Şimdi Ara

ACİL YARDIM ,KARGODA HASAR GÖREN SÜPÜRGE

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
24
Cevap
0
Favori
1.915
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar, uzun bir araştırma süreci sonunda Elektrolüx Ultra S. süpürge almaya karar verdim, N11 de kampanya vardı aldım ürünü. Süpürge işyerime geldi aynı gün patronum teslim aldı ben cenazedeydim aynı gün. Ben de teslim alsam sonuç aynı olacaktı gerçeği, Kutu açılmamış sıfır, ilk kez bandı ben açtım , üstten. Açtığımda şok oldum süpürge çamur içinde kullanılmamış torbası borusu ağzı temiz, ancak tekerlekler hafif deforme olmuş otlar var üzerinde .. Dedim teşhir ürünü yolladılar herhalde ama insan bir siler ya yuh.. Hışımla satıcıyı aradım .. kesinlikle teşhir değil biz pahalı diye kutusunu asla açmayız bu ürünlerin. Dedim iade ediyorum ben bunu , resimlerini çekip yolladım, dedii git gel olmasın ben size elektrolüxle görüştürüp ürünü sıfırı ile orada değiştirticem. Cuma oldu bu olay, Elektrolüx aradı dedi hasar tespitine geleceğiz, dedim herhalde süpürge de getiriliyor.. Neyse dün geldiler kutunun altında ortadan ekstra bant çekilmiş, bu ütün açılmış dedi bizde tek bant var, iki bant olmaz.. Ürün kargoda düşürülmüş ve hasar görmüş diye tutanak tuttu, yani bunu sizin anlamanız mümkün değil, düşürmüş tekrar güzelce bantlamış bunu kargo.. Tekrar satıcıyla görüştüm, tutanağı gönderdim dedim ben bunu iade edicem, servisle görüşüp dönücem dedi.. Bu gün oldu sorun çözülmedi, sabah aradım .. alıcının sorumlulukları varmış teslim alırken kontrol etmemişim kargoyu imzalamışım, ben arıycam sizi fln ,, yenisiyle değişecem diyen adam şimdi kıvırmaya başladı.. yok ben sağlam gönderdim... Bu arada N11 ödeme yi 3 gün uzatmasını rica ettim .. satıcıya para henüz aktarılmadı,, Ödeme yaparken de yanlış kart girip tek çekim yaptırmışttım, aynı gün kartım kesildi tek çekim parasını da karta yatırmak zorunda kaldım. Bu da ayrı tatsız bir durum...

    Bu durumda benim ne yapmam gerekli, N11 e ürünü iade ediyorum deyip para aktarımını sağlamayıp iade alsam , ürünü de iade etsem ?

    Adamın son konuşması sinirlerimi bozdu, zaman kazanıyor gibi geldi bana .. 100 liralık süpürge değil ki, sil kullan de.. Nerden düştüğü ne şiddetle düştüğü belli değil, kargo yüzünden hasarlı 500 liralık süpürge mi kullanayım ?
    :( :( :(

    Lütfen akıl verin 2 günüm kaldı N11 onayı için,


    Ha bide iade ederim adam kabul etmem der mi kargoyu ? iade ettiğim halde kargoyu kabul etmese bana para iade edilir mi ?







  • Tarlada safari yapmış süpürge :(
     ACİL YARDIM ,KARGODA HASAR GÖREN SÜPÜRGE ACİL YARDIM ,KARGODA HASAR GÖREN SÜPÜRGE ACİL YARDIM ,KARGODA HASAR GÖREN SÜPÜRGE ACİL YARDIM ,KARGODA HASAR GÖREN SÜPÜRGE




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahter1

    Tarlada safari yapmış süpürge :(
     ACİL YARDIM ,KARGODA HASAR GÖREN SÜPÜRGE ACİL YARDIM ,KARGODA HASAR GÖREN SÜPÜRGE ACİL YARDIM ,KARGODA HASAR GÖREN SÜPÜRGE ACİL YARDIM ,KARGODA HASAR GÖREN SÜPÜRGE
    İnternetten aldığınız için 14 gün içinde cayma hakkınız var zaten. Üründe problem olmasa bile bu hakkınızı kullanabilirsiniz.
    Cayma hakkınızı kullanırken de N11'in arkanızda durması gerek. Firma ürünü geri gönderdiğinizde almak istemeyebilir ürün satıcı tarafından deforme edilmiş gibisinden. Bu süreçte N11 ile iletişimde olursanız daha iyi olur.
    Bir de kargoyu teslim alırken kontrol etmelisiniz demiş de kargo size teslim edilmemiş ki. Kargonun size teslim edilmeyip bir başkasına teslim edilmesi durumunda iddaa edebileceğiniz bir hak var mı onu da araştırın derim. Sonuçta aldığınıza dair imza atmadınız...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: **cyborg**

    İnternetten aldığınız için 14 gün içinde cayma hakkınız var zaten. Üründe problem olmasa bile bu hakkınızı kullanabilirsiniz.
    Cayma hakkınızı kullanırken de N11'in arkanızda durması gerek. Firma ürünü geri gönderdiğinizde almak istemeyebilir ürün satıcı tarafından deforme edilmiş gibisinden. Bu süreçte N11 ile iletişimde olursanız daha iyi olur.
    Bir de kargoyu teslim alırken kontrol etmelisiniz demiş de kargo size teslim edilmemiş ki. Kargonun size teslim edilmeyip bir başkasına teslim edilmesi durumunda iddaa edebileceğiniz bir hak var mı onu da araştırın derim. Sonuçta aldığınıza dair imza atmadınız...

    Alıntıları Göster
    Bu memlekette herkez işini hakkıyla yapsa hiç sorun olmayacak ya.. Allahım aklımı koru diyorum sabah sabah tüm sinirlerim oynadı.. Satıcıya diyorum ki kardeş bu ürün şahsıma teslim edilmedi,, kayıtta da var imzam yok ben cenazedeydim bir gün sonra teslim aldım.. Almasaymış ordaki arkadaşın işgüzarlığı niye almış ? almışsa niye kontrol etmemiş _ Kargoyu arıyorum ben tutanak tutamam geçmiş zaman ,, ben ürünü teslim ettim.. Kime ettin diyorum ? Benim imzam TC numaram nerede ? Sistemde de bana değil başkasına teslim ettiğin belli, bana teslim etmek zorundasın . diyorum ...
    Sana teslim etmek zorunda değilim kim varsa ona teslim ederim ... Dedim tamam ben ürünü alamadım teslim ettiğin adamı bilmiyorum git ürünü bul bana teslim et diyorum.. Git o zaman dava aç hukuk süreci başlasın diyor. Dün N11 i aradım sorunumu anlattım, dedim satıcı sen kontrol etmişsin onay vermişsin diyor ..buraya kadar haklı. Ancak Durum şu ki ben almadım ürünü kontrol etmedim onay vermedim,, şahsıma gelen bir kargo başkasına teslim edilemez kanunen.. haliyle de alan kontrol da edemez..

    Bunu "teslim alanın işgüzarlığı" olarak nitelendiren kargo ve Satıcı , hukuken kendi aralarında çözmeli şahsımca.. yanılıyor muyum ?

    Hırsızın hiç mi suçu yok ? durumu tam da böyle bir şey sanırım...

    N 11 de şu an top , çözerse o çözer ...

    Şeytan diyor at camdan aşağa süpürgeyi... git sıfırını al mağazadan ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahter1

    Bu memlekette herkez işini hakkıyla yapsa hiç sorun olmayacak ya.. Allahım aklımı koru diyorum sabah sabah tüm sinirlerim oynadı.. Satıcıya diyorum ki kardeş bu ürün şahsıma teslim edilmedi,, kayıtta da var imzam yok ben cenazedeydim bir gün sonra teslim aldım.. Almasaymış ordaki arkadaşın işgüzarlığı niye almış ? almışsa niye kontrol etmemiş _ Kargoyu arıyorum ben tutanak tutamam geçmiş zaman ,, ben ürünü teslim ettim.. Kime ettin diyorum ? Benim imzam TC numaram nerede ? Sistemde de bana değil başkasına teslim ettiğin belli, bana teslim etmek zorundasın . diyorum ...
    Sana teslim etmek zorunda değilim kim varsa ona teslim ederim ... Dedim tamam ben ürünü alamadım teslim ettiğin adamı bilmiyorum git ürünü bul bana teslim et diyorum.. Git o zaman dava aç hukuk süreci başlasın diyor. Dün N11 i aradım sorunumu anlattım, dedim satıcı sen kontrol etmişsin onay vermişsin diyor ..buraya kadar haklı. Ancak Durum şu ki ben almadım ürünü kontrol etmedim onay vermedim,, şahsıma gelen bir kargo başkasına teslim edilemez kanunen.. haliyle de alan kontrol da edemez..

    Bunu "teslim alanın işgüzarlığı" olarak nitelendiren kargo ve Satıcı , hukuken kendi aralarında çözmeli şahsımca.. yanılıyor muyum ?

    Hırsızın hiç mi suçu yok ? durumu tam da böyle bir şey sanırım...

    N 11 de şu an top , çözerse o çözer ...

    Şeytan diyor at camdan aşağa süpürgeyi... git sıfırını al mağazadan ...

    Alıntıları Göster
    Valla hocam az önce açtım kargo firmasını(yurtiçi kargoya baktım) teslimat ile ilgili hiçbir bilgi yok sitede. Ben mi bulamadım acaba bilmiyoum. Hepimizin başına gelebilecek bir olay o yüzden bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bildiklerini paylaşırsa çok makbule geçer.
    Kargoyu adı yazandan bir başkasına teslim etme hakları varmı? varsa belirli bi kısıtlama varmı(sadece 1. derece kan bağı olan kişilere teslim edilebilir, sadece aynı adreste adreste bulunan kişilere teslim edilebilir gibi)
    Arkadaş kendisi teslim almadığı için ne gibi haklara sahiptir mesala? bilenler bir el atsın.


    Benim kargolarımı genelde şehir merkezindeki kuzenimin dükkanına bırakıyorlar. Önemsiz kargolar olduğundan sıkıntı yaratmıyorum fakat benim de bir süpürgem yola çıktı ve sizin olayı gördükten sonra arayıp bana teslim etmelerini isteyeceğim kendilerinden.
    Gerçekten üzüldüm başınıza gelenlerden dolayı. Gelişmeleri yazarsanız sevinirim. Umarım çözersiniz sorunu.
    Süpürgenin elinize ulaşmadığını gerekenin yapılmasını isteyin N11'den. Paranızı mı iade edicekler yoksa ürünün size teslimini mi sağlayacaklar ne yapacaklarsa yapsınlar. Eğer teslim sadece adı yazan kişiye yapılmak zorundaysa kargo yetkilileri gelip süpürgeyi patronunuzdan alıp size teslim etmek isteyeceklerdir o sırada teslim almaz hasar tespit tutanağı tutturursunuz. Tabi bunlar hep yaptıkları teslimin suç olduğu üzerine kurulu. O yüzden kargo teslimi ile ilgil kesin bilgi alabilsek birinden çok iyi olurdu:)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: **cyborg**

    Valla hocam az önce açtım kargo firmasını(yurtiçi kargoya baktım) teslimat ile ilgili hiçbir bilgi yok sitede. Ben mi bulamadım acaba bilmiyoum. Hepimizin başına gelebilecek bir olay o yüzden bu konuda bilgisi olan arkadaşlar bildiklerini paylaşırsa çok makbule geçer.
    Kargoyu adı yazandan bir başkasına teslim etme hakları varmı? varsa belirli bi kısıtlama varmı(sadece 1. derece kan bağı olan kişilere teslim edilebilir, sadece aynı adreste adreste bulunan kişilere teslim edilebilir gibi)
    Arkadaş kendisi teslim almadığı için ne gibi haklara sahiptir mesala? bilenler bir el atsın.


    Benim kargolarımı genelde şehir merkezindeki kuzenimin dükkanına bırakıyorlar. Önemsiz kargolar olduğundan sıkıntı yaratmıyorum fakat benim de bir süpürgem yola çıktı ve sizin olayı gördükten sonra arayıp bana teslim etmelerini isteyeceğim kendilerinden.
    Gerçekten üzüldüm başınıza gelenlerden dolayı. Gelişmeleri yazarsanız sevinirim. Umarım çözersiniz sorunu.
    Süpürgenin elinize ulaşmadığını gerekenin yapılmasını isteyin N11'den. Paranızı mı iade edicekler yoksa ürünün size teslimini mi sağlayacaklar ne yapacaklarsa yapsınlar. Eğer teslim sadece adı yazan kişiye yapılmak zorundaysa kargo yetkilileri gelip süpürgeyi patronunuzdan alıp size teslim etmek isteyeceklerdir o sırada teslim almaz hasar tespit tutanağı tutturursunuz. Tabi bunlar hep yaptıkları teslimin suç olduğu üzerine kurulu. O yüzden kargo teslimi ile ilgil kesin bilgi alabilsek birinden çok iyi olurdu:)

    Alıntıları Göster
    CUMA günü n11 satıcı mağazayla görüşmüş ,, müşteriyi mağdur etmiycez demiş.. olumlu konuşmuş.. 2-3 gün servisten haber bekliyorum diye bilgi vermiş.. Konuyu takip ediyoruz dedi n11.. Dün aradım n11 i hafta sonu girdi diye çarşambaya kadar dönüş yapıcaz diye bilgi vermiş mağaza.. hala beklemedeyim.. Servis formunu almak bu günkü teknolojiyle 2 dakika süre ama adamlar 10 gündür bir servisi formu deyip gidiyor :( hayırlısı diyorum




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahter1

    CUMA günü n11 satıcı mağazayla görüşmüş ,, müşteriyi mağdur etmiycez demiş.. olumlu konuşmuş.. 2-3 gün servisten haber bekliyorum diye bilgi vermiş.. Konuyu takip ediyoruz dedi n11.. Dün aradım n11 i hafta sonu girdi diye çarşambaya kadar dönüş yapıcaz diye bilgi vermiş mağaza.. hala beklemedeyim.. Servis formunu almak bu günkü teknolojiyle 2 dakika süre ama adamlar 10 gündür bir servisi formu deyip gidiyor :( hayırlısı diyorum

    Alıntıları Göster
    N11'in olumlu yaklaşımına sevindim. Umarım en kısa sürede çözersiniz sorunu. Bu cuma sanırım 14. gün doluyor. Eğer perşembeye kadar bir ilerleme kaydetmezlerse siz cayma isteğinizi gönderin. Süreci bilmiyorum linkini vereyim ne yapmanız gerektiği yazılı.
    http://www.n11.com/genel/cayma-hakki-65205
    Bu arada benim süpürge de haftasonu geldi. Kargoyu alırken kabaca inceledim ne olur ne olmaz diye sizin başlığı görünce şükür sıkıntı çıkmadı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: **cyborg**

    N11'in olumlu yaklaşımına sevindim. Umarım en kısa sürede çözersiniz sorunu. Bu cuma sanırım 14. gün doluyor. Eğer perşembeye kadar bir ilerleme kaydetmezlerse siz cayma isteğinizi gönderin. Süreci bilmiyorum linkini vereyim ne yapmanız gerektiği yazılı.
    http://www.n11.com/genel/cayma-hakki-65205
    Bu arada benim süpürge de haftasonu geldi. Kargoyu alırken kabaca inceledim ne olur ne olmaz diye sizin başlığı görünce şükür sıkıntı çıkmadı.

    Alıntıları Göster
    n11 in yumuşak konuşmasına aldanıp sakın hata etmeyin.N11 satıcıdan yana tavır almakta bu yüzden bende mağdur oldum.Arkadaşım hiç kimseyi beklemeden tüketici mahkemesine git durumu anlat direkt cayma dilekçesini doldurttur ve gönder vakit kaybetmeden.Eğer yasal süreyi geçersen hiç bir hak idda edemezsin




  • quote:

    Orijinalden alıntı: aKMel

    n11 in yumuşak konuşmasına aldanıp sakın hata etmeyin.N11 satıcıdan yana tavır almakta bu yüzden bende mağdur oldum.Arkadaşım hiç kimseyi beklemeden tüketici mahkemesine git durumu anlat direkt cayma dilekçesini doldurttur ve gönder vakit kaybetmeden.Eğer yasal süreyi geçersen hiç bir hak idda edemezsin

    Alıntıları Göster
    n11'de başıma böyle birşey geldi, ürünü iade edip parasını alana kadar rezil ettiler beni. 6 ay sonra iade alabildim onlarca şikayete karşın, kaldı ki mağaza %100 hatalıydı, mağa ile yaptığımız yazışmaları da yollamıştım. Onun için 2 kuruş falza olsun hepsiburada olsun diyorum. cidden hiç sorun yaşamadım bu sitede. Allah kolaylık versin şimdiden size, ne yaptınız son durum nedir peki?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: astrofizik01

    n11'de başıma böyle birşey geldi, ürünü iade edip parasını alana kadar rezil ettiler beni. 6 ay sonra iade alabildim onlarca şikayete karşın, kaldı ki mağaza %100 hatalıydı, mağa ile yaptığımız yazışmaları da yollamıştım. Onun için 2 kuruş falza olsun hepsiburada olsun diyorum. cidden hiç sorun yaşamadım bu sitede. Allah kolaylık versin şimdiden size, ne yaptınız son durum nedir peki?

    Alıntıları Göster
    Cuma gününe kadar Mağazadan ses çıkmadı, N11 ile görüştüm biraz tartışttık.. bekleyin takip ediyoruz biz arıycaz sizi .. diye cevap verince tırlattım. Neyi bekliyorum arkadaş ? neyse mağaza satıcısını aramamıştım bu takip sireci boyunca, cuma onu da aradım .. kem küm etti yine .. sözlü bastırdım
    söz verdi bu hafta içi yenisini gönderecek iadeyi kabul etti.. son durum bu bakalım ne olacak , bu hafta çözülmesini bekliyorum.. :(




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahter1

    Cuma gününe kadar Mağazadan ses çıkmadı, N11 ile görüştüm biraz tartışttık.. bekleyin takip ediyoruz biz arıycaz sizi .. diye cevap verince tırlattım. Neyi bekliyorum arkadaş ? neyse mağaza satıcısını aramamıştım bu takip sireci boyunca, cuma onu da aradım .. kem küm etti yine .. sözlü bastırdım
    söz verdi bu hafta içi yenisini gönderecek iadeyi kabul etti.. son durum bu bakalım ne olacak , bu hafta çözülmesini bekliyorum.. :(

    Alıntıları Göster
    markabeyaz'dan sipariş verdiğim PHİLİPS FC8657 elektrikli süpürge az önce aras kargo tarafından getirildi...
    ürünün kutusu basitçe bir streç filme sarılmıştı yani orjinal bir ambalajlama değildi...streç filme sarılıp sarmalandığından kutunun durumunu da azlamak zordu...

    ürün sitesinde "Ürünü teslim almadan önce kargo kutusunun veya ürünün kendisinin hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol edin. Kutuda veya üründe herhangi bir hasar varsa kargoyu teslim almadan ve herhangi bir belgeyi imzalamadan tutanak tutulması için kargoyu görevliye iade edin." ibaresi olduğunu görevliye hatırlattım, en azından ürünü görmek ve hasarlı olup-olmadığını kontrol etmek istediğimi belirttim...

    kargo elemanı "ben sadece teslimat yaparım kontrol ettiremem, öyleyse mağazadan alsaydınız" dedi...ben de "kutunun içinde ne var bilmiyorum, aldıktan sonra sorun yaşasam firma bana 'teslim almasaydın' diyebilir" dedim ve bu durumda teslim alamayacağımı söyleyince belgenin üzerini çizdi ve ürünü hemen alıp gitti...

    az önce markabeyaz sitesine mesaj yazdım, bakalım ne olacak...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Bayberty -- 21 Nisan 2015; 15:27:37 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    markabeyaz'dan sipariş verdiğim PHİLİPS FC8657 elektrikli süpürge az önce aras kargo tarafından getirildi...
    ürünün kutusu basitçe bir streç filme sarılmıştı yani orjinal bir ambalajlama değildi...streç filme sarılıp sarmalandığından kutunun durumunu da azlamak zordu...

    ürün sitesinde "Ürünü teslim almadan önce kargo kutusunun veya ürünün kendisinin hasarlı olup olmadığını lütfen kontrol edin. Kutuda veya üründe herhangi bir hasar varsa kargoyu teslim almadan ve herhangi bir belgeyi imzalamadan tutanak tutulması için kargoyu görevliye iade edin." ibaresi olduğunu görevliye hatırlattım, en azından ürünü görmek ve hasarlı olup-olmadığını kontrol etmek istediğimi belirttim...

    kargo elemanı "ben sadece teslimat yaparım kontrol ettiremem, öyleyse mağazadan alsaydınız" dedi...ben de "kutunun içinde ne var bilmiyorum, aldıktan sonra sorun yaşasam firma bana 'teslim almasaydın' diyebilir" dedim ve bu durumda teslim alamayacağımı söyleyince belgenin üzerini çizdi ve ürünü hemen alıp gitti...

    az önce markabeyaz sitesine mesaj yazdım, bakalım ne olacak...

    Alıntıları Göster
    markabeyaz'dan aradılar, benim haklı olduğumu ve doğrusunu yaptığımı belirttiler, yaklaşımları güzeldi...
    kargo firmasını arayıp görüşerek bana dönüş yapacaklar...haydi hayırlısı...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    markabeyaz'dan aradılar, benim haklı olduğumu ve doğrusunu yaptığımı belirttiler, yaklaşımları güzeldi...
    kargo firmasını arayıp görüşerek bana dönüş yapacaklar...haydi hayırlısı...

    Alıntıları Göster
    sabah izmir aras kargo'dan aradılar, sorunu öğrendiklerini ve istanbuldaki ilgili şubeyi arayıp çözeceklerini bildirdi...

    aradan 1 saat geçti kargo aradı, "arkadaşlar aramış telefonu açmıyormuşsunuz" diyor...
    "telefon sürekli açık, arayan olsa çalar, çalsa kaydı olur" dedim..."tamam tekrar arayacağım" dedi...

    birazdan tekrar aradı "arkadaşlar dün getirmişler kargoyu almamışsınız" dedi, "zaten problem nedeniyle bugüne kaldı sizinle görüşülmedi mi" dedim..."bizim tavrımız değişmez, biz imza alır teslim ederiz, kutuyu açmaz açtırmayız, sorun yaşarsanız aldığınız yerle halledersiniz" diyor..."bu şartlarda kabul etmem" dedim...

    markabeyaz'a mesaj gönderdim...az önce arandım, dün meseleyi görüştüğümüz kibar arkadaşla konuştuk, yine haklı olduğumu ve kargonun tavrının yanlış olduğunu teyit etti...sorun yaşarsam bizzat ilgileneceğini de ekledi ancak ben daha fazla yorulmadan iptal işlemi talep ettim, sağolsun kabul etti...ürün geri gittiğinde işlemleri başlatacağını belirtti...

    not: ben bu mesajı yazarken aras kargodan arayıp özür dilediler...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    sabah izmir aras kargo'dan aradılar, sorunu öğrendiklerini ve istanbuldaki ilgili şubeyi arayıp çözeceklerini bildirdi...

    aradan 1 saat geçti kargo aradı, "arkadaşlar aramış telefonu açmıyormuşsunuz" diyor...
    "telefon sürekli açık, arayan olsa çalar, çalsa kaydı olur" dedim..."tamam tekrar arayacağım" dedi...

    birazdan tekrar aradı "arkadaşlar dün getirmişler kargoyu almamışsınız" dedi, "zaten problem nedeniyle bugüne kaldı sizinle görüşülmedi mi" dedim..."bizim tavrımız değişmez, biz imza alır teslim ederiz, kutuyu açmaz açtırmayız, sorun yaşarsanız aldığınız yerle halledersiniz" diyor..."bu şartlarda kabul etmem" dedim...

    markabeyaz'a mesaj gönderdim...az önce arandım, dün meseleyi görüştüğümüz kibar arkadaşla konuştuk, yine haklı olduğumu ve kargonun tavrının yanlış olduğunu teyit etti...sorun yaşarsam bizzat ilgileneceğini de ekledi ancak ben daha fazla yorulmadan iptal işlemi talep ettim, sağolsun kabul etti...ürün geri gittiğinde işlemleri başlatacağını belirtti...

    not: ben bu mesajı yazarken aras kargodan arayıp özür dilediler...

    Alıntıları Göster
    1 AY OLDU HALA SORUNUM ÇÖZÜLMEDİ.

    10 gün önce ürün değişimi ile ilgili sözde mağazadan onay aldım, 1 hafta geçti ses çıkmayınca cuma günü aradım. Ürün yok beklemek zorundayız dedi, dedim 1 hafta bekleyene kadar insan bir aramaz mı ? Mağdur olan müşteriye bilgi vermez mi ? Konu komşudan süpürge alıp ev süpürüyorum bir aydır. İade edin paramı alın ürününüzü başka yerden alıcam dedim. Birazdan arayacağım dedi , oldu pazartesi. Az önce aradım, bayi bilgi vermedi cevabını verdi, beni 1 aydır oyalıyorsunuz diye sinirlendim, adamın cevabı beni sabah sabah demorilize etmeye hakkınız yok diye bi de sitem ediyor. BEN 1 AYDIR HER ALLAHIN GÜNÜ DEMORİLİZE OLUYORUM 500 LİRA VERİP KULLANAMADIĞIM BİR SÜPÜRGE GÖRDÜĞÜM İÇİN, 3 ÇOCUK VE BİR KEDİLİ EVDE SÜPÜRGE YAPAMADIĞIM İÇİN ,
    LANET OLSUN DİYORUM, 1 KURUŞUM BİLE HELAL OLMASIN BOĞAZLARINDA KALSIN İNŞALLAH...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahter1

    1 AY OLDU HALA SORUNUM ÇÖZÜLMEDİ.

    10 gün önce ürün değişimi ile ilgili sözde mağazadan onay aldım, 1 hafta geçti ses çıkmayınca cuma günü aradım. Ürün yok beklemek zorundayız dedi, dedim 1 hafta bekleyene kadar insan bir aramaz mı ? Mağdur olan müşteriye bilgi vermez mi ? Konu komşudan süpürge alıp ev süpürüyorum bir aydır. İade edin paramı alın ürününüzü başka yerden alıcam dedim. Birazdan arayacağım dedi , oldu pazartesi. Az önce aradım, bayi bilgi vermedi cevabını verdi, beni 1 aydır oyalıyorsunuz diye sinirlendim, adamın cevabı beni sabah sabah demorilize etmeye hakkınız yok diye bi de sitem ediyor. BEN 1 AYDIR HER ALLAHIN GÜNÜ DEMORİLİZE OLUYORUM 500 LİRA VERİP KULLANAMADIĞIM BİR SÜPÜRGE GÖRDÜĞÜM İÇİN, 3 ÇOCUK VE BİR KEDİLİ EVDE SÜPÜRGE YAPAMADIĞIM İÇİN ,
    LANET OLSUN DİYORUM, 1 KURUŞUM BİLE HELAL OLMASIN BOĞAZLARINDA KALSIN İNŞALLAH...

    Alıntıları Göster
    bakalım bizimkinin akıbeti ne olacak bekliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    bakalım bizimkinin akıbeti ne olacak bekliyorum...

    Alıntıları Göster
    SONUNDA İADEYİ KABUL ETTİLER. BİRAZ SONRA KARGOYA TESLİM EDECEM SÜPÜRGEYİ,... PAKETLERKEN MİDEM BULANDI YEMİN EDERİM 1 AYDIR NE GEREKSİZ BİR STRES YAŞATTILAR BANA... UMARIM PARA İADESİNDE SORUN YAŞAMAM.. BİR AY ÖNCE SÜPÜRGESİZDİM, BU GÜN SÜPÜRGESİZ VE PARASIZIM :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ahter1

    SONUNDA İADEYİ KABUL ETTİLER. BİRAZ SONRA KARGOYA TESLİM EDECEM SÜPÜRGEYİ,... PAKETLERKEN MİDEM BULANDI YEMİN EDERİM 1 AYDIR NE GEREKSİZ BİR STRES YAŞATTILAR BANA... UMARIM PARA İADESİNDE SORUN YAŞAMAM.. BİR AY ÖNCE SÜPÜRGESİZDİM, BU GÜN SÜPÜRGESİZ VE PARASIZIM :(

    Alıntıları Göster
    dün " süreç ne aşamada?" diye mesaj göndermiştim, sabah cevap gelmiş; muhasebeye iletildi size dönüş yapılacak...
    az önce telefonla aradılar kredi kartı numara teyidi aldılar...

    gerçi alış-veriş gerçekleşmedi ama ben markabeyaz firmasının çalışanlarını beğendim arkadaşlar, konuştuğum 2 kişi ve mesajlara cevap yazanlar gayet kibar, başka bir ürün almak istediğimde önceliği onlara vermeyi düşünüyorum...

    sipariş verdiğim ancak kargo elemanları nedeniyle alamadığım ürün philips fc-8657, ilgilenenler bakabilir... http://www.markabeyaz.com/elektrikli-supurgeler/philips-8657-01-performer-elektrikli-supurge




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Bayberty

    dün " süreç ne aşamada?" diye mesaj göndermiştim, sabah cevap gelmiş; muhasebeye iletildi size dönüş yapılacak...
    az önce telefonla aradılar kredi kartı numara teyidi aldılar...

    gerçi alış-veriş gerçekleşmedi ama ben markabeyaz firmasının çalışanlarını beğendim arkadaşlar, konuştuğum 2 kişi ve mesajlara cevap yazanlar gayet kibar, başka bir ürün almak istediğimde önceliği onlara vermeyi düşünüyorum...

    sipariş verdiğim ancak kargo elemanları nedeniyle alamadığım ürün philips fc-8657, ilgilenenler bakabilir... http://www.markabeyaz.com/elektrikli-supurgeler/philips-8657-01-performer-elektrikli-supurge

    Alıntıları Göster
    Geçmiş olsun beyler.
    Netten alışveriş yapmak ucuz ve seçenek çok olduğu için daha iyi. Ancak böyle tatsız durumlar yaşanması da insanı ürkütüyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ysuleymany

    Geçmiş olsun beyler.
    Netten alışveriş yapmak ucuz ve seçenek çok olduğu için daha iyi. Ancak böyle tatsız durumlar yaşanması da insanı ürkütüyor.

    Alıntıları Göster
    Kanser ettiler beni bu alışveriş yüzünden sinir hastası oldum 1 aydır... 30. nisanda n11 kod verdi iade edebilirsiniz mağaza ile görüştük" diye, hemen kargoya teslim ettim.. 04.mayıs takip ediyorum kargoyu , iade edilecek şubede diye açıklama var.. şube ile görüştüm, bizim müşteri bu adam kargoyu istemedi i kullanılmış diye abla götürmedik direk iade edilecek size dedi:( bu noktada yemin ediyorum sinirden gözümdeki yaşlar sel oldu... N11 aradım, biz bu adamla görüşmüştük, siz görüşmüştünüz bana kod verdiniz iade ettim adam kargoyu almamış iade ediyor... Hiç eline geçmeden iade ediyor, hasarlı diyor..

    N11 deki zaten bozuk plak gibi takip açtık , birimiz sizi arayacak. birim takip ediyor.. Arkadaş ne takip ediyorsunuz 1 ayı geçti..

    Mağazayı aradım , siz kafanıza göre göndermişsiniz benim haberim olmadan , böyle olmaz o işler.. ben almam o ürünü.. , yahu ben kafama göre göndermedim N11 dedi gönder görüştük iade için, kod verdi.. ben 1 aydır bekliyorum zaten çözeceksiniz diye..AYIPTIR YA , AYIP AYIP ..1 AY OLDU 1 DEFA BİLE ARAMADIN.. en son telefonda sinirlenince iade edelim sizi arıycaz dedin 10 gün geçti yine ARAMADIN..



    Kargo düşürmüş bantlamış, tutmuş başkasına teslim etmiş, imzalatmış ... ben paramı tek çekim ödemişim.. kartın ödemesini yapmışım,
    Durumu tutanakla rapor ettirmişim, satıcıya , aracıya mağazaya bilgi vermişim.. eşşek gibi saf gibi 1 aydır N11 in iyi niyetine inanmışım... sonuç ?

    O süpürgede belki bir tek sorun yoktur, belki silince tertemiz yeni bir süpürge olacaktı... Ancak bu tavırlardan sonra ben değil o süpürgeyi kullanmak odaya bile sokmam.. iki katı para verir başka yerden alırım .. ama o terbiyesiz adamın ürününü kullanmam. Esnaf olacaklar, böyle mi esnaflık yapılır.. Yalan dolan hurdayla mı ?

    kargocu düşürmüş benim suçum ne ? teslim alan arkadaşın iş güzarlığı ? Sabah sabah beni demorilize etmeyin ? Pislik yaparım süpürgeyi de alırım kırık derim iade ederim..... BU MUDUR ESNAFLIK

    Sanal ortamda satıcı olmanın kuralları vardır ya , ahlaklı olmayı geçtim.

    BU KARGO FİRMASI İLE SATICININ ARASINDAKİ SORUN... RESMİ OLARAK KANITLANMIŞ.. BEN ETKİSİZ BİR ELEMANIM BU OLAYDA... ALLAH AŞKINA VARSA BİR HATAM SÖYLESİN BİRİ !!




  • Cok kotu bir durum ya gercekten gecmis olsun hepimizin basina gelebilecek bir sendrom
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.