.3 lt’lik (460 HP) motora sahip araçta,
    otomatik vites seçeneği, hatta camlı ve elektrikli açılır tavan bile olacak.

    Ford Cargo 1846T için milliyet gazetesindeki haber linki...

    Dünya’nın Cargo’sunu hazırladı kamyon işine dört elle sarıldı
    Ford Cargo 1846T 2013 Ocak da piyasaya çıkacağı açıklandı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anka2556

    Ford Cargo 1846T 2013 Ocak da piyasaya çıkacağı açıklandı.

    Alıntıları Göster
    çekici fazla gözükmesede eski ford kasayaçok benziyo.güzel maşallah
  • quote:

    Orijinalden alıntı: eren1654

    çekici fazla gözükmesede eski ford kasayaçok benziyo.güzel maşallah

    Alıntıları Göster
    son fotoğraflarla beraber tasarımın pek çekici olduğunu söyleyemem.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: murettep

    son fotoğraflarla beraber tasarımın pek çekici olduğunu söyleyemem.

    Alıntıları Göster
    http://www.ulastirmadunyasi.com/index.php/2012/09/yeni-ford-cargo-dunyayi-fethetmeye-geliyor/

    Ford Cargo 1846T

    - 2100 devirde, 460 PS

    - 1050-1550 devirde, 2100 Nm tork

    - Otomatik şanzıman

    - Yeni nesil disk freni, 282 kW motor freni

    - İntarder ( 4 kademeli 500 kW ilave yavaşlatıcı frenleme sistemi)

    - Gelişmiş fren sistemi ABS, EBS, ESP

    - Mekanik Garanti; 2 yıl sınırsız km ve 3 yıl sınırsız km (opsiyonel)

    - Uzun bakım aralığı (60 bin km)

    - Düşük işletme maliyeti (100 km’de 1,5 Euro)

    - Filo yönetim sistemlerine uyumlu araç sitemi

    - Düşük yakıt tüketimi

    - Daha fazla taşıma kapasitesi



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Anka2556 -- 11 Eylül 2012; 15:19:12 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anka2556

    http://www.ulastirmadunyasi.com/index.php/2012/09/yeni-ford-cargo-dunyayi-fethetmeye-geliyor/

    Ford Cargo 1846T

    - 2100 devirde, 460 PS

    - 1050-1550 devirde, 2100 Nm tork

    - Otomatik şanzıman

    - Yeni nesil disk freni, 282 kW motor freni

    - İntarder ( 4 kademeli 500 kW ilave yavaşlatıcı frenleme sistemi)

    - Gelişmiş fren sistemi ABS, EBS, ESP

    - Mekanik Garanti; 2 yıl sınırsız km ve 3 yıl sınırsız km (opsiyonel)

    - Uzun bakım aralığı (60 bin km)

    - Düşük işletme maliyeti (100 km’de 1,5 Euro)

    - Filo yönetim sistemlerine uyumlu araç sitemi

    - Düşük yakıt tüketimi

    - Daha fazla taşıma kapasitesi

    Alıntıları Göster
    http://www.kamyonum.com.tr/haber/One-Ford-Stratejisi-nin-Ilk-Cekicisi-Kasim-da-Uretimde/19422




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anka2556

    http://www.kamyonum.com.tr/haber/One-Ford-Stratejisi-nin-Ilk-Cekicisi-Kasim-da-Uretimde/19422

    Alıntıları Göster
    yani üzülerek şu aracı seyrediyorum....

    ooo mükemmel tasarım az yakıt ergonomik kabin konforlu süspansion vs gibi kelimelerin hepsi laaaaffff....

    eski kupaya tampon yap yukardan yükselt sonra birde çakma motor interdar vs sonra gel arabayı ben yaptım de bu millete itele gitsinnn.....

    birde yılın kamyonuna aday olacakmış pehh pehh pehhh .......

    arkadaş bu koçun otomativ zihniyeti yıllardır değişmedi gitti......

    şirketlerimizinde koç sevdası değişmedi desem yalan olmaz....

    yani bir türkiye vatandaşı olarak bu bizim aracımızdır işte budur diyip göğsümüz hala kabarmadı.....

    şimdi bakıyorum ağızlara alınmış şişirme laflar vs vs ....

    bence bu araç 1838 in modifiye hali olarak piyasaya sürülmeliydi....

    global rekabettee daha geniş kabin ve daha mükemmel bir tasarım sunabilirlerdi zira yapılması okadarda zor değildi...

    FUAT ARI adlı üstadımız cargonun global rekabette birilerine kafa tutması için gereken çizimi daha önce bizlerle paylaşmıştı...

    otosan firmasının at gözlüklerini çıkarma vakti demekki daha gelmedi....

    işte fuat arı ' nın global rekabette türk damgasını vuracak ford cargosu



    http://s3images.coroflot.com/user_files/individual_files/original_239686_jY6fqNRNdQKukL6Ji3JtY9V0Q.jpg


    1846 adlı ucubede bizim milletimize laik görünen araç.....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: murat067

    yani üzülerek şu aracı seyrediyorum....

    ooo mükemmel tasarım az yakıt ergonomik kabin konforlu süspansion vs gibi kelimelerin hepsi laaaaffff....

    eski kupaya tampon yap yukardan yükselt sonra birde çakma motor interdar vs sonra gel arabayı ben yaptım de bu millete itele gitsinnn.....

    birde yılın kamyonuna aday olacakmış pehh pehh pehhh .......

    arkadaş bu koçun otomativ zihniyeti yıllardır değişmedi gitti......

    şirketlerimizinde koç sevdası değişmedi desem yalan olmaz....

    yani bir türkiye vatandaşı olarak bu bizim aracımızdır işte budur diyip göğsümüz hala kabarmadı.....

    şimdi bakıyorum ağızlara alınmış şişirme laflar vs vs ....

    bence bu araç 1838 in modifiye hali olarak piyasaya sürülmeliydi....

    global rekabettee daha geniş kabin ve daha mükemmel bir tasarım sunabilirlerdi zira yapılması okadarda zor değildi...

    FUAT ARI adlı üstadımız cargonun global rekabette birilerine kafa tutması için gereken çizimi daha önce bizlerle paylaşmıştı...

    otosan firmasının at gözlüklerini çıkarma vakti demekki daha gelmedi....

    işte fuat arı ' nın global rekabette türk damgasını vuracak ford cargosu



    http://s3images.coroflot.com/user_files/individual_files/original_239686_jY6fqNRNdQKukL6Ji3JtY9V0Q.jpg


    1846 adlı ucubede bizim milletimize laik görünen araç.....

    Alıntıları Göster
    Bu kasa makyajlı bi kasa doğru.
    Asıl global ürün için bambaşka bi kasa tasarlanıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anka2556

    Bu kasa makyajlı bi kasa doğru.
    Asıl global ürün için bambaşka bi kasa tasarlanıyor.

    Alıntıları Göster
    1838 de piyasada olacakmış
  • quote:

    Orijinalden alıntı: İlkem22

    1838 de piyasada olacakmış

    Alıntıları Göster
    2100 NM'lik rampaların yeni kralı.

    O da iyiymiş...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BmCpRo827

    2100 NM'lik rampaların yeni kralı.

    O da iyiymiş...

    Alıntıları Göster
    1843 Cargo triptonik vites test aracını kullanma fırsatım oldu. Bana sorarsanız 1838 le hiç alakası yok yürürü iyi, körüklü kabini eskisine göre daha ferah ve rahat fakat kaporta ve iç mekan kalitesi yine düşük.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DosTÇakaL

    1843 Cargo triptonik vites test aracını kullanma fırsatım oldu. Bana sorarsanız 1838 le hiç alakası yok yürürü iyi, körüklü kabini eskisine göre daha ferah ve rahat fakat kaporta ve iç mekan kalitesi yine düşük.

    Alıntıları Göster
    ARACIN MOTORU TAMAMEN İVECO AYRICA İVECO STRALİSTE KULLANILAN ZF ŞANZIMAN VAR BU ARACI ALANA KADAR İVECO STRALİS ALMAK DAHA MANTIKLI EN AZINDAN ORJİNALİNE BİNERİM. BİLDİĞİNİZ İVECOYU CARGO YAPIP PİYASAYA SÜRÜYORLAR.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Nukas

    ARACIN MOTORU TAMAMEN İVECO AYRICA İVECO STRALİSTE KULLANILAN ZF ŞANZIMAN VAR BU ARACI ALANA KADAR İVECO STRALİS ALMAK DAHA MANTIKLI EN AZINDAN ORJİNALİNE BİNERİM. BİLDİĞİNİZ İVECOYU CARGO YAPIP PİYASAYA SÜRÜYORLAR.

    Alıntıları Göster
    motor Iveco değil FPT (Fiat Power Train) ve Ford için modifiye edilmiş bir motor.

    Global üreticiler için bu son derece normal bir durum.

    Aynı mantıkla Volvo ve Reanult Deutz motor kullanıyor;

    Caterpillar Perkins motor kullanıyor ,

    Hitachi - ISUZU motoru kullanıyor

    BMC - Cummins kullanıyor.

    Araç = Motor mantığı mühendisliğin M'sini bilmemektir. Gözle metre , kulakla desibel , parmakla sıcaklık ölçen her konunun uzmanı duayeni bu forumda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eureeka

    motor Iveco değil FPT (Fiat Power Train) ve Ford için modifiye edilmiş bir motor.

    Global üreticiler için bu son derece normal bir durum.

    Aynı mantıkla Volvo ve Reanult Deutz motor kullanıyor;

    Caterpillar Perkins motor kullanıyor ,

    Hitachi - ISUZU motoru kullanıyor

    BMC - Cummins kullanıyor.

    Araç = Motor mantığı mühendisliğin M'sini bilmemektir. Gözle metre , kulakla desibel , parmakla sıcaklık ölçen her konunun uzmanı duayeni bu forumda

    Alıntıları Göster
    1846 T 'yi alıp bir daha kapımım önüne koymam nedeni ne gelince ;
    1) Yakıtı gerçekten fazla yakıyor, daha öncede sıfır araç alıp kullandık hiçbiri bu kadar çok yakmamıştı(22.000KM)
    2)Araçta sürekli Addblue ve arıza lambası yakıyor ve çekişten düşüyor, servisde 10 gün boyunca yattı ve arıza çözülemedi. Borçlanıp almayın çalışır öderim dersin serviste yatarsın.
    3)Otomatik vites araçlarında öne doğru yığılma oluyor bizim şöförler hiç beğenmedi.
    4)Çamurluk ve avadanlık araba sallandıkça birbirine değiyor ve kırıldı. Bu arada kırılan parçada garantiye girmezmiş sanki benim yüzümden kırıldı
    5)Göstergeler çok basit hiç hoşuma gitmedi.

    Bu arada yakıtta da petrol istasyonunu kullanmanız gerekecek

    Bu araç ne zaman tutar fiyatlarını 1838 ayarına çekerse başarılı olur ama onun dışında bu fiyatla zor

    Mercedes'ten şaşmayacaksın bana bunu öğretti saolsunlar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fcs01 -- 3 Nisan 2013; 16:49:00 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcs01

    1846 T 'yi alıp bir daha kapımım önüne koymam nedeni ne gelince ;
    1) Yakıtı gerçekten fazla yakıyor, daha öncede sıfır araç alıp kullandık hiçbiri bu kadar çok yakmamıştı(22.000KM)
    2)Araçta sürekli Addblue ve arıza lambası yakıyor ve çekişten düşüyor, servisde 10 gün boyunca yattı ve arıza çözülemedi. Borçlanıp almayın çalışır öderim dersin serviste yatarsın.
    3)Otomatik vites araçlarında öne doğru yığılma oluyor bizim şöförler hiç beğenmedi.
    4)Çamurluk ve avadanlık araba sallandıkça birbirine değiyor ve kırıldı. Bu arada kırılan parçada garantiye girmezmiş sanki benim yüzümden kırıldı
    5)Göstergeler çok basit hiç hoşuma gitmedi.

    Bu arada yakıtta da petrol istasyonunu kullanmanız gerekecek

    Bu araç ne zaman tutar fiyatlarını 1838 ayarına çekerse başarılı olur ama onun dışında bu fiyatla zor

    Mercedes'ten şaşmayacaksın bana bunu öğretti saolsunlar

    Alıntıları Göster
    1846 'dan Ford 4 ayda kaç adet sattı bilen varmı?? Ben yollarda hiç görmüyorum da




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcs01

    1846 'dan Ford 4 ayda kaç adet sattı bilen varmı?? Ben yollarda hiç görmüyorum da

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Açılmayan Kavanoz

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcs01

    1846 'dan Ford 4 ayda kaç adet sattı bilen varmı?? Ben yollarda hiç görmüyorum da

    +1

    Alıntıları Göster
    bence pek satmadı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: fcs01

    1846 'dan Ford 4 ayda kaç adet sattı bilen varmı?? Ben yollarda hiç görmüyorum da

    fcs01 firma nedir ? bizim patronlarda 1846 için görüşüyorlar. Olumsuz yorumlar varsa (özellikle yakıt) görüştürmek isterim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Motorhead

    quote:

    Orijinalden alıntı: fcs01

    1846 'dan Ford 4 ayda kaç adet sattı bilen varmı?? Ben yollarda hiç görmüyorum da

    fcs01 firma nedir ? bizim patronlarda 1846 için görüşüyorlar. Olumsuz yorumlar varsa (özellikle yakıt) görüştürmek isterim.

    uzun süredir foruma bakamdım. Mesajı yeni gördüm. Umarım araç almamışsınızdır. özelden ulaşırsanız bilgileri. Ben tekrar söylüyorum. 1846'ya bulaşmayın ağrısız başınızı ağrıtırsınız. Mercedes 1840'dan şaşmamanızı tavsiye ederim. Parçaları bol ustası bol yan sanayisi bol bütçenize göre bulursunuz ama bu Fordlar öyle değil çok tutulmadığı için doğru düzgün yan sanayisi yok




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.