Şimdi Ara

AÇIK KAPI : GSM OPERATORLERI ILE ILGILI SORUNLARI ILETEBILIYORSUNUZ. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
43
Cevap
5
Favori
4.454
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Teşekkürler bilgilendirme için. @mkyb @RevoLand

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • AÇIK KAPI : GSM OPERATORLERI ILE ILGILI SORUNLARI ILETEBILIYORSUNUZ.

    Evimde türk telekom çekmiyor bana böyle mesaj geldi ne zaman bi fark görebilirim bilen varsa yardımcı olursa sevinirim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efcyln E kullanıcısına yanıt
    Belli bir süre geçtikten sonra telekom online işlemler üzerinden "tüketici şikayetleri" başlığı altından kayıt açacaksınız, şu şu başvurumda çalışma olacağı söylenmişti, son durum nedir diye soracaksınız. Bir süre beklemenizi tavsiye ederim.
  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Cok sagolun 🙏

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Efcyln E kullanıcısına yanıt
    Rica ederim :)

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Efcyln E kullanıcısına yanıt
    Ben bu mesajı 5 sene boyunca senede 2 kere aldım , sonuç olarak artık Turkcel’liyim

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Türk Telekom baz istasyonunda sıkıntı var sanırım telefon mobil veri açıkken indirme ve yükleme işaretleri (yukarı aşağı) 2 side aktif çalışırken bir anda sadece yukarı işareti aktif oluyor aşağı işareti sönüyor sonrada internet kopuyor mobil veri kapatsam bile en az 30 saniye öyle kalıyor ve sonra kapanıyor tekrar açınca problem çözülüyor günde 30 defa yaşıyorum bunu oyun felan oynarken telefonu kırdıracak seviyeye geldi artık. Başvuru yaptım bakalım gelişme olacak mı.
  • Açık Kapı üzerinden Türk Telekoma fiber alt yapı talebinde bulundum 3 gün önce bakalım ne cacık çıkacak.
  • Freddy_Krueger_46 F kullanıcısına yanıt
    Başvuru sonucunu paylaşırsanız seviniriz.
  • _A_N_I_L_ kullanıcısına yanıt
    Anıl merhaba. https://forum.donanimhaber.com/acik-kapi-port-ve-altyapi-taleplerinizi-iletebiliyorsunuz--140709091-8

    Bu konudan bahsediyorsun sanırım. Binaya kadar fiber altyapı ile ilgilihttps://forum.donanimhaber.com/turk-telekom-dilekce-ornegi-ornekleri-ve-altyapi-port-talebi-talepleri--140072962#140072962

    bu konuda çok detaylı bilgi vermiştim. Binanın genelinde çoğunluğu sağlayarak bir dilekçe hazırlayabilirseniz süreç daha kolay olacaktır.




  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Daha yeni başvuru yaptım başvurunuz alınmıştır mesajı geldi sadece gelişmeleri yazarim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Freddy_Krueger_46 F kullanıcısına yanıt
    Tamamdır hocam.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende az önce şikayet oluşturdum bakalım ne olacak. Daha önce doğrudan Türk Telekom'a şikayet oluşturmuştum, Müşteri hizmetleri arayarak hattınızda gerekli güncellemeleri yaptım demişti ve hız düzelmişti ancak 1-2 gün sonra tekrar bu hızlara düşmüştü. Ancak büyük ihtimal sorun baz istasyonunun yetmemesi.


    Güncelleme: Bugün yani şikayetimden 1 gün sonra teknik ekip evime gelerek bazı testler yaptı, aynı zamandan 1 kişi baz istasyonundan bazı ayarlamalar yaptı. Lakin sorun çözülemeyince 1 üst ekibe yönlendirdiler, baz istasyonunda bazı kontrol ve ayarlamalar yapılacak ondan sonra sizinle tekrar iletişime geçeceğiz dediler. Son durumu buradan bildiririm.


    AÇIK KAPI : GSM OPERATORLERI ILE ILGILI SORUNLARI ILETEBILIYORSUNUZ.AÇIK KAPI : GSM OPERATORLERI ILE ILGILI SORUNLARI ILETEBILIYORSUNUZ.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi joster35 -- 22 Haziran 2020; 17:31:20 >




  • mutalvarol M kullanıcısına yanıt
    Başta hiç bir şey yapmayan operatörler şikayetler çoğalınca devlet (Aslında BTK) baskısı görürler.

    Sen şikayet etmezsen, ben şikayet etmezsem operatörler istedikleri gibi at koştururlar.

    Bir zamanlar arabalara takılan cam filmi için halkın gösterdiği tepkiyi hatırlayın.
  • joster35 kullanıcısına yanıt
    Merhaba. Hayırlı olsun umarım kısa sürede düzelir problem.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bende bir kapsama alanı şikayeti ileteyim bakalım sonuç ne çıkacak.
  • Srcn81 kullanıcısına yanıt

    Tamamdır hocam :) AÇIK KAPI : GSM OPERATORLERI ILE ILGILI SORUNLARI ILETEBILIYORSUNUZ. 

  • XpressMusic34 kullanıcısına yanıt
    Kapsama alanı şikayetini doğrudan Türk Telekomun kendisine iletin diye cevap verdiler. Burası etki etmiyor.
  • Srcn81 kullanıcısına yanıt

    Hocam bilgi için teşekkürler. İlden ile farklılık gösteriyor anladığım kadarıyla. Bazı illerde ilgililerine yöneltiyorlar, bazı illerde ise dediğiniz şekilde cevaplar veriliyor. AÇIK KAPI : GSM OPERATORLERI ILE ILGILI SORUNLARI ILETEBILIYORSUNUZ. 

  • Değerli dostlar;


    Hazır kurban bayramı yaklasıyor. Herkes tatile gidiyor. Gittiğimiz yerlerde gördüğümüz şebeke problemlerini tuketici.btk.gov.tr adresinden veya acik kapı aracılığı ile yetkililere iletelim. Hem de şebekelerin iyileşmesine yardımcı olmuş oluruz.


    İyi bayramlar şimdiden :)

  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.