Bildirim
50 cc de kafam çok karışık.
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
Giriş
Mesaj
-
-
rmg moto gusto b08 (ramzey rmz 100-c) veya motolux rossi lindy (suzuki/haojue lindy) bu 2 scooterda 50 cc diye geçer ama gerçekte 125cc motor bloğuna sahip ve 110-125cc güçteki motorlar.
rmg b08 yükseklik ve tekerlek boyutları olarak diğerinden büyük ama tek amortisor ve bulman biraz zor üretilmiyor. Bayilerde tek tük kalmışsa alınır fiyatı 4000-4500tl
lindy yakın zamanda gelecek çift amortisor ve birebir suzuki kopyası 4500-5000tl civarı
http://www.motolux.com.tr/urun/rossi-50/
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxjean2007 -- 6 Haziran 2018; 22:48:32 > -
fighter hem ucuz hem güzel duruyor -
Kuba trendy vardı ondan çok memnunmuş kullananlar -
revival50 bi kere kullanmistim. cok hosuma gitti. hem goruntu hem konfor ve hafiflik olarak sana ideal motor bence. sadece beyazi bulunuyor galiba... -
Bence Lindy'nin neredeyse bire bir aynısı olan ve malzeme niteliği Nipponlara en yakın olan Rossi 50cc. Hem senin de, belirttiğin üzere 110-125cc hangisi denk gelirse gelsin internette deneme sürüşlerini izledim 80-90 hatta 100Km. rahatlıkla çıkabiliyor. Özetle 50cc. görünümlü 110cc.'lik motorun olur hem de, sürücü belgesi, vergi, sigorta uğraşmazsın. Diğerlerinde kayda değer bir tek RMG Moto Gusto B08 var. Onda da, far ve yedek parça sıkıntı farları eski teknoloji süspansiyon sert, yakıt tüketimi çok. Diğerlerini özellikle Kuba'yı geç çok çabuk dağılıyor ve bir Rossi 50 verimi alamazsın. Ben de, Rossi 50'ye niyetlendim döviz nedeniyle 700-800TL. fırladı en son 5.300TL. diyorlardı 5.000TL.'ye bile, vermiyorlar. Kanımca Rossi uzun ömürlü ve verimli bir model. O özellikleri barındıran bir model için diğer Çin kökenli markalara göre daha iyi.
-
Tek kişi kullanırım dersen kuba trendy. Ben çok memnunum -
Eşimin okula gidiş gelişi kullanımı maksadıyla aldığımız 50 cc’lik Peugeot Kisbee’yi severek KULLANIYORUZ. Ben de ufak tefek çarşı pazar içim kullanıyorum. 86+56 kg iki kişi rahatlıkla şehir içi seyahat edebilir.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Mehmet Nilda -- 23 Eylül 2018; 2:55:0 > -
Hocam gidip çin malina para yatirma, git honda space al -
Kardeşim de motor ehliyeti yok. Motolux Rossi 50 cc o yüzden tercih edeceğiz sanırım. Gerçekte 110-125 cc olması çok iyi.
Ama işte dayanıklılık ne durumdadır acaba?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cem_hakan -- 25 Kasım 2018; 8:18:10 > -
KM'si düşük ikinci el temiz sym bakabilirsiniz aslında. -
Ehliyet, vergi , sigorta. Hepsi var SYM alırsan.quote:
Orijinalden alıntı: leidenfrost
KM'si düşük ikinci el temiz sym bakabilirsiniz aslında. -
Ben 50cc'de bunlar yok diye biliyordum hocam. Yanlış bilgi mi? -
50 cc nedir ya yokuş çıkmaz -
vergi sigorta ehliyet miskinliği cimriliği adına tercih cılız makineler.rossi 50 b08 6 bin liralık scooter lar. bak ben sana maliyetimi söleyim,kazalı kt 125 700 tl`e evraklı alınır 1000 tl ye toplanır üste ehliyet alınır sigorta yapılır kalanla ekipman alınır 120 ile gittiğinde sağa sola savrulmayan kalın lastikli cüsseli motor olur. -
Motorum 600 Silverwing .
Ben yeni başlayacaklar ve kısa mesafede kullanılacak motor olarak Rossi yi önerdim.
108 cc makine. 90 km yapıyor. 800 harcarsan 125 cc suzuki lindy oluyor direk. 110 basıyor.
Her yıl vergi yok, mtv yok, trafik sigortası yok. Bunlar ciddi masraf ve her yıl .
O açıdan dedim. -
Ehliyet masrafından sigortadan kaçıyorsunuz ama motosiklet kullanmayı bilmeden altınıza 50cc dandik bir şey alıp şehir trafiğine girip risk alıyorsunuz. 50ccler ancak yazlıkta, köyde kısa mesafe kullanmak için bilhassa yaşını devirmiş köylü amcalar ehliyet almakla uğraşmasın diye B sınıfına dahil edildi.
İstanbul trafiğinde yazık olur. artçı almak zorunda kalırsan yokuş çıkamazsın, yanından kamyon geçse rüzgarından savrulursun. En nihayetinde 2 teker bir motorlu bir taşıt ve motosiklet ehliyeti olmadan kullanılmamalı. Yasalar izin verse dahi kişi kendi oto kontolünü yapmalı motosiklet bilinci olmalı. Bu bilince sahip olan birine de 50cc yetmeyecektir. 3 ay sonra "bu gitmiyor yaa, en iyi ben ehliyet alayım da 125cc birşey bakayım" moduna girersiniz. -
İşte tam da bu olmasın hızlı bir şey olsun, 50 cc olarak satılsın ama 108 cc olduğu için güçlü olsun, hiç bir masrafı olmasın gibi düşününce bence Rossi 50 cc harika bir seçenek.quote:
Orijinalden alıntı: cervinff
Ehliyet masrafından sigortadan kaçıyorsunuz ama motosiklet kullanmayı bilmeden altınıza 50cc dandik bir şey alıp şehir trafiğine girip risk alıyorsunuz. 50ccler ancak yazlıkta, köyde kısa mesafe kullanmak için bilhassa yaşını devirmiş köylü amcalar ehliyet almakla uğraşmasın diye B sınıfına dahil edildi.
İstanbul trafiğinde yazık olur. artçı almak zorunda kalırsan yokuş çıkamazsın, yanından kamyon geçse rüzgarından savrulursun. En nihayetinde 2 teker bir motorlu bir taşıt ve motosiklet ehliyeti olmadan kullanılmamalı. Yasalar izin verse dahi kişi kendi oto kontolünü yapmalı motosiklet bilinci olmalı. Bu bilince sahip olan birine de 50cc yetmeyecektir. 3 ay sonra "bu gitmiyor yaa, en iyi ben ehliyet alayım da 125cc birşey bakayım" moduna girersiniz.
-
boş konuşmuşsunquote:
Orijinalden alıntı: cem_hakan
Motorum 600 Silverwing .
Ben yeni başlayacaklar ve kısa mesafede kullanılacak motor olarak Rossi yi önerdim.
108 cc makine. 90 km yapıyor. 800 harcarsan 125 cc suzuki lindy oluyor direk. 110 basıyor.
Her yıl vergi yok, mtv yok, trafik sigortası yok. Bunlar ciddi masraf ve her yıl .
O açıdan dedim.
50cc nerede
sym nerede
600 silverwing nerede
rossi nerede
Valentino duysa utanır; boş beleş hareketler bunlar -
quote:
Orijinalden alıntı: msmart
boş konuşmuşsun
50cc nerede
sym nerede
600 silverwing nerede
rossi nerede
Valentino duysa utanır; boş beleş hareketler bunlar
Ooo işimi zor. Sen daha Rossi nin 50 cc olmadığının bile farkında değilken sana laf anlatmak ciddi zaman kaybı. Sen boş ver benim mesajları. Ben avantajlarını yazmışım tane tane , sen alakasız tane tane sıralama yapmışsın. Ama alakası bile yok yazdıklarımla. Sen boş ver bence bu konuyu. Takıl kafana göre. Canım ya!
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cem_hakan -- 16 Aralık 2018; 18:29:43 >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Ehliyet masrafından sigortadan kaçıyorsunuz ama motosiklet kullanmayı bilmeden altınıza 50cc dandik bir şey alıp şehir trafiğine girip risk alıyorsunuz. 50ccler ancak yazlıkta, köyde kısa mesafe kullanmak için bilhassa yaşını devirmiş köylü amcalar ehliyet almakla uğraşmasın diye B sınıfına dahil edildi.
İstanbul trafiğinde yazık olur. artçı almak zorunda kalırsan yokuş çıkamazsın, yanından kamyon geçse rüzgarından savrulursun. En nihayetinde 2 teker bir motorlu bir taşıt ve motosiklet ehliyeti olmadan kullanılmamalı. Yasalar izin verse dahi kişi kendi oto kontolünü yapmalı motosiklet bilinci olmalı. Bu bilince sahip olan birine de 50cc yetmeyecektir. 3 ay sonra "bu gitmiyor yaa, en iyi ben ehliyet alayım da 125cc birşey bakayım" moduna girersiniz. |
Ooo işimi zor. Sen daha Rossi nin 50 cc olmadığının bile farkında değilken sana laf anlatmak ciddi zaman kaybı. Sen boş ver benim mesajları. Ben avantajlarını yazmışım tane tane , sen alakasız tane tane sıralama yapmışsın. Ama alakası bile yok yazdıklarımla. Sen boş ver bence bu konuyu. Takıl kafana göre. Canım ya! |
Benzer içerikler
- eski a2 ehliyet kaç cc
- 1000 cc motor
- arora vesta 50 125 cc yorum
- apartman içine motosiklet koymanın cezası
- rks k-light 250 yorum
- aprilia tuareg 660 teknik özellikleri
- honda activa 125 yakıt tüketimi
- honda 50 cc
- honda cb 125 f sıfır
- en uzun menzilli elektrikli motosiklet
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X