Şimdi Ara

a660 lcd panel sorunu

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
0
Favori
1.197
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba yaklaşık 1 ay önce A660 14T serisi laptop aldım.Bilgisayar güzel ısınma sorunu yok görünümü çok güzel.Ancak benim bir sorunum var.Masaüstünü mavi renge alınca daha çok beli olan bir sorun.LCD ekranı açarken yada hafif oynatınca sağ alt tarafta dalgalanma oluyor ürünü bu sorun yüzünden TNB bilgisayara gönderdim ancak ürün sağlam denildi.Tüketici hakem heyetine başvurdum ve ürünün hatalı olduğu tarafıma bildirildi.Pazartesi raporla birlikte ürünü tekrar göndereceğim acaba sizin iblgisayarlarınızda böyle bir sorun varmı ?



  • Bu dalglanma lcd ekrana parmağınızı dokunduğunuzda oluşan tipten bir dalglanma teknosa çalışanları menteşenin sıkıştırdığını söylediler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Bu dalglanma lcd ekrana parmağınızı dokunduğunuzda oluşan tipten bir dalglanma teknosa çalışanları menteşenin sıkıştırdığını söylediler.
    wallbase.net sitesine girip gri yerlere bakarmısın dalgalanma her yerde varmı..birde everest programını kurup monitör markana bakabilirmisin?bizim hp lerdede dalgalanma var bayadır tartışıyoruz bu konuyu o nedenle senin panel markana bakmamız lazım aynımı bizimkilerle..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCe

    wallbase.net sitesine girip gri yerlere bakarmısın dalgalanma her yerde varmı..birde everest programını kurup monitör markana bakabilirmisin?bizim hp lerdede dalgalanma var bayadır tartışıyoruz bu konuyu o nedenle senin panel markana bakmamız lazım aynımı bizimkilerle..

    Alıntıları Göster
    Siteye girdim ve dalglanmanın olduğunu gözlemledim.Ewerest sonuçları ise markası samsung Model 160AT06-U01 bu şekilde.Peki hiç yasal yollara başvurdunuzmu ben kime sorsam bu bir hatadır diyor.Ayrıca benim ürünüm daha 5. günündeyken bunu farkettiğim için para iadesi istiyorum.Ürünü sizler servise gönderdinizmi yada yasal mercilere başvurdunuzmu hiç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Siteye girdim ve dalglanmanın olduğunu gözlemledim.Ewerest sonuçları ise markası samsung Model 160AT06-U01 bu şekilde.Peki hiç yasal yollara başvurdunuzmu ben kime sorsam bu bir hatadır diyor.Ayrıca benim ürünüm daha 5. günündeyken bunu farkettiğim için para iadesi istiyorum.Ürünü sizler servise gönderdinizmi yada yasal mercilere başvurdunuzmu hiç.

    Alıntıları Göster
    evet dostum bizim panellerde samsung ve aynı seninki gibi hatalı.bizim monitör markası Samsung 156AT05-H01

    senin ürünün 5 günlük olduğu için aldığın yerle görüşüp iade edebilirsin.bu bi hata yani ayıplı mal..bizlerde şu anda bu işin şokunu yeni atlattık neler yapabiliriz diye bakıyoruz ama ben alalı 1-2 ay olucak ve aldığımdan beri var.ancak ben laptopu aldığımda hdd bozuktu o dalgalanma hdd arızasındandır diye ve bu kasadan başka kalmamış diye ürünü bu haliyle kabul ettim ve hdd değişimi için servisine verdim.
    lakin hdd değişmesine rağmen ekran dalgalanması ve karıncalanması bana miras kaldı..ondan sonra gerek kendi yaşadığım tecrübeden gerekse forumdan araştırdığım kadarıyla bizim panellerin hatalı olduğun farkettim.aldığım yerede bunu bildirdim iade durumu söz konusu olabilir yada servisine yollayıp panel değişikliğini deniycem.sonuçta bende ayıplı mal almış oldum..zaten ben aldığım bilgisayarın kasa tipine bu kadar takık olmasam şimdiye çoktan iade etmiştim ama başka yok bunlardan üretimden kalktı o nedenle bende yamayıp kullanmaya çalışıyorum.bakalım bu hafta içi yapıcam bişeyler dananın kuyruğu kopacak.

    özetle panel hatalı hocam.ister iade edin ister panel değişikliğini deneyin.ama birde panel değişikliğinden sonrada bu sorunun devam etmesi ihtimali var..yani eğer sadece fabrika çıkışlı paneller hatalıysa değişimden sonraki panel normal olucktır ancak tüm seri bu şekilde ise laptopu iade edip başka bişey almaktan başka çare yok.yasal olarakda şu an sizde bizde haklı durumdayız..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeCCe -- 19 Aralık 2010; 23:54:43 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCe

    evet dostum bizim panellerde samsung ve aynı seninki gibi hatalı.bizim monitör markası Samsung 156AT05-H01

    senin ürünün 5 günlük olduğu için aldığın yerle görüşüp iade edebilirsin.bu bi hata yani ayıplı mal..bizlerde şu anda bu işin şokunu yeni atlattık neler yapabiliriz diye bakıyoruz ama ben alalı 1-2 ay olucak ve aldığımdan beri var.ancak ben laptopu aldığımda hdd bozuktu o dalgalanma hdd arızasındandır diye ve bu kasadan başka kalmamış diye ürünü bu haliyle kabul ettim ve hdd değişimi için servisine verdim.
    lakin hdd değişmesine rağmen ekran dalgalanması ve karıncalanması bana miras kaldı..ondan sonra gerek kendi yaşadığım tecrübeden gerekse forumdan araştırdığım kadarıyla bizim panellerin hatalı olduğun farkettim.aldığım yerede bunu bildirdim iade durumu söz konusu olabilir yada servisine yollayıp panel değişikliğini deniycem.sonuçta bende ayıplı mal almış oldum..zaten ben aldığım bilgisayarın kasa tipine bu kadar takık olmasam şimdiye çoktan iade etmiştim ama başka yok bunlardan üretimden kalktı o nedenle bende yamayıp kullanmaya çalışıyorum.bakalım bu hafta içi yapıcam bişeyler dananın kuyruğu kopacak.

    özetle panel hatalı hocam.ister iade edin ister panel değişikliğini deneyin.ama birde panel değişikliğinden sonrada bu sorunun devam etmesi ihtimali var..yani eğer sadece fabrika çıkışlı paneller hatalıysa değişimden sonraki panel normal olucktır ancak tüm seri bu şekilde ise laptopu iade edip başka bişey almaktan başka çare yok.yasal olarakda şu an sizde bizde haklı durumdayız..

    Alıntıları Göster
    Merhabalar zaten hatayı satın aldığım TEKNOSA kabul etti ve servise gönderdik lakin TOSHIBA servisi TNB bu hatayı görmedi ve tekrar geri yolladı bunu bize bende tüketici hakem heyetine başvurdum ve onlarda bu ürün hatalıdır dediler ben para iadesi istiyorum ve ürünü yarın göndereceğim tekrar.Yine geri yollarlar ise tüketici mahkemesine gideceğim.Tüketici hakem heyetinin bilgisayarcısının bir lafı kafama çok taktı 3.Sınıf bir memleket olduğumuz için bize layık bilgisayar üretliyor Toshıbaların üzerinde türkiye için üretilmiştir yazısını görünce bunu söyledi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Merhabalar zaten hatayı satın aldığım TEKNOSA kabul etti ve servise gönderdik lakin TOSHIBA servisi TNB bu hatayı görmedi ve tekrar geri yolladı bunu bize bende tüketici hakem heyetine başvurdum ve onlarda bu ürün hatalıdır dediler ben para iadesi istiyorum ve ürünü yarın göndereceğim tekrar.Yine geri yollarlar ise tüketici mahkemesine gideceğim.Tüketici hakem heyetinin bilgisayarcısının bir lafı kafama çok taktı 3.Sınıf bir memleket olduğumuz için bize layık bilgisayar üretliyor Toshıbaların üzerinde türkiye için üretilmiştir yazısını görünce bunu söyledi.

    hocam senin talihsizliğin aldığın markanın toshiba olması.toshiba ve acer yasal konularda en çok zorluk çıkaran firmalar..ama sen bide üstüne üstlük teknosadan almışsın yani bu kadar olur..teknosada bu tür konularda en çamur firmalardan.normalde onu servisine göndermeden iade almaları gerekiyor sonra onlar toshiba ile aralarında çözsünler sorunu yani satıcının sorumluluğu bu,ayıplı mal satıyor nihayetinde.sen garanti belgesi uygulama esaslarına dair yönetmeliğin ve sanayi mallarının satış sonrası hizmetlerine dair yönetmelğin birer çıktısını al yarın teknosaya git.sonra deki kardeşim ben servistenmi aldım cihazı size ödedim parayı bana geri ödemek sizin zorunluluğunuz verin paramı gidin tnb ile ne haliniz varsa görün.

    bak garanti ile ilgili yönetmelikteki maddeden kesit;

    Diğer Yükümlülükler
    Madde 14

    "Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar."

    yani satıcıda sorumlu..bende çok yaşadım bunu satıcı firma diyorki git servisten rapor al iade alalım cart curt..tamam alalımda sonuçta zorunda değilizki? yani ayıplı mal sözkonusu olduğunda satıcı değiştirecek yada iade alacak!!

    http://www.alomaliye.com/garanti_belgesi_uyg_yonetmelik.htm

    http://www.alomaliye.com/sanayi_mal_satis_sonra_yonetmelik.htm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi GeCCe -- 20 Aralık 2010; 0:28:02 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Axen Monitör Kapanma Sorunu
    10 yıl önce açıldı
    Acer p1200i projeksiyon sorunu
    5 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Merhabalar zaten hatayı satın aldığım TEKNOSA kabul etti ve servise gönderdik lakin TOSHIBA servisi TNB bu hatayı görmedi ve tekrar geri yolladı bunu bize bende tüketici hakem heyetine başvurdum ve onlarda bu ürün hatalıdır dediler ben para iadesi istiyorum ve ürünü yarın göndereceğim tekrar.Yine geri yollarlar ise tüketici mahkemesine gideceğim.Tüketici hakem heyetinin bilgisayarcısının bir lafı kafama çok taktı 3.Sınıf bir memleket olduğumuz için bize layık bilgisayar üretliyor Toshıbaların üzerinde türkiye için üretilmiştir yazısını görünce bunu söyledi.

    hocam senin talihsizliğin aldığın markanın toshiba olması.toshiba ve acer yasal konularda en çok zorluk çıkaran firmalar..ama sen bide üstüne üstlük teknosadan almışsın yani bu kadar olur..teknosada bu tür konularda en çamur firmalardan.normalde onu servisine göndermeden iade almaları gerekiyor sonra onlar toshiba ile aralarında çözsünler sorunu yani satıcının sorumluluğu bu,ayıplı mal satıyor nihayetinde.sen garanti belgesi uygulama esaslarına dair yönetmeliğin ve sanayi mallarının satış sonrası hizmetlerine dair yönetmelğin birer çıktısını al yarın teknosaya git.sonra deki kardeşim ben servistenmi aldım cihazı size ödedim parayı bana geri ödemek sizin zorunluluğunuz verin paramı gidin tnb ile ne haliniz varsa görün.

    bak garanti ile ilgili yönetmelikteki maddeden kesit;

    Diğer Yükümlülükler
    Madde 14

    "Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar."

    yani satıcıda sorumlu..bende çok yaşadım bunu satıcı firma diyorki git servisten rapor al iade alalım cart curt..tamam alalımda sonuçta zorunda değilizki? yani ayıplı mal sözkonusu olduğunda satıcı değiştirecek yada iade alacak!!

    http://www.alomaliye.com/garanti_belgesi_uyg_yonetmelik.htm

    http://www.alomaliye.com/sanayi_mal_satis_sonra_yonetmelik.htm

    Alıntıları Göster
    ben mahkemeye başvurmam sonucu 10 aydan sonra bilgisayarı değiştirtebildim. benim de ekranda bazı problemler vardı ve TNB klasiği bunu görmezden geldiler uğraştım mahkemeye verdim ve mahkeme sonuçlanmadan siz değişim istiyodunuz dimi diye sordular avukatları aracılığyla evet dedim değiştirdiler. ama para iadesi isteseydim nasıl süründürürlerdi orasını bilemem. Başka hak verdiğim konu ise şu: Evet gerçekten üzerinde Türkiye için üretilmiştir etiketi olan bilgisayar bana kalırsa defolu mallar. mesela benim elimdeki model qosmio x500-14h. şu ana kadar 4 x500 kullandım. hepsinde de Harman Kardon gibi bir markanın hoparlöre sahip olmasına rağmen tam bir randıman alamadım. hep cızırdamalara maruz kaldım. Tnb'de inceleyen arkadaş en sonunda, sizin hoparlörden çıkan sesin bir qosmio modelinden çıktığına inanamadım demişti. uğraşın diyeceğim ama bu süreç uzun bir süreç. ve cebinizden belirli meblağlar çıkacak bunu unutmayın derim.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Merhabalar zaten hatayı satın aldığım TEKNOSA kabul etti ve servise gönderdik lakin TOSHIBA servisi TNB bu hatayı görmedi ve tekrar geri yolladı bunu bize bende tüketici hakem heyetine başvurdum ve onlarda bu ürün hatalıdır dediler ben para iadesi istiyorum ve ürünü yarın göndereceğim tekrar.Yine geri yollarlar ise tüketici mahkemesine gideceğim.Tüketici hakem heyetinin bilgisayarcısının bir lafı kafama çok taktı 3.Sınıf bir memleket olduğumuz için bize layık bilgisayar üretliyor Toshıbaların üzerinde türkiye için üretilmiştir yazısını görünce bunu söyledi.

    hocam senin talihsizliğin aldığın markanın toshiba olması.toshiba ve acer yasal konularda en çok zorluk çıkaran firmalar..ama sen bide üstüne üstlük teknosadan almışsın yani bu kadar olur..teknosada bu tür konularda en çamur firmalardan.normalde onu servisine göndermeden iade almaları gerekiyor sonra onlar toshiba ile aralarında çözsünler sorunu yani satıcının sorumluluğu bu,ayıplı mal satıyor nihayetinde.sen garanti belgesi uygulama esaslarına dair yönetmeliğin ve sanayi mallarının satış sonrası hizmetlerine dair yönetmelğin birer çıktısını al yarın teknosaya git.sonra deki kardeşim ben servistenmi aldım cihazı size ödedim parayı bana geri ödemek sizin zorunluluğunuz verin paramı gidin tnb ile ne haliniz varsa görün.

    bak garanti ile ilgili yönetmelikteki maddeden kesit;

    Diğer Yükümlülükler
    Madde 14

    "Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar."

    yani satıcıda sorumlu..bende çok yaşadım bunu satıcı firma diyorki git servisten rapor al iade alalım cart curt..tamam alalımda sonuçta zorunda değilizki? yani ayıplı mal sözkonusu olduğunda satıcı değiştirecek yada iade alacak!!

    http://www.alomaliye.com/garanti_belgesi_uyg_yonetmelik.htm

    http://www.alomaliye.com/sanayi_mal_satis_sonra_yonetmelik.htm

    Öncelikle @GeCCCe'nin belirttiği çözüm yolu bence en mantıklısı.Yasal hakkınızı sonuna kadar kullanın.

    Toshiba Servisi hatayı niye görsün ki ? Bu şekilde gelen ürünlere yine aynı paneli takacaklar.Panelin sorunlu olduğunu kendileride biliyorlardır.Burada zannedersem birazda yasal boşluklardan yararlanıyorlar.Nihayetinde ürünü geri alır ve ücret iadesinde bulunur.Ayıplı ürünü aynı şekliyle geri gönderen firmalara şöyle hatırı sayılır miktarda ceza gelse , bak bakalım nasılda tamir ederler.Gerekirse başka marka panel takar ve sorunu çözerler.
    Ayrıca toplumumuz ne kadar da bilinçlense , sizin gibi hakkını arayanların sayısının yeterli olmadığını düşünüyorum.
    Geçmiş olsun.Probleminizin çözülmesini ümit ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre4232


    quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Merhabalar zaten hatayı satın aldığım TEKNOSA kabul etti ve servise gönderdik lakin TOSHIBA servisi TNB bu hatayı görmedi ve tekrar geri yolladı bunu bize bende tüketici hakem heyetine başvurdum ve onlarda bu ürün hatalıdır dediler ben para iadesi istiyorum ve ürünü yarın göndereceğim tekrar.Yine geri yollarlar ise tüketici mahkemesine gideceğim.Tüketici hakem heyetinin bilgisayarcısının bir lafı kafama çok taktı 3.Sınıf bir memleket olduğumuz için bize layık bilgisayar üretliyor Toshıbaların üzerinde türkiye için üretilmiştir yazısını görünce bunu söyledi.

    hocam senin talihsizliğin aldığın markanın toshiba olması.toshiba ve acer yasal konularda en çok zorluk çıkaran firmalar..ama sen bide üstüne üstlük teknosadan almışsın yani bu kadar olur..teknosada bu tür konularda en çamur firmalardan.normalde onu servisine göndermeden iade almaları gerekiyor sonra onlar toshiba ile aralarında çözsünler sorunu yani satıcının sorumluluğu bu,ayıplı mal satıyor nihayetinde.sen garanti belgesi uygulama esaslarına dair yönetmeliğin ve sanayi mallarının satış sonrası hizmetlerine dair yönetmelğin birer çıktısını al yarın teknosaya git.sonra deki kardeşim ben servistenmi aldım cihazı size ödedim parayı bana geri ödemek sizin zorunluluğunuz verin paramı gidin tnb ile ne haliniz varsa görün.

    bak garanti ile ilgili yönetmelikteki maddeden kesit;

    Diğer Yükümlülükler
    Madde 14

    "Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar."

    yani satıcıda sorumlu..bende çok yaşadım bunu satıcı firma diyorki git servisten rapor al iade alalım cart curt..tamam alalımda sonuçta zorunda değilizki? yani ayıplı mal sözkonusu olduğunda satıcı değiştirecek yada iade alacak!!

    http://www.alomaliye.com/garanti_belgesi_uyg_yonetmelik.htm

    http://www.alomaliye.com/sanayi_mal_satis_sonra_yonetmelik.htm

    Öncelikle @GeCCCe'nin belirttiği çözüm yolu bence en mantıklısı.Yasal hakkınızı sonuna kadar kullanın.

    Toshiba Servisi hatayı niye görsün ki ? Bu şekilde gelen ürünlere yine aynı paneli takacaklar.Panelin sorunlu olduğunu kendileride biliyorlardır.Burada zannedersem birazda yasal boşluklardan yararlanıyorlar.Nihayetinde ürünü geri alır ve ücret iadesinde bulunur.Ayıplı ürünü aynı şekliyle geri gönderen firmalara şöyle hatırı sayılır miktarda ceza gelse , bak bakalım nasılda tamir ederler.Gerekirse başka marka panel takar ve sorunu çözerler.
    Ayrıca toplumumuz ne kadar da bilinçlense , sizin gibi hakkını arayanların sayısının yeterli olmadığını düşünüyorum.
    Geçmiş olsun.Probleminizin çözülmesini ümit ediyorum.


    ceza kesilmesi için sanayi ve ticaret bakanlığına bu durumu dilekçe ile bildirmesi kâfi..hatta bunu yaparsa mahkemeyede gerek kalmadan tnb iade işini kabul edecektir..zira ben acer ile anlaşmazlığa düştüğümüzde sanayi ve ticaret bakanlığına ve sanayi ticaret il müdürlüğüne başvurdum onlar incelemeden sonra idari para cezası kestiler ve bu sayede acerda tıpışş tıpışş yola gelip paramı iade etti..imzamda yazıyor olay okuyabilirsiniz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Merhabalar zaten hatayı satın aldığım TEKNOSA kabul etti ve servise gönderdik lakin TOSHIBA servisi TNB bu hatayı görmedi ve tekrar geri yolladı bunu bize bende tüketici hakem heyetine başvurdum ve onlarda bu ürün hatalıdır dediler ben para iadesi istiyorum ve ürünü yarın göndereceğim tekrar.Yine geri yollarlar ise tüketici mahkemesine gideceğim.Tüketici hakem heyetinin bilgisayarcısının bir lafı kafama çok taktı 3.Sınıf bir memleket olduğumuz için bize layık bilgisayar üretliyor Toshıbaların üzerinde türkiye için üretilmiştir yazısını görünce bunu söyledi.

    hocam senin talihsizliğin aldığın markanın toshiba olması.toshiba ve acer yasal konularda en çok zorluk çıkaran firmalar..ama sen bide üstüne üstlük teknosadan almışsın yani bu kadar olur..teknosada bu tür konularda en çamur firmalardan.normalde onu servisine göndermeden iade almaları gerekiyor sonra onlar toshiba ile aralarında çözsünler sorunu yani satıcının sorumluluğu bu,ayıplı mal satıyor nihayetinde.sen garanti belgesi uygulama esaslarına dair yönetmeliğin ve sanayi mallarının satış sonrası hizmetlerine dair yönetmelğin birer çıktısını al yarın teknosaya git.sonra deki kardeşim ben servistenmi aldım cihazı size ödedim parayı bana geri ödemek sizin zorunluluğunuz verin paramı gidin tnb ile ne haliniz varsa görün.

    bak garanti ile ilgili yönetmelikteki maddeden kesit;

    Diğer Yükümlülükler
    Madde 14

    "Satıcı, tüketicinin bu Yönetmeliğin 13 ve 14 üncü maddelerinde belirtilen taleplerini reddedemez. Tüketicinin bu taleplerine karşı satıcı, bayii, acente, imalatçı- üretici ve ithalatçı müteselsilen sorumludurlar."

    yani satıcıda sorumlu..bende çok yaşadım bunu satıcı firma diyorki git servisten rapor al iade alalım cart curt..tamam alalımda sonuçta zorunda değilizki? yani ayıplı mal sözkonusu olduğunda satıcı değiştirecek yada iade alacak!!

    http://www.alomaliye.com/garanti_belgesi_uyg_yonetmelik.htm

    http://www.alomaliye.com/sanayi_mal_satis_sonra_yonetmelik.htm

    Alıntıları Göster
    Teknosa TNB den onay gelmeden iade alamam dedi ve servise gönderdi serviste sağlam dedi ancak teknosanın müdürü ürün hatalıdır diye kabul etti ancak üürünle ben uğraşıyorum yani ürünü aldığım yerin başına yıkamıyorum yani yıkamıyordum.Tüketici hakem heyeti bana dediki üründen faturanın kesildiği yer sorumludur ve elime ürün hatalıdır raporumu verdi.Bende bugün teknosaya bilgisayarı ve hakem heyeti kararını verip bekleyeceğim bakalım sonuç ne olacak.Sonuç olarak teknosa ve toshıba birdaha allah göstermesin arkadaşlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi super67 -- 20 Aralık 2010; 1:27:28 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Teknosa TNB den onay gelmeden iade alamam dedi ve servise gönderdi serviste sağlam dedi ancak teknosanın müdürü ürün hatalıdır diye kabul etti ancak üürünle ben uğraşıyorum yani ürünü aldığım yerin başına yıkamıyorum yani yıkamıyordum.Tüketici hakem heyeti bana dediki üründen faturanın kesildiği yer sorumludur ve elime ürün hatalıdır raporumu verdi.Bende bugün teknosaya bilgisayarı ve hakem heyeti kararını verip bekleyeceğim bakalım sonuç ne olacak.Sonuç olarak teknosa ve toshıba birdaha allah göstermesin arkadaşlar.

    Alıntıları Göster
    gelişme varmı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCe

    gelişme varmı?

    Alıntıları Göster
    Dün Teknosa ya verdim bilgisayarı Hakem heyeti raporunda sorumlu firma teknosa yazsada onlar tnb den gelecek rapor dahilinde para iadesini yapacaklarmış.Bekliyoruz bakalım ne olacak ...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Dün Teknosa ya verdim bilgisayarı Hakem heyeti raporunda sorumlu firma teknosa yazsada onlar tnb den gelecek rapor dahilinde para iadesini yapacaklarmış.Bekliyoruz bakalım ne olacak ...

    TNB'den gelecek raporu merak ediyorum.Bakalım şimdi de sağlam diye rapor mu verecekler.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emre4232


    quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Dün Teknosa ya verdim bilgisayarı Hakem heyeti raporunda sorumlu firma teknosa yazsada onlar tnb den gelecek rapor dahilinde para iadesini yapacaklarmış.Bekliyoruz bakalım ne olacak ...

    TNB'den gelecek raporu merak ediyorum.Bakalım şimdi de sağlam diye rapor mu verecekler.

    bende merak ediyorum.beklemedeyiz
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emre4232


    quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Dün Teknosa ya verdim bilgisayarı Hakem heyeti raporunda sorumlu firma teknosa yazsada onlar tnb den gelecek rapor dahilinde para iadesini yapacaklarmış.Bekliyoruz bakalım ne olacak ...

    TNB'den gelecek raporu merak ediyorum.Bakalım şimdi de sağlam diye rapor mu verecekler.

    bende merak ediyorum.beklemedeyiz

    Alıntıları Göster
    Teknosa müdürü TNB için genelde iş mahkemeye intikal edince hızlı bir şekilde iade yada değişim yapıyorlar dedi.Başına baya bi iş gelmiş bu yüzden tecrübeli bozuk ürünlere adamlar sağlam raporu veriyorlarmış sanırım sabıkaları kabarık bu konuda.Para iadeside genelde 2 ayı bulur dedi.E tabi TNB hazretleri bozuk olduğunu onaylarsa birde o var yoksa mahkemesi felan başımızı ağrıtacak ama sonucu ne olursa olsun peşini bırakmaya niyetim yok bakalım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Teknosa müdürü TNB için genelde iş mahkemeye intikal edince hızlı bir şekilde iade yada değişim yapıyorlar dedi.Başına baya bi iş gelmiş bu yüzden tecrübeli bozuk ürünlere adamlar sağlam raporu veriyorlarmış sanırım sabıkaları kabarık bu konuda.Para iadeside genelde 2 ayı bulur dedi.E tabi TNB hazretleri bozuk olduğunu onaylarsa birde o var yoksa mahkemesi felan başımızı ağrıtacak ama sonucu ne olursa olsun peşini bırakmaya niyetim yok bakalım.

    bilgisayar sendemi şu an servistemi?olmazsa laptopu zaten sana geri verecekler nasıl olsa.o zaman alırsın bilgisayarı bi taraftan kullanırsın diğer taraftan yasal işlere devam edersin sonuçlanıncada iade edersin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: GeCCe

    quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Teknosa müdürü TNB için genelde iş mahkemeye intikal edince hızlı bir şekilde iade yada değişim yapıyorlar dedi.Başına baya bi iş gelmiş bu yüzden tecrübeli bozuk ürünlere adamlar sağlam raporu veriyorlarmış sanırım sabıkaları kabarık bu konuda.Para iadeside genelde 2 ayı bulur dedi.E tabi TNB hazretleri bozuk olduğunu onaylarsa birde o var yoksa mahkemesi felan başımızı ağrıtacak ama sonucu ne olursa olsun peşini bırakmaya niyetim yok bakalım.

    bilgisayar sendemi şu an servistemi?olmazsa laptopu zaten sana geri verecekler nasıl olsa.o zaman alırsın bilgisayarı bi taraftan kullanırsın diğer taraftan yasal işlere devam edersin sonuçlanıncada iade edersin.

    Alıntıları Göster
    Heyet raporu çıkana kadar bendeydi geçen TNB ye gönderdik makinayı iade talebi ile kabul görürse inşallah yani uzun bi süre arkadaşların bilgisayara talim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Heyet raporu çıkana kadar bendeydi geçen TNB ye gönderdik makinayı iade talebi ile kabul görürse inşallah yani uzun bi süre arkadaşların bilgisayara talim


    Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı–üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: veleciraptor


    quote:

    Orijinalden alıntı: super67

    Heyet raporu çıkana kadar bendeydi geçen TNB ye gönderdik makinayı iade talebi ile kabul görürse inşallah yani uzun bi süre arkadaşların bilgisayara talim


    Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı–üretici veya ithalatçı; malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.

    hocam diğer tüm yasaları uyguladılar o mu kaldı ? bu 15 gün muhabbeti sadece kağıt üzerinde var inan bana..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.