Şimdi Ara

65.000 TL ye KADAR DİZEL ARAÇ NE ALAYIM? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
54
Cevap
0
Favori
6.544
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ~Trabzon61~

    Seat Leon 1,6 TDI 105 HP DSG işinizi fazlasıyla görecektir.

    Bence eşinizde kullanacağı için C segmentinden büyük bir araç almaya gerek yok.

    207 bile işinizi görüyorsa Leon zaten onun yanında çok iyi bir seçenek.

    Konuda bahsi geçen araçlar ile test sürüşü yapın eşinizide yanınıza alarak. En çok içinize sineni hoşunuza gideni tercih edin.

    Fakat şu da bir gerçekki o fiyata alacağiniz en iyi dizel otomatik seçeneği DSG'li modeller.



    leon mantıklı ama 2012 de yeni kasası çıkacak onun için almaya degmez.....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lewel123

    leon mantıklı ama 2012 de yeni kasası çıkacak onun için almaya degmez.....


    Yeni kasasıda beklenebilir ama almaya değmez diye birşey yok.

    Şuanki kasanın fiyatları bu alemdeyse yeni kasa leonun fiyatı ne olur kimbilir?
  • Otomatik dizel Jetta malesef 70.000'lere geldi. Araç stoku olmadığından her geldiğinde Euro'dan dolayı zam yedi, Doğuşun forsatçılığı ise cabası.

    Jetta için başka bir konuda yaptığım yorumları ufak eklemelerle buraya kopyalıyorum (ben 65.000'e sunrooflu, siyah aldım):

    Daha iki hafta oldu ilk izlenimlerimi bende paylaşayım (1500 km):

    - Dış görünüme değinmeden edemem. her gördüğümde daha çok seviyorum, zaten jetta tercihimde en büyük etken kasası, sunroofla daha bi şık görünüyor.

    - Kapı içlerindeki sert plastiği saymazsan yeterince kaliteli ve lüks hissini veriyor. 6'lı CD changer, bagaj ve kaputta amortisör olmaması, Xenon'un standart olmaması üzücü. USB girişi olmaması büyük eksiklik benim için ama aparatla çözülüyor. O paraya bunlar konulabilirdi. Kol dayamalığı geride kalıyor malesef. Direksiyonu çok sevdim ama dikişler açılırmı kısa sürede diye korkuyorum. Tavan yeterince yüksek, arka koltuklar için geniş alan var, ön taraf çok rahat, dünyaları alacak bagaj var. Işıklı düğmeler gece inanılmaz tatlı geliyor bana. Dokunmatik ekran, arabayı çalıştırınca gelen "Welcome To Volkswagen" yazısı, çift bölgeli klima tuşlarının etrafındaki ışıklı derece yazıları çok çekici. Navigasyon olması çok iyi. Çift bölgeli dijital klima çok başarılı. Sis farları, gündüz yanan farların altında kalan çizgi gibi bölümdeki lamba şık olmuş. Katlanabilir aynalar olması iyi. Virajlarda döndüğünüz yöndeki sis farı yanıyor ve extra aydınlatma sağlıyor. Basit gibi gözüksede bilmediğiniz dönüşlerde çok faydalı. Kısaca bir kaç nokta hariç dış mekan gibi iç mekanda üst seviyede güzel.

    - Performans beklentiniz olmayacak bu araba için. 105 beygir bu kasa için yeterli fakat sadece yeterli. Kapışma fantaziniz olmamalı. 40-80 arası fırlama hissi veriyor ve koltuğa itiyor sizi genede. Yokuşlarda 250N/m tadı bambaşka. Yeni araba almaya iten en önemli nedenlerden biri LPG'li Megane'nın Bilkent-İncek arası ve Nato Yolu yokuşlarında beni kanser etmesiydi. Rodaj süresi bitmediği için hız denemesi yapmadım. Ama İstanbuldan almıştım, Ankaraya getirirken 3000 deviri çok geçmeden gitmiştim ve zangır zangır titremeden ve tekerler yerden kesilmeden 200'e çıkabileceğini zannediyorum. Fabrika verisi 190km/sa. Rodaj kmsinden sonra çeker bir video koyarım :):):)

    - Rodajdan sonra düşeceği söylenen yakıt tüketimi için şunları diyebilirim (aslında bu kişiden kişiye, yol-hava şartlarına ve trafiğe göre çok değişkenlik gösterir ama): Eğer önünüzdeki her boşluğu hemen değerlendireyim demezseniz, çok gaza yüklenmezseniz şehir içi 5,5 litre hayal değil (1-2 kişi, klima çok kullanılmadan). Ama biraz basayım ve devirli kullanayım derseniz 7,5 litre çok uzak değil. Bunları 50km civarı şehir içi yolculuklara göre diyorum. Detaylı hesaplama yapınca tekrar paylaşırım. Bu arada ilk 500km'yi İstanbul'dan Ankara'ya gelirken yaptım. Sadece annem babam ve ben, çok az bagajla, 3000 deviri geçmeden, klima çok kullanmadan, yol müsait olunca 130-140 civarı gittik, yol bilgisayarı 6lt gösterdi.

    - Yol tutuş için söyleyebileceğim tek şey var: Sanki raylı sistem, yola yapışıyor diyebilirim şu ana kadar ki izlenimlerden. İş yeri yolundaki sert virajlarda deneyen arkadaşlar da çok başarılı buldu. ESP sürekli devrede, kapatma opsiyonu yok. Bu benim 3. arabam. Bunu almadan Focus, S40, Cruze, Mazda 3, Astra HB, Magene III HB, Fluence, Civic, Leon baktım. Yol tutuş ve sürüş zevki olarak hiçbirinden eksiği yok fazlası var üstelik çok geniş kocaman kasasına rağmen.

    - İlk defa yokuş kalkış asistanlı arabaya biniyorum. Yararlı oluyor. Bir kaç saniye tutuyor geri kaçırmadan. Yokuşlarla ilgili problemim olmasada faydası var. Anti patinaj sistemi de çok iyi. Ulusta yolumun üstünde olan dik yokuşlarda bazen kalkarken çok yüklenip pati çektiriyordum megane I'e istemeden, artık değil. Arabaya kış lastiği taktığınızda yol bilgisayarından ayar yapıp arabanın ona göre davranmasını sağlıyabiliyorsunuz. Çok iyi bir özellik gibi duruyor. Henüz kullanmasım.

    - Frene alışamadım, ABS devreye girmeden önce çok sert basmak gerekiyor gibi. Balataların yeni olmasından olabilir. Ama fren mesafesinin çok iyi olduğunu düşünüyorum.

    - Yol bilgisayarının konumu güzel ve son derece fonksiyonel. Cdde çalan mp3ün ismini falan yol bilgisayarında görebilmeniz çok güzel olmuş. Bu arada yol bilgisayarında Türkçe yoktu dillerde. Geçenlerde birisi 2012'lerde navigasyon ve yol bilgisayarı için Türkçe var demişti. Servise gidip teyit edeceğim 3000km kontrolünde. Tekrar bilgilendirme yaparım. Belki update ile 2011'lere yüklenebilir.

    Şimdilik bu kadar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: troy

    chevrolet epica bi kisim paranda cebinde kalir


    hocam yinemi sm=icon_ohmygod.gif]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LE10 -- 17 Eylül 2011; 12:26:55 >




  • bayiye sormuştum citroen c4 dü 2 ay önceydi sanırım 48,00 dizel otomotik bırakırız demişti ankara bayi
  • dizel alfa romeo tct bekleyin alin tepe tepe kullanin
  • düz sizin için proplem değil se mazda 3 dizel al ;) 52 bin lira paranda yanına kalsın, kesinlikle fazlasıyla tatmin eder.
  • Konuyu açan arkadaş en son 23 Ağustos'ta uğramış.


    Herhalde araç alımı bile yapmıştır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iibrrahiim

    dün bi arkadasım 2011 beyaz TİTANYUM FORD mondeo aldı fulun biralt modelı ama yok yok 63 bin lıra BEYAZ mükemmel bişey 2010 model jetta kullanıcısııym mondeoda 115 BG var ve çok tatmin edici vites gecisleri olagan üstü cok memnun kaldım gidip bi test etmenı isterim . 63 bin lara peşin fiyatı ( park asistanı ses komut özelliği sony müzik sistemi gibi özellikleri va)

     65.000 TL ye KADAR DİZEL ARAÇ NE ALAYIM?







  • peugeot 508 1.6 hdi en mantıklı seçenek olur bence , en azından paranın karşılığını dolu dolu alırsın

     65.000 TL ye KADAR DİZEL ARAÇ NE ALAYIM?


     65.000 TL ye KADAR DİZEL ARAÇ NE ALAYIM?
  • Mazda 3 bence on planda.ama mondeo alınıyorsa o paraya, bir bakmak lazım.

    Mazda 6 yok mü o fiyata? LPG takacaksan tabi benzinli otm. Daha güvenilir. Yüksek tork iyi değil bu fiyat grubu sanzimanlarda.
  • o paraya mazda 3 alırsan çok büyük hata edersin....
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ckt


    quote:

    Orijinalden alıntı: iibrrahiim

    dün bi arkadasım 2011 beyaz TİTANYUM FORD mondeo aldı fulun biralt modelı ama yok yok 63 bin lıra BEYAZ mükemmel bişey 2010 model jetta kullanıcısııym mondeoda 115 BG var ve çok tatmin edici vites gecisleri olagan üstü cok memnun kaldım gidip bi test etmenı isterim . 63 bin lara peşin fiyatı ( park asistanı ses komut özelliği sony müzik sistemi gibi özellikleri va)

     65.000 TL ye KADAR DİZEL ARAÇ NE ALAYIM?






    +1 bu hali çok güzel mondeonun




  • mondeo

    peugeot , renault, citröen bu 3üne bulaşma derim
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.