Şimdi Ara

acil yardım ......clio motorundan gelen ses (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
22
Cevap
0
Favori
4.870
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orjinalden alıntı: grkn


    quote:

    Orjinalden alıntı: hakatem


    arkadaşım benim kullandığım şirket aracında buna benzer bi olay gelmişti başıma (sümbül 2004 1.4) araç belli devirlerde zırıltı gibi bi ses çıkarıyordu. İzmir deki 2 yetkili servis sorunu çözemedi daha doğrusu sorunu kabul etmediler daha sonra götürdüğüm 3. servis (bu servis ziyaretleri arasında 10000 km geçiyor) zırıltıyı kesiverdi.

    motor bloğunun üzerindeki plastik kaplamayı tutturan aparatlar gevşemiş motorun belli bir devirde çıkardığı titreşimler bu kaplamayı zıngırtatıyormuş...





    benim ki de aynı araç 2004 1.4 ama benimki uğultu şeklinde, ayrıca dediğin plastik kaplama hava filtresinin de içinde bulunduğu plastik kutu mu yoksa daha altta bir yerde benim bilmediğim bir kaplama mı?
    aslında servise gitmememin sebebi de bu zaten... şimdi gidecem orasını burasını değiştirelim diyecekler ses kesilmeyecek bir de şunu deneyelim diyecekler vs vs... ondan sonra orjinalliğinin kalmadığına mı yanarsın işin olmadığına mı yanarsın... allah razı olsun forumda işten iyi anlayan tecrübeli ve meraklı arkadaşlar var sizler gibi... en azından belki başından böyle bir olay geçmiş kişiler var...ben de olayı tarif edebildiğim kadar iyi tarif ederek sizlerden değerli fikirlerinizi bekliyordum...ilgilenen arkadaşlara çok teşekkür ederim.



    Benim bahsettiğim parça, kaputu açınca ilk gördüğün, motorun üstünü örten büyük plastik kapak. zaten servisteki usta aracın kaputunu açıp ,motoru çalıştırıp hem gaz verip hemde eliyle bu kapağı sallayarak sesi duydu ve boşluğu tespit etti.

    Bu arada şimdi aklıma geldi, ilk gösterdiğim servis bu sesin katalitik konventörden geldiğini konventörün içindeki seramik panellerin kırılmış olduğunu çözümünse 900 ytl lik bu parçanın yenilenmesi olduğunu söylemişti. İyiki değiştirmedim.




  • HAKETEM,
    SÖYLEDİĞİN MANTIKSIZ DEĞİL.
    SES, YAKLAŞIK 2500 DEVİRLERDE BAŞLAYIP, 3000 DEVİRLERE (TAHMİNİ) YAKLAŞINCA KESİLİYORMUŞ.
    SES, MOTORU ÖRTEN PLASTİK ÜST KAPAKTAN KAYNAKLANABİLİR.
    ANCAK,
    SENİN DE SÖYLEDİĞİN GİBİ,
    ARAÇ DURDUĞU YERDE MOTOR BOŞTA ÇALIŞIRKEN DE SESİN OLUŞMASI GEREKİR Kİ, ARKADAŞ OLUŞMADIĞINI SÖYLÜYOR...

    quote:

    Orjinalden alıntı: hakatem
    motor bloğunun üzerindeki plastik kaplamayı tutturan aparatlar gevşemiş motorun belli bir devirde çıkardığı titreşimler bu kaplamayı zıngırtatıyormuş...

    Benim bahsettiğim parça, kaputu açınca ilk gördüğün, motorun üstünü örten büyük plastik kapak. zaten servisteki usta aracın kaputunu açıp ,motoru çalıştırıp hem gaz verip hemde eliyle bu kapağı sallayarak sesi duydu ve boşluğu tespit etti.




  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.