Şimdi Ara

a660 lcd panel sorunu (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar bu ekrandaki dalglanmanın donanımsal bir arıza olmadığı ve tüketicinin kullanımına engel olmadığı için iade talebinin red edilmesi gibi bir durum söz konusu olabilirmi acaba teknosadan böyle bir karar alabilirsin muhabbeti olduda.Ürün şuan Lanet olası TNB de ellerine daha bugün ulaşmış.Ben tüketici hakem heyeti raporunu felanda gönderdim ama içimde bir his var yine değişen birşey olmayacak gibi tabi bekleyip göreceğiz ama.
    Benim laptopun faturası kuzenimin adına oda başka şehirde hakem heyeti onun yerine at imzanı sorun olmaz dedi o şekilde hallettiim peki mahkemeye başvurunca illa kuzenin olması lazımmı yani fatura sahibinin aynı şekilde çözebilirmiyim bu sorunu bu konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaş varmı acaba.
    Bu arada arkadaşlar başa gelmeyince bazı şeyler anlaşılmıyor size bir dost kardeş tavsiyesi şu toshıbadan uzak durun ben öğrenciyim ve inanın 1 aydır işlerim aksadı paramla rezil oldum illada toshıba alacağım diyorsanızda şu google servis ile ilgili birşeyler yazıp arattırın sonra karar verin saygılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Merhaba arkadaşlar bu ekrandaki dalglanmanın donanımsal bir arıza olmadığı ve tüketicinin kullanımına engel olmadığı için iade talebinin red edilmesi gibi bir durum söz konusu olabilirmi acaba teknosadan böyle bir karar alabilirsin muhabbeti olduda.Ürün şuan Lanet olası TNB de ellerine daha bugün ulaşmış.Ben tüketici hakem heyeti raporunu felanda gönderdim ama içimde bir his var yine değişen birşey olmayacak gibi tabi bekleyip göreceğiz ama.
    Benim laptopun faturası kuzenimin adına oda başka şehirde hakem heyeti onun yerine at imzanı sorun olmaz dedi o şekilde hallettiim peki mahkemeye başvurunca illa kuzenin olması lazımmı yani fatura sahibinin aynı şekilde çözebilirmiyim bu sorunu bu konu hakkında bilgi sahibi olan arkadaş varmı acaba.
    Bu arada arkadaşlar başa gelmeyince bazı şeyler anlaşılmıyor size bir dost kardeş tavsiyesi şu toshıbadan uzak durun ben öğrenciyim ve inanın 1 aydır işlerim aksadı paramla rezil oldum illada toshıba alacağım diyorsanızda şu google servis ile ilgili birşeyler yazıp arattırın sonra karar verin saygılar

    Bahsettiğiniz muhabbetin ne şekilde ve nerede geçtiğini bilemiyorum ancak gözünüzü korkutmayın.Bu aşamaya kadar getiripte yelkenleri aman diyeyim suya indirmeyin.Eğer iş mahkeme aşamasına gelirse fatura sahibinin kabul edildiğini (Yanılıyor da olabilirim.) biliyorum.Vekaletname ile problemin çözülebileceğini düşünüyorum.Bu konularda daha tecrübeli ve bilgili arkadaşlar var.Umarım daha net cevaplar alırsınız.
    Bu arada canınızı yeterince sıkmışsınız zaten.Herşey olacağına varır.Canınız sağolsun.O kadarda takmayın.




  • Bizim gönderdiğimiz bilgisayarı TNB bey kapıdan içeri bile almamış :)) iade etmiş teknosaya geri yollamış kutu açılmamış bile kutunun üstünede bişey yazmışlar ama anlayamadık ne olduğunu.Bugün tekrar yolladık bilgisayarı şimdi böyle git gel git gel 30 günü geçerse bir hak daha kazanırım sanırım.Yada üründe bi sorun yok denip tekrar yollanırsa ve ben bunu teslim almayıp tekrar yollattırırsam ve 30 gün yine geçerse ben iade hakkı yine kazanırmıyımki.Çünkü 30 günü geçerse teknosa sorgusuz sualsiz kendisi veriyormuş bilgisayarı o şekilde daha rahat oluyormuş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Bizim gönderdiğimiz bilgisayarı TNB bey kapıdan içeri bile almamış :)) iade etmiş teknosaya geri yollamış kutu açılmamış bile kutunun üstünede bişey yazmışlar ama anlayamadık ne olduğunu.Bugün tekrar yolladık bilgisayarı şimdi böyle git gel git gel 30 günü geçerse bir hak daha kazanırım sanırım.Yada üründe bi sorun yok denip tekrar yollanırsa ve ben bunu teslim almayıp tekrar yollattırırsam ve 30 gün yine geçerse ben iade hakkı yine kazanırmıyımki.Çünkü 30 günü geçerse teknosa sorgusuz sualsiz kendisi veriyormuş bilgisayarı o şekilde daha rahat oluyormuş

    TNB , ürünü kapıdan içeriye dahi hangi gerekçeyi veya kriterleri göz önünde bulundurarak almamış ? Kutunun üzerine birkaç yazı karalamakla sorumluluğu üzerlerinden atıvermiş mi olmuşlar ? 30 gün sürecini iyice araştırın derim.Sonradan üzülen siz olmayın.
    Ayrıca @GeCCCe arkadaşın belirttiği gibi Sanayi ve Ticaret Bakanlığı'na şikayetinizi bildirir dilekçe gönderin.




  • Ben de takip ediyorum konuyu. bir ay içinde
    TNB'ye teknosa aracılığı ile laptop göndereceğim...
    Benim konum da burada:

    http://forum.donanimhaber.com/m_45676920/mpage_1/f_/key_//tm.htm#45676920
  • Evet arkadaşlar ürünü gönderdiğimizden bu yana ürün 2 kez teknosaya geri geldi.Bugün ürünümü aldım.Teknosa ile TNB anlaşmış hakem heyeti kararını tanımadıklarını mahkemeye başvurmam gerektiğini söylediler.TNB ürünü servise alıp incelemedi bile kargodan direk iade etti elimde belgelerii mevcut.Bizim boludaki hakem heyeti memurları ile görüştüm bu güne kadar bizim hatalı raporu verdiğimiz ve mahkemeye giden kişilerin hepsi mahkemeyi kazandı çünkü zaten belgelemiş olduk dedi.Sonuçta mahkemeye başvuracağımda ya allah aşkına bize yazık günah değilmi bu adamlar bu kadarmı cahil yerine koyuyorlar bu milleti artık bu millete neden bu kadar tepeden bakıyorlar anlamadım.Tüketici heyetinin bilgisayarcısı ilede konuştum başta japonya olmak üzere almanyadaki merkezlerine posta ve mail belgelerle birlikte gönder dedi.Buraların adreslerini bilen arkadaşımız varsa bilgi verebilecek memnun olurum.




  • Şikayetimi ticaret bakanlığına internet sitelerine ayrıca tnb ye almanya ve japonyaya şikayet edeceğimi ve mahkemeye vereceğimi bildirdiğim maili gönderdim.Sıra yarın mahkeye vereceğim ve ingilizce bir şikayet dilekçesi dediğim gibi almanya ve japonya aps ile posta olarak göndereceğim.Madem müşteriye tepeden bakılıyor görellim bakalım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Şikayetimi ticaret bakanlığına internet sitelerine ayrıca tnb ye almanya ve japonyaya şikayet edeceğimi ve mahkemeye vereceğimi bildirdiğim maili gönderdim.Sıra yarın mahkeye vereceğim ve ingilizce bir şikayet dilekçesi dediğim gibi almanya ve japonya aps ile posta olarak göndereceğim.Madem müşteriye tepeden bakılıyor görellim bakalım.

    Arkadaşım mutlaka uğraştıracaklar ama pes etmek yok.Madem ki öyle davranıyorlar sonuna kadar git.Müşterisini insan yarı yolda bırakır mı ? Maalesef oluyor.Peki bu arada mağduriyetinizi kim giderecek ?Bu başınıza gelenleri okuduktan sonra inanın Toshiba Notebook almayı düşünsem bile vazgeçerdim.
  • Arkadaşım sana şöyle bir konu anlatayım tüketici hakem heyetinin bilgisayarcısı anlatıyor: Müşterisi birtane toshıba laptop getirmiş tamir et diye bilgisayarcının kamyon şöförü olan akrabasınında model numaraları farklı olsada aynı üründen almanyadan aldığı laptop varmış müşterisinin laptopunu açarken akrabasının laptopunuda açmış ve şöyle bir durum görmüş türkiye için üreetilen toshıbaların vida tutma yerleri uyduruk bir plastik almanyadan geleninki metal aksam . Yani çok adi laptopları türkiyeye yolladıklarını gördüğünü söyledi.gözüme çarpanlardan en ufağı buydu gerisini sen tahmin et dedi bana.
    Ben sonuna kadar elbette gideceğim yanlız tek sıkıntım var ürünün faturası kuzenimin üzerine noter vekaleti ile bunu çözebilirmiyim onu merak ediyorum.Yoksa bizleri 3, sınıf insan yerine koyan bu insanlara haddini bildirmessem ben , benden sonrakilerde aynı şeyleri çekecekler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi super67 -- 6 Ocak 2011; 1:42:11 >




  • TNBnin yaptığına bak. 20 gün içinde Teknosa aracılığı ile ben de Toshiba L505-110 laptopumu göndereceğim. uğraşacağım şeyler böyle olmasa bari.
  • Bugün tnb şikayetim üzerine mail geldi hakem heyeti kararını tarafımıza fax ile gönderirseniz tekrar inceleyebilirz diyorlar birde fax çekelim bakalım ne olacak
  • pazartesi bilgisayari tnb ye yolladim.ama nasil zorlukla teknosa muduru sagolsun baski yapti ve urunu teknik servisin incelemesi icin kabul ettiler komedi gibi degilmi servise bilgisayari vermek ne zormus 2 kere geri geldi adamlari aradim mahkemeye verin diyorlar .sevinmiyorum cunku sonucu tahmin ediyorum urun saglam itiraziniz varsa mahkemeye verin.allah kimseyi tnb nin eline dusurup psikolojisini bozmasin.paranla rezil olmak istiyorsan bu devirde alacaksin bi toshiba arizalanacak tnb ye yolla ohhhh ugras dur . neyse arkadaslar
    tahminim sonuc bu hafta belli olur yazarim yine
  • toshiba tnb gibi bir distribütörle nasıl çalışıyor anlamadım?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: onboardx

    toshiba tnb gibi bir distribütörle nasıl çalışıyor anlamadım?


    VW; Doğuş Oto
    Toshiba; TNB Bilgisayar.

    Arada fark yok.
  • 10.01.2011 tarihinde servisinelinde olan bilgisayarımbugün itibari ile 12.01.2010 bilgisayarın ekranını değiştirmişler3 günde.eee 30 iş günü muhabbeti ne oldu dedim.servisin dediği hakem heyeti kararına göre yapmadık biz bunu ona göre yapsak mahkemeye verecektiniz bizi.biz normal servise gelmiş muamelesi yaptık.Arkadaşlar sinir hastasıoldum lanet olsun.ben buürünü fatura tarihinden 5 gün sonrada gönderdim bana sağlam dendi.hakem heyeti kararını alırken 30iş günü süresini dondurduk yine yok yine yok yine yok
  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    10.01.2011 tarihinde servisinelinde olan bilgisayarımbugün itibari ile 12.01.2010 bilgisayarın ekranını değiştirmişler3 günde.eee 30 iş günü muhabbeti ne oldu dedim.servisin dediği hakem heyeti kararına göre yapmadık biz bunu ona göre yapsak mahkemeye verecektiniz bizi.biz normal servise gelmiş muamelesi yaptık.Arkadaşlar sinir hastasıoldum lanet olsun.ben buürünü fatura tarihinden 5 gün sonrada gönderdim bana sağlam dendi.hakem heyeti kararını alırken 30iş günü süresini dondurduk yine yok yine yok yine yok

    Arkadaşım hiçte sinir olma.Ülkemizde servislerden mağdur olan binlerce insandan birisisiniz.Siz olayın üzerine gitmeseniz bence notebookun ekranı da değişmezdi.İnsanın parası ile rezil olması bu demek.Umarım probleminiz çözülmüş olsun.Didindiğiniz , uğraştığınız ve en önemlisi yaşadıklarınız zaten yeterli.Bir insan niye bu kadar uğraştırılır? Hala anlam veremiyorum.
    Geçmiş olsun dileklerimle.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    10.01.2011 tarihinde servisinelinde olan bilgisayarımbugün itibari ile 12.01.2010 bilgisayarın ekranını değiştirmişler3 günde.eee 30 iş günü muhabbeti ne oldu dedim.servisin dediği hakem heyeti kararına göre yapmadık biz bunu ona göre yapsak mahkemeye verecektiniz bizi.biz normal servise gelmiş muamelesi yaptık.Arkadaşlar sinir hastasıoldum lanet olsun.ben buürünü fatura tarihinden 5 gün sonrada gönderdim bana sağlam dendi.hakem heyeti kararını alırken 30iş günü süresini dondurduk yine yok yine yok yine yok


    Geçmiş olsun arkadaşım.
    Bilgisayarı teslim almayın. THH'ne tekrar gidin ve böyle böyle oldu ne yapmam gerekiyor deyin. Toshiba'ya da ben zaten sizi mahkemeye vereceğim bir kere de olsa yasal sınırı aştınız deyin. Mahkemeye de verin... Tabi uğraşmak istiyorsanız.
    Ben sizin yerinizde olsam uğraşırdım bu haysiyetsizlerle.




  • uğraşacağım zaten hocam enayi yerine koyuyorlar milleti utanmadan.Ancak birde şu var tnb bilgisayarın ekranını 3 günde değiştirdi ve yolladı bu ne hız nazar değmesin aman takdir ettim bu yönünü iyi işler yapsınlar takdir edelim ama iyi yaptıkları işide üçkağıtçılıkla yaptıkları için ne bileyim işin yoksa mahkemelerde uğraş ama 2 yönlü hakkımı arayacağım mail adresimde servisin hakem heyeti raporuunuzla ürünü gönderin inceleyelim maili teknosadan ürünü gönderirken para iadesi yada değişim istiyoruz tamir istemiyoruz fişi hakem heyetinin para iadesi raporu çatır çatır alacam paramıda başımıda ağrıtacam bu insafsızlar yüzünden.ama şimdilik ekran değişmişbunada şükür tabi
  • Hocam sonucu 4 gözle bekliyorum ben de şu anda yedeklemelerimi yapıyorum 250 GB dolayında DVDye yazmam gereken dosya var hard disklerimin hepsi dolu maalesef :(
    Şu anda Win7 Ultimate var adamlar çamura yatmasın diye recovery DVD'sinden fabrikasyon haliyle formatlayıp öyle göndereceğim
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.