Bildirim
ACCENT YUMURTA / 1994-2000 (140. sayfa)
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Tecrübeye binaen lpg-benzin geçişi yaptığın düğmenin soketini çıkar tekrar tak o zımbırtı sıkıntı yaptımı tam geçiş yapmıyor dediğin gibi oluyor az-çok ...
Çoğu zaman basit sorunlar çok kafa yormamıza neden olabiliyor hiçbirşeyle uğraşmadan önce ona bi bak derim ... -
Arkadaşlar bu arada benim arka amortisörler patlak son zamanda yaptıranlar var mı maliyeti ne olur ?quote:
Orijinalden alıntı: veysi_kul
Tecrübeye binaen lpg-benzin geçişi yaptığın düğmenin soketini çıkar tekrar tak o zımbırtı sıkıntı yaptımı tam geçiş yapmıyor dediğin gibi oluyor az-çok ...
Çoğu zaman basit sorunlar çok kafa yormamıza neden olabiliyor hiçbirşeyle uğraşmadan önce ona bi bak derim ...
95 kore kasa araç bu arada ! -
quote:
Orijinalden alıntı: veysi_kul
Arkadaşlar bu arada benim arka amortisörler patlak son zamanda yaptıranlar var mı maliyeti ne olur ?
95 kore kasa araç bu arada !
2 arka amortisör 70 den 140 lira, 4 lastik bilgisayarlı kızılötesi rot balansı, tek lastik patlaktı onun tamiri takozlar körükler kontrolü temizliği vs... komple kontrol ve temizlik bakımı işçiliği 80 lira, 10 lirada döşemeciye verdim amortisörleri çıkarmak için koltuğu çıkardı taktı biz yapmaya çalışsak döşemeler zarar görecekti = toplamda 230 liraya maloldu.
not ; tanıdık yerdi, araç 98 ls
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
dün akşam aracı deneyim dedim, hemen çalıştı 20 dakika civarı çalıştı rolantiye oturdu gazı kökledim falan gayet normaldi, stop ettim çalıştırdım yine normaldi,quote:
Orijinalden alıntı: newrophatquote:
Orijinalden alıntı: veysi_kul
Arkadaşlar bu arada benim arka amortisörler patlak son zamanda yaptıranlar var mı maliyeti ne olur ?
95 kore kasa araç bu arada !
2 arka amortisör 70 den 140 lira, 4 lastik bilgisayarlı kızılötesi rot balansı, tek lastik patlaktı onun tamiri takozlar körükler kontrolü temizliği vs... komple kontrol ve temizlik bakımı işçiliği 80 lira, 10 lirada döşemeciye verdim amortisörleri çıkarmak için koltuğu çıkardı taktı biz yapmaya çalışsak döşemeler zarar görecekti = toplamda 230 liraya maloldu.
not ; tanıdık yerdi, araç 98 ls
Alıntıları Göster
hiç geçenki teklemeden eser yok, anlık bir sorun olmuş olablirimi?
kafam karıştı ne yapsam yinede göstersemmi?
motor yağını değiştireceğim,
tren ve debriyaj yağları boşaltılıp değişirmi yoksa üzerinemi eklenir?
soğutma sıvısı boşaltılılırmı yoksa üzerinemi eklenir?
yağ ve hava filterinide değiştireyim diyorum,
hepsi 6000 km önce değişmiş kafam çok karışık ne yapsam?
bilmiyorum hiç değişmişmi (araç 152 binde) triger kayışının değişip değişmeyeceğini anlayabilirmiyim?
-
teşekkürler hocam maksat fazla kazıklanmayalım malum sanayici esnafı kime ne tutturursa öyle fiyat çıkarıyo.. -
geçmiş olsun hocam dediğim gibi küçük bi problemdir .. ama insanı sinir ediyor işte ... bi daha öyle bi sıkıntı yaşarsan göster
triger içinde ne zaman değiştiğini bilmiyorsan 40-50 bin arası değiştiriliyo biliyorum garantiye almak için maddi olarak müsait olduğunda değiş kafan rahat olsun ... açık bakmakla garanti olmuyo malesef değişecen rahatlayacan en fazla 100-150 masraf olur tahminim ama koparsa 1500 ü gözden çıkarırsın... -
bu gün yine lpg sorun çıkardı açık bir usta buldum, pek bir şey anlamadı, motor ustasına motor yağı, hava ve yağ filtresi triger kayışı , arka tek teker bilyası değiştirmeyi kaça yapsın dedim işçilik 150 tl alırım dedi,quote:
Orijinalden alıntı: veysi_kul
geçmiş olsun hocam dediğim gibi küçük bi problemdir .. ama insanı sinir ediyor işte ... bi daha öyle bi sıkıntı yaşarsan göster
triger içinde ne zaman değiştiğini bilmiyorsan 40-50 bin arası değiştiriliyo biliyorum garantiye almak için maddi olarak müsait olduğunda değiş kafan rahat olsun ... açık bakmakla garanti olmuyo malesef değişecen rahatlayacan en fazla 100-150 masraf olur tahminim ama koparsa 1500 ü gözden çıkarırsın...
normalmi çokmu,
lpg yi pazartesi lpg ciye göstereceğim benzinde hiç sorun yok. lpg de can çekiyor.
bu gün bir şey farkettim, debriyaja basmadan kontağı çeviriyorum anahtarı çevir çevirmez anahtarın marş bastığı noktada lpg sisteminde önce arkadan tankından tok ediyor sonra önden şartel açılıyormuş gibi ses geliyor
bu böyle anahtarı çevir çevirmez 4-5 kez aynı şekilde güçlü bir şartel açılması sesi geliyor daha sonraki denemelerde hem anahtarı çevirdikten bir süre sonra şartel sesi geliyor hem şartel sesi çok zayıf geliyor, daha sonraki denemelerde dahada geç ve zayıf ses geliyor.
bu ne olabilir?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birol özsoy -- 15 Mayıs 2016; 18:25:49 >
-
Herkese iyi akşamlar. Dün akşam ana yolda ilerlerken ara yoldan aniden çıkan araca uzun süre kornaya sert şekilde bastım ve korna kapağı parçalandı. Bu parçayı nereden bulabilirim ya da alternatif çözüm yolunuz var mı?quote:
Orijinalden alıntı: birol özsoy
bu gün yine lpg sorun çıkardı açık bir usta buldum, pek bir şey anlamadı, motor ustasına motor yağı, hava ve yağ filtresi triger kayışı , arka tek teker bilyası değiştirmeyi kaça yapsın dedim işçilik 150 tl alırım dedi,
normalmi çokmu,
lpg yi pazartesi lpg ciye göstereceğim benzinde hiç sorun yok. lpg de can çekiyor.
bu gün bir şey farkettim, debriyaja basmadan kontağı çeviriyorum anahtarı çevir çevirmez anahtarın marş bastığı noktada lpg sisteminde önce arkadan tankından tok ediyor sonra önden şartel açılıyormuş gibi ses geliyor
bu böyle anahtarı çevir çevirmez 4-5 kez aynı şekilde güçlü bir şartel açılması sesi geliyor daha sonraki denemelerde hem anahtarı çevirdikten bir süre sonra şartel sesi geliyor hem şartel sesi çok zayıf geliyor, daha sonraki denemelerde dahada geç ve zayıf ses geliyor.
bu ne olabilir?
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: birol özsoy
quote:
Orijinalden alıntı: ogunmas
quote:
Orijinalden alıntı: teknokolik71
Yağlar genelde 10.000 km de değiştirilir. Yeni eklenecek yağın rengi mevcut olandan farklıdır biraz. Bence yağı değiştirin
bir yağ değişim aralığında çubukta iki çizgi arası kabul edilebilir eksiltme sınırıdır.
Eksiltmemesi tercihtir.
2. çizgiye gelmeden eklemenin anlamı olmaz.
Tamamlamada aynı numara ve aynı marka olmakla birlikte,
Olmazsa olmaz, AYNI NUMARA OLMASI ŞARTTIR.
ZOR durumlarda farklı marka 1 veya 1/2 LT ye kadar kabul edilebilir.
cevaplar için herkese teşekkür, yağı bi süre takip edeceğim eksiltme var ise tümden değiştireceğim .
ogunmas usta kusura bakma kaset takıldı, :) tam anlamadım.
aks tümdenmi değiştireyim yoksa aks toz koruma plastiklerinimi değiştireyim?
Toz koruma lastiklerini ;(Alordin şeklinde) dDEĞİŞTİR 10x2 = 20 TL falandır
-
quote:
Orijinalden alıntı: ogunmas
quote:
Orijinalden alıntı: birol özsoy
quote:
Orijinalden alıntı: ogunmas
quote:
Orijinalden alıntı: teknokolik71
Yağlar genelde 10.000 km de değiştirilir. Yeni eklenecek yağın rengi mevcut olandan farklıdır biraz. Bence yağı değiştirin
bir yağ değişim aralığında çubukta iki çizgi arası kabul edilebilir eksiltme sınırıdır.
Eksiltmemesi tercihtir.
2. çizgiye gelmeden eklemenin anlamı olmaz.
Tamamlamada aynı numara ve aynı marka olmakla birlikte,
Olmazsa olmaz, AYNI NUMARA OLMASI ŞARTTIR.
ZOR durumlarda farklı marka 1 veya 1/2 LT ye kadar kabul edilebilir.
cevaplar için herkese teşekkür, yağı bi süre takip edeceğim eksiltme var ise tümden değiştireceğim .
ogunmas usta kusura bakma kaset takıldı, :) tam anlamadım.
aks tümdenmi değiştireyim yoksa aks toz koruma plastiklerinimi değiştireyim?
Toz koruma lastiklerini ;(Alordin şeklinde) dDEĞİŞTİR 10x2 = 20 TL falandır
bir usta lpg sistemine role attır dedi nedir yaptırmalımıyım, daha teklemeye baktıramadım.
-
Birol bey role geçiş yaptıktan sonra benzin ponpasının çalışmasını durdurur ve ponpanın yanmasına engel olur ayrıca beyin sıkıntı yaparsa hem benzin hem lpg ikisini bir çekip aracı boğuyor o ihtimalde ortadan kalkar role 10-15 tl ustada insaflıysa 20-30 tlye bağlar. benzin ponpasıyla lpg ponpasına bağlantı kurulacak.
ben aracın lpg sistemini komple değiştiğimde yaptırdım faydalı birşey.. -
quote:
Orijinalden alıntı: veysi_kul
Birol bey role geçiş yaptıktan sonra benzin ponpasının çalışmasını durdurur ve ponpanın yanmasına engel olur ayrıca beyin sıkıntı yaparsa hem benzin hem lpg ikisini bir çekip aracı boğuyor o ihtimalde ortadan kalkar role 10-15 tl ustada insaflıysa 20-30 tlye bağlar. benzin ponpasıyla lpg ponpasına bağlantı kurulacak.
ben aracın lpg sistemini komple değiştiğimde yaptırdım faydalı birşey..
bir şeyi açıp kapatan bir parça var dedi ona elektrik az geliyor role attır dedi, doğru bir tespitmi?
elektrik azlığını gideren bir parçamı role? -
accentlerde kullandıklarına hiç rastlamadım doğanlarda onu kullandıklarına şahit olmuştum yalnız onlar sıralı lpg değildi senin araba 1,3 karbüratörlü mü?quote:
Orijinalden alıntı: birol özsoyquote:
Orijinalden alıntı: veysi_kul
Birol bey role geçiş yaptıktan sonra benzin ponpasının çalışmasını durdurur ve ponpanın yanmasına engel olur ayrıca beyin sıkıntı yaparsa hem benzin hem lpg ikisini bir çekip aracı boğuyor o ihtimalde ortadan kalkar role 10-15 tl ustada insaflıysa 20-30 tlye bağlar. benzin ponpasıyla lpg ponpasına bağlantı kurulacak.
ben aracın lpg sistemini komple değiştiğimde yaptırdım faydalı birşey..
bir şeyi açıp kapatan bir parça var dedi ona elektrik az geliyor role attır dedi, doğru bir tespitmi?
elektrik azlığını gideren bir parçamı role?
Alıntıları Göster
sağlam bi yere sor bence lpg benzin geçişi yaptığın zımbırtıda bozulmuş olabilir soketi sök tak arkasında bide öyle dene..
-
quote:
Orijinalden alıntı: veysi_kul
accentlerde kullandıklarına hiç rastlamadım doğanlarda onu kullandıklarına şahit olmuştum yalnız onlar sıralı lpg değildi senin araba 1,3 karbüratörlü mü?
sağlam bi yere sor bence lpg benzin geçişi yaptığın zımbırtıda bozulmuş olabilir soketi sök tak arkasında bide öyle dene..
aracım 98 ls 1.3 karbüratörlü, aldesa lpg sistemi var.
soketi söktüm yine aynı, aracı gün içinde ilk çalıştırmada sorun olmuyor 50-60 km gittikten sonra ilk gazlanmada vites geçişindeki hızlanmada gazı tam almıyor gaza yavaş yavaş dokununca hızlanıyor patinaj yaptırır gibi gaza yüklenince araç tekliyor bir kaç kezde ışıklarda dururken kalkışta stop etti, bir kaç yere sordum anlayan çıkmadı gibi herkes farklı bir şey diyor, verecem artık bir ustaya ne bulursa artık.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birol özsoy -- 20 Mayıs 2016; 21:23:37 >
-
Hayırlısı hocam umarım fazla bi masraf çıkarmaz.. Düzgün bi ustaya git yada bi kaç yere kafana yatmazsa kurcalatma !!quote:
Orijinalden alıntı: birol özsoyquote:
Orijinalden alıntı: veysi_kul
accentlerde kullandıklarına hiç rastlamadım doğanlarda onu kullandıklarına şahit olmuştum yalnız onlar sıralı lpg değildi senin araba 1,3 karbüratörlü mü?
sağlam bi yere sor bence lpg benzin geçişi yaptığın zımbırtıda bozulmuş olabilir soketi sök tak arkasında bide öyle dene..
aracım 98 ls 1.3 karbüratörlü, aldesa lpg sistemi var.
soketi söktüm yine aynı, aracı gün içinde ilk çalıştırmada sorun olmuyor 50-60 km gittikten sonra ilk gazlanmada vites geçişindeki hızlanmada gazı tam almıyor gaza yavaş yavaş dokununca hızlanıyor patinaj yaptırır gibi gaza yüklenince araç tekliyor bir kaç kezde ışıklarda dururken kalkışta stop etti, bir kaç yere sordum anlayan çıkmadı gibi herkes farklı bir şey diyor, verecem artık bir ustaya ne bulursa artık.
Alıntıları Göster
buji kablolarında falan sıkıntı yok demi? Benim kabloları elektirikçi birbirine dolamıştı yarı yarıya performans kaybı yaşadım şimdi 100-110la gittiğim yolda 60 ı zor görüyodu !!
-
Merhaba Arkadaşlar,
Dün itibarıyle 98 gls otomatik aldım motor sanzumanda sıkıntı yok ama tavanda dolu göçükleri var, bildiğiniz tanıdığınız usta varmı İstanbul'da
< Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı > -
araca parça alırken bazı yerler şase noyu verin diyor, illa gereklimi şase noyu vermemde sakınca olurmu?quote:
Orijinalden alıntı: emremtl
Merhaba Arkadaşlar,
Dün itibarıyle 98 gls otomatik aldım motor sanzumanda sıkıntı yok ama tavanda dolu göçükleri var, bildiğiniz tanıdığınız usta varmı İstanbul'da
debriyaj yağı ne zamanda bir değişir?
hyundai accent 98 lpg'li, karbüratörlü araçta 10-40 hangi marka daha verimdilir, marka olarak tavsiye verirmisiniz?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birol özsoy -- 6 Haziran 2016; 12:46:17 > -
quote:
Orijinalden alıntı: birol özsoy
araca parça alırken bazı yerler şase noyu verin diyor, illa gereklimi şase noyu vermemde sakınca olurmu?
debriyaj yağı ne zamanda bir değişir?
hyundai accent 98 lpg'li, karbüratörlü araçta 10-40 hangi marka daha verimdilir, marka olarak tavsiye verirmisiniz?
şase no parça uyumu için gerekli, vermenin sakıncası yok. debriyaj yağını bir ustaya göster, motor yağı 20/50 LPG'li araçlar için daha uygun. ben shellin yağından çok memnunum, marka keyif işi biraz. shell bana göre hem çok uygun hem her yerde bulunabilir hemde kaliteli.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi newrophat -- 7 Haziran 2016; 1:10:59 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: newrophat
quote:
Orijinalden alıntı: birol özsoy
araca parça alırken bazı yerler şase noyu verin diyor, illa gereklimi şase noyu vermemde sakınca olurmu?
debriyaj yağı ne zamanda bir değişir?
hyundai accent 98 lpg'li, karbüratörlü araçta 10-40 hangi marka daha verimdilir, marka olarak tavsiye verirmisiniz?
şase no parça uyumu için gerekli, vermenin sakıncası yok. debriyaj yağını bir ustaya göster, motor yağı 20/50 LPG'li araçlar için daha uygun. ben shellin yağından çok memnunum, marka keyif işi biraz. shell bana göre hem çok uygun hem her yerde bulunabilir hemde kaliteli.
benim aracın kullanma klavuzunda 10-40 yazıyor, öyle kullanacağım.
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X