Şimdi Ara

90bin TL ye kadar benzin veya dizel otomatik tavsiyesi LÜTFEN (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
1
Favori
3.566
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gunpower-storm

    508 Access'te ön park asistanı+arka park asistanı yok mu?
    Benim hatırladığım octaviada sadece arka var.
    Full pakette 508'de arka kamera + ön arka sensör ekrandan gözüküyor. Access'te öyle mi bilmiyorum.
    Arabayı alırken ekleyebiliyorlar kasada normalde yok ama. İkinci ellere bakarken ben varmı diye bakıyorum ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Code140

    240 Tork 1.4 TSI 150 act motor da var. DSG için 240 tork sınırda sayılır

    Alıntıları Göster
    1.4 TDI 90 HP 230NM ibiza şu anda serviste kavrama değiştiriyor, henüz 50.000KM'de. Yani diyeceğim o ki DSG için sınır pek önemli değil hocam.

    Konu sahibi arkadaşa önerim ise 1.2 tsi Golf olacak. Reşat altını gibi hem sürekli değerleniyor hem de konforlu araçtır. DSG korkusu için ise servis bakımlı araç bakmaya çalışın, gerekirse 2-3 bin pahalı olsun.
  • NCL kullanıcısına yanıt
    Valla dizelde DSG den korkuyorum. Benzinde tamam ama. Benzinde de sıkıntı yokuşlar. Karar vermem lazım ama yakın zamanda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • max bütçe nedir
  • Ölü Gömücü Mezarcı Ö kullanıcısına yanıt
    90+-3 gibi düşünülebilir.
  • uzunca961 kullanıcısına yanıt
    v40
  • quote:

    Tercih olarak Hatchback ama sedan da düşünebilirim, Aile arabası olacak bagaj lazım ve birazcık uzun boyluyum 198 kadar küçük araç olmasın lütfen


    Size hatchback araba gitmez. 185 boyundayım. Araçlara bakarken sadece şoför değil arka ve ön koltuklarınada gidip oturup bakıyorum. Dünyanın binbir türlü hali var. Birkaç yıl önce bel fıtığı oldum arabaya inip binmek işkenceye dönüştü. En rahat ettiğim araçlar kapılarıda yüksek olduğu için doblo tarzı araçlar. Tabi size doblo alın demiyorum ancak konfor arıyorsanız bence superb gibi uzun araçlar tercih edin. Elentra düşünecekseniz arka koltuklarına bir kez oturup bi bakın ben burada 2-3 saat yolculuk yapabilirmiyim diye. c4 Picasso hala var mı bilmiyorum onlarda yüksek ferah araçlardı yeni modeli varsa bir değerlendirin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: uzunca961

    DSG nin 240 tork olayı çok can sıkıcı zaten hocam. DSG den çekiniyorum o yüzden

    Alıntıları Göster
    Çok nadir modeller hariç neredeyse tüm DSG'ler 7 ileri kuru kavrama. Fabrikanın öngördüğü tork sınırı 250 nm fakat chiptunning sonrası çok uzun süredir 310 320 nm tork civarı kullanan çok kişi var. O nedenle tork sınırına asla takılmayın.

    Ulaşılabilir fiyatlardaki otomobiller içinde DSG konforuna en yakın şanzıman bence EAT6, sorunsuzluğu ile DSG'den çok önde ama vites geçişlerinde DSG daha iyi.

    DSG'de 1-2-3. vitesler çok kısa, bu nedenle kalkıştan hemen sonra 2. vites, birazcık yürüdükten sonra da 3. vitesi kullanıyor. Bunu okuyarak anlamanız biraz zor ama DSG kullanıcıları bunun konforunu bilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ölü Gömücü Mezarcı

    v40
    Maalesef bagajı çok küçük hocam yoksa çok beğendiğim bir araba. V60 düşündüm onunda maliyeti yüksek oluyor
  • uzunca961 kullanıcısına yanıt
    leon veya golf bagajı çok mu büyük
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antor

    quote:

    Tercih olarak Hatchback ama sedan da düşünebilirim, Aile arabası olacak bagaj lazım ve birazcık uzun boyluyum 198 kadar küçük araç olmasın lütfen


    Size hatchback araba gitmez. 185 boyundayım. Araçlara bakarken sadece şoför değil arka ve ön koltuklarınada gidip oturup bakıyorum. Dünyanın binbir türlü hali var. Birkaç yıl önce bel fıtığı oldum arabaya inip binmek işkenceye dönüştü. En rahat ettiğim araçlar kapılarıda yüksek olduğu için doblo tarzı araçlar. Tabi size doblo alın demiyorum ancak konfor arıyorsanız bence superb gibi uzun araçlar tercih edin. Elentra düşünecekseniz arka koltuklarına bir kez oturup bi bakın ben burada 2-3 saat yolculuk yapabilirmiyim diye. c4 Picasso hala var mı bilmiyorum onlarda yüksek ferah araçlardı yeni modeli varsa bir değerlendirin.
    Yüksek araç olması konusunu bende düşünüyorum ama yaşı düşük araç bakınca fiyatlar ciddi şekilde yükseliyor. C4 picasso nun son kasası gayet güzel araç ama fiyatlar malum.
    Arka koltukta 2 3 saat geçirir miyim diye düşünce aklımda yok. Sebebiyse ben arkada değil önde olacağım gibi, benim gibi uzun olup arkama oturacak pek kimse yok. Abim bineceği zaman zaten o da ön koltuğa geliyor.

    Ama dediğiniz gibi yüksek aracı ben de istiyorum ama malum ekonomik durum pek fırsat vermiyor buna yoksa bi 3008 çok güzel olurdu




  • Ölü Gömücü Mezarcı Ö kullanıcısına yanıt
    Arada nerden baksanız 50lt bagaj farkı var çocuklu bir aile için bu küçümsenecek birşey değil.
    Şuan kullandığım aracın bagajı 420lt. v40 ın 335lt. ikisini kıyaslamaya girmedim bile.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: B.Avcı

    Çok nadir modeller hariç neredeyse tüm DSG'ler 7 ileri kuru kavrama. Fabrikanın öngördüğü tork sınırı 250 nm fakat chiptunning sonrası çok uzun süredir 310 320 nm tork civarı kullanan çok kişi var. O nedenle tork sınırına asla takılmayın.

    Ulaşılabilir fiyatlardaki otomobiller içinde DSG konforuna en yakın şanzıman bence EAT6, sorunsuzluğu ile DSG'den çok önde ama vites geçişlerinde DSG daha iyi.

    DSG'de 1-2-3. vitesler çok kısa, bu nedenle kalkıştan hemen sonra 2. vites, birazcık yürüdükten sonra da 3. vitesi kullanıyor. Bunu okuyarak anlamanız biraz zor ama DSG kullanıcıları bunun konforunu bilir.

    Alıntıları Göster
    Vites geçiş konforu konusunda DSG ye rakip yok sayılır bunu araca binip kullanmasa bile anlayan biri farkeder.
    EAT6 ile kıyaslamak ne kadar doğru bilmiyorum çünkü biri çift kavrama diğeri tam otomatik
    DSG nin ürkütücü kısmı maliyeti yoksa DSG almamak için sebep yok gibi




  • uzunca961 kullanıcısına yanıt
    50 litre için araç tercihi olumsuz etkilenmez

    bagaj kaygısı varsa sedan bakın

    focus işinizi görür
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ölü Gömücü Mezarcı

    50 litre için araç tercihi olumsuz etkilenmez

    bagaj kaygısı varsa sedan bakın

    focus işinizi görür
    orta boy valizlerin 60-70lt olduğunu düşünürsek etkilenmesi gayet normal. ben 40lt den vazgeçerek zaten leon veya golf düşündüm. 90lt den vazgeçerek v40 a bakamam malesef
    Focus un sürüş konforu için çok olumlu şeyler duymadım kütük gibi araç olduğunu söyleyen çok.
  • uzunca961 kullanıcısına yanıt
    DSG sorunu zaten bariz


    vag arabaları haricinde bi araba alın

    ama ne alırsanız alın 2010 model 308 den kurtulunca sırtınızdan bi yük kalkmış gibi olacak :)
  • uzunca961 kullanıcısına yanıt
    Allah kimseye zeval vermesin. Kendi aracımda arkada oturmak zorunda olduğumda oldu. Bende araç arayışındayım. Ankara'da bir dizel Corolla buldum 90 civarı dizel otomatik, satılmazsa gidip bakayım diyorum. Yaşlılarımızı, hastalarımızı taşımak zorunda olduğumdan ben artık araç tercih ederken superb gibi arka kapısı büyük araçlar tercih edeceğim. En azından inmesi binmesi kolay araçlar.
  • Ölü Gömücü Mezarcı Ö kullanıcısına yanıt
    kurtulmam lazım orası kesin zaten

    Kurtulmak istiyorum ama her seferinde birşey çıkıyor
    VAG dan uzak durmaya çalışıyorum mümkün olduğunca. yeni 308 leri kullananlardan duyduğum sorun çıkartmadığı ama hiç direksiyona oturup sürmedim
    Test etmem lazım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Antor

    Allah kimseye zeval vermesin. Kendi aracımda arkada oturmak zorunda olduğumda oldu. Bende araç arayışındayım. Ankara'da bir dizel Corolla buldum 90 civarı dizel otomatik, satılmazsa gidip bakayım diyorum. Yaşlılarımızı, hastalarımızı taşımak zorunda olduğumdan ben artık araç tercih ederken superb gibi arka kapısı büyük araçlar tercih edeceğim. En azından inmesi binmesi kolay araçlar.
    Amin cümlemize.
    Mecbur kalınması durumu ayrı tabiki.
    Corollo kullanan arkadaşım var arabadan memnun sıkıntısı yok gibi. Kumandadan cam kapama falan filan bu tarz şeyler dışında konfor motor şanzıman olarak bir sıkıntısı olduğunu söylemedi. Motorda sadece yağ eksiltme var bu yıllardır toyotanın sıkıntısı zaten. Bakım dışında ekleme yapıyor 1lt kadar bir defa o kadar o da çok birşey değil.
  • uzunca961 kullanıcısına yanıt
    DSG almak isterseniz veya mecbur kalırsanız diye söylüyorum; mümkün mertebe düşük km, yüksek model, geçmişi belli ve mutlaka tüm bakımları aksatılmadan yetkili serviste yapılmış bir araba alın. DSG sonuç olarak "kavramalı" bir şanzıman olduğundan, bilinçli kullanım kavramanın ömrünü ciddi oranda uzatabiliyor.

    İyi niyet garantisi yazılı bir hak olmasa da servisler elinden geleni yapıyor. Ürkütücü maliyeti belki böyle hafifletebilirsiniz.
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.