Şimdi Ara

80bin TL sıfır C sınıfına verilir mi? (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
2.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Leon FR ACT 150hp manuel + 18 jant + 6.5 ekran + optik park sistemi. Hayirli olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Focus 45-50 arasına atıp üzerine 30-35 koyup tekrar focus almak bence çok mantıklı degil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EustassKiD26

    Hali hazırda kullandığım 2013 Focus benzinli TrendX aracımı satmayı ve biraz peşin biraz kredi ile yeni bir araç almayı düşünüyorum. Kafamda belli bir model yok sadece bu sefer alırsam en donanımlısını almalıyım düşüncesindeyim ve bir karar verip o yolda yürümeyi düşünüyorum. İkinci el şunu al daha iyi demezseniz sevinirim, şuan yakın akraba veya arkadaştan olmadığı sürece 2. el piyasasına bulaşmak dahi istemiyorum.

    Aklımdaki modeller ve liste fiyatları;
    1- Golf 1.4 tsi Highline + Sunroof + Bi-xenon plus = 85bin
    2- Astra 1.4T Dynamic + Sunroof + Matrix Led + Park Paketi = 82bin
    3- Astra 1.6 cdti Enjoy + Plus Paket = 82bin
    4- Megane 1.5 dci İcon = 83bin
    5- Ford Focus 1.6 tdci Style = 80bin

    benzin/dizel karışık verdim gönlüm benzin + full donanım derken aklım dizel + düşük donanım diyor bu konuda kararsızım. Araçlar kesinlikle manuel olacak otomatik vitese para vermektense bunu donanıma vermeyi düşünüyorum (ne donanım manyağı çıktın diyebilirsiniz ki haklısınızda ancak mevcut aracım, baz donanımdan hallice olduğu ve bugüne kadarda bunu düzeltmek için bir dünya para harcadığım için artık alırsam en fullünü alma niyetindeyim.)

    + olarak sedan değil hb araç düşünüyorum D sınıfı benim için fazla büyük özellikle yaşadığım şehirde park olayı fazlasıyla sıkıntı olduğundan C sınıfı hb'ler daha mantıklı olacak benim için.

    80bin lirayı C sınıfı araçlara vermeyi gönlüm ermiyor mantığımda almıyor ama bir umut yıl sonuna doğru kampanyalar v.s derken 5-10bin arası bir indirim yakalayabilirsem diye düşünüyorum. Yıl sonuna kadar beni idare edecek 2. bir araçta var kardeşimin o yüzden sabredebilirim sanırım bu süreçte.

    Şimdiden okuyupta yorum yapacak,tavsiyede bulunacak tüm arkadaşlara teşekkürler.


    Dizel Highline Golf zaten 85000TL etmez.

    Benzinli 1.4 TSI Highline DSG en fazla 65000 TL eder.

    Boşa kürek sallıyor VW maalesef.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: sprtv

    quote:

    Orijinalden alıntı: EustassKiD26

    Focus'tan çok memnunum ama istediğim donanımda (titanium + bi-xenon + sunroof) için 1.0ecoboost motor için 84bin, 1,6tdci 94bin fiyat çıkıyor.
    94bin zaten veremem 84bin verdikten sonrada farklı bir şeyler denemek istiyorum. Bir üst sınıfa geçme durumum olsa kesinlikle mondeo'yu en başa koyardım.

    1.0 ecoboost candır hocam. titaniumda otomatik park bile var. +bixenon harika olur
    Yalnız şanzımanı powershift değil, tork konvertörlü tam otomatik. Denemek lazım.

    Focustan Golfe, Astraya, 308'e geçilmez; ya devam edin Focus ile (bu sefer donanımlı olarak) ya da premium bakın.

    Focustan golfe astraya neden gecilmez? Focusun bilmedigimiz D sinifi doga ustu guclerimi var? Birakin su isleri ya.

    Golfe gec kardesim. Adam gibi arabaya bin.

    Al buda benim yorumum. Sana istinaden.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ya Megane ya da Golf.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eski bir focus3 kullanicisi olarak,focus listedekilerden daha iyi bir araba

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona


    quote:

    Orijinalden alıntı: sprtv

    quote:

    Orijinalden alıntı: EustassKiD26

    Focus'tan çok memnunum ama istediğim donanımda (titanium + bi-xenon + sunroof) için 1.0ecoboost motor için 84bin, 1,6tdci 94bin fiyat çıkıyor.
    94bin zaten veremem 84bin verdikten sonrada farklı bir şeyler denemek istiyorum. Bir üst sınıfa geçme durumum olsa kesinlikle mondeo'yu en başa koyardım.

    1.0 ecoboost candır hocam. titaniumda otomatik park bile var. +bixenon harika olur
    Yalnız şanzımanı powershift değil, tork konvertörlü tam otomatik. Denemek lazım.

    Focustan Golfe, Astraya, 308'e geçilmez; ya devam edin Focus ile (bu sefer donanımlı olarak) ya da premium bakın.

    Focustan golfe astraya neden gecilmez? Focusun bilmedigimiz D sinifi doga ustu guclerimi var? Birakin su isleri ya.

    Golfe gec kardesim. Adam gibi arabaya bin.

    Al buda benim yorumum. Sana istinaden.

    Hasta mısın nesin birader Kendi yorumumu paylaşmışım naçizane; niye "bırakın bu işleri" diyorsun?

    Adam sürüş dinamikleri önemli demiş, mesele sürüş dinamiğiyse Focus bırakılıp Golf'e geçilmez. Net! malzeme kalitesi ve yüksek ikinci el değeri istese amenna.




  • Şimdi hangi arabayı kullanıyorsun hocam?

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sprtv

    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona


    quote:

    Orijinalden alıntı: sprtv

    quote:

    Orijinalden alıntı: EustassKiD26

    Focus'tan çok memnunum ama istediğim donanımda (titanium + bi-xenon + sunroof) için 1.0ecoboost motor için 84bin, 1,6tdci 94bin fiyat çıkıyor.
    94bin zaten veremem 84bin verdikten sonrada farklı bir şeyler denemek istiyorum. Bir üst sınıfa geçme durumum olsa kesinlikle mondeo'yu en başa koyardım.

    1.0 ecoboost candır hocam. titaniumda otomatik park bile var. +bixenon harika olur
    Yalnız şanzımanı powershift değil, tork konvertörlü tam otomatik. Denemek lazım.

    Focustan Golfe, Astraya, 308'e geçilmez; ya devam edin Focus ile (bu sefer donanımlı olarak) ya da premium bakın.

    Focustan golfe astraya neden gecilmez? Focusun bilmedigimiz D sinifi doga ustu guclerimi var? Birakin su isleri ya.

    Golfe gec kardesim. Adam gibi arabaya bin.

    Al buda benim yorumum. Sana istinaden.

    Hasta mısın nesin birader Kendi yorumumu paylaşmışım naçizane; niye "bırakın bu işleri" diyorsun?

    Adam sürüş dinamikleri önemli demiş, mesele sürüş dinamiğiyse Focus bırakılıp Golf'e geçilmez. Net! malzeme kalitesi ve yüksek ikinci el değeri istese amenna.

    Ya gorende 4 suspansion orjinal coillover gelen, 4 ceker biseyden bahsediyosun sancak.. Filo arabasina bu kadar deger vermeyin..

    Anavataninda bile satamayan arabaya araba demem.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • tam benim yaşadığım ve aklımdan geçen şeyleri yazmışsınız hocam. Zamanında bende corsa enjoy aldım dizel. Donanım yeterli gelmiyor. Satmaya çalışıyorum ama bakalım ne olacak. Full olsun benim olsun benzin manuel alırım diyorum şimdide. Aslında km yapmayan için dizel araca gerek yok , benim aldığım zaman 3-4 bin fark vardı benzin ile dizel arasında dizelde tercih yapmıştım. Şimdi dizel dolu bir araç uçmuş gidiyor en az 10 bin fark oluyor.

    Sene de 20 bin km filan yapmıyorsanız gerek yok dizelleri eleyin bence. Şöyle böyle diyoruz ama bir yandan da dizel de daha az istasyona uğrayıp daha fazla km yapıp satarkende ona göre fiyat konuluyor ama dediğim gibi eğer bütçeyide aşacaksa ki zaten çok arttı o kadar parayı araca bağlamak banada mantıklı gelmiyor. En güzeli benzinli manuel ful araç alıp binmek. Yerinizde olsam golf'ü düşünürdüm. Opel e çok bulaşmanızı önermem servisi sıkıntılı pahalı. Golf ünde sanırım önce makyaj yiyip sonra yeni kasası gelecek. Megane güncel kasa olabilir belki ama test etmişliğim incelemişliğim yok tasarımı güzel. Eski kasa ise tercih etmezdim.

    Yalnız tabi o kadar para veripte sonradan lpg de takacaksanız ilk baştan dizel alın.




  • Tabii ki C sınıfı arabaya seksenbin lira verilmez.

    İngilizce için kusura bakmayın. Bu reklama internette rastladım, üzerine sizin konuyu gördüm.

    Az çok üretim maliyetlerini ve pazarlama yöntemlerini bilince, ben değmez diyorum. Sanıyorum araba keyfi denen şeyi de anlıyorum, 1934 model Ford'dan Mazda MX-5'e kadar her şeyi düşünnürüm. Menü geniştir bende. Çok zaman daha basit bir arabaya geçmek daha çok sürüş keyfi getirebiliyor. Dar bir yerde ve C sınıfı içinde kalarak bir kaç aksesuar ve cam tavandan yansıyan yağmur damlası gölgesinden başka ne alacaksınız... ve ne kadar maliyete. Golf veya Corolla, HB "cruiser"lar. Ters köşede Leon FR spor bir sürüş verir ve sürüşü değiştirir, ayrı bir şey. Bir de servis azlığını göze alınca Mazda 3 var. Diğerleri de OK bence ama, fiyatı boşverdim, bence zahmete değmez. Aynı şey. Focus'tan Astra'ya geçince ne değişecek.

     80bin TL sıfır C sınıfına verilir mi?

    *




  • Conqueror26 kullanıcısına yanıt
    Eski bir peugeot 207im var 250 bine dayandi evlat onla devam ediyorum

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arabadan beklentim çok değil.

    İzole etsin beni. Kapısını çekince huzurlu olayım. Trafikte üstüme üstüme geleni savuşturacak güce sahip olsun.

    Bir de deri koltuk olsa fena olmaz.

    Sabit gelirli için C sınıfı araca o parayı vermek mantıklıdır. Memur iseniz 10 sene binersiniz. Diğer türlü israf. Ben aracı satıp üstüne oturdum paranın. Biraz bekleyelim bakalım. Ortalık karışık
  • Leon tatmin eder diye düşünüyorum. Fiyatları hakkında pek bilgim yok ama.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • napıcaksın hocam piyasa böyle demek ki. Yıl sonu bekleyecek durumdaysanız bekleyin bencede tabii büyük beklentiler içinde olmayın hayal kırıklığı oluşmasın.

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bazı arkadaşlar focustan sonra ancak golfe geçilir minvalinden şeyler yazmış. Zannediyorum bu arkadaşlar c sınıfı araçların çoğunu incelememiş, test etmemiş, önyargıyla konuşuyordur.

    Şu anda satılan hemen her c sınıfı gayet tatminkar kalitede, sakin yapılı rahat araçlar. 5-10 sene öncesine göre konfor ve kalitede gelişim oldukça arttı.

    Mesela foruma sorsan herkes leon golf çakmasıdır, kalitesizdir bilmemne der önyargıyla. Astra k kullanıcıları astranın içi leondan daha kaliteli falan demekte. İki aracı da almayı düşündüğüm için yakın zamanlarda gittim inceledim, leonu daha dün inceledim, ki ondan önce de çok kez incelemiştim autoshowda vs, ama opelden kısa süre arayla gidip inceleyince fark belli oluyor. Bir kere leon style ile fr arasında muazzam kalite var. Evet astranın, style leondan 1 tık daha kaliteli iç mekan ambiyansı verdiğin belirteyim, ancak fr kesinlikle daha üstün bu konuda. Göğüs, kapılar yumuşacık, spor koltuklar hem yapıları, hem kumaşları daha iyi. Frdaki göğüs golfün göğsünden bile daha kaliteli his veren yumuşacık güzel tekstürlü bir malzeme. Direksiyon ve koltuktaki kırmızı dikişler sportif havayı arttırıyor. Ayrıca oturuş pozisyonu ve kabin olarak daha bir araba gibi araba hissi veriyor. Ama gidip içine bile oturmamış adama sorsan hocam leon dandik, vw çakması, vwye parası yetmeyen alır der.

    Benim şu an highline golf alacak durumum var ama astra ve ya fr leon düşünüyorum daha ziyade. Aynı paraya sundukları daha çok çünkü. İkisi de öyle çok geride kalan araçlar değiller yakınlar. Sonra bu sınıfta yine 308 ve i30 ve yeni gelen megane gayet güzel malzemeli, motorlu, sürüşlü araçlar. Focus sanki mustangmiş de diğerleri kompakt aile arabasıymışvari yapılan yorumlar komik kaçıyor. Bugün focustan i30a geçen de memnun kalır, golften astraya geçen de, auristen leona geçen de. Hepsi birbirine yakın araçlar neticede. Verdikleri sürüş deneyimleri 3 aşağı 5 yukarı da birbirlerine yakın. Bu durumda sizde öncelik neyse donanım mıdır, iç kalitesi midir, ekonomi midir, servis güvencesi midir neyse ona göre hareket eder ve memnun mesut aracınızı kullanırsınız. Yok ondan sonra şuna binilmez, yok bundan sonra şu tatmin etmez boş ve kuru palavralar sadece. Böyle gevrek konuşanlara itimat etmeyin.




  • megane 4 inceleyin , harika bir araç olmuş. Sınıfında üst kalitede işçilik ve donanım . Yol sesi içinde giderken sanki benzinli araç gibi içine motor sesini hiç almıyor dci motor
  • Cevap veren,yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
    Hafta sonu hemen hemen aklımdaki tüm bayileri gezdim,olan araçları inceledim,aklımdaki kombinasyonlara sahip olanları test ettim.
    Lafı fazla uzatmadan ufak özetler halinde gözlemlerimi aktaracağım;

    Astra; yeni yüzü ve yeni iç mekanıyla çok şık olmuş. Malzeme kalitesi,parçalar,donanım her şey yerli yerinde. Test aracı otomatik 1.4 olmasına rağmen beni performans konusunda gayet tatmin etti (1.6 atmosferikten sonra bırakta etsin artık)
    Yol tutuş ve sürüş keyfini 8dk'da test etmek çok mümkün olmasada gözlemlediğim kadarıyla Focus'u ah vah ettirerek aratmayacak diye düşünüyorum. Yalnız gerek test aracının yeni olması gerek her alanın ''kaç basıyo bu'' edasıyla kullanması gerekse otomatik olmasından dolayı 11 litre ortalamayı görünce korkmadım değil. İlk üçten ilk beşe indi diyebilirim.

    Golf; klasik yıllardır alıştığımız yüzüyle artık ''sıradan'' geldiğini söylesem kimse kırılmaz sanırım. İç mekanda kalite olarak C sınıfının en başarılılarından olduğunu söylemeden edemem. Test aracı bulamadığım için kullanamadım,öyle üstün körü showroomdaki aracı inceledim sürüş konusunda bir fikrim yok. Liste fiyatından 2bin indirim alsamda hala en pahalı seçeneklerden biri, kesin alıcı olsam bir miktar daha alırım heralde. İlk üçteki yerini koruyor.

    Focus; gerek kendi kullandığım gerekse yakın tanıdıklarda olmasından dolayı gayet aşinayız her şeyine. Eski müşteri olmamız dolayısıyla 5bin civarı indirim aldık ayak üstü hem 1.6tdci hemde 1.0eb için. Bir araba parası daha verip aynı aracı almak çok içime sinmese de ilk 5'teki yerini koruyor.

    Megane; test aracı bunda da yok,ilginç şekilde. Showroomdaki araçla idare ettik ama ''Reno'' kelimesiyle burnumda beliren plastik kokusu bu araçta yoktu desem yeridir. Dıştan mükemmel olan araç içten beni o kadarda keyiflendirmedi. Özellikle ekranın yan çerçeveleri kalitesiz gözükmekte ve parmak izini aşırı belli etmesinden dolayı 2. sınıf görüntü sunuyor. İndirim ise söz konusu bile değil desem yeridir, çok talep var 2-3 ay sonraya gelir aracınız o zamanda gelen fiyattan veririz gibi söylemlerle ilk 5'ten düştü benim için.

    Leon; listeme sonradan dahil ettiğim ama sunduğu donanımı en uygun fiyattan veren model olmasıyla beni cezbetti diyebilirim. Satışa hazır olan 1.2 style modeli incelemiş olsamda 1-2 opsiyonla çok şık bir araç elde etmek mümkün. Yakıt ekonomisi ve vergi avantajı bir tık daha seçilesi yaptı modeli. Listede yokken ilk 3'e oynayan bir model oldu benim için.

    Birde, boş vaktimde şöyle bir tablo yaptım sizlerinde fikrini isterim bu tabloya dair;
     80bin TL sıfır C sınıfına verilir mi?




  • Çok iyi hesap yapmışsın, bende son kararımı 1.2 otomatik leon'dan yana kullanacağım.
    Tek korkum DSG ama çevremde yıllardır kullanan ve hiç bir problemi olmayan bir dürü dsg şanzıman var.

    Araç konusunda mantıklı düşüncelerin var. Leon veya başka bir araç olabilir; bu alım sürecini, ince ayrıntılarına kadar paylaşırsan sevinirim.
  • EustassKiD26 kullanıcısına yanıt
    tablo gayet güzel.. şu an bende aynı süreci yaşamaktayım. gerçi sizin tercihler benim duruma göre daha geniş yelpazede.. ben aynı markanın 1.2 tsi full versiyonumu yoksa 1.4 tdi baz versiyonu mu arasındayım. zira dizel ve benzinli arasındaki fark sadece 1500 tl civarında :))
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.