Şimdi Ara

ACCENT ADMİRE ların piyasa değeri! (3. sayfa)

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
53
Cevap
0
Favori
2.202
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasi70

    arkadaşlar bizim komşu 2004 hyundai aldı dün.
    14750tl.
    araba çok güzel ve temiz.
    bence tam değerinde....
    bide güvenilir bir yerden aldı.
    yani piyasa hala gayet düzgün bence...



    arac tam olarak edmıre ney 1.3 1.5 1.6 klıma vs bılgı verırsenız daha ıyı olur
  • quote:

    Orjinalden alıntı: hasi70

    arkadaşlar bizim komşu 2004 hyundai aldı dün.
    14750tl.
    araba çok güzel ve temiz.
    bence tam değerinde....
    bide güvenilir bir yerden aldı.
    yani piyasa hala gayet düzgün bence...


    abı araba pıyasasını bozan araba fabrıkaları ve galerıler
  • aynen öyle hamzacım...
    istedikleri gibi piyasayı yönlendiriyorlar.
    arabanın modeli admire 2004 crdi 1.5 füme.
    bence çok da temiz.
  • buyur burdan yak!!!!!!!!!
    dün sözüm ona 2005 kazalı toplanmış accent admire 10000tl ye gitmiş.
    ama araba full.
    arkadan darbeliymiş.
    çok iyi toparlanmış.
    alan adam ,abi ben bineceğim ticaret yapmayacağım.iyi aldım diyor.
    cidden de süper yapılmış.
    kazası beli bile değil???
    sizce bu nasıl bir iş.
    mantıklımı??
  • bizim tanıdık 2006 admıreyı 14.000 bıne aldı arac 35bındeydi ıyı kötü herseyi var park sensörüde vardı sasırdım accent park sensörü olurmu diye ama güzel arac ıyı kacıyor
  • ben arabamı seviyorum arkadaşlar...
    3ay sonra piyasa normale döner
    vebizim admireler yine dim dik ayakda durur...
    moarlinizi bozmayın
  • Arkadaşım;

    *Esp,Abs,Imobili.. Ek özellikli (Boya görüp görmediği belli değil)
    *14.000TL 1.5 CRDI 2005 model 3 piston Common Rail Direct Enj. Bir araç.
    *Görünen Galeriden. Üzerinde 1000-1500 TL fiyat farkı olduğu kesin. (Galeri olduğundan.)
    Eğer araç Normal bir araç ;
    Hızlanma değerleri yakıtına göre tatminkar.
    Yüksek devirlerde (4000/5000DevirDk) vites değişiminde pek fazla performans vermediği kullnıcıların belirttikleridir.
    Gariptir ki En iyi performansı da yüksek devirlerde ttumaktadır. (Bayılmamak gibi)
    Buda Şanzuman dişli motor kombinasyonundan geldiği bir gerçek.

    MAzotlu olupta en az yakıt yakan grubunda olduğunu biliyorum.
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogunmas

    Arkadaşım;

    *Esp,Abs,Imobili.. Ek özellikli (Boya görüp görmediği belli değil)
    *14.000TL 1.5 CRDI 2005 model 3 piston Common Rail Direct Enj. Bir araç.
    *Görünen Galeriden. Üzerinde 1000-1500 TL fiyat farkı olduğu kesin. (Galeri olduğundan.)
    Eğer araç Normal bir araç ;
    Hızlanma değerleri yakıtına göre tatminkar.
    Yüksek devirlerde (4000/5000DevirDk) vites değişiminde pek fazla performans vermediği kullnıcıların belirttikleridir.
    Gariptir ki En iyi performansı da yüksek devirlerde ttumaktadır. (Bayılmamak gibi)
    Buda Şanzuman dişli motor kombinasyonundan geldiği bir gerçek.

    MAzotlu olupta en az yakıt yakan grubunda olduğunu biliyorum.



    cevap için tesekkurler




  • quote:

    Orjinalden alıntı: sweet81


    quote:

    Orjinalden alıntı: ogunmas

    Arkadaşım;

    *Esp,Abs,Imobili.. Ek özellikli (Boya görüp görmediği belli değil)
    *14.000TL 1.5 CRDI 2005 model 3 piston Common Rail Direct Enj. Bir araç.
    *Görünen Galeriden. Üzerinde 1000-1500 TL fiyat farkı olduğu kesin. (Galeri olduğundan.)
    Eğer araç Normal bir araç ;
    Hızlanma değerleri yakıtına göre tatminkar.
    Yüksek devirlerde (4000/5000DevirDk) vites değişiminde pek fazla performans vermediği kullnıcıların belirttikleridir.
    Gariptir ki En iyi performansı da yüksek devirlerde ttumaktadır. (Bayılmamak gibi)
    Buda Şanzuman dişli motor kombinasyonundan geldiği bir gerçek.

    MAzotlu olupta en az yakıt yakan grubunda olduğunu biliyorum.



    cevap için tesekkurler


    burada ben bir yanlışı düzeltmek istiyorum bu aracın kullanıcısı olarak. 4000-5000 devirlere asla çıkmam o yüzden o konuda birşey söylemiyorum ama arabanın maksimum torku 2000-2500 devirde ve bayılma olayı hiç yok. güçlü bir motoru var ve istediğin kadar yükle araba gidiyor. rampayı hızlanarak çıkıyorum. yakıtı çok ekonomik. 14000 TL o arabaya fena değil ama araba galeride olduğundan temizmi bilemezsin. ben tertemiz 2006 model 1,5 crdi mi üzülerek o fiyata satmayı düşünüyorum :( galeri veya değil; 2.el araba alacaksan muhakkak güvendiğin ustalara göster arabayı derim. geçende pazara gittim, çakal doluydu, bariz kazalı arabaya orjinal diyolar hiç utanmadan...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat206rc -- 9 Nisan 2009; 19:46:13 >




  • sayın murat206rc.

    Bilgide hata var.Doğru özür dilerim.
    Bilgilerin bir kısmını Benzinli araç torkları ile karıştırdım.

    CRDI bir araçta düşük devir yüksek vites çok rahat gidilebilmektedir. ayrıda 2000 D/DK da rahat olabilmekte bu sayede yakıtını da düşük tutmaktadır.

    4000-5000 devir çıkma olayı da benzinlilerde, kısa mesafe hızlanmalarında, Anlık ataklarda, yada acil sollama ihtiyaçlarında Benzinli araçlar için belirttim.

    ** Polimik olmasın Lütfen bu tip kullanım şeklini herkez yapmayabilir.
    Herzaman olmamakla birlikte sıkıştığımda yaptığım ve sonuç aldığım bir durumdur.
  • yorumları dikkatlı takıp edıyorum teşekkürler dostlar
  • quote:

    Orjinalden alıntı: ogunmas

    sayın murat206rc.

    Bilgide hata var.Doğru özür dilerim.
    Bilgilerin bir kısmını Benzinli araç torkları ile karıştırdım.

    CRDI bir araçta düşük devir yüksek vites çok rahat gidilebilmektedir. ayrıda 2000 D/DK da rahat olabilmekte bu sayede yakıtını da düşük tutmaktadır.

    4000-5000 devir çıkma olayı da benzinlilerde, kısa mesafe hızlanmalarında, Anlık ataklarda, yada acil sollama ihtiyaçlarında Benzinli araçlar için belirttim.

    ** Polimik olmasın Lütfen bu tip kullanım şeklini herkez yapmayabilir.
    Herzaman olmamakla birlikte sıkıştığımda yaptığım ve sonuç aldığım bir durumdur.




    katılıyorum elbette amaç polemik değil paylaşım olmalı.
    benzinliler için tabiki bişey diyemiyorum kullanmadığım için. ama bence de insan sıkıştığında her devire çıkabilir, önemli olan o anı kurtarmak. sonuçta güvenlik herşeyden önce gelir işte bu yüzden seçerken amacınız "az yakan ekonomik bir araba olması" olsa bile; aynı zamanda gerektiğinde kaçabilen bir araç olması yeri gelir hayat kurtarır. ve hyundai accentler (admire olsun era olsun) bu tanıma uyan araçlar bence (dediğim gibi benzinli kullanmadım ama dizellerinin öyle olduğundan emin olabilirsiniz)...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi murat206rc -- 10 Nisan 2009; 18:01:06 >




  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.