|
Yeni Chery TIGGO 9 PHEV, 1400 km'nin üzerinde menzil sunuyor
-
-
Çinliler piyasanın içinden geçecekler bu yüzden ucuza satıyorlar araçlarını. Çin bugün dünyanın en büyük otomobil pazarlarından biri olmasının yanısıra adamların 180 - 200 tane otomobil markası var ne kadar istikrarlı olduklarını gösteriyorlar
-
Önce kutu gibi t8 çıkarıyorlar sonra yavaş yavaş daha göze hoş gelen güzelleştirmeler yapıyorlar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Aşırı devasa ve lüks durmuyor mu Bayıldım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
her anlamda iddialı bu aracın rakibi yok şuan, kağıt üzerinde
-
Skoda da zamanında tutulmazdı Vw grup satın aldı söylentisiyle uçup gitti. Oysa zamanında çıkardıkları superb, passat’tan daha şık ve konforluydu. Hyundai’yi kimse almazdı. Teneke diyerek kötülüyordu herkes. Japon ve Alman arabalarının ülkemizde konuşulduğu dönemler de Hyundai ve kia üvey evlat muamelesi görüyordu. Peugeot ve Renault’tan sonra anılıyordu isimleri. Zaten daha eskilere gidersek Abd otomobilleri domine ediyordu piyasayı. Özetlemek gerekirse şuan da devir Çin’lilerin devri gibi görünüyor. Adamlar büyük otomotiv markalarıyla ortaklık kurdu, arge çalışmaları yaptı ve şuan piyasaya ucuzdan araç veriyorlar. Ama insanlarımız Çin algısından dolayı araçlara güvenemiyor. Güvenemeyenlerde söylentilere kulak asanlar ya da otomobil sektörü ile ucuz elektronik cihaz sektörünü bir biriyle karıştıranlar. Öyle yorumlar görüyorum ki , adamlar resmen otomobile ucuz çin malı oyuncak araba muamelesi yapıyor. Yaw adamlar otomobil fuarında görücüye çıkarmış araçları çarpışma testine sokuyor. Dünya devi markalarla ortaklık kuruyorlar. Neyse fiyat performans ikilisi korundukça bizim için sıkıntı yok. Aklı olan; henüz ucuzken gider biner, test eder, yerinde görüp öyle alır. Kimseye zorla satmıyorlar 😂
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
-
bu araçlardaki geçiş dönemi gerçekten sıkıntılı bir hal aldı. teknolojiyle birlikte o kadar hızlı değişmeye başladı ki 1 sene sonra çıkan modeller bile çok farkediyor artık. şuan ne alsam elimde patlayacak gibi bir his taşıyorum nedense.
-
Tank tank
-
Doğru tespit, aldığımız (araç özelinde konuşursak) en yeni araç bile 6 ay sonra demode kalabiliyor. Teknoloji inanılmaz bir hızla gelişiyor.
-
Yaparsa chery yapar ...
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Full hibrit isteriz.Fişle uğraştırmayın bizi.
-
Bundan 30-40-50 sene önce üretilmiş araçlar pert olmadıysa ucuz parça değişimi ve düzenli bakımla hala binilebiliyorken bugün çıkan bol oyuncaklı bu elektrikli araçların ömrünü aynı uzunlukta göremiyorum, sanki 5-10 sene sonra artan bakım ve yürütme maaliyetleri yüzünden pahalı birer çöpe dönüşecekler gibi hissediyorum. Yüz binin üzerinde hareketli parçası bulunan otomobil gibi komplike makinelerin bu kadar teknolojik olmasını hem çevre hem de ekonomi açısında çok doğru bulmuyorum. Eli anahtar tutan her insanın rahatlıkla bakım onarım yapabileceği makineler olmalılar bence tıpkı eski araçlar gibi. Umarım yanılırım.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Kayış gibi..
-
Arka lambalar bu sefer olmuş Tiggo
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Avrupada amerikada çok sorun olmaz, 2. elde adam satamasa bile hurdaya atar yenisini alır, ki abd de bile teslanın değer kaybı satışları etkilemeye başladı. Bizim ülkede 2. el değeri hayati derecede önemli. Teknoloji iyice oturana kadar niş bir kitle harici satışlar düşük kalır.
-
Aynen öyle sağlam tespit tebrikler 👍🏼
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Çinliler böyle devam ederse 1/2 yıla piyasanın yarısına hakim olacaklardır
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
chery iyi hoş ama internette çok fazla şikayet var araç hakkında ve çoğu çözümlenmemiş işiniz servise düşene kadar iyi yanii ama chery ile servise düştüysen geçmiş olsun
-
Kutu gibi T8 mi
bu araçlardaki geçiş dönemi gerçekten sıkıntılı bir hal aldı. teknolojiyle birlikte o kadar hızlı değişmeye başladı ki 1 sene sonra çıkan modeller bile çok farkediyor artık. şuan ne alsam elimde patlayacak gibi bir his taşıyorum nedense. |
Çinliler piyasanın içinden geçecekler bu yüzden ucuza satıyorlar araçlarını. Çin bugün dünyanın en büyük otomobil pazarlarından biri olmasının yanısıra adamların 180 - 200 tane otomobil markası var ne kadar istikrarlı olduklarını gösteriyorlar
|
Skoda da zamanında tutulmazdı Vw grup satın aldı söylentisiyle uçup gitti. Oysa zamanında çıkardıkları superb, passat’tan daha şık ve konforluydu. Hyundai’yi kimse almazdı. Teneke diyerek kötülüyordu herkes. Japon ve Alman arabalarının ülkemizde konuşulduğu dönemler de Hyundai ve kia üvey evlat muamelesi görüyordu. Peugeot ve Renault’tan sonra anılıyordu isimleri. Zaten daha eskilere gidersek Abd otomobilleri domine ediyordu piyasayı. Özetlemek gerekirse şuan da devir Çin’lilerin devri gibi görünüyor. Adamlar büyük otomotiv markalarıyla ortaklık kurdu, arge çalışmaları yaptı ve şuan piyasaya ucuzdan araç veriyorlar. Ama insanlarımız Çin algısından dolayı araçlara güvenemiyor. Güvenemeyenlerde söylentilere kulak asanlar ya da otomobil sektörü ile ucuz elektronik cihaz sektörünü bir biriyle karıştıranlar. Öyle yorumlar görüyorum ki , adamlar resmen otomobile ucuz çin malı oyuncak araba muamelesi yapıyor. Yaw adamlar otomobil fuarında görücüye çıkarmış araçları çarpışma testine sokuyor. Dünya devi markalarla ortaklık kuruyorlar. Neyse fiyat performans ikilisi korundukça bizim için sıkıntı yok. Aklı olan; henüz ucuzken gider biner, test eder, yerinde görüp öyle alır. Kimseye zorla satmıyorlar 😂
|
Aşırı devasa ve lüks durmuyor mu Bayıldım
|
her anlamda iddialı bu aracın rakibi yok şuan, kağıt üzerinde |
Yaparsa chery yapar ...
|
çok farklı markalarda araçlar kullandım, şu anda mercedes kullanıyorum ve ailede de chery var, biraz abartılı gelecek ama servisinden en mutsuz olduğum firma açık ara mercedes ve hemen arkasında da citroen, en memnun kaldığım firma ise chery duyduklarınıza inanmayın, kullanıcılarıyla konuşun mutlaka |
Doğru tespit, aldığımız (araç özelinde konuşursak) en yeni araç bile 6 ay sonra demode kalabiliyor. Teknoloji inanılmaz bir hızla gelişiyor. |
Tiggo 9 PHEV Türkiye'de Mercedes, BMW, Audi fiyatına satılırsa tutulmaz ama onların altında bir fiyatla Türkiye pazarına girerse tutulur iş yapar. Bizim millet marka takıntılıdır premium marka fiyatına satılırsa insanlar doğal olarak premium marka alır bu yüzden ne kadar kaliteli ve iyi bir araç olursa olsun premium markalar seviyesinde bir fiyatla Türkiye'de satılmamalı. Chery kötü marka algısını kısa zamanda silmeyi başardı yeni modelleriyle iyi bir ivme yakaladı ülkemizde geçmişten kalan kötü olan marka algısını da yavaş yavaş düzeltmeye başardı. Ülkemizde Hyundai nasıl marka algısını düzelttiyse Chery de aynı şekilde doğru politikayla marka algısını düzeltme yolunda ilerliyor
|
Benzer içerikler
- whatsapp numara kaydetmeden mesaj atma
- whatsapp görüntülü not
- autocad sistem gereksinimleri
- video boyutu küçültme
- instagram hesap çalma
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X