Şimdi Ara

85.98.28.1 -> Belâlı Gateway ! - Türk Telekom'a bu bilgiyi iletebilecek birisi var MI ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
429
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba

    Dinamik Ip'li Adsl kulanıcısıyım.
    Adsl'de hat bağlı her şey de problemsizken (dns sunucu da problemsiz her sefer kontrol ettim), ne zaman bu numarasını verdiğim Gateway'i kullanan bir IP alsa modemim internet bağlantısının işlemez durumda olduğunu gördüm (başka problemli gateway'ler de olabilir ama benim tesbit edebildiğim bu - Ankara'dayım bu ara.da)

    Başkalarından da, benzer şekilde her şey normal görünüyorken modem internete bağlanmıyor ancak resetleyince veya kapatıp açınca (bu durumda büyük ihtimalle başka bir gateway'den çıkış alan bir IP alıyor modem, yine problemli gateway'e düşerse yolu problem devam ediyor) diye yazdığını bir kaç kere görmüştüm ama sebebi anlayamamıştım. Bu ara sık sık benzer problem başıma gelip bu gateway'e sık sık yolum düşer olunca durumu anlayabildim.

    Bu mesele Telekom'un hangi bölümüne iletilmeli bilgisi olan var mı ?

    Teşekkür ederim cevaplara şimdiden.







  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.