Şimdi Ara

ACCENT YUMURTA / 1994-2000 (142. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
2.961
Cevap
38
Favori
455.196
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    HYUNDAİ orjinal parçayı nasıl anlarız, orjinal diyorlar değişik değişik kutular gösteriyorlar.

    Kia hyundai Üreticisi MOBISi
    Mobis taşereon kaliteli parça ürettirir.
    taşeron firmanın aynı parçasını taşeron marka ile de bulabilirsiiz.

    balata valeo
    radyator KAle
    fren merkez ticic
    filtre jhf/sakura/onnuri/man/bosch
    gibi



    buji, buji kablosu ve aks körüğü aldım (110 tl) bugün-yarın ustaya gideceğim taktırmaya ama geçen hafta aks körüğünü değiştirmek için fiyat sorduğumda aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    parçaları ararken bir usta avans ayarına baktır oda tekleme (motor ısındıktan sonra hızlanmada tekleme) yapabilir dedi, burda bazı yazılarda aracın avansı otomatik beyin yapar gibi bir şey okudum,aracım hyundai accent 1.3 avansı otomatikmi yapıyor?
    avans ayarı yaptırmalımıyım, yapılırmı? tekleme yaparmı?

    yine hafta sonu kontağın olduğu yer oynuyordu plastik parçayı söktüm sıktım, o sırada direksiyonun altına doğru bir kablo sarktı ucunda küçücük bir kırmızı düğme var (resmini atarım) bu düğme ne olabilir,merak edip düğmeye basmadım.

    birol, Usta demiş ya !

    u...... aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    Bu parçanın sorunu değil ustanın becerikslziliğdir.
    Koruk değişirken aks içeriden kola birlikte çıkar. ve viraj demir lastiklerine kadar değiştirilir. Gerekli ise AKS kafası da dahil, 10 defa sok tak yapmamak için.


    Ağzı olan konuşuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    HYUNDAİ orjinal parçayı nasıl anlarız, orjinal diyorlar değişik değişik kutular gösteriyorlar.

    Kia hyundai Üreticisi MOBISi
    Mobis taşereon kaliteli parça ürettirir.
    taşeron firmanın aynı parçasını taşeron marka ile de bulabilirsiiz.

    balata valeo
    radyator KAle
    fren merkez ticic
    filtre jhf/sakura/onnuri/man/bosch
    gibi



    buji, buji kablosu ve aks körüğü aldım (110 tl) bugün-yarın ustaya gideceğim taktırmaya ama geçen hafta aks körüğünü değiştirmek için fiyat sorduğumda aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    parçaları ararken bir usta avans ayarına baktır oda tekleme (motor ısındıktan sonra hızlanmada tekleme) yapabilir dedi, burda bazı yazılarda aracın avansı otomatik beyin yapar gibi bir şey okudum,aracım hyundai accent 1.3 avansı otomatikmi yapıyor?
    avans ayarı yaptırmalımıyım, yapılırmı? tekleme yaparmı?

    yine hafta sonu kontağın olduğu yer oynuyordu plastik parçayı söktüm sıktım, o sırada direksiyonun altına doğru bir kablo sarktı ucunda küçücük bir kırmızı düğme var (resmini atarım) bu düğme ne olabilir,merak edip düğmeye basmadım.

    birol, Usta demiş ya !

    u...... aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    Bu parçanın sorunu değil ustanın becerikslziliğdir.
    Koruk değişirken aks içeriden kola birlikte çıkar. ve viraj demir lastiklerine kadar değiştirilir. Gerekli ise AKS kafası da dahil, 10 defa sok tak yapmamak için.


    Ağzı olan konuşuyor.

    teşekkür ederim, yani ustayı değiştireyim




  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    HYUNDAİ orjinal parçayı nasıl anlarız, orjinal diyorlar değişik değişik kutular gösteriyorlar.

    Kia hyundai Üreticisi MOBISi
    Mobis taşereon kaliteli parça ürettirir.
    taşeron firmanın aynı parçasını taşeron marka ile de bulabilirsiiz.

    balata valeo
    radyator KAle
    fren merkez ticic
    filtre jhf/sakura/onnuri/man/bosch
    gibi



    buji, buji kablosu ve aks körüğü aldım (110 tl) bugün-yarın ustaya gideceğim taktırmaya ama geçen hafta aks körüğünü değiştirmek için fiyat sorduğumda aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    parçaları ararken bir usta avans ayarına baktır oda tekleme (motor ısındıktan sonra hızlanmada tekleme) yapabilir dedi, burda bazı yazılarda aracın avansı otomatik beyin yapar gibi bir şey okudum,aracım hyundai accent 1.3 avansı otomatikmi yapıyor?
    avans ayarı yaptırmalımıyım, yapılırmı? tekleme yaparmı?

    yine hafta sonu kontağın olduğu yer oynuyordu plastik parçayı söktüm sıktım, o sırada direksiyonun altına doğru bir kablo sarktı ucunda küçücük bir kırmızı düğme var (resmini atarım) bu düğme ne olabilir,merak edip düğmeye basmadım.

    birol, Usta demiş ya !

    u...... aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    Bu parçanın sorunu değil ustanın becerikslziliğdir.
    Koruk değişirken aks içeriden kola birlikte çıkar. ve viraj demir lastiklerine kadar değiştirilir. Gerekli ise AKS kafası da dahil, 10 defa sok tak yapmamak için.


    Ağzı olan konuşuyor.

    teşekkür ederim, yani ustayı değiştireyim

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000

    bu ne düğmesi olabilir, nasıl öğrenirim?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birol özsoy -- 17 Temmuz 2016; 23:08:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    HYUNDAİ orjinal parçayı nasıl anlarız, orjinal diyorlar değişik değişik kutular gösteriyorlar.

    Kia hyundai Üreticisi MOBISi
    Mobis taşereon kaliteli parça ürettirir.
    taşeron firmanın aynı parçasını taşeron marka ile de bulabilirsiiz.

    balata valeo
    radyator KAle
    fren merkez ticic
    filtre jhf/sakura/onnuri/man/bosch
    gibi



    buji, buji kablosu ve aks körüğü aldım (110 tl) bugün-yarın ustaya gideceğim taktırmaya ama geçen hafta aks körüğünü değiştirmek için fiyat sorduğumda aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    parçaları ararken bir usta avans ayarına baktır oda tekleme (motor ısındıktan sonra hızlanmada tekleme) yapabilir dedi, burda bazı yazılarda aracın avansı otomatik beyin yapar gibi bir şey okudum,aracım hyundai accent 1.3 avansı otomatikmi yapıyor?
    avans ayarı yaptırmalımıyım, yapılırmı? tekleme yaparmı?

    yine hafta sonu kontağın olduğu yer oynuyordu plastik parçayı söktüm sıktım, o sırada direksiyonun altına doğru bir kablo sarktı ucunda küçücük bir kırmızı düğme var (resmini atarım) bu düğme ne olabilir,merak edip düğmeye basmadım.

    birol, Usta demiş ya !

    u...... aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    Bu parçanın sorunu değil ustanın becerikslziliğdir.
    Koruk değişirken aks içeriden kola birlikte çıkar. ve viraj demir lastiklerine kadar değiştirilir. Gerekli ise AKS kafası da dahil, 10 defa sok tak yapmamak için.


    Ağzı olan konuşuyor.

    teşekkür ederim, yani ustayı değiştireyim

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000

    bu ne düğmesi olabilir, nasıl öğrenirim?


    Aracına ne eklenti olduğunu bilemem.

    Ama İlk akla gelen RAdyatör FANINI manuel devreye almak için olabilir.
    Hararet yükselir ama fan çalışmaz ve bu düğme bu işi yapıyorsa harareti dürürene akdar sabit çalıştırır.
    Sonra Kapatılır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    HYUNDAİ orjinal parçayı nasıl anlarız, orjinal diyorlar değişik değişik kutular gösteriyorlar.

    Kia hyundai Üreticisi MOBISi
    Mobis taşereon kaliteli parça ürettirir.
    taşeron firmanın aynı parçasını taşeron marka ile de bulabilirsiiz.

    balata valeo
    radyator KAle
    fren merkez ticic
    filtre jhf/sakura/onnuri/man/bosch
    gibi



    buji, buji kablosu ve aks körüğü aldım (110 tl) bugün-yarın ustaya gideceğim taktırmaya ama geçen hafta aks körüğünü değiştirmek için fiyat sorduğumda aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    parçaları ararken bir usta avans ayarına baktır oda tekleme (motor ısındıktan sonra hızlanmada tekleme) yapabilir dedi, burda bazı yazılarda aracın avansı otomatik beyin yapar gibi bir şey okudum,aracım hyundai accent 1.3 avansı otomatikmi yapıyor?
    avans ayarı yaptırmalımıyım, yapılırmı? tekleme yaparmı?

    yine hafta sonu kontağın olduğu yer oynuyordu plastik parçayı söktüm sıktım, o sırada direksiyonun altına doğru bir kablo sarktı ucunda küçücük bir kırmızı düğme var (resmini atarım) bu düğme ne olabilir,merak edip düğmeye basmadım.

    birol, Usta demiş ya !

    u...... aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    Bu parçanın sorunu değil ustanın becerikslziliğdir.
    Koruk değişirken aks içeriden kola birlikte çıkar. ve viraj demir lastiklerine kadar değiştirilir. Gerekli ise AKS kafası da dahil, 10 defa sok tak yapmamak için.


    Ağzı olan konuşuyor.

    teşekkür ederim, yani ustayı değiştireyim

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000

    bu ne düğmesi olabilir, nasıl öğrenirim?


    Aracına ne eklenti olduğunu bilemem.

    Ama İlk akla gelen RAdyatör FANINI manuel devreye almak için olabilir.
    Hararet yükselir ama fan çalışmaz ve bu düğme bu işi yapıyorsa harareti dürürene akdar sabit çalıştırır.
    Sonra Kapatılır.

    kontak kapalı düğmeye bastım hiç ses çıkmadı, kontağı açtım düğmeye bastım çıt diye bir ses çıkıyor araçta çalışan yada duran bir şey olmuyor,
    aracı çalıştırıyorum düğmeye basıyorum fan falan çalışmıyor yada başka bir çalışan yer olmuyor,
    ne olabilir kime baktırabilirim? elektrikçimi, motorcumu anlar? merak ettim neyin nesidir.




  • 15bine kadar araba arıyorum accenti önerirmisiniz gls olanını
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    quote:

    Orijinalden alıntı: birol özsoy

    HYUNDAİ orjinal parçayı nasıl anlarız, orjinal diyorlar değişik değişik kutular gösteriyorlar.

    Kia hyundai Üreticisi MOBISi
    Mobis taşereon kaliteli parça ürettirir.
    taşeron firmanın aynı parçasını taşeron marka ile de bulabilirsiiz.

    balata valeo
    radyator KAle
    fren merkez ticic
    filtre jhf/sakura/onnuri/man/bosch
    gibi



    buji, buji kablosu ve aks körüğü aldım (110 tl) bugün-yarın ustaya gideceğim taktırmaya ama geçen hafta aks körüğünü değiştirmek için fiyat sorduğumda aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    parçaları ararken bir usta avans ayarına baktır oda tekleme (motor ısındıktan sonra hızlanmada tekleme) yapabilir dedi, burda bazı yazılarda aracın avansı otomatik beyin yapar gibi bir şey okudum,aracım hyundai accent 1.3 avansı otomatikmi yapıyor?
    avans ayarı yaptırmalımıyım, yapılırmı? tekleme yaparmı?

    yine hafta sonu kontağın olduğu yer oynuyordu plastik parçayı söktüm sıktım, o sırada direksiyonun altına doğru bir kablo sarktı ucunda küçücük bir kırmızı düğme var (resmini atarım) bu düğme ne olabilir,merak edip düğmeye basmadım.

    birol, Usta demiş ya !

    u...... aks kafaları çıkmayabiliyor kırmak zorunda kalıyoruz dedi tabi kırılınca aks değişmesi gerekiyormuş gerçekten varmı böyle bir şey aks körükleri bu kadar zormu değişiyor ve kırılma ihtimali varmı,

    Bu parçanın sorunu değil ustanın becerikslziliğdir.
    Koruk değişirken aks içeriden kola birlikte çıkar. ve viraj demir lastiklerine kadar değiştirilir. Gerekli ise AKS kafası da dahil, 10 defa sok tak yapmamak için.


    Ağzı olan konuşuyor.

    teşekkür ederim, yani ustayı değiştireyim

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000

    bu ne düğmesi olabilir, nasıl öğrenirim?


    Aracına ne eklenti olduğunu bilemem.

    Ama İlk akla gelen RAdyatör FANINI manuel devreye almak için olabilir.
    Hararet yükselir ama fan çalışmaz ve bu düğme bu işi yapıyorsa harareti dürürene akdar sabit çalıştırır.
    Sonra Kapatılır.

    araçta ki düğmeyi bir iki yere gösterdim düğmeyi aç kapa ile bir şey söyleyemediler, göğüslüğü söküp nereye gittiğine bakalım dediler, kalsın dedim.tıktım düğmeyi alta devam.

    şimdi önemli bir sorunum var .
    aracım 1.3 karbüratörlü aldesa lpg takılı, buji ve kablolar, yeni yağ ve filtreler yeni değiştim,
    aracı ilk çalıştırmamda marşa basıyorum 3-5 saniye kontağı tutuyorum araç çalışmıyor bazen biraz daha uzun tutuyorum galışmıyor.
    benzine alınca 1-2 saniye sürmüyor çalışıyor.
    lpg düğmeginin kablosunu söküp taktım, yine çalışmıyor.
    benzine alıyorum çalıştırıyorum çalıştıktan sonra hemen çalışma esnasında düğmeyi lpg ye çekiyorum bozulardaki benzin bitince stop ediyor tekrar marşa basınca lpgye devam ediyor. benzinde çalışırken lpg ye alınca lpgye devam etmesi gerekmezmi neden stop ediyor.
    bazende düğme benzinde iken marşa basarken 1-2 saniye sonra düğmeyi lpg ye alıyorum lpgde çalışmaya başlıyor.
    sorunum ne olabilir bulunduğum ilçede bir lpgci var sanayiye gidiyorum araç çalışıyor araçta bir şey yok diyor.




  • Sorun, LPG ayırıcıda gibi.

    benzinde sisteme benzini gönderiyor
    AMA
    LPG ye geçince LPG ile çalışma sorunu yaratıyor.

    1.3 araç düz LPG dir. Beyni Kontrol ettirmek gerek.
    ayırıcı sisteme komutu gönderir beyin Sapıtabilir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ogunmas

    Sorun, LPG ayırıcıda gibi.

    benzinde sisteme benzini gönderiyor
    AMA
    LPG ye geçince LPG ile çalışma sorunu yaratıyor.

    1.3 araç düz LPG dir. Beyni Kontrol ettirmek gerek.
    ayırıcı sisteme komutu gönderir beyin Sapıtabilir.


    teşekkürler,
    lpg ayırıcı dediğiniz lpg den benzine geçirdiğimiz düğmemi?
    hafta sonu beyni kontrol ettireceğim
    Hyundai accent ön takımı komple bakımdan geçirmek meşaketli ve pahalımı olur?
  • bir usta buldum,
    tekerden gıcır gıcır ses geliyordu,
    son zamanlarda motor kısmı yağlanmaya başlamıştı,
    ustaya verdim 2 rotil, kapak contası, triger takımı tüpte zor çalışıyordu 25 tl lik bir lpg parçası, birde aks körüklerim patlaktı onları söylememiştim onlarıda değişmiş parça dahil hepsi 350 tl verdim.
    aks körüklerini çıkarırken aks kafaları kırılmadımı dedim, yok abi öyle şey olurmu dedi, dedim bir kaç usta böyle dedi, abi dedi onlar işten kaçmış dedi, biraz pahalı gibi oldu ama usta bu davranışıyla işin hakkını verdi galiba.
  • Aman diyim siz siz olun bu araçla ufaktan da olsa kaza yapmayın.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • koray2907 K kullanıcısına yanıt
    merhaba orta ızgaranın çerçevesini nasıl çıkardınız ?
  • aracın ön tamponunu bir şeye benzetip duruyordum, önce park lambalarından bağlantı alarak iki led lamba taktım arabın ön tamponu dişleri olan bir ağıza benzedi, sizce nasıl olmuş?

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000
     ACCENT YUMURTA / 1994-2000 ACCENT YUMURTA / 1994-2000
     ACCENT YUMURTA / 1994-2000



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi birol özsoy -- 29 Ağustos 2016; 21:15:17 >




  • Arkadaslar 23 agustosta calistigim ilcede (3000 Nufuslu) periyodik bakim yapacak usta olmayan bir ilce... ilcemizdeki petrol istasyonunun kanalina arabayi cekip yag ve yag filtresini degistirdim. Karter vidasini kurbagacik ile actim. Yag filtresini de elimle actim ve isim bitince yine elimle sıktm. Daha once usta kendi kemer seklindeki aparati ile sıkmısti. Bekleme suresini de sayarsam yklasik 45 da surdu. Yagin iyice bosalmasini bekledim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • merhaba 99 accentim lpgli 6bin oldu yağını değiştireli ama ortalama 1litre sanırım eksiltme mevcut. normal midir büyük problemler yaratırmı. emme manifoldundan da ses geliyor rölanti sıkıntılı çalışıyor emme manifoldunun çatlak olma ihtimali varmıdır?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: salihozgunes

    merhaba 99 accentim lpgli 6bin oldu yağını değiştireli ama ortalama 1litre sanırım eksiltme mevcut. normal midir büyük problemler yaratırmı. emme manifoldundan da ses geliyor rölanti sıkıntılı çalışıyor emme manifoldunun çatlak olma ihtimali varmıdır?


    Ekteki fotoya gore 5.000 km de bir degistirmek gerek. Ben km sini tarihini yagin miktarini not alip yaptigim denemelerde 7.500km den sonra azaltmaya basliyor. 7.500 de bir degistiriyprum. En son yukaridaki tarihte degistirdim.
    Bu mesaja eklenen görseller:

     ACCENT YUMURTA / 1994-2000

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • srdrerkoc kullanıcısına yanıt
    çok teşekkür ederim sağol
  • Ogunmas Hocam Merhabalar,

    Az evvel dışarı çıkmak için araca bindim çalıştırdım,daha doğrusu çalıştıramadım. Radyo, farlar, kumandalı kilit vs. çalışıyor ancak kontağı çevirince ilk başta gıyır gıyır ses geldi devir 2000e yükselip sıfıra vurdu anlık olarak, ardından kontağı bir iki çevirme denememde sadece tık dedi.
    ne yapmam gerekir?

    İyi forumlar... @ogunmas
  • Aracınız LPG li ve sıralı sistem ise,
    Benzin bitmiş olabilir.( ilk çalışma benzinle olur)

    Sistemi Çalıştırmadan LPG ye çekip tekrar deneyebilirsiniz.

    İlk aklıma gelen bu.


    Tabiki SORUNU çözememiş iseniz.
  • Hocam benim 1.5 GLS 1999 model yumurta kasamda ön camlarda sorun var cam tam kapanmıyor sağ ön fitille arasında boşluk kalıyor iyi bir usta varmı ankarada bildiginiz 3 4 ustaya gittim düzelmedi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 140141142143144
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.