Booking.com'da türkiyedeki bir otelde bayram tatili için rezervasyon yaptırmıştım. Ödeme seçeneği de otel hesabına eft yapılması şeklinde idi, otelden hesap bilgilerini aldıktan sonra pazartesi günü ödemeyi yapacığı ve tutarını belirttim, ancak otel yetkilisi bana ücretlerinin daha fazla olduğunu, bir araştırıp bana döneceğini belirtti. Daha sonra da booking.com dan kaynaklı bir sorun olduğunu ve sitede belirtilen fiyatın hatalı olduğunu, ücretlerinin ne kadar olduğu belirtti. (benim rezervasyon tutarımın yaklaşık 5 katı)
Ben de sorunun, booking.com dan kaynaklı ise, bunu booking.com un çözmesi gerekir, ne beni ne de sizi booking.com mağdur etmez dedim.
Devamında booking.com a yazdım, şimdi onlardan dönüş bekliyorum. Otel de booking.com ile görüşeceğini belirtti.
Benzer bir durum yaşayan var mıdır? Konu ile ilgili yapılması gerekenler ve/veya yaşadıkları hakkında bilgi verebilirler mi?
Elimde rezervasyon kayıtları, ekran görüntüsü vs var. Booking fiyat düzeltmesi gibi bişey yapmazdır diye düşünüyorum?
Konu hakkında tecrübesi ve bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olurlarsa sevinirim.
Şimdiden teşekkürler...
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme