Şimdi Ara

Acer Mağdurları

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
48
Cevap
1
Favori
4.223
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar bundan bir sene evvel Acer 5100 aldım. birkaç ay öle böle idare ettik ama son 4-5 ayda makine tam anlamıyla s.çıp sıvadı. birden bire dondu açıldıgında da klavye touchpad fln işlemiodu. servise verdim.40 gün geçti güç bela aldık bi baktım anakart deişmş felan dediler eve götürdm 15 dk sonra başka bi hata vermeye başladı. açılışta hdd hatası verşo tekrar götürdük izmitteki servise adam yine gitcek dedi ben olmaz dedim babama söledm o umraniyedeki merkes sevise götürdü. adamlar gene 40 gün süre istreynce anladık ki bu markanın servisinde iş yooooookkkk...


    bu yazıyı da şu an bu laptoptan güç bela yazabiliorum. takılıyo sürekli açılışta donuyor. şimdiki aklım olsa asus alırdım....
    bende uyarı acer alıcak arkadaşlara ii düşünsünler, ileride sorun çıktıgı zaman servis ilgilenmeyebilir, tamir bile etmeyebilirler...







  • ucuz etin yahnisi işte kardeşim...

    varsa yoksa sony
    varsın ozellikleri biraz dusuk olsun

    hiç değilse verdiğin paraya sonuna kadar değiyor...
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sepulturgay

    ucuz etin yahnisi işte kardeşim...

    varsa yoksa sony
    varsın ozellikleri biraz dusuk olsun

    hiç değilse verdiğin paraya sonuna kadar değiyor...
    Geçmiş olsun .Etraf Acer mağdurlarıyla dolu ..Alıp da ''memnunum'' diyen görmedim.Biz Asus cuyuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: selimhun

    Geçmiş olsun .Etraf Acer mağdurlarıyla dolu ..Alıp da ''memnunum'' diyen görmedim.Biz Asus cuyuz.

    Alıntıları Göster
    arkadaşlar birkaç arkadaşın laptopla sorun yaşamış olması acer ın kötü olduğu anlamına gelmez her markadan laptobu arıza yapan(sony bile dahil) birçok arkadaş var şimdi bu o markaların kötü olduğu anlamınamı geliyor laptop tabikide arıza yapabilir birazda şans işi bu elektronik olayı acer kullanıcılarının hemen hemen hepsi laptoplarından çok memnunlar(bende dahil) acer ın daha çok servislerinden şikayet ediyor herkez bu olayı düzeltmesi lazım acer ın hepsi bu

    saygılar...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selimhun

    Geçmiş olsun .Etraf Acer mağdurlarıyla dolu ..Alıp da ''memnunum'' diyen görmedim.Biz Asus cuyuz.

    Alıntıları Göster
    Ben acer 5105 kullanıyorum yaklaşık 3 ayı geçti.Çok çok memnunum.Teknosada çalıştığım süre içerisinde o kadar çok acer 5105 sattımki(kampanyalıydı o zaman) akıllara zarar.Ama hiçbiride arızadan geri dönmedi.Asus da fandan gelen sesler hp de takılmalar toshibada aşırı ısınma problemleri ile notebookları kaç kez servise gönderdik ama 5100 kasası bence çok sağlam yalnız şöyle bi durum var.5100 gerçekten beş para etmez bir makine.hakkaten ucuz etin yahnisi hesabı üzerine biraz daha koyup adam gibi bir notebook alsaydınız başınız ağrımazdı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BL@DE

    arkadaşlar birkaç arkadaşın laptopla sorun yaşamış olması acer ın kötü olduğu anlamına gelmez her markadan laptobu arıza yapan(sony bile dahil) birçok arkadaş var şimdi bu o markaların kötü olduğu anlamınamı geliyor laptop tabikide arıza yapabilir birazda şans işi bu elektronik olayı acer kullanıcılarının hemen hemen hepsi laptoplarından çok memnunlar(bende dahil) acer ın daha çok servislerinden şikayet ediyor herkez bu olayı düzeltmesi lazım acer ın hepsi bu

    saygılar...

    Alıntıları Göster
    evet arkadaşlar bende acer in bir kaç modelini kullandım bana göre her markadan üstünlüğü var farklı bir şekilde ve fiyatı da karşılaştırıldığında cabası.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selimhun

    Geçmiş olsun .Etraf Acer mağdurlarıyla dolu ..Alıp da ''memnunum'' diyen görmedim.Biz Asus cuyuz.

    Alıntıları Göster
    Acer bazılarının sandığı gibi bir iki yıllık firma değil. Bazı modellerinde hatalar olduğu konusu doğru ama Sony'de fz21m modeli de hatalı bir seri sonuçta.

    Bu arada 5100 serisinde sorun olayı gördüğüm kadarıyla %1 dir. Buda normal bir oran bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coolfire

    Acer bazılarının sandığı gibi bir iki yıllık firma değil. Bazı modellerinde hatalar olduğu konusu doğru ama Sony'de fz21m modeli de hatalı bir seri sonuçta.

    Bu arada 5100 serisinde sorun olayı gördüğüm kadarıyla %1 dir. Buda normal bir oran bence.

    Alıntıları Göster
    ben 5920 modeli kullanıyorum çokta memnunum servis konusunda diğer firmalarında çok iyi olduğunu zannnetmiyorum forumda bir çok firma hakkında şikayet mevcut.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: corwen

    ben 5920 modeli kullanıyorum çokta memnunum servis konusunda diğer firmalarında çok iyi olduğunu zannnetmiyorum forumda bir çok firma hakkında şikayet mevcut.

    Alıntıları Göster
    Bu şekilde genellemeler biraz hissi kaçıyor.
    "sorun çıkarmayan bir marka" veya "her modeli sorunlu" şeklindeki ifadeler çok gerçekçi cümleler değil bence.

    Acer bölümünden çok mesajlar okudum, sorunlu diyende var, kaç yıl oldu sorunsuz diyende var.

    Tümüyle bir markayı silip atmak kolay olmamalı.
    Ama teknik servis konusunda Acer'a ciddi eleştiriler var ki bunuda düzeltirse harika olacak.
    Fiyat-performans konusunda çok iyi durumda şu ara.

    Aynı özelliklere sırf şu marka diye neden 300-400 YTL fazla ödeyeyimki!




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkelleci

    Bu şekilde genellemeler biraz hissi kaçıyor.
    "sorun çıkarmayan bir marka" veya "her modeli sorunlu" şeklindeki ifadeler çok gerçekçi cümleler değil bence.

    Acer bölümünden çok mesajlar okudum, sorunlu diyende var, kaç yıl oldu sorunsuz diyende var.

    Tümüyle bir markayı silip atmak kolay olmamalı.
    Ama teknik servis konusunda Acer'a ciddi eleştiriler var ki bunuda düzeltirse harika olacak.
    Fiyat-performans konusunda çok iyi durumda şu ara.

    Aynı özelliklere sırf şu marka diye neden 300-400 YTL fazla ödeyeyimki!

    Alıntıları Göster
    10 yıl acer masaüstü pc kullandım şimdide acer 5920G t9300 aldım çokta memnunum forumlara insanlar genelde sorun olduğunda başvurduklarından ya da acer aldım şu kadar yıldır kullanıyorum çok memnunum gibi topicler olmadığından böyle düşüncelere kapılabilirsiniz ama bence diğer markalarda da bu kadar sorun çıkıyordur sony ayrı bir konu zaten nerdeyse 1 sony laptop yerine 2 tane daha iyi özellikli laptop alabilirsiniz insanların ekonomik durumlarına göre değişen bir konu tabiki




  • quote:

    Orijinalden alıntı: `Shadow

    10 yıl acer masaüstü pc kullandım şimdide acer 5920G t9300 aldım çokta memnunum forumlara insanlar genelde sorun olduğunda başvurduklarından ya da acer aldım şu kadar yıldır kullanıyorum çok memnunum gibi topicler olmadığından böyle düşüncelere kapılabilirsiniz ama bence diğer markalarda da bu kadar sorun çıkıyordur sony ayrı bir konu zaten nerdeyse 1 sony laptop yerine 2 tane daha iyi özellikli laptop alabilirsiniz insanların ekonomik durumlarına göre değişen bir konu tabiki

    Alıntıları Göster
    Ben de Acer kullanıcısıyım, 2 Ocak tan beri 5920 G dizüstüm servise gidip geliyor, yaptık diyip yapmadan yolluyorlar, şu anda size 6 yıllık eski dizüstümden yazıyorum, bir kere servis yüzü görmedi.

    Ben hayatımda bu kadar ilgisiz bu kadar bilgisiz servis görmedim. Her şey bir kenara orada kaydımız var, takip numaramız var, onu söylüyoruz, adımı soyadımı, telefon numaramı soruyorlar, her defasında sorulurmu ulan, post it e yazıp, çöpe mi atıyorsunuz.

    Ürünün kalitesinin büyük kısmını servis belirler, yoksa hepsi birbirine yakın kalitede ürünler, tek fark kasadır, nihai montajdı, Sony de arıza yapar, Toshiba da, ama arızanız olduğu zaman gerçekten ilglenirler, sorunu çözmek için uğraşırlar, işi yokuşa sürmek için değil.

    Servistekiler de bu şekilde olunca, Allah kimseyi Acerzede yapmasın. Buna itiraz eden arkadaşlar henüz servisle tanışmamışlardır, tanışsınlar, öyle yorum yapsınlar. Benimde ürünüm arıza yapmadan önce benden mutlusu yoktu....




  • quote:

    Orijinalden alıntı: RASHARD

    Ben de Acer kullanıcısıyım, 2 Ocak tan beri 5920 G dizüstüm servise gidip geliyor, yaptık diyip yapmadan yolluyorlar, şu anda size 6 yıllık eski dizüstümden yazıyorum, bir kere servis yüzü görmedi.

    Ben hayatımda bu kadar ilgisiz bu kadar bilgisiz servis görmedim. Her şey bir kenara orada kaydımız var, takip numaramız var, onu söylüyoruz, adımı soyadımı, telefon numaramı soruyorlar, her defasında sorulurmu ulan, post it e yazıp, çöpe mi atıyorsunuz.

    Ürünün kalitesinin büyük kısmını servis belirler, yoksa hepsi birbirine yakın kalitede ürünler, tek fark kasadır, nihai montajdı, Sony de arıza yapar, Toshiba da, ama arızanız olduğu zaman gerçekten ilglenirler, sorunu çözmek için uğraşırlar, işi yokuşa sürmek için değil.

    Servistekiler de bu şekilde olunca, Allah kimseyi Acerzede yapmasın. Buna itiraz eden arkadaşlar henüz servisle tanışmamışlardır, tanışsınlar, öyle yorum yapsınlar. Benimde ürünüm arıza yapmadan önce benden mutlusu yoktu....

    Alıntıları Göster
    yaklasık 2 aydır kullanıorum xp kurdum hiç bi sorun yok... çevremdekilere dayanarak seçmiştim ve bundan dolayı mutluyum... acer kasa olsun tasarım olsun sunduğu olanak ve servisler bence Acer;)+ izmir/çankaya 'daki servis çalışıo;) dier servisleri bilemem



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LegaTurKA -- 12 Mart 2008; 22:15:59 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: LegaTurKA

    yaklasık 2 aydır kullanıorum xp kurdum hiç bi sorun yok... çevremdekilere dayanarak seçmiştim ve bundan dolayı mutluyum... acer kasa olsun tasarım olsun sunduğu olanak ve servisler bence Acer;)+ izmir/çankaya 'daki servis çalışıo;) dier servisleri bilemem

    Alıntıları Göster
    Alalı 40 gün felan oldu gayet memnunum Acer 5920G T7500 bilgisayarımdan. Defalarca format attım Xp ye geçtim tekrar vistaya döndün herhangi bir sorun. Gayet Memnunum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: yunusdemir

    Alalı 40 gün felan oldu gayet memnunum Acer 5920G T7500 bilgisayarımdan. Defalarca format attım Xp ye geçtim tekrar vistaya döndün herhangi bir sorun. Gayet Memnunum

    Alıntıları Göster
    Acer laptop almak hiç aklımda yoktu.Yakından tanıdığım bir bilgisayar teknisyenliği konusunda deha sayılabilecek bir kişi var.Toshiba yada Hp alacaktım gittim onun dükkana.Dedim böyle performansı iyi harici ekran kartlı vs. bir laptop dedim.Toshiba A200-1AH düşünüyordum.5720G den 400 ytl daha pahalıydı ve tek fark ekran kartının biraz daha iyi olmasıydı.Bana sana toshiba satmam serviste çok sorun çıkartıyorlar falan filan dedi,zaten kendisi infronic teknik servisi.Biraz onun teknik servisine de güvenerek acer aldım.

    Yani demek istediğim bulunduğunuz yerdeki teknik servisin nasıl olduğuna kesinlikle bakmalısınız.Benim güvendiğim biri olmasaydı teknik servis konusunda acer almayabilirdim.Hele hele bulunduğunuz şehirde teknik servis yoksa başka markalara yönelin.

    Ama şunuda unutmayın fiyat/performans oranı bakımından acer dan daha iyi bir marka yok sanırım şu an.Sorun çıkarmayan markada yok.
    SAYGILAR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: SBTECH

    Acer laptop almak hiç aklımda yoktu.Yakından tanıdığım bir bilgisayar teknisyenliği konusunda deha sayılabilecek bir kişi var.Toshiba yada Hp alacaktım gittim onun dükkana.Dedim böyle performansı iyi harici ekran kartlı vs. bir laptop dedim.Toshiba A200-1AH düşünüyordum.5720G den 400 ytl daha pahalıydı ve tek fark ekran kartının biraz daha iyi olmasıydı.Bana sana toshiba satmam serviste çok sorun çıkartıyorlar falan filan dedi,zaten kendisi infronic teknik servisi.Biraz onun teknik servisine de güvenerek acer aldım.

    Yani demek istediğim bulunduğunuz yerdeki teknik servisin nasıl olduğuna kesinlikle bakmalısınız.Benim güvendiğim biri olmasaydı teknik servis konusunda acer almayabilirdim.Hele hele bulunduğunuz şehirde teknik servis yoksa başka markalara yönelin.

    Ama şunuda unutmayın fiyat/performans oranı bakımından acer dan daha iyi bir marka yok sanırım şu an.Sorun çıkarmayan markada yok.
    SAYGILAR.

    Alıntıları Göster
    2006 şubatta acer 5032 aldık eşime bir kere arıza yaptı o da benim yüzümden. Makinenin HDD'sini söküp harici kutu üzerinden USB ile masaüstü bilgisayara taktım. Sanırım USB kabloyu erken çıkarttığım için HDD arıza yaptı. HDD'yi acer'a tekrar takarak servise gönderdim. HDD değiştirip geri gönderdiler. Bozulan 4200 devirdi, gelen WD 5400 devir. İyi oldu yani.

    Bunun dışında alet 2 kez masadan yere düştü birde çanta ile taşırken çantanın askısı kopup yere çarpmıştı. Bir sorun yok. Arada kafam eserse format atıyorum o kadar. Geçenlerde de laptop'un fanını söküp temizledim. Resimlerini foruma atmıştım. Bir parmak kalınlığında toz çıktı fan ızgarasından. Macunu da AC 5 ile değiştirdim. şimdi sıcaklık sorunu da kalmadı.

    Bir sorunu yok. Baktımda makineyi bizde hor kullanmışız. Markaya alışında kendim içinde T9300 olan 5920G modelini aldım vatan kampanyası ile 1833'den. Benim servis maceram yukarıdaki gibi. Sorun yaşayanlar için üzüldüm, şimdilik bizim bir mağduriyetimiz yok. Umarım yeni makinada başımıza böyle sorunlar gelmez.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: selimhun

    Geçmiş olsun .Etraf Acer mağdurlarıyla dolu ..Alıp da ''memnunum'' diyen görmedim.Biz Asus cuyuz.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: selimhun



    Geçmiş olsun .Etraf Acer mağdurlarıyla dolu ..Alıp da ''memnunum'' diyen görmedim.Biz Asus cuyuz.


    İşte şimdi görmüş ol ozaman ben ÇOK MEMNUNUM :)))




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ismailkaraca

    quote:

    Orjinalden alıntı: selimhun



    Geçmiş olsun .Etraf Acer mağdurlarıyla dolu ..Alıp da ''memnunum'' diyen görmedim.Biz Asus cuyuz.


    İşte şimdi görmüş ol ozaman ben ÇOK MEMNUNUM :)))

    Alıntıları Göster
    Nefret etttim,iğrenmeye başladım,başka diyecek bir sürü kötü laf var ama kendi kendime sinir olup durmaktan baska bi işe yaramıyor..2 yıl önce 2700 ytl ye acer aspire 5672 core duo aldım,bu bilgisyardan da acer markasından da nefret ettim...defalarca format atıldı,2 defa servise gitti,yakında 3. defa gönderecem,her işlemden en fazla 2 hafta sonra problemler baslıyor tekrar,hata raporları,donmalar vs vs..şimdiki problem,tıkladıgım hersey cok hızlı acılıp kapanıyor,explorüre bir defa tıklıyorum 4-5 tane acılıyor,sayfa bir tıklamayla 3-4 defa acılıp kapanıp kücülüp büyüyor...verdiğim onca para olmasa kırar servise postalardım..sürekli servise gönderilmek zorunda kalan bir ürün,kullanıcıyı sinirden cıldırtmakla kalmıyor verdigin onca paraya da üzülüyorsun...rezillikten başka birsey değil,bir daha acer mi töbeeeeeee...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: dt_apex

    Nefret etttim,iğrenmeye başladım,başka diyecek bir sürü kötü laf var ama kendi kendime sinir olup durmaktan baska bi işe yaramıyor..2 yıl önce 2700 ytl ye acer aspire 5672 core duo aldım,bu bilgisyardan da acer markasından da nefret ettim...defalarca format atıldı,2 defa servise gitti,yakında 3. defa gönderecem,her işlemden en fazla 2 hafta sonra problemler baslıyor tekrar,hata raporları,donmalar vs vs..şimdiki problem,tıkladıgım hersey cok hızlı acılıp kapanıyor,explorüre bir defa tıklıyorum 4-5 tane acılıyor,sayfa bir tıklamayla 3-4 defa acılıp kapanıp kücülüp büyüyor...verdiğim onca para olmasa kırar servise postalardım..sürekli servise gönderilmek zorunda kalan bir ürün,kullanıcıyı sinirden cıldırtmakla kalmıyor verdigin onca paraya da üzülüyorsun...rezillikten başka birsey değil,bir daha acer mi töbeeeeeee...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: dt_apex

    Nefret etttim,iğrenmeye başladım,başka diyecek bir sürü kötü laf var ama kendi kendime sinir olup durmaktan baska bi işe yaramıyor..2 yıl önce 2700 ytl ye acer aspire 5672 core duo aldım,bu bilgisyardan da acer markasından da nefret ettim...defalarca format atıldı,2 defa servise gitti,yakında 3. defa gönderecem,her işlemden en fazla 2 hafta sonra problemler baslıyor tekrar,hata raporları,donmalar vs vs..şimdiki problem,tıkladıgım hersey cok hızlı acılıp kapanıyor,explorüre bir defa tıklıyorum 4-5 tane acılıyor,sayfa bir tıklamayla 3-4 defa acılıp kapanıp kücülüp büyüyor...verdiğim onca para olmasa kırar servise postalardım..sürekli servise gönderilmek zorunda kalan bir ürün,kullanıcıyı sinirden cıldırtmakla kalmıyor verdigin onca paraya da üzülüyorsun...rezillikten başka birsey değil,bir daha acer mi töbeeeeeee...


    Sen provakatörmüsün?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mmengi

    quote:

    Orjinalden alıntı: dt_apex

    Nefret etttim,iğrenmeye başladım,başka diyecek bir sürü kötü laf var ama kendi kendime sinir olup durmaktan baska bi işe yaramıyor..2 yıl önce 2700 ytl ye acer aspire 5672 core duo aldım,bu bilgisyardan da acer markasından da nefret ettim...defalarca format atıldı,2 defa servise gitti,yakında 3. defa gönderecem,her işlemden en fazla 2 hafta sonra problemler baslıyor tekrar,hata raporları,donmalar vs vs..şimdiki problem,tıkladıgım hersey cok hızlı acılıp kapanıyor,explorüre bir defa tıklıyorum 4-5 tane acılıyor,sayfa bir tıklamayla 3-4 defa acılıp kapanıp kücülüp büyüyor...verdiğim onca para olmasa kırar servise postalardım..sürekli servise gönderilmek zorunda kalan bir ürün,kullanıcıyı sinirden cıldırtmakla kalmıyor verdigin onca paraya da üzülüyorsun...rezillikten başka birsey değil,bir daha acer mi töbeeeeeee...


    Sen provakatörmüsün?

    Alıntıları Göster
    BEN DE İKİ HAFTADIR KULLANIYORUM TIKIR TIKIR ÇALIŞIYOR. UMARIM BUNDAN SONRA DA YAŞAMAM.
    ASPIRE 933G25MN




  • quote:

    Orijinalden alıntı: nkaymak

    BEN DE İKİ HAFTADIR KULLANIYORUM TIKIR TIKIR ÇALIŞIYOR. UMARIM BUNDAN SONRA DA YAŞAMAM.
    ASPIRE 933G25MN

    Alıntıları Göster
    ufff artık baydı bu konular.her laptopu bozulan gelip bi hışımla yazıyor yok şu marka böyle dandik almayın o şöyle dandik onu da almayın.sonra yazıyı görüp gaza gelen üyelerde lanet olsun öyle markaya bidaha kimseye aldırtmam ben de almam ıvır zıvır ağzına geleni yazıyor.bu aletler insan yapımı elbette bozulacak.servis elbette önemli ama tr de ben kusursuz bir servis bilmiyorum.

    @xelocom47

    servisin senden 40 gün isteme gibi bir hakkı yok.maks. tamir süresi 30 iş günüdür.bu süre geçtimi ya para iadesi ya da değişim talep edersin.makinem açılışta donuyor diyorsun kendin format atıp temiz sistem kurdun mu?o dediğini virüs de yapar.bi ara benim a8je değil program oyun falan mp3 bile çalamıyordu takıla takıla çalıyordu video izleyemiyordum bile bir sistem geri yükleme yaptım düzeldi.sonra nedenini de buldum benim sistemi katletme başarımdan ötürü olmuş.servisin her dediğine bakma.benim yeğenin 5101 de de webcam açılmamış sonra servise vermiş benim haberim yok.adamlar driver falan uğraşmadan anakart gitmiş demiş antalya acer




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.