Şimdi Ara

Acer satış sonrasında nasıldır?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
282
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • İleri zamanlarda (tahmini yazın sonuna doğru) yeni bir laptop almayı planlıyorum. Şuan düşündüğüm laptoplar altta linktekiler. Ama Acer'i hiç kullanmadığım ve eskilerden duyduğumuz bir önyargı var. Satış sonrasında garantide nasıllar mesela? Bir problem olduğunda kullanıcı hatası deyip geçiştiriyorlar mı? Şuan Lenovo kullanıyorum ve iki defa gönderdim garantiye, biri ciddi manada benim hatam olmasına rağmen yine de garantiden tamir yaptılar. Önerilerinizi bekliyorum.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • acer iyidir ama servisinin kötü oldugunu soyluyorlar
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cuhuku

    acer iyidir ama servisinin kötü oldugunu soyluyorlar
    Ben de ona güvenemiyorum işte. Ama Lenovo'dan bi tık iyi gibi laptopu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cuhuku

    acer iyidir ama servisinin kötü oldugunu soyluyorlar
    Ben de ona güvenemiyorum işte. Ama Lenovo'dan bi tık iyi gibi laptopu

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • hiç yaklaşma dostum acer'a sorun yaşadığında insanda hiç heves meves bırakmıyorlar. Aylar sürüyor...
  • Acer iyi laptop üretiyor. İlk laptopum acerdi 2009 da almıştım. Birkaç sene Sonra fan da arada ses geliyordu. Fanla uğraşırken dislerini kırdım yenisini bulamadım. Sattığım kişi hala fansiz kullanır. Arkasından Lenovo Y570 aldım. Bu arada haftada 1 saat laptop kullanan biriyim.Tuslar çıktı. Ekranı açarken kasa ayrılmaya başladı. Kasayi tutan vidar düştü. Onu sattım yoga 520 aldım ölü piksel, ışık sızması iade etmek için 1 hafta servisle uğraştım. İade raporu vermemek için 10 takla attılar. Tamir ettirirsem iade raporu vereceklerini söyleyip yanlış yönlendirmeye kalktılar ama iade ettim. Sonra ideapad 720s 8550 u aldım. 6 ay sonra anakart arıza vardı. Laptopu ele alınca Windows kapatılıyor diyordu. Yine aynı servis ilk gonderimde anakartta lehim attı. Olmadı ikinciye ekranı değiştirirdi. Ama laptopu düşürüp metal kasanın kenarını yamuktup göndermişler. Açıklama istedim cevap bile vermediler. Kizdim ve 3. Ye aynı arıza yi nadir de olsa videoya çekip değişim istedim. Laptop fiyatları 2 ye katlayinca bu seferde 4000 Lik laptopa para iadesi yaptılar değişim istememe rağmen. 12 binlere cikmisti 720s ve yoga 920 serileri. Bir daha ne Lenovo ile uğraşırım ne servisi ile. Gittim 2200 e Acer swift 3 8145u modelini aldım. Herşeyi ile beni memnun etti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuZ-MaViSi

    Acer iyi laptop üretiyor. İlk laptopum acerdi 2009 da almıştım. Birkaç sene Sonra fan da arada ses geliyordu. Fanla uğraşırken dislerini kırdım yenisini bulamadım. Sattığım kişi hala fansiz kullanır. Arkasından Lenovo Y570 aldım. Bu arada haftada 1 saat laptop kullanan biriyim.Tuslar çıktı. Ekranı açarken kasa ayrılmaya başladı. Kasayi tutan vidar düştü. Onu sattım yoga 520 aldım ölü piksel, ışık sızması iade etmek için 1 hafta servisle uğraştım. İade raporu vermemek için 10 takla attılar. Tamir ettirirsem iade raporu vereceklerini söyleyip yanlış yönlendirmeye kalktılar ama iade ettim. Sonra ideapad 720s 8550 u aldım. 6 ay sonra anakart arıza vardı. Laptopu ele alınca Windows kapatılıyor diyordu. Yine aynı servis ilk gonderimde anakartta lehim attı. Olmadı ikinciye ekranı değiştirirdi. Ama laptopu düşürüp metal kasanın kenarını yamuktup göndermişler. Açıklama istedim cevap bile vermediler. Kizdim ve 3. Ye aynı arıza yi nadir de olsa videoya çekip değişim istedim. Laptop fiyatları 2 ye katlayinca bu seferde 4000 Lik laptopa para iadesi yaptılar değişim istememe rağmen. 12 binlere cikmisti 720s ve yoga 920 serileri. Bir daha ne Lenovo ile uğraşırım ne servisi ile. Gittim 2200 e Acer swift 3 8145u modelini aldım. Herşeyi ile beni memnun etti.
    Valla Lenovo bende kullanıcı hatam olmasına rağmen şarj adaptörünü değiştirdiler. Onun dışında birkaç kez daha gönderdim garantiye ve iki haftayı geçmeden hep değistirip ücret de istemeden geri gönderdiler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enes-_-

    Valla Lenovo bende kullanıcı hatam olmasına rağmen şarj adaptörünü değiştirdiler. Onun dışında birkaç kez daha gönderdim garantiye ve iki haftayı geçmeden hep değistirip ücret de istemeden geri gönderdiler.

    Alıntıları Göster
    Doğrudur hocam servis işini yapıyor. Sizin işleminiz normal rutin bir işlem olduğu için 2 hafta içinde yapmışlar. Benim de anakart arızasını normal olarak 1er hafta da gönderdiler.Cunku 6 ayı gecmisti ve tamirden başka seçenek yoktu.
    Ama iş aynı gün alınan ve sorunlu çıkan cihazın degisim raporuna gelince öyle olmuyor. Hepsiburada ve ben açıklamaya açıkça değişim isteniyor yazdik. sabah ellerine ulaşan cihazi direk ışık sızması ve ölü piksel nedeniyle ekranını değiştirip o gün geri göndermeye kalktilar. Yetkili kişiyi aradım tutturdu siz tamir istiyorsunuz diye. Degisim raporu istiyorum dedikçe 3 gün boyunca anlatamadım. Hatta tamir edilirse değişim raporu veriliyor dediler (Tamir edilen cihaza değişim isteyemezsiniz).O zaman neden tamir ediyorsun değişim verecekseniz. En sonunda dedim siz ne isterseniz yapın ben thh den alırım parami dedim o şekilde ikna oldular

    Kanuna göre: ilk gün arıza yapan bir cihaz için müşterinin 3 seçenek secme hakkı vardır. Bunlardan birini seçtiginde diğer hakları biter. Değişim - tamir- iade

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuZ-MaViSi

    Doğrudur hocam servis işini yapıyor. Sizin işleminiz normal rutin bir işlem olduğu için 2 hafta içinde yapmışlar. Benim de anakart arızasını normal olarak 1er hafta da gönderdiler.Cunku 6 ayı gecmisti ve tamirden başka seçenek yoktu.
    Ama iş aynı gün alınan ve sorunlu çıkan cihazın degisim raporuna gelince öyle olmuyor. Hepsiburada ve ben açıklamaya açıkça değişim isteniyor yazdik. sabah ellerine ulaşan cihazi direk ışık sızması ve ölü piksel nedeniyle ekranını değiştirip o gün geri göndermeye kalktilar. Yetkili kişiyi aradım tutturdu siz tamir istiyorsunuz diye. Degisim raporu istiyorum dedikçe 3 gün boyunca anlatamadım. Hatta tamir edilirse değişim raporu veriliyor dediler (Tamir edilen cihaza değişim isteyemezsiniz).O zaman neden tamir ediyorsun değişim verecekseniz. En sonunda dedim siz ne isterseniz yapın ben thh den alırım parami dedim o şekilde ikna oldular

    Kanuna göre: ilk gün arıza yapan bir cihaz için müşterinin 3 seçenek secme hakkı vardır. Bunlardan birini seçtiginde diğer hakları biter. Değişim - tamir- iade

    Alıntıları Göster
    Valla benim de yanlış hatırlamıyosam bir kez anakart (ikincide değiştirdiler mi hatırlamıyorum) değişti, ilk aldığımdan beri kendi kendine kapanma sorunu vardı. Ben tabii 5 kusur ay sonra gönderdim garantiye o yüzden hiç öyle bir istekte bulunmak aklıma gelmedi.
    Bu son dediğiniz değişim-iade-tamir muhabbetini aklımda tutacağım velev ki yeni alacağım laptopta problem çıkarsa diye, teşekkürler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Enes-_-

    Valla benim de yanlış hatırlamıyosam bir kez anakart (ikincide değiştirdiler mi hatırlamıyorum) değişti, ilk aldığımdan beri kendi kendine kapanma sorunu vardı. Ben tabii 5 kusur ay sonra gönderdim garantiye o yüzden hiç öyle bir istekte bulunmak aklıma gelmedi.
    Bu son dediğiniz değişim-iade-tamir muhabbetini aklımda tutacağım velev ki yeni alacağım laptopta problem çıkarsa diye, teşekkürler.

    Alıntıları Göster
    İlk 6 ayda çıkan arıza ilk gun arıza yapmış sayılır ve iade değişim hakkınız var .

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuZ-MaViSi

    İlk 6 ayda çıkan arıza ilk gun arıza yapmış sayılır ve iade değişim hakkınız var .

    Alıntıları Göster
    O zamanlar hiç böyle bir bilgim de yoktu, isteğim de yoktu. Ama sonrakiler için iyi oldu bunları öğrendiğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: BuZ-MaViSi

    İlk 6 ayda çıkan arıza ilk gun arıza yapmış sayılır ve iade değişim hakkınız var .

    Alıntıları Göster
    O zamanlar hiç böyle bir bilgim de yoktu, isteğim de yoktu. Ama sonrakiler için iyi oldu bunları öğrendiğim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.