Şimdi Ara

5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
894
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu



    Ağustos ayında şarj edilebilir hibrit (PHEV) ve %100 elektrikli araç satışlarının ikiye katlandığı Çin'den yeni modeller gelmeye devam ediyor. Xpeng, yeni elektrikli SUV modeli G9'u satışa sundu. Premium sınıfa giren yeni Xpeng G9, 480 kW'a kadar hızlı şarj özelliğiyle dikkat çekiyor.



    Xpeng G9 hangi özelliklere sahip?



    Elektrikli bir D-SUV olan Xpeng G9'da farklı güç ve batarya seçenekleri sunuluyor. Giriş seviyesindeki tek motorlu arkadan itişli versiyonun 230 kW (309 hp) ve 430 Nm tork değerleri yabana atılmayacak cinsten. Üstelik bir de çift motora sahip dört tekerlekten çekişli Performance versiyonu var ki onun da öndeki motoru fazladan 175 kW (235 hp) ve 278 Nm tork desteği sunuyor. Tek motorlu versiyonlar 0-100 hızlanmasını 6,4 saniyede, çift motorlular ise 3,9 saniye gibi etkileyici bir sürede tamamlıyor. Son hız ise 200 km/s ile sınırlandırılmış.



    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu



    Batarya ve menzil



    Xpeng G9'un tek motorlu standart bataryalı seçeneğinde 78.2 kWsa lityum demir fosfat batarya paketi görev yapıyor. Bu batarya, Çin'de geçerli olan yeni CLTC normuna göre 570 kilometre menzil sunuyor. Yine tek motorlu olan uzun menzilli seçenekte ise kapasite 98 kWsa'e yükselirken menzil de 700 kilometreye kadar çıkıyor. Çift motorlu Performance versiyonu ise standart olarak büyük batarya ile donatılmış ve 650 kilometre sürüş menzili sunuyor. Xpeng şu sıralar 480 kW gücünde yeni şarj cihazlarının kurulumuyla meşgul. Bu cihazlar G9'un bataryasına 5 dakika şarj ile 200 km menzil kazandıracak.



    Dış tasarım



    Xpeng G9, 4891 mm uzunluğa, 1937 mm genişliğe, 1680 mm yüksekliğe ve 2998 mm aks mesafesine sahip. Tasarımı oldukça sade ve akıcı, 0.27 Cd hava sürtünme katsayısına sahip. Önde ince LED şeritler ve köşeli aydınlatmalardan oluşan bölünmüş far tasarımı mevcut. Gövde renginden bağımsız yer yer parlak siyah parçaların da karşımıza çıktığı tasarımda gizli kapı kolları, şık tavan rayları, boydan boya uzanan LED stoplar ve küçük arka spoyler da dikkat çeken detaylar arasında.



    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu



    İç tasarım ve teknolojiler



    Elektrikli SUV'un dış kabuğundaki sadelik yaşam alanına da yansımış. Tüm versiyonlar 5 koltuklu ve Dynaudio hoparlörlere sahip. Bu hoparlörlerden 8 tanesi standart ancak fazladan 3 bin dolar ile 14 hoparlör daha eklenebiliyor. Konsol ekranlarla bezeli ve bunların en küçüğü 10.25 inçlik dijital gösterge paneli. Diğer bitişik ekranlar işe yaklaşık 15 inç. Bu ekranlar Qualcomm 8155 yonga setinden güç alan X-mart 4.0 sistemiyle çalışıyor. Orta konsolda ise erişmesi oldukça kolay olan iki tane kablosuz cep telefonu ünitesi göze çarpıyor.



    Xpeng G9'un XPILOT 4.0 isimli otonom sürüş sisteminden de bahsetmeden geçmeyelim. 2 Lidar ve 5 milimetrik dalga sensörü dahil toplam 31 sensörden beslenen bu sistem 508 TOPS işlem gücüne sahip Nvidia Drive Orin yonga setinden güç alıyor. Bu sistemin öne çıkan özelliği, Tesla'nın Full-Self Driving Beta sistemi gibi şehir içinde de otonom kullanıma imkan tanıyor olması. Konuyla ilgili buradaki haberimize göz atabilirsiniz.



    Fiyat



    Gelelim fiyat konusuna. Xpeng G9'un Çin'deki fiyatları 309.900 Yuan'dan (800 bin TL) başlıyor ve 469.900 Yuan'a (1 milyon 214 bin TL) kadar çıkıyor. 





    Resim Galerisi

    Resimin Açıklaması
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu
    5 dakika şarjla 200 km menzil! Xpeng G9 elektrikli SUV Çin'de satışa sunuldu








  • Hızlı şarj en önemli etken bence menzilden ziyade.

    Sonuçta 5 dk’da tuvalet molasında yol için yeterince menzil elde ediyorsun ve araç bir anda şehirler arasına uygun oluyor.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Atı alan Üsküdarı geçti beyler çin arabası artık bu ülkede uygun fiyata satılmaz. Bu halka el arabası bile fazla.

  • Atı alan üsküdarı geçmiş

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • nah satarız artık biz çıkartana kadar adamlar 3 model çıkardı

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Satar satar ama az satar

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Ucuz hafif en az 1000 Km Kapasiteli 10.000 Dolum yapabilen bir batarya çıkmadıkça kimse elektirikliye geçmez.

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • gun kullanıcısına yanıt
    Bence o 5 dakika olayı pilin en hızlı dolum olabildiği zaman aralığında. Yani 5+5 400 km giderim denilecek bir durumu olmayabilir.

  • Alınır. Lityum demir fosfat bataryası 3000 çevrim götürür. 500km menzille 1.5 milyon km ömür demek.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Bu iş cep telefonu olayına dönecek gibi.

    2 sene önce bir telefon aldım hala kullanıyorum 65W SuperCharge var telefonda. 57 dakikada 0'dan 100'e şarj ediyor telefonu.

    Eskiden telefonu geceden şarja koyar sabaha kadar şarj ederdik.

    Şimdi gece telefonu şarja koymayı unuttum artık.

    Sabah kalkıyorum traş olup el yüz yıkayıp üst baş giyinene kadar 30 dk da %50 şarj oluyor. Ve rahat akşama kadar çıkarıyor günü.

    Oh be rahatlığa bak dedim ilk zamanlar.


    Ama sonradan 120W'lık aletler çıktı ve bazı telefonlar şu anda 25 dakikada %100 şarj oluyor.

    Hatta 240W'lık şarj cihazları bile çıkmaya başladı. 12 dakikada %100 şarj oluyorlar.


    Şu an bence elektrikli araç alanların 4-5 sene sonra elinde patlayacak.

    3 saatte 300 KM menzil sunan araçların yerini 5 dakikada 500 KM menzil sunan araçlar alacak belkide.

  • Red_devil33 kullanıcısına yanıt

    Benzin o kadar gitmiyor, yeterli şarj istasyonları kurulsun hiç sorun olmaz.


    Kaçış yok bundan elektrikli ye geçecek herkes, hatta benzinlik bulmakta zorlanacak millet tam tersi

    Hele bu Rusya olayından sonra güneş enerjisinden elektrik üretimi iyice artacak, Avrupa Amerika full bunlara yatırim yapıyor




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 9090XWB -- 24 Eylül 2022; 10:4:40 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt
    Eskileri Modifiye edebilen kitler çıkar diye düşünüyorum. Yani o kadar da karamsar olmamak lazım

    Umarım araç sahipleri bu sorunla karşılaşmaz



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TIGERSHARK -- 24 Eylül 2022; 13:18:2 >




  • Cloud Nine kullanıcısına yanıt

    Kesinlikle haklısın


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Patlamazsa cin malina guven olmaz

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Vay be. 5 dakika çok iyi. Giderek hızlanıyor batarya gelişimleri.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Tek şarj ile Turkiye turu yapmaya az kaldı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çinliler dünyayı ele geçirdi resmen argeleri iyi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kim ne derse desin Çinliler dünya otomobil piyasasını yakında eline geçirecek. Japonlar ve Korelilerden sonra otomobil dünyasında Çinlilerin devri başlayacak adamlar gümbür gümbür geliyor

  • araç güzel olmuş, bize de gelse de yollarda görebilsek

  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.