Şimdi Ara

ACCENT YUMURTA / 1994-2000 (120. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
2.961
Cevap
38
Favori
456.899
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Benim arac 99 model. Ama polen filtresi yok. Bilginize.
  • arkadaşlar öncelikle slmlar
    1 haftalık accent 2000 model 1.5 gls otomatik vites kullanıcısıyım
    bu sabah işe gitmek üzere normal bi şekilde evden çıktım, 2km sonra bir kırımızı ışıkta araç "D"de iken durdum, yeşil yanınca gaza bastım motor bağırdı ama araç yürümedi bi kaç kez gazdan ayağımı çekip tekrar bastım araç öne doğru yüklendi ama yine yürümedi, "2" ye ve daha sonra "L"ye filan aldım bi kaç kez yine yürümedi, yüklene yüklene zar zor sağa gectim "P" ye aldım aracı stop edip tekrar çalıştırdım "D"ye aldım normal bi şekilde devam ettim.
    sorun nedir, otomatik şanzuman çok fazla masraf çıkartırmı yardımcı olursan sevinirim.
  • percem15 P kullanıcısına yanıt
    Konu ile ilgili mesaj attım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    Konu ile ilgili mesaj attım

    ogunmas hocam sana danışmam gereken iki konu var cevapların için şimdiden teşekkürler...


    1) Aracım 3 ay önce oldugu gibi bugün sabah da sol ön cam otomatiği bozuldu. Cam 4te1 seviyeye kadar çıkıyor devamında yükselmiyor. Bunu 3 ay önce aynı yer arızalandı yaptırdım ama yine sıkıntı oldu.

    2) Aracım yağ eksiltmeye başladı durum normal midir? Motor kapağı etrafı ve motor bloğu etrafında biraz yağlanma var acaba oralardan mı kaçırıyor.


    Şimdiden çok sağolun...
  • Eğer cam aşağı yukarı hareket edip sadece kapanmaya 3-4 parmak kala kasılıyor sa muhtemelen fitiller kirli yada kasıyor veya cam öne yada arkaya doğru eğildi. Kapanmıyor.
    Eğilme varsa bir cam ustası bakmalı.

    Kirlilik varsa 7 TL ye vir WD40 yağlayıcı al.
    CAM fitillerin (camın hareket ettiği aralık içine püskürt aşağıya doğru inmesine izin ver.
    her iki oluğa uygula ve camı aşağı yukarı hareket ettir. göreceksin.

    Yağ eksilme konusu kullandığın yağa göre değişir.

    yağ 10w40 olacak. MARKA Castrol Mobil Shell tavsiye

    Değişim aralığı 10.000 km olup 8000 km yi gördün mü değiştir. BEKLEME
    Hava filtren kirli ise yağ yaktırabilir.
    Burada önemli olan eksilen yağın nereden kaybolduğunu bulmak.

    Bir yağ değişiminde MAX tırnağında Min tırnağıan gelebilir (8000-1000 km) bu normal.
    Fazla eksiltiyorsa kaçaklar sair durumlar araştırılmalı.

    MAvi duman, Yağ çubuğunda beyazlama Su deposunda siyahlaşma yada keçe kapak kaçakları.




  • herkese selamlar ogünmas bey gerçekten tebrik ederim.sabır ve anblayışla herkesin derdine derman olduğunuz için.benim biraz uçuk bir sorum olacak 2001 model lx hundaim var.buna hidrojen bağlamak istiyorum ama doğrudan değilde emme manifotuna emiş esnasında hidrojen yanma kalitesini yükseltir kanaatindeyim.çsizinde düşüncelerinizi almak isterim saygılar
  • depolamadan ziyade araç hareket halindeyken üretip durunca üretiminde durması.bu sayede hep depolama hemde patlama gibi bir risk kalmıyor.hidrojen üretimi kolay ama sadece hidrojen ile giden değilde lpg yada benzine yardımcı yakıt olarak düşünüyorum.belki ilginizi çeker diyerek bir kaç link göndereceğim.

    http://urun.gittigidiyor.com/otomobil-motor-aksesuar/hidrojen-yakit-tasarruf-sistemi-2000cc-uzeri-34223695?id=34223695#aciklama

    ikinci linkteki ürünü yaptım.demek istediğimi anlatabilmek içinde linki koydum.

    http://www.youtube.com/watch?v=w27SkrAabfw

    umarım ilginizi çeker.




  • Bilgi olarak makul.Araca zarar vermiyorsa ve Güvenliği de alınır eminiyetide sağlanırsa sorun yok.


    Lakin bu montaj ve ECU yazılımı konusunda tecrübeli işin ehli noktalarda yapılması mantıklı görünüyor.

    Bana göre 90 yıllardaki LPG furyası gibi. Daha bilinçli olaya hakim teknisyen , gerekli alet edevat ve yazılım bilgisine ihtiyaç olduğunu düşünüyorum.

    Muhalif değilim, Geleceğin yakıtının Hidrojen olduğu aşikar.

    Lakin, TÜV mayene istasyonu ne der! Bunlar hep soru işareti. Adamlar alta 2. bir diferansiyel attın diye aracı muayeneden geçirmiyor.
  • ogunmas kullanıcısına yanıt
    Mrb ogunmas ustad nasilsiniz ?
    Sizden bir konuda daha bilgi almak istiyorum.
    daha once yag degisimlerinde castrol 10-40 magnatec yari sentetik yag konuldu bunun yerine 5-40 gibi tam sentetik bir yag koysak bize bir artisi yada eksisi olur mu ?
    Ayrica gecen kis sonunda benim radyatorde kacak vardi yenisini alip degistirdim degistiriken icinden cikan suyun rengi camur gibiydi genlesme kabinin icide tortu yapmisti usta onu temizledi radyatore gelen usteki hortumun icide camur sivanmis gibiydi usta antifriz koydu kapatti. Gecen ayda antifriz derecesini kontrol ettirirken usta acti suyun rengi yine camur gibiydi derecesi iyi ama rengi kotu olmus dedi bende biraz titiz oldugum icin degistirdim simdiradyator suyuna baktim rengi yine kotu olmaya baslamis bunu tamamen temizlemenin bir yolu var midir usta motor blogun paslanmistir abi birsey olmaz dedi ama benim aklimda buyukbir soru isareti olusturuyor bu durum. Ayrica bu suyun boyle olmasi lpg regulatorune flnda zarar vermez mi ???

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: CEHENNEMTR1

    Mrb ogunmas ustad nasilsiniz ?
    Sizden bir konuda daha bilgi almak istiyorum.
    daha once yag degisimlerinde castrol 10-40 magnatec yari sentetik yag konuldu bunun yerine 5-40 gibi tam sentetik bir yag koysak bize bir artisi yada eksisi olur mu ?
    Ayrica gecen kis sonunda benim radyatorde kacak vardi yenisini alip degistirdim degistiriken icinden cikan suyun rengi camur gibiydi genlesme kabinin icide tortu yapmisti usta onu temizledi radyatore gelen usteki hortumun icide camur sivanmis gibiydi usta antifriz koydu kapatti. Gecen ayda antifriz derecesini kontrol ettirirken usta acti suyun rengi yine camur gibiydi derecesi iyi ama rengi kotu olmus dedi bende biraz titiz oldugum icin degistirdim simdiradyator suyuna baktim rengi yine kotu olmaya baslamis bunu tamamen temizlemenin bir yolu var midir usta motor blogun paslanmistir abi birsey olmaz dedi ama benim aklimda buyukbir soru isareti olusturuyor bu durum. Ayrica bu suyun boyle olmasi lpg regulatorune flnda zarar vermez mi ???

    10w40 yerine 5w40 sentetik açıkçası pek tavsiye etmiyorum. Yumurta kasaya, Zararı olmaz,
    ancak
    subaplar ses yapabilir, Cebinizden fazla para gider.


    Tortulu ve Kirli su tabii olarak geçtiği yerlerde DARALMAYA sebep olacaktır.
    Tavsiyem Antifiriz değişimi SIK aralıklarla yapmanızdır. Antifiriz iyi bir pas sökücü ve temizleyicidir.

    Su temizlenene kadar 2-3 ayda bir değişebilirsiniz. YADA ücretli olarak radyatör, su kabı, kalerüfer peteğini söktürüp temizletirseniz sonuca kısa süre ulaşırsınız. (MAliyetlidir.)




  • ogunmas kullanıcısına yanıt
    Tskler :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba 98 accent sis farları nasıl açılır ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eren181 E kullanıcısına yanıt
    Nasil acilir derken nasil yanar yada soner diye soruyorsaniz solda kaput acma kolunun ustunde dreksiyon hizasinda dugme olmasi gerek

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yanar anlamında söyledim teşekkür ederim yarın Bakicam.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar 4-5 gün arabayı hiç çalıştırmamıştım, bi çalıştırayım dedim ama akü yetersiz geldiği için çalışmıyor. Araba bir süre çalışmadığı için akünün bitmesi normal bir durum mu yoksa bi yerlerde kaçak mı vardır acaba? Not: akü daha 1-2 aylık.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: fatihen

    Arkadaşlar 4-5 gün arabayı hiç çalıştırmamıştım, bi çalıştırayım dedim ama akü yetersiz geldiği için çalışmıyor. Araba bir süre çalışmadığı için akünün bitmesi normal bir durum mu yoksa bi yerlerde kaçak mı vardır acaba? Not: akü daha 1-2 aylık.

    Sorun aküdeymiş. Durduk yerde tamamen boşalmış. Yenisiyle değiştirdiler.

    Bu arada arabanın kışlık yağ-filtre bakımlarını yaptırdım. Bujiler ve buji kabloları da değişti. Arabanın bakımdan önce gitmediğini anladım. Şimdi çok iyi oldu maşallah.
  • Yav bir türlü şu sis fari mi acamadik(yakamadik) nasıl açılır yok mu bilen ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Eren181

    Yav bir türlü şu sis fari mi acamadik(yakamadik) nasıl açılır yok mu bilen ?




    Sis fari dugmesine bas. Daha sonra soldaki far actigin kolu cevir. Birisi de sis farina baksin. Yani sadece dugmeye basmayip sis fari kolunu da cevireceksin.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Eren181 E kullanıcısına yanıt
    Hocam oncelikle sis fari normal sartlarda her aracta calisma prensibi olarak oncelikle parklarinizi yada normal farlarinizi yakmadan calismaz. Farlarinizi bir kademe cevirip parklari yaktiginiz anda soldaki sis fari dugmesine basarsaniz sis lambalarinizda bir ariza yoksa yanar.
    Umarim yardimci olabilmisimdir.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 118119120121122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.