Şimdi Ara

a101 çatlak televizyon ekranı (2. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
56
Cevap
0
Favori
7.051
Tıklama
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • servis cagirmak gerektigini alici nereden bilecek? kasada bu kesinlikle musteriye soylenmiyor. tamam sizin elinizin altinda internet var her seyi biliyorsunuz peki ya hic akilli telefonu bile olmayan bu sektore uzak insanlar, yaşlılar ne yapsin? a101'e bugun gidip sordum, faturaniz garanti belgesi yerine gecer servis cagirmak zorunlu degil dedi. sordugum sube ankara gordion a101 subesi
  • 2 yıl kadar oldu.A 101 den bir adet samsung netbook almıştım.10 gün kadar kullanmıştım ve sonra memnun kalmadığımı çok kastığını söyleyerek iade etmiştim ve paramı nakit olarak ödemişlerdi.Ben kredi kartıyla almıştım oysa.
    Demek ki A101 de de işler değişmiş.
  • Garanti için servisin açması şart değil ancak kutunun içinde bunun gibi kırık çatlak olursa ne yapacaksınız, sorun o.

    A101 çalışanısınız, diğer mesai arkadaşınız kutuyla tek kale maç yaptı ama sizin haberiniz yok, müşteri de çatlak tv ile geldi ne yapabilirsiniz, aldınız tv. yi patladı elinizde.

    A101 de kasanın yanında yazıyor 'istediğiniz ürünü geri iade edebilirsiniz sıkıntı yok' diye. BİM de de aynısı var, yıllar önce portakal sıkacağı aldım kullandım güzel değil geri götürdüm. Ama bu durum farklı, tv yi al kur kullan rengini beğenme geri götür ama camı çatlak kırık neyse, hata alıcıda, bakması lazımdı, tüketici hakem heyeti de bir şey yapamaz, kendiniz onların yerine de koyun. Sağlam tv. yi masanın üzerine yerleştirirken çatlatmadığı, çocuğunun bardağı cama fırlatmadığı ne malum.

    Bence açık açık A101 merkeze yazın ve onlara bırakın olayı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: maresaLx

    servis cagirmak gerektigini alici nereden bilecek? kasada bu kesinlikle musteriye soylenmiyor. tamam sizin elinizin altinda internet var her seyi biliyorsunuz peki ya hic akilli telefonu bile olmayan bu sektore uzak insanlar, yaşlılar ne yapsin? a101'e bugun gidip sordum, faturaniz garanti belgesi yerine gecer servis cagirmak zorunlu degil dedi. sordugum sube ankara gordion a101 subesi

    doğru +1000 kutunun üstünde de yazmıyor servis kurulum yapacak diye gidin iade edin üsteleyin
  • Kutuyu kapatıp beğenmedim diye iade etmeyi deneyin.
  • 1- merhaba arkadaşlar vestel alt ürünleri için çağrı merkezini aradım görüştüm kurulumu servis yapmazsa kesinlikle garanti dışı dediler ve 2.elden bir farkı yok dedim evet maalesef öyle dediler kurulum u servisin yapması lazım

    2-sunny hem merkezi hem servisi aradım axen tv için aynen şu şekilde sordum marketten tv aldım geldim kendim açtım kırık çıktı CEVAP: kesinlikle garanti dışı

    soru 2: marketten aldım geldim servisi çağırdım 50 tl ücret servis eve geldi tv kutudan açtı tv kırık çıktı servis şu şekilde rapor veriyormuş cevap: kutuyu servis açtı tv kırık çıktı diye rapor veriyor sen tv alıyorsun aldığın markete gidip iade etmeye çalışıyorsun servis işlem yapmıyor (servis değişime uygundur raporu yazmıyormuş) çoğu market servisin değişime uygundur raporu olmadan iade veya değişim yapmıyor yani bu ufak ayrıntı çok önemli

    sonuç : servis tv aldığınız yerde kesinlikle açın deneyin diyor yoksa sıkıntı yaşarsınız diye kesin bir dille söyledi

    tabi sağlam markalardan alırsınız servis tv kendi getirir kendi kurulum yapar o zaman sıkıntı olmaz




  • Bence de merkezi arayıp aldığınızın şubenin bölge sorumlusuna ulaşır onlar ve kısa zamanda sizi arayıp bilgi isterler olmadı kamera kayıtlarını isteyin dava açacağım deyin en azından daha yaptırıcı olur..
  • valla A101 le ilişkiye girersen olacağı buydu.

    A101,BIM ,Carrefour
    Bunların hepsi Bakkalın zincir versiyon.

    Bakkal Ali sana nasıl kazık atarsa bunlarda aynı.

    Bu da sana ders olsun.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: maresaLx

    servis cagirmak gerektigini alici nereden bilecek? kasada bu kesinlikle musteriye soylenmiyor. tamam sizin elinizin altinda internet var her seyi biliyorsunuz peki ya hic akilli telefonu bile olmayan bu sektore uzak insanlar, yaşlılar ne yapsin? a101'e bugun gidip sordum, faturaniz garanti belgesi yerine gecer servis cagirmak zorunlu degil dedi. sordugum sube ankara gordion a101 subesi

    Bak bu arkadaş çok doğru söylüyor, kurallar belirlenmeden ve taraflara bildirilmeden geriye dönük işletilemez.

    Ben senin yerinde olayım, kutunun sağına soluna iyice bakarım, şayet senin net bir şekilde görebileceğin bir yere, Garantinin geçerli olması için kurulum servis tarafında yapılması şartı yazmıyorsun, Mahkemeye verip hop hop hoplatırsın.

    Tabi burası Türkiye olduğundan biraz korkarak yazdım fakat Bu alay Almanya da olsa , Vay satıcının haline, oylum oylum selvi boylum olurdu.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: xxlboy

    valla A101 le ilişkiye girersen olacağı buydu.

    A101,BIM ,Carrefour
    Bunların hepsi Bakkalın zincir versiyon.

    Bakkal Ali sana nasıl kazık atarsa bunlarda aynı.

    Bu da sana ders olsun.

    Hocam çok haklısın bu konuda kuzenim carrefour'dan samsung cep telefonu aldı çift hatlıymış tek hatlı modeli de var ve distribütör garantiliymiş ama Türkiye'de çalışmıyormuş çalışması için kırdırma gibi bir şey yapmak gerekiyormuş carrefour bunu biliyor ama söylemiyor kuzenim aldığı gün iade etmeye götürdüğünde iade alamayız diye yarım saat direttiler. Telefonu kullanamıyoruz dedi kuzenim "evet kırdırmanız gerekiyor bunlarda" demişler bu kadar yüzsüz ve arsızlar maalesef. Ama sonunda tehdit ederek iade etti telefonu kuzenim cüssesiyle korkutarak çalışanları. Bu kadar taşra kurnazlığı yapabiliyorlar maalesef artık bu firmalar..




  • erhan online tüketici heyetine başvurun çatır çatır paranızı geri alacaksınız
  • Biraz konu dışı olacak ama konu sahibi arkadaş kusuruma bakmasın A101 ile ilgili:

    Bize yakın yeni açılan A101'e geçen hafta uğradığımda kasada yüklü bir alışveriş yapan bir bayan ve ben olmak üzere 2 müşteri varız, ortada kasiyer dışında kimse görünmüyor mağazada.
    Kadıncağız rica etti "Ben bu dolu arabayı dik rampanızdan indiremem, bir eleman yardımcı olabilir mi?" diye sorunca kasiyer "Tabi" deyip bir elemana seslenince kadıncağız da çıkış kapısına gitti alışveriş arabasıyla.

    Birazdan gençten bir eleman geldi ve kendinden isteneni duyunca kapıdan kasiyerle yüksek sesle söyleşiye girdi: "Ahmet nerde? Mehmet nerde?"
    Kasiyer tek tek izah etti ve sonunda o genç istemeksizin toplamda 5 metre tutacak bir yolda suratsızca yardım edince dayanamayıp kasiyere:
    "Ya hanım kızım, bu gençler nasıl da böyle üstelik sigortalı yaptığı işten nefret ediyorlar? 20 metre ötede benim her gün alışveriş yaptığım esnafın elemanları hem kapıya getirip hem de patrondan hakaret yiyorlar akşama kadar ve sigortasız?" deyince kızcağız bir şey diyemedi.

    Neyse fazla uzatıp konuyu dağıtmayayım




  • 3-5 pahalı olsun, a101 gibi yerlerden böyle şeyler almayın.
  • Başka bir mağazadan aynı üründen alın. Kutuyu dikkatlice açıp kırık olanla değiştirin ve tekrar kapatıp servis çağırın. Tek çözüm bu gibi görünüyor.

    Not: İkincide kırık çıkarsa
  • quote:

    Orijinalden alıntı: imparatorlak

    Başka bir mağazadan aynı üründen alın. Kutuyu dikkatlice açıp kırık olanla değiştirin ve tekrar kapatıp servis çağırın. Tek çözüm bu gibi görünüyor.

    Not: İkincide kırık çıkarsa

    Dinsizin hakkından imansız gelir diyorsun yani !

    Buda güzel fikir.

  • imparatorlak kullanıcısına yanıt
    İşte gerçek bir sıcak fırsatçı

    işlemi yaparken ameliyat eldivenlerinden alın parmak izin vs kalmasın, falçata ile düzgün bir kesim yapın ki bant izi kalmasın

    Öyle pastaya böyle çatal



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Reobig -- 11 Kasım 2016; 22:36:27 >
  • konu sahibininde çok umrunda değil gibi olan bitenler.
  • ürün muhtemelen hakem heyetinde değil mahkemelik. O da en az 6 ay sürer.

    neticeyi merak ettim ben de..
  • bende tv alirken kontrol etmek istemiştim, gerek yok demişlerdi. vuruk kırık bozuk çıkarsa iade ederim diyince sorun olmaz iade değişim yaparız demişlerdi. olay a101de bitiyor iade alamayız diyenlerle çözülmeli olay
  • quote:

    Orijinalden alıntı: köftepiyaz

    A101 e tekrar gidin bence, bu defa giderken yanınıza meşe odunu da alın...

    böyle çözüyoruz değil mi sorunları? orman kanunlarıyla.

    teşekkürler tarzan
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.