11 Şubat tarihli gönderime bir güncelleme yapayım. Önceki gönderimde de belirttiğim üzere son çare olarak telefonumu yetkili servisine götürüp sorunumu anlattım. Yetkili servis sorumlusu sağ olsun sorunumu dikkatle dinledi ve sorunun esasen Türk Telekom kaynaklı olduğunu ve benim durumumda olan başka müşterilerin de kendilerine başvurduğunu söylediler. Hatta, Türk Telekom'dan birileri (anladığım kadarıyla sempatik kanallar kullanılarak yerel görevliler) ile bir çalışma yapmışlar ve sorunun Türk Telekom tarafından kaynaklandığına kanaat getirmişler. Bunu kanıtlar bir belge olmadığı için beyanlarına güvenmekten başka yapacak bir şeyim yok. Ancak, bu ay (Mayıs) içerisinde şikayetimi BTK üzerinden yeniledim. Dönüş yapan Türk Telekom görevlisi daha önceki görüşmelerde de tekrarlanan "telefon sürümü" ifadesini kullandığından "bu sürüm dediğiniz nedir?" gibi bir soru sordum. Öğrendim ki Nokia 3310, Iphone 5 gibi eski bir telefon (akıllı telefon da olsa) kullanıyorsanız 9520'yi kullanamıyor haliyle ne web sitesindeki online işlemlere ne de mobil uygulamaya giriş yapabilmek için gerekli şifreyi alamıyorsunuz. Ancak 5555 vb. diğer hizmetleri telefonunuz ne kadar eski olursa olsun kullanabiliyorsunuz. Şifre gönderiminin farklı bir şey (ne olduğunu görüşme esnasında anlayamadığım bir şey) olduğu ve her telefonun bu "şey"i desteklemediği vurgulandı. Neyse bu şikayetime de matbu bir cevap geldi haliyle. Bugün işletme cevabına itiraz ettim BTK üzerinden ve 9520 numarasına SMS atarak tek kullanımlık şifre alma yeteneğine sahip telefon marka ve modellerinin listesini ve 9520 numarasına SMS atarak tek kullanımlık şifre almak istenen cihazlarda olması gereken teknik özelliklerin neler olduğunun tarafıma bildirilmesini talep ettim. Haziran ayında taahhüdüm bitiyor. Ola ki tekrar Türk Telekom'a dönmeyi düşünürsem en azından elimde gerekli yeterliliğe cihaz var mı yok mu bakar ona göre hareket ederim. |
Bildirim