Şimdi Ara

80bin TL sıfır C sınıfına verilir mi? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
2.106
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Güzel analiz olmuş anladığım kadarıyla golften yana gönlünüz ama ben olsam daha yeni piyasaya çıkan ve tasarımı başarılı olan meganeyi seçerdim.Dik konumlandırılmış dokunmatik ekran zaman geçtikçe gözünüz alışacaktır.Golf zaten yıllardır aynı hafif makyaj yapılmış ama golfün hakkını yememek lazım iyi araba focus bencede almayın başka tatlar tadın(araba olayında böyle) leona gerek yok keko arabası oldu.Hayırlısı neyse o olsun diyelim.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: senersongur


    quote:

    Orijinalden alıntı: EustassKiD26

    Hali hazırda kullandığım 2013 Focus benzinli TrendX aracımı satmayı ve biraz peşin biraz kredi ile yeni bir araç almayı düşünüyorum. Kafamda belli bir model yok sadece bu sefer alırsam en donanımlısını almalıyım düşüncesindeyim ve bir karar verip o yolda yürümeyi düşünüyorum. İkinci el şunu al daha iyi demezseniz sevinirim, şuan yakın akraba veya arkadaştan olmadığı sürece 2. el piyasasına bulaşmak dahi istemiyorum.

    Aklımdaki modeller ve liste fiyatları;
    1- Golf 1.4 tsi Highline + Sunroof + Bi-xenon plus = 85bin
    2- Astra 1.4T Dynamic + Sunroof + Matrix Led + Park Paketi = 82bin
    3- Astra 1.6 cdti Enjoy + Plus Paket = 82bin
    4- Megane 1.5 dci İcon = 83bin
    5- Ford Focus 1.6 tdci Style = 80bin

    benzin/dizel karışık verdim gönlüm benzin + full donanım derken aklım dizel + düşük donanım diyor bu konuda kararsızım. Araçlar kesinlikle manuel olacak otomatik vitese para vermektense bunu donanıma vermeyi düşünüyorum (ne donanım manyağı çıktın diyebilirsiniz ki haklısınızda ancak mevcut aracım, baz donanımdan hallice olduğu ve bugüne kadarda bunu düzeltmek için bir dünya para harcadığım için artık alırsam en fullünü alma niyetindeyim.)

    + olarak sedan değil hb araç düşünüyorum D sınıfı benim için fazla büyük özellikle yaşadığım şehirde park olayı fazlasıyla sıkıntı olduğundan C sınıfı hb'ler daha mantıklı olacak benim için.

    80bin lirayı C sınıfı araçlara vermeyi gönlüm ermiyor mantığımda almıyor ama bir umut yıl sonuna doğru kampanyalar v.s derken 5-10bin arası bir indirim yakalayabilirsem diye düşünüyorum. Yıl sonuna kadar beni idare edecek 2. bir araçta var kardeşimin o yüzden sabredebilirim sanırım bu süreçte.

    Şimdiden okuyupta yorum yapacak,tavsiyede bulunacak tüm arkadaşlara teşekkürler.


    Dizel Highline Golf zaten 85000TL etmez.

    Benzinli 1.4 TSI Highline DSG en fazla 65000 TL eder.

    Boşa kürek sallıyor VW maalesef.

    hehe. o yüzden en çok satan hb golf...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: EustassKiD26

    Cevap veren,yorum yapan tüm arkadaşlara teşekkür ederim.
    Hafta sonu hemen hemen aklımdaki tüm bayileri gezdim,olan araçları inceledim,aklımdaki kombinasyonlara sahip olanları test ettim.
    Lafı fazla uzatmadan ufak özetler halinde gözlemlerimi aktaracağım;

    Astra; yeni yüzü ve yeni iç mekanıyla çok şık olmuş. Malzeme kalitesi,parçalar,donanım her şey yerli yerinde. Test aracı otomatik 1.4 olmasına rağmen beni performans konusunda gayet tatmin etti (1.6 atmosferikten sonra bırakta etsin artık)
    Yol tutuş ve sürüş keyfini 8dk'da test etmek çok mümkün olmasada gözlemlediğim kadarıyla Focus'u ah vah ettirerek aratmayacak diye düşünüyorum. Yalnız gerek test aracının yeni olması gerek her alanın ''kaç basıyo bu'' edasıyla kullanması gerekse otomatik olmasından dolayı 11 litre ortalamayı görünce korkmadım değil. İlk üçten ilk beşe indi diyebilirim.

    Golf; klasik yıllardır alıştığımız yüzüyle artık ''sıradan'' geldiğini söylesem kimse kırılmaz sanırım. İç mekanda kalite olarak C sınıfının en başarılılarından olduğunu söylemeden edemem. Test aracı bulamadığım için kullanamadım,öyle üstün körü showroomdaki aracı inceledim sürüş konusunda bir fikrim yok. Liste fiyatından 2bin indirim alsamda hala en pahalı seçeneklerden biri, kesin alıcı olsam bir miktar daha alırım heralde. İlk üçteki yerini koruyor.

    Focus; gerek kendi kullandığım gerekse yakın tanıdıklarda olmasından dolayı gayet aşinayız her şeyine. Eski müşteri olmamız dolayısıyla 5bin civarı indirim aldık ayak üstü hem 1.6tdci hemde 1.0eb için. Bir araba parası daha verip aynı aracı almak çok içime sinmese de ilk 5'teki yerini koruyor.

    Megane; test aracı bunda da yok,ilginç şekilde. Showroomdaki araçla idare ettik ama ''Reno'' kelimesiyle burnumda beliren plastik kokusu bu araçta yoktu desem yeridir. Dıştan mükemmel olan araç içten beni o kadarda keyiflendirmedi. Özellikle ekranın yan çerçeveleri kalitesiz gözükmekte ve parmak izini aşırı belli etmesinden dolayı 2. sınıf görüntü sunuyor. İndirim ise söz konusu bile değil desem yeridir, çok talep var 2-3 ay sonraya gelir aracınız o zamanda gelen fiyattan veririz gibi söylemlerle ilk 5'ten düştü benim için.

    Leon; listeme sonradan dahil ettiğim ama sunduğu donanımı en uygun fiyattan veren model olmasıyla beni cezbetti diyebilirim. Satışa hazır olan 1.2 style modeli incelemiş olsamda 1-2 opsiyonla çok şık bir araç elde etmek mümkün. Yakıt ekonomisi ve vergi avantajı bir tık daha seçilesi yaptı modeli. Listede yokken ilk 3'e oynayan bir model oldu benim için.

    Birde, boş vaktimde şöyle bir tablo yaptım sizlerinde fikrini isterim bu tabloya dair;
     80bin TL sıfır C sınıfına verilir mi?


    golf'de test aracı olmaması biraz ilginç olmuş. internetten girince nerde hangi test aracı olduğunu gösteriyor ve ordan randevu alınıyor. golf'le bir test tavsiye ederim. bir test ettim ve malzeme kalitesine bir baktım. hayran oldum. benim tercihim golf oldu. diğer hiçbiri onun yanına yaklaşamaz. hele ki seat ve megane bu listeye hiç yakışmamış bile. golf yerine astra veya focus olabilir bence en fazla.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Tabii ki C sınıfı arabaya seksenbin lira verilmez.

    İngilizce için kusura bakmayın. Bu reklama internette rastladım, üzerine sizin konuyu gördüm.

    Az çok üretim maliyetlerini ve pazarlama yöntemlerini bilince, ben değmez diyorum. Sanıyorum araba keyfi denen şeyi de anlıyorum, 1934 model Ford'dan Mazda MX-5'e kadar her şeyi düşünnürüm. Menü geniştir bende. Çok zaman daha basit bir arabaya geçmek daha çok sürüş keyfi getirebiliyor. Dar bir yerde ve C sınıfı içinde kalarak bir kaç aksesuar ve cam tavandan yansıyan yağmur damlası gölgesinden başka ne alacaksınız... ve ne kadar maliyete. Golf veya Corolla, HB "cruiser"lar. Ters köşede Leon FR spor bir sürüş verir ve sürüşü değiştirir, ayrı bir şey. Bir de servis azlığını göze alınca Mazda 3 var. Diğerleri de OK bence ama, fiyatı boşverdim, bence zahmete değmez. Aynı şey. Focus'tan Astra'ya geçince ne değişecek.

    ...

    her konuda bir mazda3'cü çıkacak illa ki.

    ben mazda3'cülerin kendi parasını kazanmayan hayalperest öğrenciler olduğunu sanıyorum. ayda 30-40 tane satan, doğru düzgün servisi olmayan, bozulduğunda servisin bozuk parçayı tesbit edebilmek için elinde yedek aracı bile olmayacak, 2. elde adamı fena gömecek bir aracı başka kimse düşünmez çünkü. üstüne üstlük motoru da atmosferik.




  • EustassKiD26 kullanıcısına yanıt
    Golf'ün liste fiyatların da bir yanlışlık olabilir mi?
  • Ben focusdan astraya geçtim. Hiç memnun değilim sakın hata yapmayın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Tabii ki C sınıfı arabaya seksenbin lira verilmez.

    İngilizce için kusura bakmayın. Bu reklama internette rastladım, üzerine sizin konuyu gördüm.

    Az çok üretim maliyetlerini ve pazarlama yöntemlerini bilince, ben değmez diyorum. Sanıyorum araba keyfi denen şeyi de anlıyorum, 1934 model Ford'dan Mazda MX-5'e kadar her şeyi düşünnürüm. Menü geniştir bende. Çok zaman daha basit bir arabaya geçmek daha çok sürüş keyfi getirebiliyor. Dar bir yerde ve C sınıfı içinde kalarak bir kaç aksesuar ve cam tavandan yansıyan yağmur damlası gölgesinden başka ne alacaksınız... ve ne kadar maliyete. Golf veya Corolla, HB "cruiser"lar. Ters köşede Leon FR spor bir sürüş verir ve sürüşü değiştirir, ayrı bir şey. Bir de servis azlığını göze alınca Mazda 3 var. Diğerleri de OK bence ama, fiyatı boşverdim, bence zahmete değmez. Aynı şey. Focus'tan Astra'ya geçince ne değişecek.

    ...

    her konuda bir mazda3'cü çıkacak illa ki.

    ben mazda3'cülerin kendi parasını kazanmayan hayalperest öğrenciler olduğunu sanıyorum. ayda 30-40 tane satan, doğru düzgün servisi olmayan, bozulduğunda servisin bozuk parçayı tesbit edebilmek için elinde yedek aracı bile olmayacak, 2. elde adamı fena gömecek bir aracı başka kimse düşünmez çünkü. üstüne üstlük motoru da atmosferik.

    Kendim 84 model Chevrolet kullandığım için böyle dertlerim yok. Bana Albea gibi gelir Mazda.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -Hokkabaz-

    Golf'ün liste fiyatların da bir yanlışlık olabilir mi?

    Opsiyonlu fiyatını ekledim, sunroof v.s gibi.
  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    1.6 tdi dsg vardı, eh düşündüğüm kombinasyonla alakası olmayınca test etmek istemedim açıkçası.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: EustassKiD26

    1.6 tdi dsg vardı, eh düşündüğüm kombinasyonla alakası olmayınca test etmek istemedim açıkçası.

    ben de 1.4 manuel düşünüyordum ama 1.2 otomatik vardı sadece. en azından gidişini görmüş olurdun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    quote:

    Orijinalden alıntı: beyinsis

    quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12

    Tabii ki C sınıfı arabaya seksenbin lira verilmez.

    İngilizce için kusura bakmayın. Bu reklama internette rastladım, üzerine sizin konuyu gördüm.

    Az çok üretim maliyetlerini ve pazarlama yöntemlerini bilince, ben değmez diyorum. Sanıyorum araba keyfi denen şeyi de anlıyorum, 1934 model Ford'dan Mazda MX-5'e kadar her şeyi düşünnürüm. Menü geniştir bende. Çok zaman daha basit bir arabaya geçmek daha çok sürüş keyfi getirebiliyor. Dar bir yerde ve C sınıfı içinde kalarak bir kaç aksesuar ve cam tavandan yansıyan yağmur damlası gölgesinden başka ne alacaksınız... ve ne kadar maliyete. Golf veya Corolla, HB "cruiser"lar. Ters köşede Leon FR spor bir sürüş verir ve sürüşü değiştirir, ayrı bir şey. Bir de servis azlığını göze alınca Mazda 3 var. Diğerleri de OK bence ama, fiyatı boşverdim, bence zahmete değmez. Aynı şey. Focus'tan Astra'ya geçince ne değişecek.

    ...

    her konuda bir mazda3'cü çıkacak illa ki.

    ben mazda3'cülerin kendi parasını kazanmayan hayalperest öğrenciler olduğunu sanıyorum. ayda 30-40 tane satan, doğru düzgün servisi olmayan, bozulduğunda servisin bozuk parçayı tesbit edebilmek için elinde yedek aracı bile olmayacak, 2. elde adamı fena gömecek bir aracı başka kimse düşünmez çünkü. üstüne üstlük motoru da atmosferik.

    Kendim 84 model Chevrolet kullandığım için böyle dertlerim yok. Bana Albea gibi gelir Mazda.

    oy oy oy. ön taraf ta tek koltuk mu?




  • beyinsis B kullanıcısına yanıt
    Yes. Ama pek özel bir şey değil, dört kapılı.
  • 2.ele bulasmayacagim deyip 50k lik arabayı 80e almak,ustune 110k yurutme masrafi kredi faizi bilmemnesi,takdire sayan gercekten.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi shadowgeist -- 19 Nisan 2016; 18:35:44 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bunlar arasıda yeni megane hem dizel oluşu hem de yeni kasa, donanımlı ve yakışıklı oluşuyla gel beni al diyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • shadowgeist kullanıcısına yanıt
    İkinci el alacaksam şuan ki aracımı satmamın hiç bir manası yok gözümde. Bunu satıp üstüne 5-10 her neyse koyup fellik fellik temiz,kazasız araç-dürüst satıcı arayamam. Eş,dost akrabadan çıkar bir tane eyvallah ama onun dışında takdire şayan işler peşinde koşmak şuan daha mantıklı gözümde... 50k'ya şu dolulukta şuan ki piyasada sıfır araç varsa talibim ama onun dışında ''iyi'' araç için bu meblağları gözden çıkarmak ne yazık ki gerekli ülkemiz şartlarında.
  • Leon ve i30 a da bakın

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Fellik fellige gerek yok temiz arac bulursunuz.50k ya c4 auris cruze gibi araclar bulunabilir.ha 30bin tl yi fazladan verip arabam 0 diye sevinecekseniz ustune 30k da yurutme masrafi koyacaksaniz satarken de 10k dan baslayan,zararlar edecekseniz o baska.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Parayı ağaçtan toplayan her kişi C sınıfına 80 bin TL'de verir 90 bin TL'de. (bkz. i30, Ceed, 308). B sınıfı Clio bile 60-70 binlere dayanmışken.
  • programmer_onur kullanıcısına yanıt
    Şimdi yorum yazmayım diyorum fakat forumdaki kişileri yanlış yönlendiyorsun C segmenti araçlara hiç bindin mi? birinci sorum eğer bindi isen piyasasının bu olduğunu bilirsin zaten golf ne kadar para veriyor millet, diğer C segmenti çekirdek yer golf fiyatına passat var hala gelip i30 ceed 308 diyorsun. B segmenti fiesta var biliyormusun fiyatlarına bir bak derim eğer piyasayı iyi biliyorsan bunları bilmelisin. lütfen bkz. vw, ford
  • Donanım, yalıtım arıyorsunuz eyvallah da. Herkesin bu kadar viraj performansına takmasını anlayamıyorum. Ben 20 li yaslarimdayim sizin kadar viraj kovalamiyorum. Zaten şu an c segmenti her araba birbirine çok yakın yol tutuyor. Birini diğerinin çok çok üstüne koymanın manası yok. 90lardaki şahin mercedes farkı var sanacak bilmeyen adam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.