Şimdi Ara

5 Kasımdan Beri Ne İnternetim Var Ne Arayan Var Ne Soran

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
10
Cevap
0
Favori
829
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 29 Eylül'de TurkNet'e geçiş yaptım. Ufak tefek hız problemleri dışında bir sorunum yoktu. 5 Kasım'da bir anda modemin DSL ışığı yanmamaya başladı ve internetim gitti. 1-2 gün bekledim fakat internetim gelmedi. 7 Kasım'da hem destek, hem şikayet kaydı oluşturdum. 10 Kasım Cuma sabahı saat 9'da arandım ve saat 14'te ekip için randevu alındığını ve geleceği söylendi. Fakat ne ekip geldi, ne konuyla ilgili arandım, hala internetim yok. Bütün işlerim yarım kaldı. Turknet pişmanlıktır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemmylevni -- 15 Kasım 2017; 1:43:51 >



  • Ankastre kutunuzu kontrol ettiniz mi? İsminizin yazılı olduğu yeni bir hat falan bağlamış olabilirler. Ama yeni hat bağlanacağını sanmıyorum çünkü Türknet'e geçeli baya zaman olmuş böyle bir şey olsa ilk 1 hafta içinde falan olurdu.

    Veya VDSL geçişi yapılıyor olabilir. Bu geçiş işlemi sırasında internet kesilir port değişimi olacağı için. VDSL'e geçiş için destek kaydı falan açtınız mı daha önce?

    Bunların hiç biri değilse o zaman Türknet'den ekip göndermesini isteyin. Ekipler gelip bakacak başka bir yolu yok.
  • O zamana kadar ADSL kullanıyordum, onun içinde destek kaydı oluşturmuştum. 10 kasım sabahı arayan arkadaş VDSL geçiminizi sağladık portlardan biri boşaldı felan dedi. Ben ama kardeşim ben internet alamıyorum 7 kasımda destek kaydı oluşturdum ne yapayım şimdi VDSL'i deyince kayıta bakıp evet kaydınız var onla ilgili bugün saat 14'te ekipler gelecek dedi ve kapattı. Kapatış o kapatış.

    5 Kasımdan Beri Ne İnternetim Var Ne Arayan Var Ne Soran

    Buda destek kaydı.

    Not: Birde ekibi nasıl isteyeceğim şikayet kaydından, destek kaydına oradan maile oradan donanımhabere oradan destek kaydı altında not bölümüne kadar yazdım daha ne yapayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lemmylevni -- 15 Kasım 2017; 2:44:13 >




  • Merhaba, öncelikle yaşamış olduğunuz sorun nedeni ile üzgün olduğumuzu belirtmek isteriz. Size ben yardımcı olmaya çalışacağım. Arkadaşlarıma 15115603 numaralı destek kaydınızın hızlı bir şekilde çözümlenmesi için talep oluşturdum. Bende buradan takip edeceğim. Bir sorun yaşamanız durumunda bana PM üzerinden ulaşabilirsiniz. İyi günler dilerim.
  • TurkNetDestek kullanıcısına yanıt
    Bugün saat 10:44'te arandım fakat derste olduğum için açamadım tekrar aranmayı rica ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lemmylevni

    Bugün saat 10:44'te arandım fakat derste olduğum için açamadım tekrar aranmayı rica ediyorum.

    Vallahi kardeşim derste bile olsan hocandan izin alıp acil o telefona bakman lazım.Biliyorsun Turknetin Müşteri Hizmetlerine ulaşmak sıkıntı ben kaç gündür telefon bekledim dün akşam aradılar bu sabaha ekip gönderdiler sorunum bugün çözüldü.2006 yılından beri ilk kez 5 gündür internetsiz kaldım tüm düzenim bozuldu.Allah kimsenin başına vermesin internetsizliği:)
    İnşallah sorunun çözülür kısa sürede.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 09kezman09 -- 15 Kasım 2017; 13:16:15 >
  • 09kezman09 0 kullanıcısına yanıt
    Hocam vallahi 10 gündür boştum. Bugün ders programı hazırlama sunumum vardı gel sen 10 gündür arama bugün sunumda ara
  • 15 günün ardından, sonunda çözüldü.
  • Lemmylevni kullanıcısına yanıt
    Neymiş arıza ne yaptılar ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kütahyalı_ramazan kullanıcısına yanıt
    2.5 dakika sürdü, sordum neymiş sıkıntı diye hiçbir şey demeden gittiler.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.