Şimdi Ara

4x4 kontratlı iphone4 vodafone rezaleti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
695
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba Arkadaşlar, ayın 12'sinde yeni bir hat alayım dedim. Almışken aynı zamanda cihaz da olsun dedim. Diğer faturalı hattımı Turkcell kardeşime verdim. Vodafone bayine gittim. 149 tl'lik paketinizden istiyorum dedim. İşte her yöne 750 dakika, 500 sms+mms ve sınırsız internet vs. Voadafone müdürüne hemen hat açıldığında bu hizmetleri kullanabilecek miyim diye sordum. Tabi ki beyefendi hemen kullanmaya başlayabilirsiniz dedi. Olay İstanbul'da Sirkeci'deki Vodafone bayisinde geçiyor. Neyse gönül rahatlığıyla kullanmaya başladım. Sms, mms, her yöne arama, internet kullanıyorum. Pazartesi bir bakayım dedim ne kullanmışım diye. Bir baktım 308,34 TL. diye bir şey var. Smsler, aramalar ücretli ama internete girişler ücretsiz görünüyor. Bayiye gittim bu nedir diye. Allah Allah onlar da anlamadı. Konuşmanın örneğini merkeze mail atacağını rahatlıkla teli kullanmaya devam edebileceğimi söyledi. Ayrıldım. Ama bir şüphe düştü araştırmaya karar verdim. Müşteri hizmetlerini aradım. Durumu izah ettim. Ama beyefendi dedi sizin o hizmetleri kullanmanız 12.09.2011 de şuan siz grup paketi mi ne dedi kullanıyorsunuz. İşte vodafonlularla 5 kuruş, diğerleriyle 34 kuruş, sms 34 kuruş deyince çıldırma noktasına geldim. Bayinin bunu size açıklaması gerekirdi dedi. Hemen şikayet formu oluşturun dedim bayi adı ve müdürün adını verdim. Soluğu bayide aldım. Müdürün önüne kağıdı fırlattım. Sen benimle dalgamı geçiyorsun kardeşim beni ücretli şekilde konuşturuyorsun dedim. Bana bir ay sonra tarifenizi kullanbilirsiniz desen zaten almayacaktım. Cihazın yüzüne mi seyredeceğim bir ay boyunca. Hem de oruçluyum. Tamam beyefendi çözeceğim falan filan görüşmeler yaptı etti. İşte fatura kesilince iade yapılacak bir sistemsel sorundan kaynaklanmış falan filan. Ben bu ücreti ödemeyeceğim dedim öyle bir tutar yansırsa. Tamam bizim hatamız dedi. E dedim 1 ay ben bu teli kullanamayacak mıyım? Evet öyle maalesef. Ordan bana bir tel veriyorsun ve pakette bulunan hizmetleri içeren bir hatla birlikte. Tamam beyefendi dedi. Kendi telini sıfır hat tanımlı olarak verdi. Bir de kardeşim durumu izah eden bir yazı yaz (işte bu tarihler arasında hatadan dolayı müşteri mağdur olmuştur bilgi verilmemiştir diye) adını soyadını, kaşeni, imzanı at dedim ve yazılı belgemi aldım çıktım. Çünkü herhangi bir sorunda yazılı belge şart. Kendisi ödemek durumunda. Sonra cebe mesaj geldi itirazınız ilgili birime iletildi falan filan. Kısaca KOSKOCA!? vodafone sınıfta kaldı benim için. Kontrat biter bitmez Turkcelle taşıyacağım hattımı. Zaten bir hattım vardı 14 yıldır kullandığım. Hiçbir sorun yaşamadım ya. İşte böyle vodafondan iphone4 alırken çok dikkat edin. Bakalım nasıl sonuçlanacak bu iş. Herkese hayırlı ramazanlar diliyorum. Saygılarımla. İyi forumlar.







  • vodafone self serviste problem var.güncel faturanız kesildiğinde sorun olmayacaktır.birçok kişide bu durum var merak etmeyin faturanızı bekleyin..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilkerbb

    vodafone self serviste problem var.güncel faturanız kesildiğinde sorun olmayacaktır.birçok kişide bu durum var merak etmeyin faturanızı bekleyin..


    İnşallah dediğiniz gibi olur. Ancak bu benim cihazı 1 ay süreyle kullanamayacağım gerçeğini ortadan kaldırmıyor maalesef. Yalnızca internet kullanabilirm. İnanın onu bile kullanmak istemiyorum. Soğudum çünkü.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bilgisatan -- 16 Ağustos 2011; 9:13:37 >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.