Şimdi Ara

5 Gündür internetim yok(Çözüldü.)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
930
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
18 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • İnternetim Türk telekom ekibinin yaptığı basit bir işlem sonrasında çözülmüştür.

    Sonuç olarak ilk günde çözebilecekleri (türk telekom ekibinin) bir sorunken hatalı işlem-işlemler sonucu 5 gün kadar sürdü.

    Şuanda internetim mevcuttur sorunum çözülmüştür...

    Hızlı yanıtlarından ve yaptığı işlemlerden dolayı @TurkNetDestek @TurkNet Destek 'e teşekkür ederim.

    Sorunum çözülmüştür (biraz aksilik yaşanmış olsa bile) Konu kapanabilir,




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HolyShop -- 16 Aralık 2021; 18:18:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Merhaba, yaşadığınız olumsuz deneyimden dolayı üzgünüm. İlgili ekiplerle hemen iletişime geçtim, gerekli kontroller sağlanacaktır. En kısa sürede sizinle iletişime geçeceğiz.
  • Forumdaki arkadaşlarımdan ricam , konuyu lütfen öne çıkartalım.
    Bu yaşadığım resmen tiyatrodur. Yerinde olan etiketi kesmek nedir bu nasıl bir kurumsallıktır?
    Konuya mesajlarınızı yazabilirsiniz. Bu konu Firmaya hakaret içerikli yorumlar haricinde forum kuralları içerisinde t yorumlara açıktır.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HolyShop kullanıcısına yanıt
    Konu ile ilgili ekiplerden dönüş beklemekteyiz, bilgi aldığım anda size mutlaka ileteceğim.
  • garip bir olay arkadaş 4 gündür yanıt alamıyor. Bende türknet kullanıcısıyım ve bunun benim başıma gelebileceğini düşününce farklı internet sağlayıcılara bakıyorum artık ister istemez. Benim bildiğim bir cihaz ile modemin arkasına sinyal geliyor mu gelmiyor mu bakılır. Eğer sinyal gelmiyorsa binadaki kutuya bakılır. Eğer orayada gelmiyorsa dış hata baklır ve sorun çözülür. 4 günde bunu yapamayan kurumsal bir şirket gerçekten utanalısı bir durum. Üstelik kullanıcının mağduriyetini ilgileneceğiz deyip geçiştiriyor. Yeni abonelik alacak arkadaşlar bunları okusun ve tekrar düşünsün...

  • aynısını yaşadım:


    k.🌙twitter
    “@TurkNetDestek https://t.co/9itf34UQ4X”
    https://twitter.com/StrangerNavy/status/1468574291910443009?s=20
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    işiniz gücünüz para koparmak, ben de aynısını yaşamıştım teknik elemanınız apartmanın internet kutusuna bakmadı bile, yeniden kablo çekecektik de 108 lira ödeyecektim çok iyi tezgah yav

  • Geçen ay tt den çıkmaya karar verdiğimde türknet daha iyi gelmişti..Hatta sorduğum bir iki kişi türknete geç demişti..Sonra nasip başka hat oldu..Şimdi bu şikayetleri ve en çokta şu bilgilerin sızdırılması olayını duyunca resmen verilmiş sadakam varmış diyorum..Her ne kadar Türknet biz sızdırmıyoruz gerekli hukuki işlemleri başlattık desede cinler paylaşmıyor ya..Kabak gibi ortadaki sizden bir sızıntı var..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu eski etiket mi? Yeni etiket miydi? Birkaç defa bu olayla karşılaştım. Gelen Türknet ekibinin cevabı etiketlenen kabloda sinyal yok. Bu yüzden söktüklerini belitmişlerdi. Böyle bir durum olabilir mi?

  • Gelen ekip ne işlemi yaptığını vs bilgi paylaşmadığı için bir şey söyleyemiyorum ama daha önce gelen ekip 3 gün önce geldi o zaman düşmüş olsaydı görmemem mümkün değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar ne yazık ki mobil verim bitiyor... Konu ile alakalı beni etiketlerseniz (Eğer internetim gelmediyse) Ne yazık ki bilgi paylaşamayacağım. İnternetim olurda gelirse konuya bilgi vereceğim. Herkese iyi forumlar .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • HolyShop kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kontrol ettiğimde bugün için tekrardan yerinde destek ekiplerinden randevu alınmış. Gün içinde gelerek kontrol sağlayacaklar.
  • stableRevulation kullanıcısına yanıt
    Merhaba, eğer iç tesisat kaynaklı bir sorun varsa iç tesisat kontrolü için onay vermeniz durumunda yerinde destek ekibi gelerek kontrol sağlıyor ve geldiklerinde iç tesisat sorunu yok derlerse bu ücreti size faturalandırmıyoruz.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt

    kahramanımsınız ehe.. 😑

  • Turknet'i bir ara kullandım. Memnun kalmadım. Hem de hiç bir anlamda.

    Sonrasında millenicom geçtim. Bu arada bu bahsettiklerim ADSL bağlantı zamanları. 79.90 TL karşılığında taahhütsüz 16m hız ile millenicom kullanmaya başladım.


    4 ay kadar sonra eve kadar fiber geldi. ADSL bağlantım hala devam eder ve aktif haldeyken geldiler , fiber altyapıyı kurdular evime de gpon ve modem koydular. Daha o dakika aktif oldu internetim. Hiç internetsiz bile bırakılmadım.


    100m internet 8up tarifesini taahhütsüz ve yine 79.90TL'ye devam ettirdiler ve şuan bile hala aynı fiyat. İnternetim ise hiç 100m'e bile düşmedi hep 115m civarı geliyor. 8up ise sürekli 8.90m ile 9m arası. Twitch yayın açabiliyorum problemsiz olarak. Hem bağlantım çok iyi hem de hizmet. Zaten fiyatı şuan ki fiyatlara göre aşırı uygun.


    Turktelekom vs hiç bahsetmeye gerek yok. 150 160 gibi fiyatlara 24 ay taahhütlü veriyor bir de bu hızlardaki hizmeti.





  • Konuda güncelleme: İnternet bağlantım halen yok..
    (internetsiz 5. günüm)
    Bugün gelen Türknet saha ekibi kablomu kontrol etti,
    (kablomuzda sorun yoktu)
    Modemimizi kontrol etti (modemimizde bir sorun yoktu)
    Test modemi ile deneme yaptı( internete bağlanamadık)
    4. kez yetkilinin yanındada modemimi resetleyip yeniden kurulum yaptım (ise yaramadı)
    Arayüze girdiğimde Vdsl ( özgür iletişim paketi 50mbps kullanıyorum) Vdsl ibaresinin türknet online ekibinin işleminden sonra Adsl_plus olarak değiştiğini gördüm.
    Buna istinaden modeme gelen internet normalde net 35mbps kullanırken modemdeki hat değerinin hızının 16mbps ile çakılı olduğunu gördüm. Modem internete bağlı görülüyor ancak internet asla kullanılmıyor.
    Telekom ekibinin gelip kutudan işlem yapacağı söylendi...
    1. sorum, Şimdi benim altyapım 63mbps destekliyor-du
    Ve 35-40mbps değişken "vdsl" hizmet alıyordum ms değerlerim sabit 8-12 civarındaydı...
    Olurda internetim gelirse maks 16mbps mi hizmet alacağım.?
    İşin açıkçası umudumu tamamen kestim elimize çekirdek aldık izliyoruz ailecek bu durumu...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • HolyShop kullanıcısına yanıt
    Merhaba, kaydınızla ilgili çalışmaların önceliği için net uzmanı arkadaşımıza bilgi verdim. Modeminiz ıp almaya başladıktan sonra hız profilinizi de kontrol ederek işlem sağlayacaklardır.
  • Konuya ek olarak elim vicdanımda olarak söyleyebilirim ki,
    Online temsilciler çok iyi çalışıyorlar...
    Gerek Google Gerek IG gerek forum üzerinden olsun.
    Anında yardımcı olmaya çalışıyorlar...
    Söylemlerim kesinlikle çalışan kişilere değil, hizmet aldığım firmaya yöneliktir. Özellikle firmaya yönelik saygı içermeyen yorumlar olduğu taktirde bizzat şikayet edeceğim herkese iyi forumlar dilerim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İnternetim Türk telekom ekibinin yaptığı basit bir işlem sonrasında çözülmüştür.

    Sonuç olarak ilk günde çözebilecekleri (türk telekom ekibinin) bir sorunken hatalı işlem-işlemler sonucu 5 gün kadar sürdü.

    Şuanda internetim mevcuttur sorunum çözülmüştür... @TurkNetDestek @TurkNet Destek




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi HolyShop -- 16 Aralık 2021; 18:6:31 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.