Şimdi Ara

......::::::A T İ K E R [DOSTLUK] KULÜBÜ::::::...... (FoReVeR) (15. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
3.027
Cevap
5
Favori
199.354
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Selam Arkadaşlar, 3 hafta önce 306 pejoma Atiker taktırdım. Full grup olmasına rağmen çalışmasından ve yakıtından memnunum. Montajdan sonra hiç şikayetim olmadı ve LPG servisine bir daha uğramadım :)
  • evet özcan bey yeni ortak olmuşlar mehmet beyle
  • Sanırım sen hala araştırma aşamasındasın. Daha fazla araştırma bence Mehmet Bey e selamımı söyle sana fiyat konusundada baya yardımcı olur.


    quote:

    Orjinalden alıntı: okis

    evet özcan bey yeni ortak olmuşlar mehmet beyle
  • ant. yeni geldim tayin yani henüz evi getirmedim yaza inş. özcan arkadaş
  • az önce bismillahirrahmanirrahim deyip arabayı servise bıraktım ve hemen montaja başlandı..

    araba BMW 94 model 520i 6 silindir ve Atiker taktırıyorum..

    inşallah herhangi bir sorunla karşılaşmam.. montaj yarın biter izlenimleri ve montaj resimlerini ara ara siz arkadaşlarla paylaşacağım...
  • ben 2006 model pejo 206 ma taktırdım atiker süper hiç bi problem yok.montajı şafak otagaz maslak yaptı
    115 ytl şehir içi yakıyor. tek problem benzin göstergemde düşüyor.ustamın söylediği pejo ve meganlar lastik hareketine göre benzin göstergesini düşürürmüş.iyi ki varsın atiker aracıma artık bine biliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: tamerbagdas

    ben 2006 model pejo 206 ma taktırdım atiker süper hiç bi problem yok.montajı şafak otagaz maslak yaptı
    115 ytl şehir içi yakıyor. tek problem benzin göstergemde düşüyor.ustamın söylediği pejo ve meganlar lastik hareketine göre benzin göstergesini düşürürmüş.iyi ki varsın atiker aracıma artık bine biliyorum.


    benim laguna da da aynı sorun var.Benzin çeyrek depo ama yakıt ışığı yanıyor.Kontak aç-kapa yapınca da düzelmiyor.Bunun çözümü yokmu?ışığın sürekli yanması canımı sıkıyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dursunn -- 9 Mayıs 2007; 11:16:02 >
  • c3 dizel kullanıyodum km yaklaşık 125/130 yakıyodu şimdi pejo 206 sıralı sistemle 115 ytl yakıyor atikerle ve hiç bir problem yaşamadım aracım full sistem.işi bilen ustaların elinden çıkınca sistem süper çalışıyor.herşeyiyle şuan mükemmel tyeşekkürler atiker teşekkürler şafak otogaz.
  • hayırlı olsun. LPG'li ile Dizel arasında ferformans farkı varmı yada ne kadar bildirebilirmisin.
  • izmir yada manisada atiker taktırabileceğim bi usta tavsiye edebilirmisiniz?
    forumlardan anlaşılan asıl önemli olan usta
    meganların yol bilgisayarı sorunu çözüldümü kullanan arkadaşlar bilgi verebilirmi acep?
  • taktıralı bir haftayı geçti nazar değmesin hiçbir sorun ve çekiş kaybı yok korkmadan taktırın derim yakıtta süper boş yere yabancıya çok para vermeyin
  • Selamlar arkadaşlar,

    1)Fiat Brava-bravo-marea ya taktıran arkadaşlar stepneye maksimum kaç lit lik tüp konulabiliyor? Ben 2000 model 105000km deki Brava'ma taktırmayı düşünüyorum.

    2)İstanbul da Atiker bayisi olarak nereyi tavsiye edersiniz?

    3)Son fiyat nedir 1200 den ucuza nakit yaptırabilir miyiz? yada taksitli?

    4)Ben kapalı otoparkları ve İDO feribotlarını çok kullanıyorum, LPG girişi gizli sistem yapıyolar mı? Bagaja bakınca da anlaşılmayan?
    (Bence çok saçma bir uygulama; kontrol edilecekse SIZDIRMAZLIK RAPORUNA BAKILMALI)

    En önemli sorum;
    5) Ruhsata işletmeyi, muayenesini, sızdırmazlık raporu işlemlerini kim üstleniyor,kendiniz mi ? servis mi? yada yaptırmıyor musunuz?
    Masrafları 200ytl leri geçiyor sanırım

    Şimdiden Teşekkürler
  • HERKEZİ SAYGI İLE SELAMLIYORUM

    LPG SEKTÖRÜNDE FAALİYET GÖSTEREN BİR FİRMANIN SAHİBİ VE MAKİNA MÜHENDİSİ OLARAK SİZLERE SIRALI SİSTEMLE İLGİLİ BAZI ÖNEMLİ BİLGİLER VERMEK İSTİYORUM.

    NE YAZIKKİ TOPLUMUMUZDA ÇOĞUNLUKLA BİR İŞ YAPTIRALACAĞI ZAMAN İŞİN TEKNİK BOYUTU ARAŞTIRILMADAN SADECE FİYATA ENDEKSLENİLİYOR.SONUÇTA UCUZ ÜRÜNÜN ASLINDA PAHALIYA GELDİĞİ ANLAŞILIYOR AMA GEÇ OLUYOR.BU GÜN İTİBARİ İLE 10 LARCA SIRALI SİSTEM LPG MARKASI MEVCUT.HAKLI OLARAKTA TÜKETİCİNİN KAFASI KARIŞIYOR.SIRALI SİSTEM LPG KİTLERİNDE EN ÖNEMLİ OLAN İKİ KRİTER VARDIR.BİRİNCİSİ KULLANILAN PROGRAMIN İÇERİĞİ İKİNCİSİ İSE LPG ENJEKTÖRÜDÜR.ARACIN PERFORMANSINI VE TASARRUFUNU BU İKİ NUSUR BELİRLER.VE BAHSETTİĞİMİZ ONLARCA MARKA; KULLANMIŞ OLDUĞU ENJEKTÖR VE PROGRAM YAZILIMLARINI BELLİ BAŞLI BİR KAÇ FİRMADAN ALIR.DAHA AÇIKCASI BU GÜN İSMİ GEÇEN TÜM YERLİ FİRMALARIMIZ VE DİĞER İTHAL FİRMALARIN BİRÇOĞU AYNI ENJEKTÖR TİPLERİNİ VE PROGRAMLARI KULLANMAKTADIR.

    ÖRNEKLEMEK GEREKİRSE ATİKER İLE FEMA NEREDEYSE TAMAMEN AYNIDIR.YANİ BU ÜRÜNLERE VERİLEN PARANIN SADECE 200 YTL Sİ YERLİ SERMAYA GERİ KALANI YABANCI SERMAYE DİR.LAVATO-BEDİNİ-LONGAS-AUTRONİK-ECOGAS BUNLARDA AYNI PROGRAM VE YAZZILIMI KULLANMAKTADIR.BRC-TARTARİNİ-STAFANELLİ-EMMEGAZ-ZAVOLİ BU FİRMALARINDA ENJEKTÖR VE PROGRAMLARI BİRBİRLERİYLE EŞDEĞER TEKNİK ÖZELLİKLERE SAHİPTİR.

    YUKARIDA İSMİ GEÇEN TÜM MARKALARIN KULLANDIĞI İKİ TİP LPG ENJEKTÖRÜ VARDIR BUNLARDA MATRİX YADA VALTEKTİR.VE BU ENJEKTÖRLER ARAÇTAKİ BENZİN ENJEKTÖR HIZININ ANCAK %60 NA KARŞILIK VEREBİLİRLER.YANİ BENZİN ENJEKTÖRÜ SN DE 10 DEFA AÇIP KAPAYABİLİYOR İSE LPG ENJEKTÖRÜ 6 DA KALIR.YÜKSEK DEVİRLERE ÇIKILDIĞINDA İSE HIZA YETİŞEMEZ VE SÜREKLİ AÇIK POZİSYONDA MOTORA YAKIT GÖNDERİRİ.YANİ İŞEME DENİLEN OLAY GERÇEKLEŞİR.(BİR ÇOK ARAÇTA ARIZA LAMBASININ YANMA SEBEBİ BUDUR)VE BU ENJEKTÖRLERİN ÖMÜRLERİDE KISADIR.SONUÇ OLARAK KISA VADELERDE SORUN YAŞANMASADA UZUN VADEDE PROBLEMLER BAŞ GÖSTERECEKTİR.
    BİR ÖRNEK:TASARRUF AMPULLERİNİN 1 YTL OLANIDA VAR 10 YTL OLANIDA AMA BİR YTLİK TAKARSANIZ YILDA 10 KERE DEĞİŞTİRİRSİNİZ.10 YTL ĞİN ZATEN 1 YIL GARANTİSİ VAR.




  • ŞU AN PİYASADA BENZİN ENJEKTÖRÜ İLE 8000 DEVRE KADAR BİREBİR ÇALIŞABİLME ÖZELLİĞİNE SAHİP SADECE İKİ LPG ENJEKTÖRÜ VAR.VE BU ENJEKTÖRLERİN GARANTİ Sİ DE 100.000 KM DİR.TEKNİK OLARAK TA ÖMÜRLERİ 290 MİLYON DEVİR YAKLAŞIK 250.000 KM DİR.BENZİN ENJEKTÖRÜ İLE BİREBİR ÇALIŞABİLDİĞİ İÇİN DE BU ENJEKTÖRLERİN KULLANILDIĞI ARAÇLARDA ARIZA LAMBASININ YANMASI GİBİ BİR DURUM SÖZ KONUSU DEĞİLDİR.BU ENJEKTÖRLERE SAHİP FİRMALAR'' LANDİ RENZO VE PRİNS''TİR
    KULLANDIKLARI PROGRAM SAYESİNDE MOTORA GİDECEK LPG MİKTARI; MOTORUN ANLIK BENZİN İHTİYACINA GÖRE AYARLANIR.YANİ DİYELİMKİ ARAÇ SN DE 100mlt BENZİN TÜKETİYOR BU BENZİNE EŞDEĞER ENERJİYİ KAÇ mlt LPG DEN ALINABİLKECEĞİ HESAPLANARAK BU ORANDA LPG ENJEKTÖRLERİ KUMANDA EDİLİR.MOTORA BU SAYEDE BENZİNE EŞDEĞER MİKTARDA LPG GİRDİĞİ İÇİNDE PERFORMANS VE ARIZA SORUNU KESİNLİKLE OLMAZ.
    DİĞER TİP ENJEKTÖRLERDE İSE BENZİN ENJEKTÖRÜNE GELEN SİNYAL ORANINDA YAKIT GÖNDERİLİR.AMA SİZİN ARACA GÖNDERDİĞİNİZ LPG MİKTARI DOĞRU DEĞİLSE BENZİN ANJEKTÖRÜNE GELEN SİNYAL DE FARKLILAŞMIŞ OLACAKTIR.BU NEDENLEDE MOTORA İHTİYACI OLANDA DAHA AZ VEYA FAZLA YAKIT GÖNDERİLMİŞ OLACAKTIR.BU DA ÇEŞİTLİ ARIZALARA SEBEBİYET VEREBİLİR.
    İŞTE BU SEBEBLERDEN ÖTÜRÜ ÖZELLİKLE ELEKTRONİK DONANIMI YÜKSEK ARAÇLARDA SORUN YAŞAMAMAK İÇİN MUTLAKA BU İKİ ÜRÜN KULLANILMALIDIR.(FRANSIZ GRUPLARINDA VE 2000 MODEL SONRASI ARAÇLARDA)BİLGİLERİNİZE.
    SAYGILARIMLA.




  • Benim 307 dede aynı problem var ancak benzın alınca ibre eski halini alıyor, bi çözümümü veya fikri olan varmı ??



    ben 2006 model pejo 206 ma taktırdım atiker süper hiç bi problem yok.montajı şafak otagaz maslak yaptı
    115 ytl şehir içi yakıyor. tek problem benzin göstergemde düşüyor.ustamın söylediği pejo ve meganlar lastik hareketine göre benzin göstergesini düşürürmüş.iyi ki varsın atiker aracıma artık bine biliyorum.


    benim laguna da da aynı sorun var.Benzin çeyrek depo ama yakıt ışığı yanıyor.Kontak aç-kapa yapınca da düzelmiyor.Bunun çözümü yokmu?ışığın sürekli yanması canımı sıkıyor.

  • Üstadım bu konuda bilgili olduğunuz aşikar buna lafım yok.Ama Şu reklam olayını biraz fazla abartmış olmuyormusunuz.Yani Hadi ben kendi markamı konuşmiyim ama iki marka dışında tüm enjektörler kötü sadece iki markanın enjektörü iyi demek biraz yanlış olmuyormu..Matrix ve Valtek Dünyanın en bilinen lpg raillerinin başında gelir.bunları bir kalemde silerek belli bir devirden sonra işeme yapar demek biraz komik oluyor.Dolayısıyla Hem bu firmalara hemde bu markaları kullanan kendini kanıtlamış üreticilere biraz ayıp oluyor.
    Bu tarz reklamlardan çok sizin açıklayıcı ve aydınlatıcı bilgilerinizi ,Bu konuda bilgi almak için forumları gezen üyelerle paylaşırsanız ben kendi adıma çok mutlu olurum.Saygılarımla...
    quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    ŞU AN PİYASADA BENZİN ENJEKTÖRÜ İLE 8000 DEVRE KADAR BİREBİR ÇALIŞABİLME ÖZELLİĞİNE SAHİP SADECE İKİ LPG ENJEKTÖRÜ VAR.VE BU ENJEKTÖRLERİN GARANTİ Sİ DE 100.000 KM DİR.TEKNİK OLARAK TA ÖMÜRLERİ 290 MİLYON DEVİR YAKLAŞIK 250.000 KM DİR.BENZİN ENJEKTÖRÜ İLE BİREBİR ÇALIŞABİLDİĞİ İÇİN DE BU ENJEKTÖRLERİN KULLANILDIĞI ARAÇLARDA ARIZA LAMBASININ YANMASI GİBİ BİR DURUM SÖZ KONUSU DEĞİLDİR.BU ENJEKTÖRLERE SAHİP FİRMALAR'' LANDİ RENZO VE PRİNS''TİR
    KULLANDIKLARI PROGRAM SAYESİNDE MOTORA GİDECEK LPG MİKTARI; MOTORUN ANLIK BENZİN İHTİYACINA GÖRE AYARLANIR.YANİ DİYELİMKİ ARAÇ SN DE 100mlt BENZİN TÜKETİYOR BU BENZİNE EŞDEĞER ENERJİYİ KAÇ mlt LPG DEN ALINABİLKECEĞİ HESAPLANARAK BU ORANDA LPG ENJEKTÖRLERİ KUMANDA EDİLİR.MOTORA BU SAYEDE BENZİNE EŞDEĞER MİKTARDA LPG GİRDİĞİ İÇİNDE PERFORMANS VE ARIZA SORUNU KESİNLİKLE OLMAZ.
    DİĞER TİP ENJEKTÖRLERDE İSE BENZİN ENJEKTÖRÜNE GELEN SİNYAL ORANINDA YAKIT GÖNDERİLİR.AMA SİZİN ARACA GÖNDERDİĞİNİZ LPG MİKTARI DOĞRU DEĞİLSE BENZİN ANJEKTÖRÜNE GELEN SİNYAL DE FARKLILAŞMIŞ OLACAKTIR.BU NEDENLEDE MOTORA İHTİYACI OLANDA DAHA AZ VEYA FAZLA YAKIT GÖNDERİLMİŞ OLACAKTIR.BU DA ÇEŞİTLİ ARIZALARA SEBEBİYET VEREBİLİR.
    İŞTE BU SEBEBLERDEN ÖTÜRÜ ÖZELLİKLE ELEKTRONİK DONANIMI YÜKSEK ARAÇLARDA SORUN YAŞAMAMAK İÇİN MUTLAKA BU İKİ ÜRÜN KULLANILMALIDIR.(FRANSIZ GRUPLARINDA VE 2000 MODEL SONRASI ARAÇLARDA)BİLGİLERİNİZE.
    SAYGILARIMLA.




  • Evet anladık sizin yoğurdunuzda ekşi değil.


    quote:

    Orjinalden alıntı: ac öncel

    ŞU AN PİYASADA BENZİN ENJEKTÖRÜ İLE 8000 DEVRE KADAR BİREBİR ÇALIŞABİLME ÖZELLİĞİNE SAHİP SADECE İKİ LPG ENJEKTÖRÜ VAR.VE BU ENJEKTÖRLERİN GARANTİ Sİ DE 100.000 KM DİR.TEKNİK OLARAK TA ÖMÜRLERİ 290 MİLYON DEVİR YAKLAŞIK 250.000 KM DİR.BENZİN ENJEKTÖRÜ İLE BİREBİR ÇALIŞABİLDİĞİ İÇİN DE BU ENJEKTÖRLERİN KULLANILDIĞI ARAÇLARDA ARIZA LAMBASININ YANMASI GİBİ BİR DURUM SÖZ KONUSU DEĞİLDİR.BU ENJEKTÖRLERE SAHİP FİRMALAR'' LANDİ RENZO VE PRİNS''TİR
    KULLANDIKLARI PROGRAM SAYESİNDE MOTORA GİDECEK LPG MİKTARI; MOTORUN ANLIK BENZİN İHTİYACINA GÖRE AYARLANIR.YANİ DİYELİMKİ ARAÇ SN DE 100mlt BENZİN TÜKETİYOR BU BENZİNE EŞDEĞER ENERJİYİ KAÇ mlt LPG DEN ALINABİLKECEĞİ HESAPLANARAK BU ORANDA LPG ENJEKTÖRLERİ KUMANDA EDİLİR.MOTORA BU SAYEDE BENZİNE EŞDEĞER MİKTARDA LPG GİRDİĞİ İÇİNDE PERFORMANS VE ARIZA SORUNU KESİNLİKLE OLMAZ.
    DİĞER TİP ENJEKTÖRLERDE İSE BENZİN ENJEKTÖRÜNE GELEN SİNYAL ORANINDA YAKIT GÖNDERİLİR.AMA SİZİN ARACA GÖNDERDİĞİNİZ LPG MİKTARI DOĞRU DEĞİLSE BENZİN ANJEKTÖRÜNE GELEN SİNYAL DE FARKLILAŞMIŞ OLACAKTIR.BU NEDENLEDE MOTORA İHTİYACI OLANDA DAHA AZ VEYA FAZLA YAKIT GÖNDERİLMİŞ OLACAKTIR.BU DA ÇEŞİTLİ ARIZALARA SEBEBİYET VEREBİLİR.
    İŞTE BU SEBEBLERDEN ÖTÜRÜ ÖZELLİKLE ELEKTRONİK DONANIMI YÜKSEK ARAÇLARDA SORUN YAŞAMAMAK İÇİN MUTLAKA BU İKİ ÜRÜN KULLANILMALIDIR.(FRANSIZ GRUPLARINDA VE 2000 MODEL SONRASI ARAÇLARDA)BİLGİLERİNİZE.
    SAYGILARIMLA.




  • kıymetli arkadaşlar

    sayın ac öncel bu foruma girip bir açıklama ihtiyacı hissettiğine göre
    demek atikerciler çoğalmaya devam ediyor. NEYSE

    ac öncel 'in bahsettiği husus bencede teknik olarak doğrudur. AMA

    sadece şunu eklemek istiyorum:
    atiker kullanıcıları olarak araçlarımızın zaten devir (1600 cc araçlar için söylüyorum) tavanı 6000 rpm i geçtiğin de benzin de kullansanız belli bir zaman da motorunuzu hurdaya çıkarırsınız.

    yani bize 8000 rpm de hala milisaniye bazlarında açılıp kapanabilen enjektör lazım değil.neden değil en az 500ytl fazla olduğundan.bunlar indirime girsin arkadaşlar da kaliteyi uygun fiyata kullansınlar.
    işte biz tüketicilere bu gerekli.

    ömrüne gelince onu hep birlikte göreceğiz.
    yada küçük bir araştırma yapalım .yabancı markalar da valtec ve matrix takan arkadaşlar heralde en az 5 yılı geçti , bu cihazların enjektörlerinde böyle sorunlar ile karşılaşma yüzdelerini buraya DÜRÜSTçe yazsınlar.
    biz müşterilerde ortalama nekadar sorunsuz kullanabileceğimizi hesaplarız.

    sayın bedini heralde sizde bu tip enj.'leri monte ediyorsunuz .size enj. arızası ile gelen araç sayısını ortalama yazarmısınız? TEŞEKKÜRLER.




  • Clio 1.4 16 v aracıma atiker sıralı sistem taktırmak istiyorum aracım şuan şehir içi ortalama 0,24 ykr sehir dışı 0,13 ykr yakıyor.(Benzine de zam geldi ama )sıralı sistem taktıran özellikle clio cu arkadaşlar sizin yakıt tüketimi ne kadar.Performansından memnunmusunuz.
  • YORUMLARINIZ İÇİN HEPİNİZE TEŞEKKÜR EDRİM.ANCAK BENİ YANLIŞ YORUMLUYORSUNUZ.UNUTMAYINKİ BENDE BU SEKTÖRÜN İÇERSİNDE BİRİ OLARAK MATRİX VE VALTEK TİP ENJEKTÖR KULLANAN MARKALARLA ÇALIŞIYORUM.BENİM AÇIKLAMAMDAKİ MAKSADIM TÜKETİCİLERİ BİLİNÇLENDİRMEKTİR.
    SİZDE DİYORSUNUZKİ ''TEKNİK OLARAK SÖYLEDİKLERİNİZ DOĞRUDUR'' ÖYLE İSE REKLAMI BEN DEĞİL SİZ YAPMAHYA ÇALIŞIYORSUNUZ.BEN ÜRÜNLER ARASINDAKİ FARKI GÖSTERMEYE ÇALIŞIYORUM TÜKETİCİLERE.MONTAJ İÇİN GELEN TÜM MÜŞTERİLERİMEDE TAKMIŞ OLDUĞUM MARKALARIN BİRBİRLERİNE GÖRE KIYASLAMALARINI AYNI ŞEKİLDE İZAH EDİYORUM.AMACIM MARKALARI KÖTÜLEMEK DEĞİL.İSMİ GEÇEN HİÇ BİR MARKANINDA ÜRETİCİSİ DEĞİLİM.AYRICA ŞU PİYASADA İSTEYEN İSTEDİĞİ MARKANIN MONTAJINI DA YAPABİLİYOR.BUNU SİZDE BİLİYORSUNUZ.
    NİYETİM MARKALARI KÖTÜLEMEK OLSA İDİ BUNU ÇOK DAHA ÇARPICI VE ETKİLİ ŞEKİLDE YAPABİLİRDİM.

    HER ÜRÜNDE OLDUĞU GİBİ LPG SİSTEMLERİNDE DE KALİTE FARKLILIKLARI VAR.BİZ BURADA AYAKKABIDAN BAHSEDİYOR OLSAYDIK VE BEN DESEYDİM Kİ ADİDAS KNETİX TEN DAHA KALİTELİDİR;İTİRAZINIZ OLMAZDI HERHALDE.
    LPG DE DE PRİNS DÜNYANIN EN İYİSİ LANDİ RENZO DA İTALYANLARIN EN İYİSİDİR.BUNU SİZDE BİLİYORSUNUZ PEKİ BUNA NEDEN İTİRAZ EDİYORSUNUZ.DEMEKKİ REKLAM ENDİŞESİ OLAN BEN DEĞİLİM.HANGİ FİRMA ENJEKTÖRLERİNE 250.00 KM ÖMÜR VE GARANTİ VERİYOR?PRİNS TEN BAŞKA!

    FİYAT KONUSUNA GELİNCE; ATİKERİNDE ADI GEÇEN DİĞER MARKALARINDA MALİYETLERİNİ VE SATIŞ FİYATLARINI ÇOK İYİ BİLİYORUM.HANGİ MARKADAN NE KADAR KAR EDİLİYOR GAYET İYİ BİLİYORUM.MÜŞTERİYE YANSIYAN FİYATLAR ARASINDA MARKALARA GÖRE 300-400 YTL FARK OLABİLİR.ANCAK 400 YTL DAHA PAHALI OLAN CİHAZDAN UCUZ ÜRÜNE GÖRE DAHA AZ KAR EDİLDİĞİNİ DE AÇIKCA SÖYLEMEKTE BİR SAKINCA GÖRMÜYORUM.
    ESNAFLIK TÜKETİCİYİ DOĞRU BİLİÇLENDİRİP EKONOMİK DURUMUNA GÖRE UYGUN CİHAZI SEÇMESİNE YARDIMCI OLMAYI
    GEREKTİRİ.BENDE BUNU YAPMAYA ÇALIŞIYORUM.SAYGILARIMLA.




  • 
Sayfa: önceki 1314151617
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.