Şimdi Ara

ACİL!! Bravo 1.4tjet alınırmı? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
39
Cevap
1
Favori
8.941
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • 1.4 tjet motor bence en iyi fiat motoru. Zaten bu yuzden artık ulkemizde satmıyorlar. Sıfır gibi bir araç bulmuşsunuz 26-27'lere pazarlık yapılıp alınabilir bence. Araç olarak beğenmiyorum ancak motorda gerçekten güzel iş çıkartmışlar.
  • Çok samimi bir dostum 1.4 tjet 120 beygirlik motoru lpg ile kullanıyor tamamı istanbul trafiğinde şehiriçinde rahatlıkla 30kuruş yakıyor lpg'de tüketimi onada aynı şekilde fazla geliyor.

    Lpg ile uyumu sorunsuz,lpg'de aynı şekilde performansıda gayet güzel.Çok cimri bir motor olduğunu söyleyemem.
  • Bu sene Bravo kasa devrimini kapaticak uretmicek ama performansı ve parasını hakeden dolu bı araç :) 2.el zayıf fakat üretimi durduğu an degerlenebilit :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TolgaGürsoy

    Bu sene Bravo kasa devrimini kapaticak uretmicek ama performansı ve parasını hakeden dolu bı araç :) 2.el zayıf fakat üretimi durduğu an degerlenebilit :)

    üretimi durursa bence de değerlenecektir; bu konuda başka duyum alan var mı? ben de kasa değişikliğine ya da makyajına gideceğini duydum. bakalım ne olacak?
  • 1.4 t-jet motorlara turbo kit takılıyor onunda fiyatı 1800tlden başlıyor normal kitler t-jetlere olmuyor. ayrıca t-jet ile tsı tamamen farklı. t-jet lpgye uyumludur. aynı motor g.puntodada vardır. fiyatını ne kadar aşagı çekersen o kadar iyi olur çünkü bravonun üretimi duracak. aslında 1.4 atmosferik motorlu bravo al derim ama onlarda donanım fakiri.
  • Alınır paşa paşa binilir. Değeri bilinmeyen araçlardan biri.

    F/p olarak çok iyi , tjet motor performans / yakıt olarak çok başarılı ve lpg ye uyumlu bir model. Yanlış hatırlamıyorsam güç-tork eğrisi tsi dan vs başarılıydı.
    Bravo gerek yol tutuşu olsun , gerek ses yalıtımı , donanım olarak C sınıfının iyi araçlarından.Sürüşü keyiflidir , tasarımıda bana göre gayet hoş . Süspansiyonu biraz sert yapıdadır.

    Sahibi olan arkadaşlar daha detaylı bilgilendircektitr.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bu Bravo konusunu nerde görsem hemen bakıyorum... 2. eli zayıf Türkiye'de pek tutulmayan bir araç ama nedense içiyle dışıyla benim çok hoşuma giden bir araç...
  • Bu araç alınır paşa paşa binilir.

    Kısacası Tüplü ve Öfkeli olur
  • Merhaba.

    2009 model 1.4 t-jet kullanıyorum. Aracın donanımından, performansından ve yakıt tüketiminden son derece memnunum. Görsel olarak da hem içinin hem de dışının çok estetik olduğunu düşünüyorum. Malzeme kalitesi de kesinlikle ve kesinlikle fiat önyargısının dışında.

    En son yaptığım uzun yolda Ankara - Antalya arası ortalama 6,8 LT benzin tüketti. Araçta 3 kişi ve bagaj dolu idik. Hız olarak da 100 - 120 arası kullandım. Bir kaç kere de kısa süreliğine (20 - 30 saniye gibi) 160 a çıktım. Onun haricinde sürekli 100 - 120 arası kullandım. Lastiklerin ebatı: 17" 215/50'dir. Ortalama hızı şu anda tam hatırlayamadım. O yüzden yanlış olmasın diye yazmıyorum. 6 saatlik yolculuk süresi ve 1 saatlik dinlenme süresi ile yolculuğun aşağı yukarı 7 saat sürdüğünü söyleyebilirim.

    Şehir içinde ise yakıt normal olarak artmaktadır. Benim iş güzergahım maalesef trafik ve lambalarla dolu olduğu için ortalama olarak 10 LT civarında dolaşıyor. Ancak ortalama hız olarak da 14 km/h görünüyor. Trafik olmayan saatlerde bu oran doğal olarak düşüyor.

    Aracın ses yalıtımı da gerçekten ileri seviyede. Asfaltın ve lastiklerin kalitesine bağlı olmakla beraber, ben aracın sessiz olduğunu söyleyebilirim. Araca ilk kez binen her arkadaşım, araca binmeden önce, "Fiat'a bulaşma" gibi önyargılı sözler söylemelerine rağmen, şaşkınlıklarını dile getirmekte hiç de zorlanmadılar.

    Ülkemizde maalesef bu aracın kıymeti bilinmiyor. Almanlar test yapmayı çok severler ve Bravo'yu da 100.00 km'lik teste tabi tutmuşlar. Neredeyse her marka ve her model ile karşılaştırılan Bravo en iyi notlardan birini almayı başarmıştır. Burada dikkat edilmesi gereken konu, özellikle Almanlar'ın en iyiler arasında kendisine yer vermeleri. Burada sözkonusu olan motor 1.9 JTD, Model yılı ise 2008'dir.

    KAYNAK:

    http://www.autobild.de/artikel/fiat-bravo-1.9-mjt-emotion-dauertest-1171481.html

    Fazla zamanım olmadığı için çeviremedim.

    Ayrıca ülkemizde yakıt fiyatları göz önünde bulundurulursa hiç bir aracın az yaktığını veya yakacağını söyleyemeyiz. Sadece insanların, araçlarının yakıt tüketiminden memnun olan ve olmayanlar olarak ikiye ayrıldığını düşünüyorum. Yani araç kullanma konusunda herkesin beklentisi farklıdır ve aracının performansını buna göre değerlendirir.

    İyi günler dilerim.




  • Lpg ile tam bütçeye uygun sağlanır aslında
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    1.4 t-jet motorlara turbo kit takılıyor onunda fiyatı 1800tlden başlıyor normal kitler t-jetlere olmuyor. ayrıca t-jet ile tsı tamamen farklı. t-jet lpgye uyumludur. aynı motor g.puntodada vardır. fiyatını ne kadar aşagı çekersen o kadar iyi olur çünkü bravonun üretimi duracak. aslında 1.4 atmosferik motorlu bravo al derim ama onlarda donanım fakiri.

    stil paketli bir active plus o kadar da fakir sayılmaz aslında donanım açısından kardeşim...bravo bravodur bence...
  • Sahibinden com'da 4 motor seçeneği mevcut kafam karıştı

    1.4
    1.4 turbo
    1.4 multiair
    1.4 t-jet

    bunların hangisi kaç bg ? atmosferik olan 90 o tamam multiair de 150 sanırsam diğer ikisi nedir bilgisi olan ?
  • Hocam km sine göre iyi fiyat. Uygun. Malum sitede ilanlara baktım. 30.000 e komple boyalı olanları mevcut. Birazda pazarlık yapın. Hayırlı olsun.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Al kardesim kimseye bakma t jet birde lpg taktir turbo destekli km 180 krş yakar c segmentinin en kral arabasi f/p arabasidir.avrupada golf le hemen hemen ayni paradir 2.eli bizde ki marka takintisi bu araclari bilenleri karli çikartiyor ve ayrica alman blid dergisi 100 bin testi birincisi secilmişti zamaninda



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dardanel16 -- 12 Ağustos 2015; 15:38:28 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoksi

    Sahibinden com'da 4 motor seçeneği mevcut kafam karıştı

    1.4
    1.4 turbo
    1.4 multiair
    1.4 t-jet

    bunların hangisi kaç bg ? atmosferik olan 90 o tamam multiair de 150 sanırsam diğer ikisi nedir bilgisi olan ?



    T jet 120 veya 150 lik
    Multi olanlar 140 hp
    16.multijet dizel 105 ve 120 liği mevcut ayrica yazilim ile çok kolay 160 hp lere çıkarılabiliyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hoksi

    Sahibinden com'da 4 motor seçeneği mevcut kafam karıştı

    1.4
    1.4 turbo
    1.4 multiair
    1.4 t-jet

    bunların hangisi kaç bg ? atmosferik olan 90 o tamam multiair de 150 sanırsam diğer ikisi nedir bilgisi olan ?



    Aşağıda arkadaş cevaplamış bende b,ldiğim kadarı ile yazıyorum.

    1.4 16v 90 hp atmosferik baz donanım

    1.4 t-jet genelde 120 hp nadirde olsa 150likleri var. lpg uyumlu

    1.4 multiair lpg uyumsuz 150 hp

    1.4 turbo ile t-jet aynı

    dizeldede 1.6 105 ve 120 beygirlikleri var.

    ortak özellikleri hepsi 6 ileri. Doluluk olarak en dolusu emotion ve sport.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    quote:

    Orijinalden alıntı: hoksi

    Sahibinden com'da 4 motor seçeneği mevcut kafam karıştı

    1.4
    1.4 turbo
    1.4 multiair
    1.4 t-jet

    bunların hangisi kaç bg ? atmosferik olan 90 o tamam multiair de 150 sanırsam diğer ikisi nedir bilgisi olan ?



    Aşağıda arkadaş cevaplamış bende b,ldiğim kadarı ile yazıyorum.

    1.4 16v 90 hp atmosferik baz donanım

    1.4 t-jet genelde 120 hp nadirde olsa 150likleri var. lpg uyumlu

    1.4 multiair lpg uyumsuz 150 hp

    1.4 turbo ile t-jet aynı

    dizeldede 1.6 105 ve 120 beygirlikleri var.

    ortak özellikleri hepsi 6 ileri. Doluluk olarak en dolusu emotion ve sport.



    teşekkürler




  • quote:

    Orijinalden alıntı: albay_alpay

    quote:

    Orijinalden alıntı: dkerem2

    1.4 t-jet motorlara turbo kit takılıyor onunda fiyatı 1800tlden başlıyor normal kitler t-jetlere olmuyor. ayrıca t-jet ile tsı tamamen farklı. t-jet lpgye uyumludur. aynı motor g.puntodada vardır. fiyatını ne kadar aşagı çekersen o kadar iyi olur çünkü bravonun üretimi duracak. aslında 1.4 atmosferik motorlu bravo al derim ama onlarda donanım fakiri.

    stil paketli bir active plus o kadar da fakir sayılmaz aslında donanım açısından kardeşim...bravo bravodur bence...

    biraz geç oldu ama yinede yazayım. bence bravo alınırsa dynamic alınır hız sabitleyici yoksa taktırılır. kol dayama ve hız sabitleyici yoksa ben tercih etmem. 30 bin lira para sayıp hız sabitleyici dıgıtal klima olmayan araba almam.

    bravo 1.4 t-jet emotion candır.




  • Buyrun emission matodor kirmizi 17 orjinal jantlari ile birde lav kirmizi ile hoş bir mavisi vardir
     ACİL!! Bravo 1.4tjet alınırmı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.