Şimdi Ara

A.T.İ.K.E.R destek platformu TAŞKIN OTOGAZ KONYA (19. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
371
Cevap
4
Favori
20.365
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: panisher

    İyi akşamlar.2003 model 1.6 civic e nisan ayında atiker gold lpg montajı yaptırdım.Gayet memnunum, nazar değmesin.Yarın bir aksilik olmazsa 2007 model honda accord alıyorum.2.0 motor .Üzerinde AKL marka kit var.Accorddaki AKL yaklaşık 80 bin km kullanılmış , civicteki atiker gold 15 km kullanıldı.Bildiğim kadarıyla bu kit de atikerin markası.Civic bir süre daha bizde kalacak ,sonra satılacak.Civicteki gold ile accorddaki AKl yi değiştirtsem accord için daha iyi olur mu sizce?Gold un düz akl den bir üstünlüğü var mı?Komple kiti değiştirtmenin bir maliyeti olacak doğal olarak ,ustam 600 TL talep etti , belki 500 Tl ye de yapar.Değer mi bu rakamı ödemeye.Ya da komple kiti değiştirtmek yerine yalnızca enjektörleri değiştirtsem bir karım olur mu ?
    Kısaca 1.akl ile gold u değiştirteyim mi ?
    2.Kitleri değiştirtmeden yalnızca enjektörleri değiştirtsem bir faydası olur mu?
    3.Hiç dokunmayayım mı?
    İyi aksamlar .Gecen hafta civic aracindaki gokd enjektorlerini accorddaki akl enjektorleriyle degistirmeli miyim diye sormustum .Persembe gunu degistirdim ve cuma gunu motor ariza isigi yandi , yakit yuzde 70 artti .Bugun ustama gittim ,lpg de bir sikinti yok dedi ,motorcuya gittim lpg cine git dedi vs .En sonunda baska bir lpg ciye gittim .Enjektor degistiyse tekrar ayar yapmalari lazimdi deyip ayar yapti ,olmadi .Enjektorun nozullerine bakti , capi kucuk deyip (civic e yeter ama accorda yetmez dedi ) matkapla delip genisletti .Tamam deyip gonderdi ama yolda aracin cekisten dustugunu farkettim ,arac gaz yemiyor resmen .Benzine attim super gidiyor .Ara ara lpg yapip denedim , cekis zayif .En azindan arizanin kesinlikle lpg den oldugunu anladim .Sizce ustanin nozulu delmesi dogru mu? Yarin tekrar gidecegim mecburen .Bu arada ariza lambasi yanmadi , yakit tuketimim normale dondu .Siz siz olun calisan bir sistemle oynamayin , ders oldu bana .



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi panisher -- 19 Kasım 2018; 20:52:12 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Merhaba ustam size sorum şu
    Örneğin
    ecoxmax 100bg araçlara kadar
    technomax 120 bg araçlara kadar
    silverline 120 beygir üstü araçlara diyorlar

    Böyle bişey varmı ?

    Corolla 2018 1.6 aracıma siz hangi marka ve modeli önerirsiniz (en iyisini değil fiyat performans ürününü soruyorum)
    Atiker gold ile grand farkı corollada önemli bir fark yaratır mı ?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mirkuza -- 9 Ocak 2019; 17:7:13 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mirkuza

    Merhaba ustam size sorum şu
    Örneğin
    ecoxmax 100bg araçlara kadar
    technomax 120 bg araçlara kadar
    silverline 120 beygir üstü araçlara diyorlar

    Böyle bişey varmı ?

    Corolla 2018 1.6 aracıma siz hangi marka ve modeli önerirsiniz (en iyisini değil fiyat performans ürününü soruyorum)
    Atiker gold ile grand farkı corollada önemli bir fark yaratır mı ?
    usta artık buradan ayrıldı kendi yerini açtı cevap yazmıyor konuya.ben tavsiyede buluanayım size.prins olacaksa tecnomax dan aşağısını taktırmayın.atiker de ise tercihiniz grand olsun ve vvti yani değişken subap özelliğini muhakkak aktif etsinler,grand program ve yazılımında bu işlem mevcut .tavsiyem grand olur heryerde servisi bol atikerin. prins biraz sıkıntılı servis konusunda.
  • Çok teşekkür ederim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpikom

    usta artık buradan ayrıldı kendi yerini açtı cevap yazmıyor konuya.ben tavsiyede buluanayım size.prins olacaksa tecnomax dan aşağısını taktırmayın.atiker de ise tercihiniz grand olsun ve vvti yani değişken subap özelliğini muhakkak aktif etsinler,grand program ve yazılımında bu işlem mevcut .tavsiyem grand olur heryerde servisi bol atikerin. prins biraz sıkıntılı servis konusunda.

    Alıntıları Göster
    O dediğiniz ayar nerede? Vvti ve valvematic ayarı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cotyora666

    O dediğiniz ayar nerede? Vvti ve valvematic ayarı?

    Alıntıları Göster
    atiker grand yazılım programının içinde olan bir özellik.ayar yapılırken açılıyor .bilgisayardan.
  • Biliyorum evet bilgisayar yazılımında olduğunu. Ancak vvti veya valvematic olarak bir bölüm yok. Sadece avansli çalışma için ateşleme sırasını değiştiren renkli bir daire mevcut.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba, benim log tankım 59 litre simit tank, her seferinde 38-39 litre gaz alıyor. Kit ATİKER grand. Obd 2 li sistem. Şamandıradaki seviye sensöründen memnun değilim LS050 diye bir sensör var üzerinde. Programdan baktığımda gazın bitmesine 120km kala turuncu ışık yanıyor. 2 mavi led yandığını pek görmüyorum, 60 km kadar 4 kademe gidip 3. Kademeye düşüyor. 120-140km arasında 3. Kademe bitiyor ve 2 ye geçiyor 20 km sonra turuncu ışığa geçip gaz bitene kadar turuncu ışıkda kalıyor. Programdan bağlanıp baktığımda gazın bitmesine aşşağı yukarı 120 km kala 4.96 volt gösteriyor gösterge. Neyse efendim programdan standart dışı göstergeyi seçip voltaj ayarlarını kendim yapmak istiyorun ancak dediğim gibi tankın büyüklüğünden sanırım hemen 4.96volt gösteriyor. Bana daha geniş aralıklı bir sensör lazım.



    BRC nin şamandıra sensörü baya geniş aralıklı. Brc nin sesörünü alsam LS050 ile değiştirebilirmiyim. Uyar mı yani.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • TAŞKIN OTOGAZ SITKI USTA T kullanıcısına yanıt
    S. A. Sıtkı ustam bende meramdayım. Paylaşımlarınıza göz attım. Bir LPG sorunum var. 2000 model reno clio var. 1.6 akl sistem takılı. Neredeyse her parçasını sıfırladım. Tank eski o da seneye ömrü dolacak. Arabam soğuk ilk geçişte stop ediyor. Kasma var. Düşük devirde tekleyerek gaz yiyor. LPG ayarını asla aksatmam. Bakımları tamdır. Araba 8 subap o nedenle böyle olur falan diyen ustalar oldu ama aynı arabadan hiç sorun yaşamasan kullanan LPG li biniciler var. Kışın bu stop etme olayı başa bela. Araba otomatik. Herkes gidiyor ben yolda kalıyorum. İkinci geçişte sorun düzeliyor. Yazın da soğuk ilk geçişte devanlı titreme yada stop etme nadir olmak üzere oluyor. Gaz basıncı 0.9-1.1 gibi falan. Montaj hatası da var. Regülatör yüksek konumlandırılmış. Neredeyse radyatörden yukarıda. Saygılar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: captain58

    S. A. Sıtkı ustam bende meramdayım. Paylaşımlarınıza göz attım. Bir LPG sorunum var. 2000 model reno clio var. 1.6 akl sistem takılı. Neredeyse her parçasını sıfırladım. Tank eski o da seneye ömrü dolacak. Arabam soğuk ilk geçişte stop ediyor. Kasma var. Düşük devirde tekleyerek gaz yiyor. LPG ayarını asla aksatmam. Bakımları tamdır. Araba 8 subap o nedenle böyle olur falan diyen ustalar oldu ama aynı arabadan hiç sorun yaşamasan kullanan LPG li biniciler var. Kışın bu stop etme olayı başa bela. Araba otomatik. Herkes gidiyor ben yolda kalıyorum. İkinci geçişte sorun düzeliyor. Yazın da soğuk ilk geçişte devanlı titreme yada stop etme nadir olmak üzere oluyor. Gaz basıncı 0.9-1.1 gibi falan. Montaj hatası da var. Regülatör yüksek konumlandırılmış. Neredeyse radyatörden yukarıda. Saygılar.
    uzun uzun yazmışsınız ama sıtkı usta cevap vermiyor artık sorulara,çünkü taşkın otogaz dan ayrıldı kendine yer açtı.




  • Ustam merhaba izmirde yönlwndirebileceğin işini iyi yapan lpg dönüşüm ustası var mı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 1516171819
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.