Şimdi Ara

55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
30
Cevap
0
Favori
1.484
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinomoreno

    Çözüm falan getirmezler. Ankara merkezde 1 mbps hızla beni de bıktırdılar. "Sorun yok t.telekomdan yok oradan burdan" ile mail ve gsm mesajları her gün ezbere şeyler atıp duruyorlar. Bağlantı ücreti hediyesini şimdide faturaya yansıtarak talebime çözüm bulamıyorlar. TURKNET Pişmanlıktır, Ülkede bir tek bu firma kalsın internet kullanmam ama bunlarla yine de çalışmam.



    Alıntıları Göster

    Denetim yok bir şey yok. Bir ürün bozulur 30 iş gününde çözüm getirmeleri gerekir ama internet sağlayıcıları noktasında BTK üzerinden de şikayette bulundum hiç bir yaptırım yok. İnsan çıkar bunlar çözüm için uğraşmıyor der bizde ona göre mahkemeye gider gerekli hukuki seçeneklere bakarız. Para geciktirince yapmadıklarını bırakmıyorlar. Çözüm için matbu cevaplar işe gün geçiriyorlar. Telekom saha görevlileri farklı bunlar çok farklı konuşuyorlar. Bende anlamadım. Bunlar hangi yönetmeliğe tabi acaba


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 57. Gün her seferinde onay aşamasında bu aşamada diye diye zaman geçiyor çözüm yok. @TürkNetDestek boş iş yapıyorsunuz.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: semih203

    Denetim yok bir şey yok. Bir ürün bozulur 30 iş gününde çözüm getirmeleri gerekir ama internet sağlayıcıları noktasında BTK üzerinden de şikayette bulundum hiç bir yaptırım yok. İnsan çıkar bunlar çözüm için uğraşmıyor der bizde ona göre mahkemeye gider gerekli hukuki seçeneklere bakarız. Para geciktirince yapmadıklarını bırakmıyorlar. Çözüm için matbu cevaplar işe gün geçiriyorlar. Telekom saha görevlileri farklı bunlar çok farklı konuşuyorlar. Bende anlamadım. Bunlar hangi yönetmeliğe tabi acaba



    Alıntıları Göster

    E hocam naparsın, bırakmışlar tasmalarını böylelerinin, bunlarda tuttuklarını ısırıyorlar...

    Bide burayada atamışlar birini yok yardımcı olalım yok şu bu.

    2 ay olmadan doğru dürüst kullanamadığım internet için dandirik modemle birlikte 600 TL ye yakın param gitti bu hırsızlara. Haram olsun veslie olanlardan.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: cinomoreno

    E hocam naparsın, bırakmışlar tasmalarını böylelerinin, bunlarda tuttuklarını ısırıyorlar...

    Bide burayada atamışlar birini yok yardımcı olalım yok şu bu.

    2 ay olmadan doğru dürüst kullanamadığım internet için dandirik modemle birlikte 600 TL ye yakın param gitti bu hırsızlara. Haram olsun veslie olanlardan.



    Alıntıları Göster

    yine santrale gittim Telekom görevlisi ile görüştüm. YAPA için diyor biz ankastre kutusuna kadar bakıyoruz diyor sonrası için kendi adamları ilgileniyor diyor. Bursa gibi bir yerde 3-4 tane görevli var yada yok. Biz diyor kimse mağdur olmasın diye yardımcı olunca adamlar siz yardımcı olmayın diyorlarmış. TürkNetin kendi saha elemanları iş yapmıyor Telekom ekibi de söylediğine göre yardımcı olmak istiyorlarmış fakat TürkNet buna yanaşmıyormuş. Aralarında tam bir antlaşma yok sanırım. Genel toplamda sistem yok. YAPA santraldan bakır çıkıyormuş saha dolabında da bakır hat bırakmışlar oradan da bakır olarak kullanıcıya gidiyormuş. VAE santraldan fiber çıkıyor saha dolabına fiber gelip bakır olarak çıkıyormuş şimdi önemli kısım YAPA barınan santral fiber ile saha dolabına giderken bunlar neden fiber geçirmemişler 7insanları mağdur ediyorlar. Hazır kazılıyor sende iyileştir daha sonra saha dolabından fiber çıkarsa evlere fiber alt yapın hazır olmuş olur. @TurkNetDestek destek değil köstek oluyorlar.





  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, sorunun çözümü için teknik uzmanlarımıza tekrar bildirimde bulundum. Bir an önce sorunun çözümlenmesi için Yeşilyayla santrali ile iletişime geçilecektir. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, sorunun çözümü için teknik uzmanlarımıza tekrar bildirimde bulundum. Bir an önce sorunun çözümlenmesi için Yeşilyayla santrali ile iletişime geçilecektir. Güncel bilgi aldığımızda sizinle paylaşacağız.

    @TurkNetDestek

    Ben sizlerden önce iletişime geçerek, çözüm adına sizden daha gayretli olduğum açık ve net. Yeşilyayla-42 Telekom ekibi ile bugün görüşmem sonucu yarın öğle vaktine kadar VAE hattı üzerinden bağlantının yapılacağı taahhüt edildi. #SorumsuzTurkNet


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, teknik uzmanımız ekipler ile iletişime geçerek sorunu çözümlemiştir. Kullanamadığınız günleri iptal ettik. Keyifli kullanımlar dilerim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TurkNetDestek

    Merhaba, teknik uzmanımız ekipler ile iletişime geçerek sorunu çözümlemiştir. Kullanamadığınız günleri iptal ettik. Keyifli kullanımlar dilerim.

    Şahsımın santral ile iletişime geçerek uzun süre baskı ile 4. Vae port onayını aldım. Erhan beyde indirim sağladı. Müşteri hizmetleri değil ama Erhan Beyin yardımı oldu. @TurkNetDestek

    55 Günde çözülemeyen sorun!! GÜNCELL

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • semih203 kullanıcısına yanıt
    Merhaba, süreçte yaşanan gecikme için üzgünüm. Hizmetinizde keyifli kullanımlar dilerim.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.