Şimdi Ara

A4 3.0 V6 Quattro almak?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
15.515
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Çok fazla yaşlanmadan adam gibi bir araba alasım var. Gerekirse ilerde modelini yükseltmek üzere. Bundan dolayı hem quattro olması hemde 3000 v6 olması sebebiyle, bütçemede uygun olması sebebiyle A4 3.0 V6 Quattro almayı düşünüyorum. 2002-2004 arası modellere bakıyorum. Yakıtında ve vergisinde değilim. Olsun o kadar cilvesi.
    Bir iki tane uygun buldum. 125 Bin ve 140 Bin de iki araç var. İkiside triptronik ve tek tercihim bu. İkisinide gördüm, tertemiz, kazasız elasız ve ilik sahiplerinden. Farkı yok km dışında.
    Tek sıkıntım bu araçlar başıma büyük bela açar mı? Mesela otomatik şanzıman arızası ya da ciddi bir motor arızası. Açar diyorsanız, az-çok tahmini bir rakam ne olabilir. Bunun dışında normal kullanımda, yağ değişimleri, ön takım yaptırma ya da buna benzer normal bakımlar pahalımıdır, ne civarda olur.
    Neden bu kadar bilgisiz gibi soruyorum, daha önceden yeni kasa civic, clio ve benzeri araba kullandım fakat audi gibi bir marka kullanmadım. 3.0 V6 araba hiç kullanmadım. Masraf konusunda ne kadar fark olabilir. Bana kalsa 2005 pejo 407 ya da mondeo'dansa bahsettiğim audiler çok daha sağlam ve arıza vermeyecek arabalardır. Yoksa ilk aklımdaki 407 ya da mondeo idi.
    Örneğin 2 yılda 407 ya da mondeo ya yapacağım toplam masraf ile bu kasa audi'ye yapacağım masraf aşağı yukarı aynı olur. Yanıma kar kalan, adam gibi bir araba ile gezerim. Aynı zamanda bir canavar sahibide olmuş olurum.
    Muhtemel bu mayıs başında alırım arabayı, yani 1 hafta sonra. Bundan dolayı gerçekten az-çok birşeyler bilen arkadaşlardan ricam şudur ki, üşenmezseniz eğer, bir kaç cümle ile bana yardımcı olursanız minnettar kalırım. Bu arada alacağım araba ne olursa olsun, d sınıfı, station wagon ve otomatik vites olmak zorunda. Ha belki audi alırsam ve uygun düşerse bir ihtimal sedan da olabilir.
    şimdiden teşekkür ederim.







  • 2002-2004 modeller arası demiştim. :-) 125-140 bin km olarak.
  • 2003 a4 3.0 V6 quattro aldım. 185Binde. muhteşem bir şey. Aracın sesi bile normal değil.1700 kiloluk bir boğa gibi. Masrafına katlanabilen için kesinlikle tavsiye ederim. 3.0 V6 motoru değil, 3.0 quattro'yu.
  • mfcoban bey,

    öncelikle hayırlı olsun

    bende aynı şeyleri düşünüyorum bir aydan beri bmw 730i-525i-mersedes 300se vb 3000cc civarı motorlar.valla bıktım 1.2-1.5 dizel-1.33-1.6 larla gazla ittirdiğim araçlardan bıktım.hatta beni tanıyanlar bu adam kafayı yedi diyorlar ne yapıcan sıralı 6-v6-v8 leri diyorlar.bu gün aklımdan geçen a4 3.0 v6 veya 2.4 v6 dı sizin yaznızı gördüm.buraya kulanıcı yorumunuzu yazıp benimle paylaşırsanız sevinirim.
  • Uzun bir süredir nete giremiyordum. Bundan dolayı yorum yazamadım.
    Bu zamana kadar adam gibi bir Alman arabasına binmemiştim. bindiysem de kısa süreli olmuştu. Önceden de bahsettiğim gibi 2009 civic elegance, 2007 clio, 1996 Laguna’m oldu. 2004 focus, 2001 palio vb gibi araçları da uzun süre kullanmışlığım oldu. Aldığım araçla yaklaşık 2500km yol yaptım. Buna istinaden, sanmıyorum ki bir daha Mercedes, BMW veya Audi' den başka arabaya para vereyim. Hele de küçük motor bir araca sırf az yakacak diye para vereyim. Ancak, ikinci araba olarak şehir içi kullanım için belki 107,c1 vb araba alırım.
    En önemli insanın aklına takılan yakıt meselesi. Şehir içinde çok dur kalk yapacaksan ve alacağın araç ağırsa fazla yakar. 100 km de 20 litre yakabilirsin. Ama normal bir şehir içiyse( Ankara şehir içi trafiği hızlı sayılır ve çok fazla dur kalk yapmazsın) 13 litre yakabilirsin. Daha altına inmedim. Şehirlerarası hız limitlerinde gidersen 23 ila 26 kuruş arası yakıyorsun. Lpg fiyatını ortalama 2.20 olarak alırsan. Ama limitleri geçtin mi, örneğin otobanda 130-160 arası 28 hatta 30 kuruşa çıkabiliyor.
    Bu arada benim araç 1675 kilo, lpg ile yaklaşık 1750kilo ve sürekli 4x4. Bunlarında farklı var. Alacağın araç daha hafif ve 4x2'yse daha az yakacaktır.
    Bakım masrafları hakkında bilgim yok ama kolay parça eskitmeyen bir araç olduğunu biliyorum. Parça fiyatları da şu anki Honda, WV gibi araçlardan abartılacak bir yükseklikte değildir diye tahmin ediyorum. En azından çevremdeki insanlardan gördüğüm ve öğrendiğim kadarıyla böyle.

    Bunlardan dolayı sıkıntın yoksa konfor, güvenlik, yol tutuş olarak harika. Güç dersen, arabasına göre değişir muhtemelen tabi ama 3.0 v6 quattro dehşet bir şey. Yolu kazıyarak ivmeleniyorsun. 140 ile giderken neredeyse aynı ivmelenmeyi göstermesi ise anlatılacak bir şey değil.
    Kısaca eğer araç temiz ve sağlamsa, normal bakımları dışında masrafı yoksa alınacak araba. Düşünme derim. Ben bu zaman kadar aldığım arabalarda devamlı bir eksiklik bulan biriydim. Gözüm devamlı başka modellere kayardı. Şimdi tek gözümün kaydığı aynı arabanın yeni modeli ancak olabilir. Etrafımdaki insanlar aracını ballandırarak anlatırlardı. Benim aracın eksik yönlerinden vurmaya çalışırlardı. Şimdi kimsenin sesi çıkmıyor. Tek dedikleri fazla yakar. Fazla da yaktığı yok. En azından aldığın haz ve memnuniyete göre az bile yakıyor denebilir.
    Aklıma gelen bunlar. Ayrıca sormak istediğiniz bir şey olursa cevaplarım. İyi günler.




  • Ekleyeyim dedim;
    150 ile giderken senin yanına gelen bir arabadan, neredeyse, sanki ilk kalkışı yaparkenki ivmeyle uzaklaşmak veya
    başkaları viraja 140 ile ancak içe kırarak girebilirken (hadi 160 olsun), senin virajın en dışından gaz basarak 180, direksiyonun iyiyse ve gaz basarak 200 ile dönebilmek
    Not: Bunları ben yapmadım, cesaretim yok özellikle 2. dediğim için. Bizim ambulans şöförü ve aynı zamanda Ankara' nın hızlı ve çevik şöförlerinden bir abim var, o yaptı.
  • HOCAM NE YAKTIĞINI MERAK ETTİM LPG DE YAZARSAN SEVİNİRİM BENİM A4 1.8 T QUATTRO UZUN YOLDA 200 Ş.İÇİ 250 KRŞ YAKIYOR
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Audi a4 1.8 tfsi vs 2.0 dizel
    7 yıl önce açıldı
    Audi a4 1.4 tfsi kullanan ?
    9 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Şimdi şehiriçi kavramı şehirden şehire göre değişyor. Ankara şartlarında benim araç ile 280 kuruştan az yakamazsın ki bu İstanbul olacak olursa sanıyorum 350 nin altında yakamazsın. Ben ortalama 320 civarı yakıyorum. ( ha bir de buna illere göre değişen lpg fiyatları var.) Uzun yolda hız sınırları içinde 260 kuruş ile 230 kuruş arası yaktım. Ama yavaş hızlandım, yokuş yukarı fazla basmadım. biraz daha devirli gitsem 250 ile 300 arası olur sanırım. Bu arada araç 1750 kilo ve otomatik şanzıman. Bu da bayağı farkettiriyor, özellikle şehiriçinde.
    Senin ki sedan mı? Sedansa kaç kilo onlar, farkı var mı?
  • Benim araba sedan 1430 kg.bende ankarada kullanıyorum.benim yazdığım sakin kullanım değerleri söylediğin gibi pedala yüklenirsen araba gidiyo bu gidişe de yakması çok normal bence.benimki 20 valf 4 silindir.150 beygir.lovato marka tüplü.
  • Ağustos 2010'dan beridir A4 quattro 3.0 V6 B6 AVK Tiptronic kullanıyorum.

    Şehir içi yakıtı, yüklenmezseniz 100 km'de 14-15 litre, yüklenirseniz 17-18 litre. Uzun yolda ayağınızı gazdan esirgemezseniz 9-10 litre civarında. Yok az basarım deseniz 8.7 litre bunun altına düşmedi.

    aracın arka tarafında hiçbir zaman sorun olmuyor. Ön tarafta amortisör sorunu var. Bu aracın özellikle kendi ön amortisörlerini ve ön takım parçalarını muhakkak 3.0 quattro için olanları kullanın. Aynı parçaların Quatro olmayanları ve diğer A4 modellerine uygun olanları var. Bu araca uyuyor ama bu araç için değil. Ben maalesef parçaları Amerika'dan getirtiyorum. Hem fiyatça uygun hem de tam olarak araca uygun.

    Hızlanması müthiş, 4.5 saniyede 100 km hız, 1670 kg lık bir araç için çok iyi. Hangi süratle giderseniz gidin ayağınızın altında daima gaz var. 200'ün üzerinde süratlerde rüzgar sesinden başka rahatsız eden bir şey yok. Enjektörleriniz temiz ve ateşleme bobinlerinizde sorun yoksa şehir içinde size yetişebilecek başka araç yok. (M5 dahil) ataklığı, kıvraklığı ve 4 çekerin verdiği yol tutuşu HEMI motorlu araçlarla dolu bulunduğum şehirde bunu bana söyletiyor.

    Yerden oldukça yüksek. kaldırımlara çıkıp inmek rahat. dağ yolları aracın kendini gösterdiği en güzel ortam. Sürekli iniş-çıkış ve virajlarla dolu bir yolda enfes bir rahatlığı var. Direksiyon konsantrasyonunuz iyiyse en kesif yollarda otobanda gibi hareket edebilirsiniz.

    4 çekerin daimi olduğunu unutmayın. diğer 4 çeker markaların bir çoğu 60-80 km 'ye kadar 4 çekerdir. veya 2 yada 4 çeker olması seçimliktir. Audi Quattro'da 0'dan 260 km ye kadar araç daimi 4 çekerdir.

    4 tekerin çekişi çok dengeli o yüzden pati çekmek-teker yakmak çok zor. En sert manevralarda bile arkasını savurduğunu görmedim.

    Konfor için yumuşak tekerler kullanın. Michelin, sumitomo tavsiye edeceğim tekerler.

    beni rahatsız eden ön ve arka cam düğmelerini karıştırıyor olmam. düğmeleri sol el atında ve ileride. ön camı açıyorum derken sürekli arka camları açıyorum. Başkaca rahatsızlığım ise arka camların diplerinin temizlenmesi çok zor.

    Koltuklar bir alman otomobilinde olamayacağı kadar rahat. her türlü ayarı mümkün. 6 CD değiştiricili radyo-teyp-Cd çaları var. klima otomatik ve 2 bölgeli.

    bunu satıp hangi arabaya binebilirim sorusuna cevap bulamadım.


    Türkiye'de fiyatı nedir bilemiyorum ama yakıtı dert etmeyecek biri çok uzun süre bu araçla keyifle yol yapar.




  • 2000-03 arası a6 2.7 biturbo quattro almayı düşünüyorum eksisi artısı hakkında bilgisi olan veya o yıllara ait a6 kullananlar izlenimlerini buraya yazabilir mi
    not: new york tayım



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi miraculous -- 15 Kasım 2011; 5:51:40 >
  • @mfcoban

    hocam araca biniyor musun hala? şimdiye kadar hiç sorun çıkarttıgı oldu mu? şimdiye kadar yaptıgın masraflar neler? tşkler
  • 2002 Audi A4 3.0 V6 Quattro kullanıyorum. Her şeyi ile süper bir araba. Bunu satarsam aynı paraya şu an için alabileceğim eş değer bir araç yok.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: expoo

    2002 Audi A4 3.0 V6 Quattro kullanıyorum. Her şeyi ile süper bir araba. Bunu satarsam aynı paraya şu an için alabileceğim eş değer bir araç yok.

    ben de aynı paraya accord 2.4 almıştım şubat ayında. a4 quattro ile arasında kalmıştım. a4ün gerek süper lüx kategorisinde olması gerek vergi ve yakıtının fazla olmasından dolayı ve kendim de devlet memuru olmamdan dolayı tercihimi accord 2.4den yana kullanmıştım.33 kya almıştım temiz boyasızını. temiz a4 quattrolar da 38-40 civarıydı. Ancak accordla bir kaza yaptım arkadan çarpma şeklinde. ve biraz kullanıp satmayı düşünüyorum. alacagım araba yine ya 2.4 accord siyah ya da a4 quattro olacak. a4 quatrronun herşeyi ile süper bir ARaba oldugu zaten aşikar anca benim merak ettigim konu aracın herhangi bir kronik sorunu oluyor mu? malum otomatik vites araçlar. ve herhangi bir kazada belada parçaların gelme süresi fiyat vs bakım maliyeti vsa gibi konular. A4 quatro kullanan birisi olarak daha detaylı bir acıklama yaparsanız bu konular hakkında cok sewınırım tskler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: expoo

    2002 Audi A4 3.0 V6 Quattro kullanıyorum. Her şeyi ile süper bir araba. Bunu satarsam aynı paraya şu an için alabileceğim eş değer bir araç yok.

    hocam bende düşünüyorum ama bu araçların usta, parca sıkıntısı var mıdır? lpg uyumu nasıldır? şanzuman ve motorunun kronik derdi var mıdır?
  • Forumlarda daha önce rastladığım anlatım aşağıda. İlave olarak benim aracımda landirenzo takılı ( çok memnun değilim ). Lpg ile yakıt konusunda ise en son ölçümlerim şöyle, 45 litre gaz ile şehir dışı 380 km, şehir içi 250 km. Yakıtı beni üzmüyor ama herkese bu değerler uymayabilir tabiki. İlk kez quattro araca bindim ve bir daha da quattro olmayan araca BİNMEM.
    Tanımadığım arkadaşın yazısı aşağıda.
    "Ağustos 2010'dan beridir A4 quattro 3.0 V6 B6 AVK Tiptronic kullanıyorum.

    Şehir içi yakıtı, yüklenmezseniz 100 km'de 14-15 litre, yüklenirseniz 17-18 litre. Uzun yolda ayağınızı gazdan esirgemezseniz 9-10 litre civarında. Yok az basarım deseniz 8.7 litre bunun altına düşmedi.

    aracın arka tarafında hiçbir zaman sorun olmuyor. Ön tarafta amortisör sorunu var. Bu aracın özellikle kendi ön amortisörlerini ve ön takım parçalarını muhakkak 3.0 quattro için olanları kullanın. Aynı parçaların Quatro olmayanları ve diğer A4 modellerine uygun olanları var. Bu araca uyuyor ama bu araç için değil. Ben maalesef parçaları Amerika'dan getirtiyorum. Hem fiyatça uygun hem de tam olarak araca uygun.

    Hızlanması müthiş, 4.5 saniyede 100 km hız, 1670 kg lık bir araç için çok iyi. Hangi süratle giderseniz gidin ayağınızın altında daima gaz var. 200'ün üzerinde süratlerde rüzgar sesinden başka rahatsız eden bir şey yok. Enjektörleriniz temiz ve ateşleme bobinlerinizde sorun yoksa şehir içinde size yetişebilecek başka araç yok. (M5 dahil) ataklığı, kıvraklığı ve 4 çekerin verdiği yol tutuşu HEMI motorlu araçlarla dolu bulunduğum şehirde bunu bana söyletiyor.

    Yerden oldukça yüksek. kaldırımlara çıkıp inmek rahat. dağ yolları aracın kendini gösterdiği en güzel ortam. Sürekli iniş-çıkış ve virajlarla dolu bir yolda enfes bir rahatlığı var. Direksiyon konsantrasyonunuz iyiyse en kesif yollarda otobanda gibi hareket edebilirsiniz.

    4 çekerin daimi olduğunu unutmayın. diğer 4 çeker markaların bir çoğu 60-80 km 'ye kadar 4 çekerdir. veya 2 yada 4 çeker olması seçimliktir. Audi Quattro'da 0'dan 260 km ye kadar araç daimi 4 çekerdir.

    4 tekerin çekişi çok dengeli o yüzden pati çekmek-teker yakmak çok zor. En sert manevralarda bile arkasını savurduğunu görmedim.

    Konfor için yumuşak tekerler kullanın. Michelin, sumitomo tavsiye edeceğim tekerler.

    beni rahatsız eden ön ve arka cam düğmelerini karıştırıyor olmam. düğmeleri sol el atında ve ileride. ön camı açıyorum derken sürekli arka camları açıyorum. Başkaca rahatsızlığım ise arka camların diplerinin temizlenmesi çok zor.

    Koltuklar bir alman otomobilinde olamayacağı kadar rahat. her türlü ayarı mümkün. 6 CD değiştiricili radyo-teyp-Cd çaları var. klima otomatik ve 2 bölgeli. "

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar 2.8 quattro a6 ım var.Araç tek kelimeyle mükemmel.200bg 4 çeker bir araç yakıtı ise lpg şehir içi:40 kuruş şehir dışı:30krş bence gayet makul son derece zevkli bir araç temizi bulunursa kaçırılmaması gereken bir araç.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.