Şimdi Ara

Vodafone hattı kendi üzerime alma [ÇÖZÜLDÜ]

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
24
Cevap
0
Favori
120.330
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Şu an annemin üzerine hat kullanıyorum. 19 yaşımı geçtim, annemin herhangi birşey yapmasına gerek kalmadan hattı kendi üzerime alabilir miyim? Şu an taahhütlü bir tarife içinde, taahhüt sıkıntısı olur mu ceza falan gelir mi isim değişikliği olunca?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SpesifikBrush -- 2 Aralık 2016; 21:4:24 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Vodafone Hattını Kendi Üzerine Alma

    Başkasının üzerine olan bir Vodafone hattını kendi üzerine almak için şu adımları takip edebilirsin:

    • Hat Sahibinin Kimlik Bilgileri: Hat sahibi olan kişinin kimlik kartı veya pasaportu ve güncel adresi gibi kimlik belgelerine ihtiyacın olacak.
    • Vodafone Mağazasına Git: En yakın Vodafone mağazasına git ve kimlik belgelerini ve almak istediğin hatla ilgili bilgileri ibraz et.
    • Hat Transferi Talebi: Vodafone müşteri temsilcisine, babanın üzerine olan hattı kendi üzerine almak istediğini bildir.
    • Sahiplik Değişikliği Süreci: Vodafone, hat sahibinin onayını almak için iletişime geçecektir. Hat sahibi onay verdikten sonra sahiplik değişikliği işlemi tamamlanacaktır.

    Notlar:

    • Hat sahipliği değişikliği için bazı durumlarda ek ücretler uygulanabilir.
    • Hat üzerindeki borçlar veya cezalar varsa, öncelikle bunların ödenmesi gerekir.
    • Hat sahibi değişikliği işlemi genellikle birkaç iş günü içinde tamamlanır.
    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • UP önemli lütfen
  • Annenizin herhangi birşey yapmadan üstünüze almanız imkansız. Beraber gitmeniz lazım iletişim merkezlerine hattı devralmak icin. Yanınızda kimlikleriniz olmalı ve sizin adınıza kayıtlı herhangi bir fatura veya kredi kartı ekstresi veya muhtardan alınma ikametgah olmalı.



    Ayrıca isim değişikliğinde taahhüt iptal olur ve ceza yersiniz. Hattınız sıfır hat muamelesi göreceği icin ek olarak yıllık 60 TL civarı olan vergiyi ödemek zorunda kalırsınız. Genelde operatörler bu ücreti 12 ye bölerek faturaya yansıtıyorlar ama hat devrinde nasıl oluyor bilmiyorum. Pesin de yansıtabilirler.

    NOT: artık bu tarz konulara pek yazan olmuyor. Çünkü benzer açılan o kadar çok konu var ki. Eğer arama kısmını kullanırsanız benim yazmış olduğumdan daha fazla bilgiye ulaşma olasılığınız yüksek.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.R.E.S. -- 30 Kasım 2016; 23:42:20 >
  • A.R.E.S. kullanıcısına yanıt
    Forum aramasını kullanamıyorum pek, istediğim şeyler çıkmıyor, konunun tam ismini yazmak falan gerekiyor. Peki o zaman seneye zaten Turkcell'e ya da TT'ye geçerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LttleHedgehog

    Forum aramasını kullanamıyorum pek, istediğim şeyler çıkmıyor, konunun tam ismini yazmak falan gerekiyor. Peki o zaman seneye zaten Turkcell'e ya da TT'ye geçerim.

    Hat Vodafone ise ve prefixi Vodafone ise yani 541, 542, 543, 544, 545, 546, 547, 548 veya 549 ile başlıyorsa anneniz 18 lira karşılığında telefonla numara değişimi yapabilir. Anneniz numara değiştiği anda o numara boşa düşüyor sizde de bir Vodafone hat varsa sizde 18 lira karşılığında numara değişiyorsunuz ve annenizin eski numarasını söylüyorsunuz bu şekilde sistem size o numarayı veriyor. Elinizde Vodafone prefixli başka bir Vodafone hat yoksa en mantıklısı anneniz ile Vodafone bayisine gitmeniz olacaktır.
  • comsat C kullanıcısına yanıt
    Hattım 541 ile başlıyor. Başka hattım yok. Yani annem ile mi gitmem lazım?
  • Hat sahibi olmadan en ufak bi işlem bile yapamazsın.
  • AMC A kullanıcısına yanıt
    Tamam teşekkürler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LttleHedgehog

    Hattım 541 ile başlıyor. Başka hattım yok. Yani annem ile mi gitmem lazım?

    Annenizle birlikte Vodafone cep merkezine giderseniz annenizin üstüne olan hattı 15 dakika içinde kendi üstünüze alabilirsiniz.
  • comsat C kullanıcısına yanıt
    Taahhüt sıkıntı olur mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LttleHedgehog

    Taahhüt sıkıntı olur mu?

    Ne taahhüdü var ve ne kadar taahhüt var. Turkcell aile içi geçişlerde imza karşılığında taahhüdü devam ettirebiliyor ama Vodafone nasıl bir yol izliyor bilmiyorum. Eğer ciddi bir taahhüt varsa (örneğin telefon taahhüdü gibi) ceza ödememek için bu konuyu Vodafone cep merkezine danışmanızda yarar var.
  • comsat C kullanıcısına yanıt
    Cihaz yok, 1 yıllık Red 10 tarifesinin taahhütü var.siz bilmiyorsanız o zaman ben kendim bir yere sorayım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: LttleHedgehog

    Cihaz yok, 1 yıllık Red 10 tarifesinin taahhütü var.siz bilmiyorsanız o zaman ben kendim bir yere sorayım.

    Vodafone'da bilmiyorum. Turkcell'de tarife için taahhüt varsa ve soyadı aynı olan aile içindeki birine hat devri yapılıyorsa taahhüt sözleşmesi imza karşılığında devir edilebiliyor. Vodafone'da böyle bir uygulama var mı yok mu bilmiyorum. Vodafone'un ana bayisi olan bir cep merkezine veya müşteri hizmetlerine bu durumu sormanızı tavsiye ederim. Vodafone'da bildiğim kadarıyla cihaz alındıysa taahhüt devri imkansız ama tarifeden kaynaklı olanlar konusunda kesin bir bilgi mevcut değil.
  • comsat C kullanıcısına yanıt
    Tamamdır o zaman soracağım. Teşekkürler.
  • Bu hafta o işlemin aynisiyla uğraştım.
    Vodafone cep merkezi bu işlem için 20tl + 60tl vergi (60:12=5tl) yapacağını soyledi.20tl eyvallah, 60 da ne dedim, bize değil devlete vergi dedi.
    Ben zaten 1998den beri o hattı babamın adıyla faturalı kullanıyorum. Devlete vergi odemiyormuyum dedim, dondu kaldı. Vodafone çağrı merkezini aradım. 60 lira için yine devlet dedi. Bende kullandığım hat için zaten vrgi oduyorim, bu ne dedim. Önce durakladı, sonra da o 60tl ninde Vodafone A gittiğini, kullanıcılardan tepki olduğu için vergi diyoruz, sorun kalmıyor dedi. Dolandırıcılık yapıyorsunuz. Sizi btk ya şikayet edeceğim dedim. Beni beklemeye aldı. İsterseniz geçiş işleminden sonra 83tl lik aylık faturanizi 45tl ye dusurelim dedi. ( 1000dk, 1000sms ve 3gb net, red tarifesi) bende bunun yerine hattimi tasirsam ne olur dedim, durakladı ve 5 TL taşıma vergisi olur dedi. Tamam o zaman hattimi taşıyorum dedi. 5 dk sonra mesaj geldi. İnternet kullanımı az geldiğinden ve memnuniyetiniz için faturaya ücret yansitmadan 3gb internetin 4gb olmuştur diye. Bende yemedim tabi.
    Türk Telekom A taşıdım hattı. Yarın geçiş islemim tamamlanıyor.
    Geçmiş olsun . ararlar artık bolbol.
    Bu arada artık 1000dk,1000sms ve 5gb internet 29 TL artı birde lisanslı forma hediyesiyle.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi aktassa -- 2 Aralık 2016; 15:30:35 >




  • aktassa A kullanıcısına yanıt
    Ben de geçmeyi düşünüyorum artık ya, çok şikayet duyuyorum. Seneye geçeceğim artık.
  • Hat kimin üstüneyse onunla birlikte bayiye git orda halledersin tek başına olmaz .
  • Beyler şöyle bir sorun var bir hattı üzerimize almamız gerekiyor ama hat sahibi başka bir şehirde biz başka bir şehirdeyiz. Bu işlemi nasıl yapabiliriz?
  • AirSupport kullanıcısına yanıt
    Noterden "Adıma telefon işlemleri yapmaya yetkilidir." şeklinde vekaletname çıkartıp sana gönderirse işlemleri yapabilirsin.

    Veya vekaleti "sadece ......... numaralı hat için işlem yapmaya yetkilidir." şeklinde bir not yazdırarak çıkartabilir.
  • aktassa A kullanıcısına yanıt
    Hort olacak ama şöyle yazayım;

    Başkasının hattını kendi üzerine aldığında o numara kaç senedir kullanılıyor olsa bile yeni açılmış hat gibi işlem görür ve yeni hat açılışlarında alınan 60 TL.lık vergi alınır.

    BTK'ya veya başka bir yere şikayet etmek çözüm üretmez. Çünkü böyle olması gerektiği konusunda (yani isim değişikliği yapılan veya devredilen hatların yeni hat açılışı gibi işlem görmesi konusunda) yasal düzenlemeler var.

    Fikir sahibi olmadan önce bilgi sahibi olun lütfen..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.