Şimdi Ara

ACİL !! S6 Edge Plus, Sorunlar sorunlar ve Garanti Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
2
Cevap
0
Favori
737
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar herkese merhaba. Yaklaşık 1 yıl 3 ay önce kadar almış olduğum s6 edge plus cihazımda aldığımdan beri güneşin altına çıktığımda ekranda siyah lekeler vardı. Ekranın üst kısmında görüntü lekeleri, ekran yanması olduğunu söylemiştim yine bir şey yapmadılardı. Bu yüzden 2 kez servise gönderdim ve ne değişim ne de onarım yaptılar. Herkes aynı durumdan muzdarip imiş. 1 kez hoparlör patlamıştı garantiye gönderdim. Hoparlör yapıldı.

    Şimdi ki sorunlarım şunlar;
    Telefonu şarjdan çıkartmak için elime aldığımda çıkartırken sol elimdeydi telefon. Baş parmağımla telefonun edge kısmından sıkı tutuyordum (her zaman düşürmemek için böyle tutarım) şarjdan çıkartırken tırnağımın bastığı yerden ekran kabak gibi çatladı.

    Android 7.0 güncellemesinden önce telefonum parmak izimi okuyordu. Güncellemeden sonra ekranı açar açmaz tuşu temizleyin demeye başladı. Yani parmak izini de okumuyor şimdi. Orta tuşta soyulma var ama dokunduğum an okuyordu güncellemeden önce. 1sn sürmüyordu okuması.

    Hoparlör yine patladı. Ekranın içinde her yerde iyice ekran yanmaları var. Klavye lekesi dolu ekran.

    Şimdi ben bunu garantiye göndereceğim. Ama bütün her şeyi kullanıcı hatasına yıkacaklar. Ekran yanması için ekran değişimi istiycem, bana ekran kırık diyecekler. Ben kırık ekran değişimi istemiyorum? Ekranımda ki yanma rahatsız ediyor beni bunun için değişim istiyorum ve hakkım. Aldığımdan beri zaten sorunlu bu ekran.

    Orta tuş'a da şimdi soyulduğu için ya da başka saçma sapan bir bahane uydurcaklar.

    Telefon hiç şarj tutmuyor. Gece %80 de bırakıyorum şarjı, sabah %15 le uyanıyorum.

    Hoparlör patlak. Bunu da ekran kırık, telefonu açamayız diye bahane edecekler, kullanıcı hatası diyecekler.

    Arkadaşlar tecrübeli, haktan hukuktan anlayan arkadaşlar bana yardımcı olur musunuz? Galaxy S den beri kullanıyorum Samsung ama bundan sonra asla kullanmayacağımın garantisini veriyorum. Lanet olası bir sistemi var. Kat trilyonluk bir firma ama beş para etmez bir firma artık benim için Samsung.

    Lütfen herkes bana yardımcı olsun. Sorunları olan başka arkadaşlar da varsa hep beraber toplu gidelim. İsyan çıkartır gibi yapalım ve bu lanet firmaya derdimizi anlatabilelim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Yok mu kimsecikler arkadaşlar?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.