Şimdi Ara

(ACİL) Yeni Doblo - Partner Tepee (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
71
Cevap
0
Favori
5.553
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_88

    acıkcası bizim peugeot tercih etmemiz servis yüzündendi.bize çok yardımcı oldular her konuda.genel bakımlar haricinde hiç sorun için gitmedim.yaşadıgım yer metropol olmadıgı için müşteri memnuniyetine önem vermek zorundalar zaten(benim fikrim bu).

    tepee için şunu diyebilirim.ben opel astradan sonra bindim bu araca.hiçbir şekilde yoklugunu aramadık.bizde sizin gibi ev-aile için düşündük.daha 45 bin km dolmadı aracın.canımızı sıkacak problem yaşamadık.

    özellikle düz yolda inanılmaz tatlı bir sürüş keyfi var.yerden yüksek.şehir içi suv havasıda var.

    umarım senin ve ailen için hayırlı bir tercih yaparsın.

    bana sorarsan;
    Fiatın ve Peugeotun satış stratejileri birbirinden çok farklı.ben sadece bunun için bile peugeot alırdım.

    soruların varsa cevaplayabilirim.

    Doblo ile Tepee arasında 2 şey aklımı çeliyor. Birincisi, Doblo'da ESP'li model alabiliyoruz ama Tepee'de ESP yok (sadece outdoor modelinde var). Arabayı hızlı kullanan biri değilimdir ama bunun kışı da var. Buzlu yollarda sıkıntı çekmek istemiyorum. ESP'siz yol tutuşu konusunda özellikle kötü yol ve hava şartlarında Tepee nasıldır?

    İkinci konu ise arkadaki tam bağımsız süspansiyon yapısı. Tepee için sürüş zevki ve kalitesi olarak daha başarılı demişsiniz, bunlar için konfordan biraz feragat etmeye değer mi?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iyaan -- 2 Ağustos 2012; 21:25:51 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcan007

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: serhatcan007

    Hocam alternatif olarak Citroen Berlingo'ya yönelebirsiniz . Ben liste fiyatı 39 küsür olan Berlingo 92 lik Sx Görüş paketi modelini şirket indirimi ile birlikte 35.500 liraya aldım . Extra olarak Alarm , Ön - Arka park sensörü , Crusie Control aldım ( Hediye ) . Yarın teslim alacağım . Ufak bir inceleme yaparım bilgi için

    Berlingo'yu da düşündük ama yaşadığımız şehirde en düşük donanım paketlisi olduğu için tercih etmedik. 39 binden 35.5'e inmeleri güzel olmuş. Aracı teslim aldıktan sonra incelemesini paylaşırsanız çok sevinirim.

    Düşük donanım derken siyah tamponlu 75lik modelimi ? Ben Antalya'dan aldım aracı ,, bayii çok araç alımı yaptığı ve bizde şirkete aldığımız için aracı ucuza bıraktı . Ellerinde 50'ye yakın değişik donanımlarda berlingo var .

    Evet sadece bu belirttiğiniz model vardı.




  • esp önemli bir teknoloji fakat bir insan hayatında kaç esp lik durum yaşar bunların kaçını esp sayesinde kurtarır tam net bir fikir oluşmuyor aklımda.ben şuana kadar esp yi aradım dersem yalan söylemiş olurum.

    konfor konusu şöyle özellikle bozuk yollarda tepee dobloya göre biraz sert kalır.ama düz yolda tepee alır gider.

    fren sistemi 4 havalı iki araçta muhteşemdir.

    bence ikisininde içine otur.mümkünse görevliye söyle test sürüsü yap.

    kesin kararınızı ondan sonra vermeniz daha saglıklı sanki.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    Yeni Doblo bende kullandim acik ara fark atar sinifindakilere

    Ne gibi farklar bunlar bilgi verebilir misiniz?

    Yukaridaki arkadas tepee kullanicisi olarak yeni Dobloyu yerin dibine sokmus asiri fanatik tepee'ci oldugunu göstermis ama malesef gerceklikle alakasi yok sadece tavsiyem bu iki araci inceleyip kullanin ne demek istedigimi anlayacaksiniz yazmakla olmuyor bazen.

    Çok haklısınız, mutlaka test edeceğim arabaları ama işte satış sonrası hizmet hakkında ancak sizin gibi deneyimli arkadaşlardan bilgi alabiliyoruz.

    Fiat'in servis kalitesi ve parcalarinin ne kadar ucuz ve bol olmasini anlatmama gerek yok herhalde

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dobloyu öneren kişi sayısı çok az biraz sorunluymuş sanırım
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Anjeliqué

    dobloyu öneren kişi sayısı çok az biraz sorunluymuş sanırım

    Özellikle ilk çıktığı zaman yan kapılar, elektronik aksam ve şanzıman gibi kısımlar bayağı sorunluydu, sonradan büyük oranda düzeltildi ama bazı bölümlerinde hâlâ ufak problemler olabiliyor. Dün bir Doblo konusu açıldı bu sorunlar hakkında, okumadıysanız okuyun derim. Forumdaki Partner Tepee sayfasına da bakın, pek şikayet eden yok araçtan

    Yanlış anlaşılmayayım, Tepee'ci değilim (ki zaten Tepee sahibi de değiliz). Doblo, Tepee'ye göre daha konforlu ve donanımlı. Tepee Allure ve Doblo Premio'ya bakarsak, -ayrıca aksesuar avantajından- Doblo'nun çok önde olduğunu söyleyebiliriz. Ancak sorunsuzluk ön plandaysa ve diğer etkenleri de göz önüne alınca, Tepee'nin az daha önde olduğunu göreceğiz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi lifeisoneday -- 2 Ağustos 2012; 21:48:50 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_88

    esp önemli bir teknoloji fakat bir insan hayatında kaç esp lik durum yaşar bunların kaçını esp sayesinde kurtarır tam net bir fikir oluşmuyor aklımda.ben şuana kadar esp yi aradım dersem yalan söylemiş olurum.

    konfor konusu şöyle özellikle bozuk yollarda tepee dobloya göre biraz sert kalır.ama düz yolda tepee alır gider.

    fren sistemi 4 havalı iki araçta muhteşemdir.

    bence ikisininde içine otur.mümkünse görevliye söyle test sürüsü yap.

    kesin kararınızı ondan sonra vermeniz daha saglıklı sanki.


    Dostum güvenliğin ihmali olmaz. Ne gerekiyorsa yapılır. Söz konusu senin ve arabadaki herkesin canı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    Yeni Doblo bende kullandim acik ara fark atar sinifindakilere

    Ne gibi farklar bunlar bilgi verebilir misiniz?

    Yukaridaki arkadas tepee kullanicisi olarak yeni Dobloyu yerin dibine sokmus asiri fanatik tepee'ci oldugunu göstermis ama malesef gerceklikle alakasi yok sadece tavsiyem bu iki araci inceleyip kullanin ne demek istedigimi anlayacaksiniz yazmakla olmuyor bazen.

    Çok haklısınız, mutlaka test edeceğim arabaları ama işte satış sonrası hizmet hakkında ancak sizin gibi deneyimli arkadaşlardan bilgi alabiliyoruz.

    Fanatiklikle ilgisi yok hocam, babam Doblo kullanıcısı mesela, ama daha alalı 5 ay oldu ama sorun sorun üstüne. Sıfır konfor da cabası. Kaymak gibi yolda güzel gidiyor da, çukurlara mıcırlara gelince küt küt vuruyor alttan. Biz Tepee'ye geçmeyi düşünüyoruz. Doblodan önce 2000 model Partner kullanıyordu, 10 yaş büyük olmasına rağmen Partnerin yanından bile geçemez Doblo. Gördüklerim yaşadıklarım böyle, tercih yine sizin. Logomdaki Aslan sembolüne bakıp bana da fanatik demeyin bu arada, 206 kullanıcısıyım satıp Punto almayı düşünüyorum. Ne Aslan fanatiğiyim ne de Fiat düşmanı.
    Edit: İmla.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DenizSupra -- 2 Ağustos 2012; 22:01:44 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    Yeni Doblo bende kullandim acik ara fark atar sinifindakilere

    +1
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_88

    acıkcası bizim peugeot tercih etmemiz servis yüzündendi.bize çok yardımcı oldular her konuda.genel bakımlar haricinde hiç sorun için gitmedim.yaşadıgım yer metropol olmadıgı için müşteri memnuniyetine önem vermek zorundalar zaten(benim fikrim bu).

    tepee için şunu diyebilirim.ben opel astradan sonra bindim bu araca.hiçbir şekilde yoklugunu aramadık.bizde sizin gibi ev-aile için düşündük.daha 45 bin km dolmadı aracın.canımızı sıkacak problem yaşamadık.

    özellikle düz yolda inanılmaz tatlı bir sürüş keyfi var.yerden yüksek.şehir içi suv havasıda var.

    umarım senin ve ailen için hayırlı bir tercih yaparsın.

    bana sorarsan;
    Fiatın ve Peugeotun satış stratejileri birbirinden çok farklı.ben sadece bunun için bile peugeot alırdım.

    soruların varsa cevaplayabilirim.

    Doblo ile Tepee arasında 2 şey aklımı çeliyor. Birincisi, Doblo'da ESP'li model alabiliyoruz ama Tepee'de ESP yok (sadece outdoor modelinde var). Arabayı hızlı kullanan biri değilimdir ama bunun kışı da var. Buzlu yollarda sıkıntı çekmek istemiyorum. ESP'siz yol tutuşu konusunda özellikle kötü yol ve hava şartlarında Tepee nasıldır?

    İkinci konu ise arkadaki tam bağımsız süspansiyon yapısı. Tepee için sürüş zevki ve kalitesi olarak daha başarılı demişsiniz, bunlar için konfordan biraz feragat etmeye değer mi?

    Hocam düzelteyim izniniz olursa: Tepee'de ESP, ASR ve Hillholder, Güvenlik Paketi adı altında Outdoor hariç tüm versiyonlarda (Access, Active, Allure ve Zenith) opsiyon olarak sunuluyor. Grip Control sadece Outdoor'da sunuluyor

    Tepee genel olarak asfalt arabasıdır ama kullanmadığımız için ESP ve yol tutuş konusunda bir şey diyemeyeceğim. Bizdeki eski kasası ESP'siz ve standart lastikleriyle orta karar bir yol tutuşuna sahip.

    Süspansiyon konusunda yolcu konforuna önem veriyorsanız Doblo öne geçer kanımca.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: DenizSupra

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: +24edition

    Yeni Doblo bende kullandim acik ara fark atar sinifindakilere

    Ne gibi farklar bunlar bilgi verebilir misiniz?

    Yukaridaki arkadas tepee kullanicisi olarak yeni Dobloyu yerin dibine sokmus asiri fanatik tepee'ci oldugunu göstermis ama malesef gerceklikle alakasi yok sadece tavsiyem bu iki araci inceleyip kullanin ne demek istedigimi anlayacaksiniz yazmakla olmuyor bazen.

    Çok haklısınız, mutlaka test edeceğim arabaları ama işte satış sonrası hizmet hakkında ancak sizin gibi deneyimli arkadaşlardan bilgi alabiliyoruz.

    Fanatiklikle ilgisi yok hocam, babam Doblo kullanıcısı mesela, ama daha alalı 5 ay oldu ama sorun sorun üstüne. Sıfır konfor da cabası. Kaymak gibi yolda güzel gidiyor da, çukurlara mıcırlara gelince küt küt vuruyor alttan. Biz Tepee'ye geçmeyi düşünüyoruz. Doblodan önce 2000 model Partner kullanıyordu, 10 yaş büyük olmasına rağmen Partnerin yanından bile geçemez Doblo. Gördüklerim yaşadıklarım böyle, tercih yine sizin. Logomdaki Aslan sembolüne bakıp bana da fanatik demeyin bu arada, 206 kullanıcısıyım satıp Punto almayı düşünüyorum. Ne Aslan fanatiğiyim ne de Fiat düşmanı.
    Edit: İmla.

    Alıntıları Göster
    Verdiğiniz bilgiler için teşekkür ederim. Forumda Doblo'yu öneren de var Tepee'yi öneren de var ama Doblo'yu önermeyen hemen herkes bolca sorun olduğundan dolayı önermiyor. Tepee için ise böyle bir durum anladığım kadarıyla.

    Kısmet olursa haftasonu her iki aracı da test edeceğim ama şu anda ibre Tepee'ye doğru bir hayli ilerlemiş durumda.

    Yorum yazan herkese çok teşekkürler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi iyaan -- 3 Ağustos 2012; 8:51:20 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-


    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_88

    acıkcası bizim peugeot tercih etmemiz servis yüzündendi.bize çok yardımcı oldular her konuda.genel bakımlar haricinde hiç sorun için gitmedim.yaşadıgım yer metropol olmadıgı için müşteri memnuniyetine önem vermek zorundalar zaten(benim fikrim bu).

    tepee için şunu diyebilirim.ben opel astradan sonra bindim bu araca.hiçbir şekilde yoklugunu aramadık.bizde sizin gibi ev-aile için düşündük.daha 45 bin km dolmadı aracın.canımızı sıkacak problem yaşamadık.

    özellikle düz yolda inanılmaz tatlı bir sürüş keyfi var.yerden yüksek.şehir içi suv havasıda var.

    umarım senin ve ailen için hayırlı bir tercih yaparsın.

    bana sorarsan;
    Fiatın ve Peugeotun satış stratejileri birbirinden çok farklı.ben sadece bunun için bile peugeot alırdım.

    soruların varsa cevaplayabilirim.

    Doblo ile Tepee arasında 2 şey aklımı çeliyor. Birincisi, Doblo'da ESP'li model alabiliyoruz ama Tepee'de ESP yok (sadece outdoor modelinde var). Arabayı hızlı kullanan biri değilimdir ama bunun kışı da var. Buzlu yollarda sıkıntı çekmek istemiyorum. ESP'siz yol tutuşu konusunda özellikle kötü yol ve hava şartlarında Tepee nasıldır?

    İkinci konu ise arkadaki tam bağımsız süspansiyon yapısı. Tepee için sürüş zevki ve kalitesi olarak daha başarılı demişsiniz, bunlar için konfordan biraz feragat etmeye değer mi?

    Hocam düzelteyim izniniz olursa: Tepee'de ESP, ASR ve Hillholder, Güvenlik Paketi adı altında Outdoor hariç tüm versiyonlarda (Access, Active, Allure ve Zenith) opsiyon olarak sunuluyor. Grip Control sadece Outdoor'da sunuluyor

    Tepee genel olarak asfalt arabasıdır ama kullanmadığımız için ESP ve yol tutuş konusunda bir şey diyemeyeceğim. Bizdeki eski kasası ESP'siz ve standart lastikleriyle orta karar bir yol tutuşuna sahip.

    Süspansiyon konusunda yolcu konforuna önem veriyorsanız Doblo öne geçer kanımca.

    Hocam, Peugeot'nun web sitesinin her yerine baktım ama sadece binek versiyonlarda bol miktarda opsiyon var. Ticari modellere güvenlik paketi alamıyoruz gördüğüm kadarıyla.




  • ben partner tepee diyorum..
  • Bende Tepee diyorum.

    Doblo kullanmadım.Yakın zamanda firmamıza teslim edilecek ama komşumda var Tepee den hem içi güzel hemde dolu bir araç.

    Tabi tercih sizin.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-


    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_88

    acıkcası bizim peugeot tercih etmemiz servis yüzündendi.bize çok yardımcı oldular her konuda.genel bakımlar haricinde hiç sorun için gitmedim.yaşadıgım yer metropol olmadıgı için müşteri memnuniyetine önem vermek zorundalar zaten(benim fikrim bu).

    tepee için şunu diyebilirim.ben opel astradan sonra bindim bu araca.hiçbir şekilde yoklugunu aramadık.bizde sizin gibi ev-aile için düşündük.daha 45 bin km dolmadı aracın.canımızı sıkacak problem yaşamadık.

    özellikle düz yolda inanılmaz tatlı bir sürüş keyfi var.yerden yüksek.şehir içi suv havasıda var.

    umarım senin ve ailen için hayırlı bir tercih yaparsın.

    bana sorarsan;
    Fiatın ve Peugeotun satış stratejileri birbirinden çok farklı.ben sadece bunun için bile peugeot alırdım.

    soruların varsa cevaplayabilirim.

    Doblo ile Tepee arasında 2 şey aklımı çeliyor. Birincisi, Doblo'da ESP'li model alabiliyoruz ama Tepee'de ESP yok (sadece outdoor modelinde var). Arabayı hızlı kullanan biri değilimdir ama bunun kışı da var. Buzlu yollarda sıkıntı çekmek istemiyorum. ESP'siz yol tutuşu konusunda özellikle kötü yol ve hava şartlarında Tepee nasıldır?

    İkinci konu ise arkadaki tam bağımsız süspansiyon yapısı. Tepee için sürüş zevki ve kalitesi olarak daha başarılı demişsiniz, bunlar için konfordan biraz feragat etmeye değer mi?

    Hocam düzelteyim izniniz olursa: Tepee'de ESP, ASR ve Hillholder, Güvenlik Paketi adı altında Outdoor hariç tüm versiyonlarda (Access, Active, Allure ve Zenith) opsiyon olarak sunuluyor. Grip Control sadece Outdoor'da sunuluyor

    Tepee genel olarak asfalt arabasıdır ama kullanmadığımız için ESP ve yol tutuş konusunda bir şey diyemeyeceğim. Bizdeki eski kasası ESP'siz ve standart lastikleriyle orta karar bir yol tutuşuna sahip.

    Süspansiyon konusunda yolcu konforuna önem veriyorsanız Doblo öne geçer kanımca.

    Hocam, Peugeot'nun web sitesinin her yerine baktım ama sadece binek versiyonlarda bol miktarda opsiyon var. Ticari modellere güvenlik paketi alamıyoruz gördüğüm kadarıyla.

    hocam linkini vereyim size Opsiyonlar kısmında "Emniyet Paketi" olarak sunuluyor (Access, Active, Allure ve Zenith için); ASR, ESP ve Hillholder taktırmanın maliyeti 850 TL.

    http://www.peugeot.com.tr/fiyatlar-partner/partner-tepee-737/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_88

    hocam ikisinide kullanmış biri olarak sanırım yorum yapabilirim
    biri bizde diğeri amcamlarda var.

    ic mekan ferahlık :tepee
    konfor: doblo (amortisörlerin birbirinden bağımsız oldugu )
    performans; 1.6 motor benzer motorlar ikiside ben fark göremedim.
    yakıt tüketimi; fabrika verileri ortada ben fark göremedim.
    donanım ; tepee
    yol tutuş ;tepee
    malzeme kalitesi ; tepee
    yedek parça fiyati ; doblo biraz daha uygun fiyatlı yerli oldugu için
    tasarım(göreceli) ; tepee
    sürüş zevki ; kesinlikle tepee

    ben yeni dobloyu begendim.ama ikisi yanyana olsa ben tepeeye binerim

    biz 3 yıldır kullanıyoruz tepee yi bizde herhangi bir sorun yaşamadık.
    amcamda aracından şikayet ettiğinede hiç rastlamadım.

    Çok teşekkür ederim, bu değerlendirme çok faydalı oldu. Servis kaliteleri hakkında da yorum yapabilir misiniz? Servisten servise değişir ama mesela sorunları çözme hızları, işçilik kaliteleri vb. Zamanında bize Ford C-Max'te kullanıcı hatası olması mümkün olmayan bir arızaya kullanıcı hatası deyip hayli uğraştırmışlardı.

    peugeot servisinde sorun yaşamadık hiç. daha doğrusu şöyle bişey oldu. şimdi araba rot balans ayarı bozulmuş sola çekmeye başlamıştı. servis zamanı da geldiğinde bunu da söyledim ama unutulmuş sanırım. mail attım peugeot ya. sonra servisten aradılar tekrar aldılar arabayı. ayrıca yamulan jantların için 3 te 1 fiyatına jant ayarlamıştı servis müdürü sağolsun




  • arkadaşlar , bu iki araç arasında , hangisi daha geç kasa değişimine gider acaba ?.. bence tercihte bu en önemliler arasında olmalı. çünkü araç sıfır alınacak 1 yıl sonra kasa değişimine gidilirse zararı büyük olur arkadaşın. bence tepee daha erken kasa değiştirecek gibi geliyor bana.1-2 yıla kasa değişir diye tahmin ediyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-


    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_88

    acıkcası bizim peugeot tercih etmemiz servis yüzündendi.bize çok yardımcı oldular her konuda.genel bakımlar haricinde hiç sorun için gitmedim.yaşadıgım yer metropol olmadıgı için müşteri memnuniyetine önem vermek zorundalar zaten(benim fikrim bu).

    tepee için şunu diyebilirim.ben opel astradan sonra bindim bu araca.hiçbir şekilde yoklugunu aramadık.bizde sizin gibi ev-aile için düşündük.daha 45 bin km dolmadı aracın.canımızı sıkacak problem yaşamadık.

    özellikle düz yolda inanılmaz tatlı bir sürüş keyfi var.yerden yüksek.şehir içi suv havasıda var.

    umarım senin ve ailen için hayırlı bir tercih yaparsın.

    bana sorarsan;
    Fiatın ve Peugeotun satış stratejileri birbirinden çok farklı.ben sadece bunun için bile peugeot alırdım.

    soruların varsa cevaplayabilirim.

    Doblo ile Tepee arasında 2 şey aklımı çeliyor. Birincisi, Doblo'da ESP'li model alabiliyoruz ama Tepee'de ESP yok (sadece outdoor modelinde var). Arabayı hızlı kullanan biri değilimdir ama bunun kışı da var. Buzlu yollarda sıkıntı çekmek istemiyorum. ESP'siz yol tutuşu konusunda özellikle kötü yol ve hava şartlarında Tepee nasıldır?

    İkinci konu ise arkadaki tam bağımsız süspansiyon yapısı. Tepee için sürüş zevki ve kalitesi olarak daha başarılı demişsiniz, bunlar için konfordan biraz feragat etmeye değer mi?

    Hocam düzelteyim izniniz olursa: Tepee'de ESP, ASR ve Hillholder, Güvenlik Paketi adı altında Outdoor hariç tüm versiyonlarda (Access, Active, Allure ve Zenith) opsiyon olarak sunuluyor. Grip Control sadece Outdoor'da sunuluyor

    Tepee genel olarak asfalt arabasıdır ama kullanmadığımız için ESP ve yol tutuş konusunda bir şey diyemeyeceğim. Bizdeki eski kasası ESP'siz ve standart lastikleriyle orta karar bir yol tutuşuna sahip.

    Süspansiyon konusunda yolcu konforuna önem veriyorsanız Doblo öne geçer kanımca.

    Hocam, Peugeot'nun web sitesinin her yerine baktım ama sadece binek versiyonlarda bol miktarda opsiyon var. Ticari modellere güvenlik paketi alamıyoruz gördüğüm kadarıyla.

    hocam linkini vereyim size Opsiyonlar kısmında "Emniyet Paketi" olarak sunuluyor (Access, Active, Allure ve Zenith için); ASR, ESP ve Hillholder taktırmanın maliyeti 850 TL.

    http://www.peugeot.com.tr/fiyatlar-partner/partner-tepee-737/

    Hocam çok teşekkürler, ben de konfigüratörde böyle bir seçenek çıkmayınca şaşırmıştım açıkçası.

    http://www.peugeot.com.tr/konfigure-edin/yeni-partner/kombi/




  • quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-

    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: -ahmetgakgo23-


    quote:

    Orijinalden alıntı: iyaan

    quote:

    Orijinalden alıntı: hamza_88

    acıkcası bizim peugeot tercih etmemiz servis yüzündendi.bize çok yardımcı oldular her konuda.genel bakımlar haricinde hiç sorun için gitmedim.yaşadıgım yer metropol olmadıgı için müşteri memnuniyetine önem vermek zorundalar zaten(benim fikrim bu).

    tepee için şunu diyebilirim.ben opel astradan sonra bindim bu araca.hiçbir şekilde yoklugunu aramadık.bizde sizin gibi ev-aile için düşündük.daha 45 bin km dolmadı aracın.canımızı sıkacak problem yaşamadık.

    özellikle düz yolda inanılmaz tatlı bir sürüş keyfi var.yerden yüksek.şehir içi suv havasıda var.

    umarım senin ve ailen için hayırlı bir tercih yaparsın.

    bana sorarsan;
    Fiatın ve Peugeotun satış stratejileri birbirinden çok farklı.ben sadece bunun için bile peugeot alırdım.

    soruların varsa cevaplayabilirim.

    Doblo ile Tepee arasında 2 şey aklımı çeliyor. Birincisi, Doblo'da ESP'li model alabiliyoruz ama Tepee'de ESP yok (sadece outdoor modelinde var). Arabayı hızlı kullanan biri değilimdir ama bunun kışı da var. Buzlu yollarda sıkıntı çekmek istemiyorum. ESP'siz yol tutuşu konusunda özellikle kötü yol ve hava şartlarında Tepee nasıldır?

    İkinci konu ise arkadaki tam bağımsız süspansiyon yapısı. Tepee için sürüş zevki ve kalitesi olarak daha başarılı demişsiniz, bunlar için konfordan biraz feragat etmeye değer mi?

    Hocam düzelteyim izniniz olursa: Tepee'de ESP, ASR ve Hillholder, Güvenlik Paketi adı altında Outdoor hariç tüm versiyonlarda (Access, Active, Allure ve Zenith) opsiyon olarak sunuluyor. Grip Control sadece Outdoor'da sunuluyor

    Tepee genel olarak asfalt arabasıdır ama kullanmadığımız için ESP ve yol tutuş konusunda bir şey diyemeyeceğim. Bizdeki eski kasası ESP'siz ve standart lastikleriyle orta karar bir yol tutuşuna sahip.

    Süspansiyon konusunda yolcu konforuna önem veriyorsanız Doblo öne geçer kanımca.

    Hocam, Peugeot'nun web sitesinin her yerine baktım ama sadece binek versiyonlarda bol miktarda opsiyon var. Ticari modellere güvenlik paketi alamıyoruz gördüğüm kadarıyla.

    hocam linkini vereyim size Opsiyonlar kısmında "Emniyet Paketi" olarak sunuluyor (Access, Active, Allure ve Zenith için); ASR, ESP ve Hillholder taktırmanın maliyeti 850 TL.

    http://www.peugeot.com.tr/fiyatlar-partner/partner-tepee-737/

    Hocam çok teşekkürler, ben de konfigüratörde böyle bir seçenek çıkmayınca şaşırmıştım açıkçası.

    http://www.peugeot.com.tr/konfigure-edin/yeni-partner/kombi/

    Estağfirullah hocam, ne demek Ayrıca Partner Tepee sayfasına gelince Karşılaştır kısmında yazar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.