Şimdi Ara

600cc MOTOSİKLET TAVSİYE!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
26.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Öncelikle Selamlar,
    Mayıs Ayı gibi 600cc motora geçmek istiyorum, şu anda r125 yamaha kullanıyorum, gs1 eğitimini bire bir hoca eşliğinde aldım,
    Kısmet olursa 600cc ye geçince yine aynı şekilde gs2 eğitiminide alıcam. (tavsiye ederim eksiklerinizi ve yanlış kullanımımızı görme şansımız var)

    125cc ile şuan daha çok yol yapmadım (400km), istanbul trafiğinde kullanıyorum. motoru alana kadar ortalama 1,500 - 2,000 km yol yapmış olurum.
    125cc şuan yetersiz geliyor. Amacım gaz açmak değil. Ama sizde hoş görürseniz 125cc de çok yeterli ve tatmin edici değil.

    *İlk motorum 125r' ı alırken honda ve ninaja 250 arasında gidip gelmiştim. Görüntü olarak tatmin edici olduğu için kullanımı diğerlerine nazaran daha zor olsada yamaha'yı tercih ettim.
    Boy 180 kilo 80, haliyle motorun hacmi bana büyük gelmedi.

    Şimdi R6 ve 600RR arasında gidip geliyorum, tabiki herkesin zevki tercihi farklıdır bunun bilincindeyim.
    Ben size motordan beklentimi söyleyeyim.
    Herkesin de istediği gibi görüntü önemli hangisinin görseli daha iyi diye soracak olursanız bence yamaha. lakin sadece görüntü de bi yere kadar.

    Asıl önemli olan
    *Bu motorların kronik rahatsızlığı varmıdır? varsa nelerdir?
    *Yedek parça servis ağı bakım masrafı ve bakım aralığı hangi sıklıkta?
    *İkinci elin hızlı alım satımı, ve amortisman kaybı?
    *en önemlisi Alırken dikkat etmemiz gereken maksimum km.
    Genelde ikinci ellerin çoğunun tabiri caizle patlak olduğu söyleniyor.. bu ne derece doğrudur.

    Bir konuda kararsızım, aslında 22 - 23 bin tl ye kadar hatta aşagısına bulup alsam benim için süper olur,
    lakin bu fiyata olanlar yaramaz derseniz sıfırına kadar zorlarımda.

    Vakit ayırıp paylaşımda bulunan herkese şimdiden teşşekür ederim.
    İyi forumlar.







  • Hizli davraniyorsun.
  • peki tavsiyen ne olur?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: atorbaci

    Hizli davraniyorsun.

    yani nasıl bir yol izlemem gerekli?
  • 600 cc hayvan gibi güç. Biraz alış motora trafige düşük cc ye.400 km hic birsey.vitesleri, ani frenleri kucukte ogren. Tavsiyem google altin elbiseli adam diye yaz. Barkin abiyi izle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zencefi1

    600 cc hayvan gibi güç. Biraz alış motora trafige düşük cc ye.400 km hic birsey.vitesleri, ani frenleri kucukte ogren. Tavsiyem google altin elbiseli adam diye yaz. Barkin abiyi izle
    Kardeş ben ZX6R düşünüyorum yaza doğru.

    Çok iyi kaçıyor.Ve de Ninja yeşili

    Ama 2.el,parça,tüketim falan dersen Honda almak mantıklı.
  • Şahsen ben olsam iki motor arasında kalırdım
    Cb600f hornet ve er6n
  • quote:

    Orijinalden alıntı: burakaydin

    Şahsen ben olsam iki motor arasında kalırdım
    Cb600f hornet ve er6n
    yavaşş 400km nedirki devam et hocam bu motorlar sadece şehirdışında yetersiz kalıyor yoksa her türlü iş görür şehirde
  • makavel1 kullanıcısına yanıt
    o halde bu sezon sonuna kadar buna bineyim, heralde 7-8 bin km yapmış olurum, sezon sonu satıp 600 lüğü öyle alayım. daha amntıklı olsa gerek. o süreçtede 600 lük eşden dosttan alıp biraz pratik yapayım.
  • o halde bu sezon sonuna kadar buna bineyim, heralde 7-8 bin km yapmış olurum, sezon sonu satıp 600 lüğü öyle alayım. daha amntıklı olsa gerek. o süreçtede 600 lük eşden dosttan alıp biraz pratik yapayım.
  • Hocam bende aralikta basladim motor surmeye inazuma ile suana kadar 4500km yaptim ama 600cc icin ben bile kendimi cok erken goruyorum fazer falan alma dusuncem vardi durdum dusundum dedimki ben bunla otobanda falan 200 rahat basarim virajlara hizli girerim cart curt kendimle bi anlasma yaptim 15 20 bine kadar bu motoru kullanip sonra bi 650lik enduroya gecip ondan sonrada pan gibi motorlara gecmeyi dusunuyorum tamam 4 silindir tipi sesi hizi guzelde bence 1 sene kadar aktif motor kullanilip gecilmeli
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Hyperchondriac

    Hocam bende aralikta basladim motor surmeye inazuma ile suana kadar 4500km yaptim ama 600cc icin ben bile kendimi cok erken goruyorum fazer falan alma dusuncem vardi durdum dusundum dedimki ben bunla otobanda falan 200 rahat basarim virajlara hizli girerim cart curt kendimle bi anlasma yaptim 15 20 bine kadar bu motoru kullanip sonra bi 650lik enduroya gecip ondan sonrada pan gibi motorlara gecmeyi dusunuyorum tamam 4 silindir tipi sesi hizi guzelde bence 1 sene kadar aktif motor kullanilip gecilmeli
    aldığın motoru en az 20-30.000 km yapmadan satma ve 125 cc den cart diye 600cc racing motora geçme bu konular çok çok tartışıldı araştır eminim sonuca ulaşan çok yazı bulacaksın...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: One In A Million

    quote:

    Orijinalden alıntı: atorbaci

    Hizli davraniyorsun.

    yani nasıl bir yol izlemem gerekli?

    Yapman gereken şu;

    ilk olarak 125cc
    Sonrasında 250cc
    250 cc sonrasında 600cc
    En son 1000cc



    *Bu motorların kronik rahatsızlığı varmıdır? varsa nelerdir?
    -Kronik rahatsızlıkları bildiğim kadarıyla yok.
    *Yedek parça servis ağı bakım masrafı ve bakım aralığı hangi sıklıkta?
    ---------
    *İkinci elin hızlı alım satımı, ve amortisman kaybı?
    -Honda daha hızlı satılır km'ye göre değer kaybeder.


    Ben 600rr almanı tavsiye ederim. R6 şehir içi kullanıma pek uygun değil gidonu fazla dönmüyor.
    600cc'ye hemen geç demiyorum ama geçeceksende seni kimse durduramaz orası açık.
    Tavsiyem sürüş eğitimi alıp 600cc'ye geçmen.




  • Gerçekten hızlı davranıyorsun. Ben 125cc ile 20bin km yaptıktan sonra 250cc'ye geçtim. 250cc ile 5bin km yaptım ardından CBR600RR'a geçiş yaptım. Rahatlık istiyorsanız 600F'e bakın derim.
  • Çoğu kişi erken demiş ve geçmemeni tavsiye etmiş.Bir bakımdan doğru olsa da ben bu görüşe katılmıyorum. Kendine güveniyorsan,gerekli eğitimleri alacaksan ve bunu yapacağına inanıyorsan hiçbir engel yoktur bana göre.
    600 cc motosiklet tavsiyesi istemişsin ama 600rr ile r6 arası gidiyorum demişsin.2 motor da az çok beklentini karşılar ama bence şehir içi kullanım servis yaygınlığı parça bolluğu 2.el satış hızı için cbr600rr öndedir.
    Ama bana kalırsa 600f al hızı,gücü gibi konularda beklentini karşılayacaktır.Hem diğer 2 motora göre daha yumuşak bir geçiş olur
  • hizli koşan atin b.ku seyrek düşermiş,altindaki motosikleti eskitmeni öneriyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: One In A Million

    quote:

    Orijinalden alıntı: atorbaci

    Hizli davraniyorsun.

    yani nasıl bir yol izlemem gerekli?

    Yapman gereken şu;

    ilk olarak 125cc
    Sonrasında 250cc
    250 cc sonrasında 600cc
    En son 1000cc



    *Bu motorların kronik rahatsızlığı varmıdır? varsa nelerdir?
    -Kronik rahatsızlıkları bildiğim kadarıyla yok.
    *Yedek parça servis ağı bakım masrafı ve bakım aralığı hangi sıklıkta?
    ---------
    *İkinci elin hızlı alım satımı, ve amortisman kaybı?
    -Honda daha hızlı satılır km'ye göre değer kaybeder.


    Ben 600rr almanı tavsiye ederim. R6 şehir içi kullanıma pek uygun değil gidonu fazla dönmüyor.
    600cc'ye hemen geç demiyorum ama geçeceksende seni kimse durduramaz orası açık.
    Tavsiyem sürüş eğitimi alıp 600cc'ye geçmen.


    aynen bol bol bin abi bende yeni başladım 1-2bin km dir 150cc kullanıyorum 30 bin den önce 600 e geçmeyi düşünmüyorum bundan sonra chopper hedefliyorum 250 lik v2 motorlu falan belki almam belli olmazda bi deneme yaparım tabi nasıl motorlar hiç bilmiyorum, ama 600 lükten korkuyorum şimdi her çıktıgım mekandan o sesin havasını duyurmak basıcam haliyle direk 100 150 olucak sonra belki ben olmicam :D

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: One In A Million

    quote:

    Orijinalden alıntı: atorbaci

    Hizli davraniyorsun.

    yani nasıl bir yol izlemem gerekli?

    Yapman gereken şu;

    ilk olarak 125cc
    Sonrasında 250cc
    250 cc sonrasında 600cc
    En son 1000cc



    *Bu motorların kronik rahatsızlığı varmıdır? varsa nelerdir?
    -Kronik rahatsızlıkları bildiğim kadarıyla yok.
    *Yedek parça servis ağı bakım masrafı ve bakım aralığı hangi sıklıkta?
    ---------
    *İkinci elin hızlı alım satımı, ve amortisman kaybı?
    -Honda daha hızlı satılır km'ye göre değer kaybeder.


    Ben 600rr almanı tavsiye ederim. R6 şehir içi kullanıma pek uygun değil gidonu fazla dönmüyor.
    600cc'ye hemen geç demiyorum ama geçeceksende seni kimse durduramaz orası açık.
    Tavsiyem sürüş eğitimi alıp 600cc'ye geçmen.


    saçmalık enson 1000cc ne demekmişş sanki yetmiyor anasını satim 1300cc harley alamicazmı yani şimdi tühh neyse
    yamahanın gidonuylada ilgili bir sorun olcagını sanmıyorum zaten elimizdeki motorlarıda araba gibi çevirmiyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makavel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: One In A Million

    quote:

    Orijinalden alıntı: atorbaci

    Hizli davraniyorsun.

    yani nasıl bir yol izlemem gerekli?

    Yapman gereken şu;

    ilk olarak 125cc
    Sonrasında 250cc
    250 cc sonrasında 600cc
    En son 1000cc



    *Bu motorların kronik rahatsızlığı varmıdır? varsa nelerdir?
    -Kronik rahatsızlıkları bildiğim kadarıyla yok.
    *Yedek parça servis ağı bakım masrafı ve bakım aralığı hangi sıklıkta?
    ---------
    *İkinci elin hızlı alım satımı, ve amortisman kaybı?
    -Honda daha hızlı satılır km'ye göre değer kaybeder.


    Ben 600rr almanı tavsiye ederim. R6 şehir içi kullanıma pek uygun değil gidonu fazla dönmüyor.
    600cc'ye hemen geç demiyorum ama geçeceksende seni kimse durduramaz orası açık.
    Tavsiyem sürüş eğitimi alıp 600cc'ye geçmen.


    aynen bol bol bin abi bende yeni başladım 1-2bin km dir 150cc kullanıyorum 30 bin den önce 600 e geçmeyi düşünmüyorum bundan sonra chopper hedefliyorum 250 lik v2 motorlu falan belki almam belli olmazda bi deneme yaparım tabi nasıl motorlar hiç bilmiyorum, ama 600 lükten korkuyorum şimdi her çıktıgım mekandan o sesin havasını duyurmak basıcam haliyle direk 100 150 olucak sonra belki ben olmicam :D

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: One In A Million

    quote:

    Orijinalden alıntı: atorbaci

    Hizli davraniyorsun.

    yani nasıl bir yol izlemem gerekli?

    Yapman gereken şu;

    ilk olarak 125cc
    Sonrasında 250cc
    250 cc sonrasında 600cc
    En son 1000cc



    *Bu motorların kronik rahatsızlığı varmıdır? varsa nelerdir?
    -Kronik rahatsızlıkları bildiğim kadarıyla yok.
    *Yedek parça servis ağı bakım masrafı ve bakım aralığı hangi sıklıkta?
    ---------
    *İkinci elin hızlı alım satımı, ve amortisman kaybı?
    -Honda daha hızlı satılır km'ye göre değer kaybeder.


    Ben 600rr almanı tavsiye ederim. R6 şehir içi kullanıma pek uygun değil gidonu fazla dönmüyor.
    600cc'ye hemen geç demiyorum ama geçeceksende seni kimse durduramaz orası açık.
    Tavsiyem sürüş eğitimi alıp 600cc'ye geçmen.


    saçmalık enson 1000cc ne demekmişş sanki yetmiyor anasını satim 1300cc harley alamicazmı yani şimdi tühh neyse
    yamahanın gidonuylada ilgili bir sorun olcagını sanmıyorum zaten elimizdeki motorlarıda araba gibi çevirmiyoruz

    Kardeşim adam şehir icinde kullanacak bana kalirsa 1000cc bile cok. Seni mi kiricam en son hayabusa olsun




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makavel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: One In A Million

    quote:

    Orijinalden alıntı: atorbaci

    Hizli davraniyorsun.

    yani nasıl bir yol izlemem gerekli?

    Yapman gereken şu;

    ilk olarak 125cc
    Sonrasında 250cc
    250 cc sonrasında 600cc
    En son 1000cc



    *Bu motorların kronik rahatsızlığı varmıdır? varsa nelerdir?
    -Kronik rahatsızlıkları bildiğim kadarıyla yok.
    *Yedek parça servis ağı bakım masrafı ve bakım aralığı hangi sıklıkta?
    ---------
    *İkinci elin hızlı alım satımı, ve amortisman kaybı?
    -Honda daha hızlı satılır km'ye göre değer kaybeder.


    Ben 600rr almanı tavsiye ederim. R6 şehir içi kullanıma pek uygun değil gidonu fazla dönmüyor.
    600cc'ye hemen geç demiyorum ama geçeceksende seni kimse durduramaz orası açık.
    Tavsiyem sürüş eğitimi alıp 600cc'ye geçmen.


    aynen bol bol bin abi bende yeni başladım 1-2bin km dir 150cc kullanıyorum 30 bin den önce 600 e geçmeyi düşünmüyorum bundan sonra chopper hedefliyorum 250 lik v2 motorlu falan belki almam belli olmazda bi deneme yaparım tabi nasıl motorlar hiç bilmiyorum, ama 600 lükten korkuyorum şimdi her çıktıgım mekandan o sesin havasını duyurmak basıcam haliyle direk 100 150 olucak sonra belki ben olmicam :D

    quote:

    Orijinalden alıntı: sevilesi adam

    quote:

    Orijinalden alıntı: One In A Million

    quote:

    Orijinalden alıntı: atorbaci

    Hizli davraniyorsun.

    yani nasıl bir yol izlemem gerekli?

    Yapman gereken şu;

    ilk olarak 125cc
    Sonrasında 250cc
    250 cc sonrasında 600cc
    En son 1000cc



    *Bu motorların kronik rahatsızlığı varmıdır? varsa nelerdir?
    -Kronik rahatsızlıkları bildiğim kadarıyla yok.
    *Yedek parça servis ağı bakım masrafı ve bakım aralığı hangi sıklıkta?
    ---------
    *İkinci elin hızlı alım satımı, ve amortisman kaybı?
    -Honda daha hızlı satılır km'ye göre değer kaybeder.


    Ben 600rr almanı tavsiye ederim. R6 şehir içi kullanıma pek uygun değil gidonu fazla dönmüyor.
    600cc'ye hemen geç demiyorum ama geçeceksende seni kimse durduramaz orası açık.
    Tavsiyem sürüş eğitimi alıp 600cc'ye geçmen.


    saçmalık enson 1000cc ne demekmişş sanki yetmiyor anasını satim 1300cc harley alamicazmı yani şimdi tühh neyse
    yamahanın gidonuylada ilgili bir sorun olcagını sanmıyorum zaten elimizdeki motorlarıda araba gibi çevirmiyoruz
    Arkadaşlar motosiklete başlayan her 10 kişiden 9 u mutlaka bu yolardan geçmiştir,
    İlk başta herkes motorun havasına duruşuna sesine kapılmıştır ve heves etmiştir.
    Altımdaki motorun görüntü güzel gidiyomu derseniz en azından işimi görüyor, hıza hevesim yok fakat 5,6 viteste 115 - 120 yi anca görüyosun bi araba sollayım derken 1 sn çinde 5 kere düşünüyosun.
    Bilmiyorum forumda yazan arkadaşların bir çoğu hangi şehirde yaşıyor ama, istanbulda araba sürmak sıkıntı iken motosiklet sürmek başlı başına sorun!

    *Şuan için dürüst davranmak gerekirse, ses istiyorum sadece

    Evet motosiklet öyle bir tutkuki sürekli daha iyisini daha fazlasını istiyosun, ve hata yapmaya başlıyosun.
    Benim fikrim eger bilinçli kullanıcı isen, kendini tutabiliyorsan, gerekli eğitimleri alıyorsan, çokta sıkıntı yaşanacagını düşünmüyorum.
    Arkadaştan eşten dostan yahut bir iki gün kiralayıp deniycem zaten almadan önce,
    Şahsi fikrim, 125r dan inip 600rr binmekte eşekten inip ata binmeye benzer, lakin ata ne kadar kırbaç vurursan at okadar hızlı koşar
    Alıp yarış yapıcak piste çıkıcak yada motorla gaz açacak değilim, sadece ses ve 5 viteste 110 gitmek yerine 2-3 vitesle 130-140 la gitmek.




  • Burada bir arkadaş vardı 600RR ile başlamıştı gayet memnundu.

    Aynen dediğin gibi sakin sakin gidiyor,gaz açmıyormuş fazla.

    Konusunu bulursam koyarım

    Ahan da buldum

    http://forum.donanimhaber.com/m_83819825/tm.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Thomassee -- 27 Mart 2014; 10:14:50 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.