Şimdi Ara

600cc MOTOSİKLET TAVSİYE!!! (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
36
Cevap
1
Favori
26.237
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: One In A Million

    Arkadaşlar motosiklete başlayan her 10 kişiden 9 u mutlaka bu yolardan geçmiştir,
    İlk başta herkes motorun havasına duruşuna sesine kapılmıştır ve heves etmiştir.
    Altımdaki motorun görüntü güzel gidiyomu derseniz en azından işimi görüyor, hıza hevesim yok fakat 5,6 viteste 115 - 120 yi anca görüyosun bi araba sollayım derken 1 sn çinde 5 kere düşünüyosun.
    Bilmiyorum forumda yazan arkadaşların bir çoğu hangi şehirde yaşıyor ama, istanbulda araba sürmak sıkıntı iken motosiklet sürmek başlı başına sorun!

    *Şuan için dürüst davranmak gerekirse, ses istiyorum sadece

    Evet motosiklet öyle bir tutkuki sürekli daha iyisini daha fazlasını istiyosun, ve hata yapmaya başlıyosun.
    Benim fikrim eger bilinçli kullanıcı isen, kendini tutabiliyorsan, gerekli eğitimleri alıyorsan, çokta sıkıntı yaşanacagını düşünmüyorum.
    Arkadaştan eşten dostan yahut bir iki gün kiralayıp deniycem zaten almadan önce,
    Şahsi fikrim, 125r dan inip 600rr binmekte eşekten inip ata binmeye benzer, lakin ata ne kadar kırbaç vurursan at okadar hızlı koşar
    Alıp yarış yapıcak piste çıkıcak yada motorla gaz açacak değilim, sadece ses ve 5 viteste 110 gitmek yerine 2-3 vitesle 130-140 la gitmek.

    Kardeşim 600den baslanmaz demedim. Baslanir ama olmasi gereken benim yazdığım gibi. Ne onerirsiniz demissin onerdik onuda begenmiyorsun.

    Benim ilk Motorum 600rr di. Ustelik daha 15 yasindaydim onu kullanırken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Thomassee kullanıcısına yanıt
    eyvvallah teşekkür ederim (:
  • sevilesi adam kullanıcısına yanıt
    Yahu öneri 600 lük alıp almamak değildi, r6 ile 600r arasında öneri istedim.
    önerini niye begenmeyelim, eyvallah biz düşünüyosunki doğru olanı anlatmaya çalışıyosun. Saygım sonsuz.
    Anlamaya çalıştıgım 125 ile 600 arasında atla devemi var.. motor sürmeyi 600cc de öğrenenide gördüm ben hatta bayandı.
  • mt09
  • ehliyetimi dün aldım bmw 1150 mi yoksa 1200 mü almalıyım muhabbeti çevirnek istiyorum hangisi az yakar tek tekere nasıl kaldırırım stoppie yapamadım teker değiştireceğim mich prell mi hangisi :)))

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Dostum sen kararini vermissin yazilarindanda anliyorum olgun mantikli birisin kararinida vermissin bize hayirli oksun demek duser ama sahsi fikrim bi 5bine kadar surmen her cesit yolda yogun trafik otoban dagyolu hepsinde sur ben 50 ile dusup omzumu kirdim baskalarinin basina kotu seyler gelsin istemiyorum umarim beni anlayabilmissindir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • 5 yıldır 125 ybr kullanıyorum daha önceden hiç 600cc kullanmadığım için tedirginim açıkcası herhalde cbr 250 alıp yoluma devam edecem :) 600cc ile başlayanların özgüvenine hayranım iyi cesaret ediyorlar yada bende hala güvensizlik var sorun bendemi ne :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: One In A Million


    Şahsi fikrim, 125r dan inip 600rr binmekte eşekten inip ata binmeye benzer, lakin ata ne kadar kırbaç vurursan at okadar hızlı koşar
    Alıp yarış yapıcak piste çıkıcak yada motorla gaz açacak değilim, sadece ses ve 5 viteste 110 gitmek yerine 2-3 vitesle 130-140 la gitmek.



    At bir beygirdir bahsettiğin motorlar 100 küsür beygir...
    Atın max. hızı 50 km/s, motorunki 250 km/s...
    At max. hızını sadece 5 adım koruyabilir motor gaz kolunu bırakmadıkça gider...
    At 0'dan 100'e çıkamaz o motor 3 saniyede çıkar...
    At karşısına bir engel çıktığında durma yetisine sahiptir motor bunu hayal bile edemez...
    Ata kırbaç vurdukça gider ama bir panik halinde reflex olarak kırbaç vurmazsın ancak motor kazalarının çoğu panik anında gaz kolunu çekme sonucu olur...

    Tabi bunlar için dalgası. O bahsettiğin motorlar gerçekten tehlikelidir. Bak motoru trfik olmayan bir yerde çok rahat kullanırsın. Gazı sonuna kadar da çekersin. Hiç sorun olmaz. Asıl tehlike düşük hızlarda gitmek zorunda kaldığın zamanlarda ortaya çıkar. Çünkü düşük hızlarda gitmene neden olan durumlarda tehlikenin nerden geleceğini anlamazsın. Bunun kendine güvenle de alakası yoktur. Sen kendine güvenirsin ama motoruna asla güvenemezsin. Altındaki motor kolay kolay kontrol edebileceğin bir güç değildir. Bir şey daha asla ben hız yapmam deme. Şu an kullandığın motor hız yapmadığı için sen de yapmıyorsun. Emin ol alacağın motorda limitleri zorlamak isteyeceksin. Bunun kaçarı yok. Ha belki bi şey olmaz ama olabilir de. Bana kalırsa uzun yıllar motora tövbe etmeden, sağlıkla binmek için biraz daha sabret. Sonunda o bebek senin olacak ama o bebeğin doğması için gerekli süreyi beklemelisin...

    Tekerin yere düz bassın, keyifli sürüşler...




  • Hyperchondriac kullanıcısına yanıt
    eyvallah, teşekkür ederim.
    Bakalım bir süre daha binicem 125r' a belki bu sezonu bun unla geçirir 7-8 bin km daha yaparım bir soraki sezona alırım, yada bi 250 likle le değişirim bunu.
    250cc ile arasın da pek bir fark yok diyoarlar ama.
  • 400 km sonra motor değiştirme fikri nasıl olusuyor hayret ediyorum
    Abicim senin 125lik ile en az 10-15 bin devirmen lazım napacaksın 600ü hele sport bikeları. 400 km de trafik, frenleme, hızlanma öğrenilmez şu an sen motoru sürmüyorsun motor seni sürüyor. Daha motorun ıslak zeminde nasıl gittiğini, virajları nasıl aldıgını, nerede nasıl durdugunu falan bilmiyorsun.

    Ben ilk cbr250 ile basladım ve 5-6 bin kmden sonra dip gaz kullanmaya cesaret bulabildim kendimde, ancak kendimi yeterli gördüm gaz acabilmek icin. Tam 2 sene bindim ve 19binde sattım CBRı. Ve şu an hala 600cc bir spor motosiklete binecek cesaret bulamıyorum kendimde. Onun yerinde gittim kawasaki KLE650 versys aldım bir tane 60bg falan.

    Bu işler zamanla, tecrübeyle, olgunlasmakla olur yoksa bir virajda, bir bariyerde, bir kamyon kasasında patlarsın. Eğitim al onun yerine daha da hızlı gidersin motorla, ekipmanında eksik varsa onları tamamla bu sezonda tüm parayı motora yatırma. Ayrıca istanbulda sürüyorsun trafiği okumayı öğrenmek 4-5 bin kmni alır.

    Eski ustalardan birinin bir deyişi var adam 26 senedir motor sporlarında yarışmış ve diyorki benim 26 senelik tecrübem yok ben 1 senelik tecrübeyi 26 defa tekrarladım. O adam bile kendini 26 senelik tecrübeli biri olarak görmüyor.

    Ha birde altınelbiseliadam yaz youtubea tüm videolarını izle.

    Kazasız belasız uzun seneler binersin insallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi urunguu -- 28 Mart 2014; 10:15:54 >




  • urunguu kullanıcısına yanıt
    eyvallah kardeşim sağolasın, zaten son karar olarak bu sezon 7-8 bin km yapıp ekstra gs2 eğitimini alıcam, sezon sonuna doğru altımdakini satıp 600 lüğü öyle alıcam sezon açılana kadar da 600 lük ile fırsat buldukça trafiğe kapalı alan da çalışıcam, ve tekrar gs3 eğitimini alıcam, bir soraki sezona kısmetse 600 lük ile giricem.
  • Dostum 125likle 250lik arasinda cok fark var daha 2 gun once arkadasla motorlari takasladik cbf150 ve inazuma ivmelenme ve son hiz grrcekten farkediyor

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Burada bir arkadaş vardı 600RR ile başlamıştı gayet memnundu.

    Aynen dediğin gibi sakin sakin gidiyor,gaz açmıyormuş fazla.

    Konusunu bulursam koyarım

    Ahan da buldum

    http://forum.donanimhaber.com/m_83819825/tm.htm

    hocam sıkıntılı bir durum bence gaz açmıyorum demiş tamam bende şuan alsam ilk başlarda falan açmam ama çok kısa sürebilir bu durum çünkü elimdeki 150cc ile bile bazen canım sıkılıyor hafif acelem bile olsa direk basıyorum her köşeye kadar 600cc gibi bir canavar olsa bilemiyorum yani bununla ilgili bir blog yazıcam




  • quote:

    Orijinalden alıntı: makavel1

    quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Burada bir arkadaş vardı 600RR ile başlamıştı gayet memnundu.

    Aynen dediğin gibi sakin sakin gidiyor,gaz açmıyormuş fazla.

    Konusunu bulursam koyarım

    Ahan da buldum

    http://forum.donanimhaber.com/m_83819825/tm.htm

    hocam sıkıntılı bir durum bence gaz açmıyorum demiş tamam bende şuan alsam ilk başlarda falan açmam ama çok kısa sürebilir bu durum çünkü elimdeki 150cc ile bile bazen canım sıkılıyor hafif acelem bile olsa direk basıyorum her köşeye kadar 600cc gibi bir canavar olsa bilemiyorum yani bununla ilgili bir blog yazıcam

    O zaman üst viteslere geçmezsin kardeşim.

    İlk üç vites gayet yeterli.

    Hararet olmaz.

    Çok da böyle kullanmaya gerek yok.

    1-2 ayda alışılır.




  • izmir'de eğitim alınabilecek biryer varmı acaba ?
  • beyler,yeri gelmişken bende sorayım,ben kanuni windy sürdüm,kanuni mz 250 sürdüm, kangda 125 sürdüm. cub 110 sürdüm , artık bunlar bana yetmiyor,mz i sürerken bile heyecan hissetmiyorum. artık işe kökten çözüm bulmam lazım. 600 rr almayı düşünüyorum. ikinciel alacam.boy 1.80 kilo 145 kg, bu sorun olurmu 600 rr için. toplam yaptığım yol 50000 km bu yeterli mi.boy kilo yüzünden hangi motora binsem altımda can çekişiyor. bende 600 e yani 4 silindire geçmeye karar verdim.
    Saygılar.
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.