800.000TL otomatik araç tavsiyesi
-
-
toyota auris 2015+ 1.6 otomatik evladiyelik
-
Şanzımanı hangi çeşit,piyasası varmıdır.
-
cvt şanzıman. şu an aktif kullandığım araç auris. çok memnunum düşük km bir auris ile değiştiresim var model değiştirmemek için.
-
Auris üzer Focus tan sonra. Kalite konfor yalıtım konularında Focus üstün. Ayrıca ikinci eli de çok zayıf. Bence dizel otomatik Focus ya da golf bakın. -
Ben de auris demeye gelmiştim, o paraya alınabilecek en iyi araç, bu arada 2. Eli de oldukça kuvvetli, yukarıdaki arkadaş zayıf demiş ama tam tersi çok daha iyi focustan ilanları takip edin sürekli bir çevrim var çok talep görüyor, asıl dizel focusların 2. Eli ölü durumda, 2015 sonrası makyajlı kasa 1.6 otomatik aurislerin piyasası oldukça canlı, üstelik kalite konfor ve yalıtım anlamında da geride değil aksine çoğunda daha iyi, iç trim aksamındaki kalite olarak daha iyi, yol yalıtımı benzer rüzgar ve motor gürültüsü olarak çok daha iyi focustan, yol tutuşu da focusa yakın arkadaki tam bağımsız süspansiyonları sayesinde, sadece sürüş daha hissiz focusa göre, ayrıca İngiltere üretimi olduğu için yerli modellerle alakası yok.Bu yorumları bizzat iki aracı da sırayla deneyimlemiş biri olarak yazıyorum.
Örnek ilan paylaşıyorum,
https://www.sahibinden.com/s/2j6o2InJ
-
Bende o şekil düşünmüştüm,focustan sonra iyi gelmeyebilir diye.Dizel değilde benzinli olursa iyi olur dizel araçlar eskisi kadar rağbet görmüyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WADA66 -- 25 Nisan 2024; 21:0:11 > -
1.6 Benzin 132hp mi oluyor,gidişi felan nasıldır cvt şanzıman ile.Yada fb7 kasa civic olabilirmi model düşecek biraz ama piyasası canlı bunun hakkında görüşleriniz nedir
-
Hocam öncelikle civic fb7 kasa aurisin kasasına göre daha eski kalıyor, performans konusunda auris 1.6 valvematic 132 hp motoru ve multidrive s şanzımanı ile çok daha performanslı bir araba, ara hızlanma ve sıfırdan kalkma durumlarında civice çok fark atar buna emin olabilirsiniz, sürüş konforu açısından da multidrive s daha iyi çok konforlu, piyasa anlamında yanlışınız var aurislerin piyasası daha sağlam çünkü alt sınırı var, civic fb7 kasalarda düşük fiyata bir sürü ilan var makyajsız ve manuel olanları piyasasını sürekli aşağı çekiyor, auriste öyle değil hatta piyasası gayet canlı sürekli bir çevrim var ilanlarda, bir de kadınların özellikle trafiğe daha fazla dahil olmasından sonra bu model ayrı bir talep görüyor, iç malzeme kalitesi anlamında kesinlikle auris daha üstün makyajlı kasası ile birlikte civicte her yer sert plastik ve trim sesi yapıyor, auriste ise konsolun alt kısmında bile deri dikişli trimler var, performans için söylemeyi unuttuğum birkaç şey var onları da ekleyeyim, 1.6 valvematic 132 hp multidrive s şanzımanlı aurisler performansıyla meşhur 1. 3 tce 140 hp turbolu meganelarla birlikte yürüyor nerdeyse, civicler ise çok hantal eski tip 5 ileri otomatik şanzımanı ile, bu arada kardeşimde var civic fb7 kasa bizzat kullandım bütün yorumlarımı ona göre yapıyorum bilginiz olsun, civic fb7 vites geçişlerini de hissettiriyor. Auriste öyle bir durum yok zaten vites geçişi yok :), bu arada söylemeyi unuttuğum birkaç önrmli durum daha var, civic fb7 lerin beyaz renklerinde kronik olarak boya atması sorunu var bunu da bilerek tercihinizi yapmanızı öneririm.
İki aracı da kullanma imkanınız varsa dediklerimi net bir şekilde görebilirsiniz, bahsettiğiniz focusu ardından da şu an önerdiğim aurisi sırayla deneyimlemiş, bahsettiğiniz civici de deneyimlemiş biri olarak yazıyorum.
Bu arada auris lpg ye tam uyumlu ve lpg ile çok az yakıyor, yani dizel focustan sonra az yaktığını net bir şekilde görebilirsiniz.
Son olarak bir şey daha eklemek istiyorum dizel focusla dik bir rampayı 5. Vites 2100 2200 devirde 100 km ile hız düşmeden çıkabiliyordum, ciddi dik bir rampa o yüzden 6. Vites 100 ile giderken 1800 devirde hızdan düşüyordu, auris ile atmosferik olmasına rağmen ve multidrive s cvt şanzımanın sayesinde 4000 deviri geçmeden ve benzinli olduğu için de aşırı motor sesi gelmeden çıkabiliyorum, burda civic fb7 olsaydı 100 le giderken hızdan düşmeden çıkabilmek için 3. Vites 5000 civarı devirde olması gerekirdi, çünkü 4. Vitese attığı anda 3000 devire düşecek ve bayılacak, tam olarak burda auristeki multidrive s cvt şanzımanın özelliğinden faydalanıyoruz ve çıkabildiği en düşük devire sabitleyip motor sesi olmadan çıkabiliyor, aynı yokuşta aynı motor şanzıman ile fd6 da denemiştim hatta aynen bahsettiğim gibiydi, üstelik fd6 fb7 den daha hafif yani fb7 daha da zorlanır.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueSKYLINE -- 26 Nisan 2024; 12:7:24 >
-
Acil ihtiyacınız yoksa, 3 4 ay araç almayın.
-
Çokta bi aciliyeti yok aslında,focusun 2. elini öldürüyorlar o yüzden alabildim en kısa sürede alamaya çalışacağım.
-
Öncelikle teşekkür ederim,kafamdaki birçok soruya cevap vermiş oldunuz.dayımda 1.6 corolla var life paket maneul 2018 model 80binde arabanın iç kısmı biraz dandik hatta camlar açıp kapanırken titreme yapıyor focustan inip ona bindiğimde araba bi tuhaf geliyor focus dolu dolu ve tok hissiyat veriyor auris bu şekildemidir kullanmışsınız siz iki modelide.
-
Rica ederim hocam,
corollayı biliyorum bahsettiğiniz life paket, onlar o kasanın en boş aracı bu yüzden iç trimlerdeki bazı yerlerdeki malzemeleri farklı, onlarda toyota touch 2 multimedia sistemi yok eski tip teyp var, alüminyum alaşımlı jantlar yok eski tip kapak jant var. Bu model bildiğimiz toyota modellerine pek benzemiyor şirket paket gibi düşünebiliriz. Bir de corolla yerli üretim auris İngiltere üretimi iç malzemelerin birleşimi bile fark ettirecektir, kaldı ki corollada arkada torsiyon çubuğu var auriste arkalar tam bağımsız süspansiyon.
Benim bahsettiğim aurislerin en boşunda arkada led stoplar, otomatik klima, 16 inç alüminyum alaşımlı jantlar standart geliyor, İngiltere üretimi olduğu için daha donanımlı parça birleşim yerleri ve iç trim malzeme kalitesi daha iyi.
Bir diğer sorunuza açıklık getirmeye çalışayım öncelikle auriste cam açıp kapamada titreme orasından burasıdan ses gelme iç trimlerinin dandik olması gibi durumlar yok, aksine iç trimlerde piano black kaplamalar, gerçek dikişli deri kullanmışlar, ayrıca iç kaplamalar da düzgün bir şekilde yerine oturtulmuş orasından burasından oynama vs. vs. gibi durumlar kesinlikle yok.
Ama sizin bahsettiğiniz tokluk durumu focustaki kapı ağırlığı ve buna benzer tok hissettiren detaylar ise onları japon kore üretimli honda, toyota, hyundai, kia gibi uzakdoğu araçlarında bulamazsınız, ama yine de auris modeli japon kore otomobillerinin modelleri arasında bu konuda iyi bir noktada, çünkü söylemiş olduğum gibi kardeşimin civicine göre kapılar ve buna benzer aksamlar daha sıkı hissettiriyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blueSKYLINE -- 26 Nisan 2024; 22:32:9 >
-
Alt sinif ama ibiza alinir hatasiz dusuk km yuksek model -
c segmenti bakıyorum hocam biraz küçük gelebilir
-
Anladım hocam,çok teşekkür ederim bilgilendirdiğiniz için hayırlı günler dilerim .
-
Neden böyle söylediniz? Ben de alıp almamakta kararsızım bu ara çünkü. -
Faizlerin daha da yükseleceğini düşünüyorum. Bu tabi benim tahminim yanlış yönlendirmek istemem. Faiz yükseldiği surece nakit her zaman değerli olur bu da piyasayı etkiler.
-
ben baktığımda megane'da karar kılmıştım, blue dci hele bulunabilirse temiz direkt alınır. faizlerin tepe noktasındayız 50 bin liralara kadar muhtemelen satıcılar inecektir
-
Faizlerin tepe noktasında mıyız?
Enflasyon düşmediği sürece faizler düşmez ama artar. Bunun tepesi tavanı yok. Şuanda faizler düşerse kaç aydır boş yere yüksek faizle ekonomi politikası yürütülmüş olur. Çünkü dolar ve enflasyon patlar.
Elinizde bulunan parayı keyfi araç değiştirmeye harcamayın bence. Araba almak değiştirmek acil ihtiyaçsa ayrı konu. Şuanda en sağlam yatırım aracı likit değerler.
Benzer içerikler
- mercedes cla neden tutulmuyor
- audi a1 kronik sorunları
- ford kuga 1.6 ecoboost kronik sorunları
- panelvan aracımla ne is yapabilirim
- rover 216 si
- renault logan
- uçan araba fiyatları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X