Şimdi Ara

Açılış Sayfası (Landing Page) Optimizasyonu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
1
Cevap
0
Favori
289
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Açılış Sayfası (Landing Page) Optimizasyonu

    Açılış Sayfası Nedir?
    Web sitelerine reklamlar veya yönlendirmeler vasıtasıyla gelen ziyaretçilerin gördüğü sayfadır. Landing Page olarak da adlandırılabilir. Ziyaretçilerin gördüğü ilk sayfa olup, satışa dönebileceği için iyi optimize edilmelidir.

    Açılış Sayfalarının Amacı
    Yatırım getirisi ve dönüşüm optimizasyonu bu sayfalarla ayarlanabilir. Organik trafik sonuçlarını, AdWords satışları bu sayfa vasıtasıyla yapılabilir.

    Açılış sayfalarını ilgilendiren en önemli konular yatırım getirisi ve dönüşüm oranıdır. Peki bu açılış sayfaların amacı nedir?

    Organik aramalardan ziyaretçi çekmek.
    Google AdWords ile ziyaretçi çekmek ve satış yapmak.
    Sosyal medya, banner, e-mail v.b her reklam mecrasında daha kaliteli ve ekonomik dijital pazarlama yapmak.
    Ziyaretçilerimizi müşterilere çevirmek.
    İyi optimize edilen açılış sayfaları çok daha iyi performanslar getirir. Bu performanslar hem ziyaretçi hem de satış oranlarına yansır.

    Açılış Sayfalarında Nelere Dikkat Edilmelidir?
    Dönüşüm oranlarını arttırmak istiyorsak, bu iş zorunlu şekilde yapılmalıdır. Bir lüks yada artı olarak düşünülemez.

    Eğer geri dönüşlerin yükselmesini istiyorsak açılış sayfası optimizasyonu bir lüks değil bir zorunluluktur.

    İşte landing page optimizasyon teknikleri;

    Her optimize sonrasında Google Gibi Getir kullanarak tekrar indexletilmelidir.
    Sayfada anahtar kelime oranları çok düşük yada çok yüksek olmamalıdır.
    Sayfanın üst tarafı çok daha dikkat çekeceği için daha iyi optimize edilmelidir ( Above The Fold )
    Sayfa açıklamaları anahtar kelimeleri içermeli.
    Hakkımızda, ürün bilgileri, iletişim gibi sayfalar 1 tık ile ulaşılabilir olmalı.
    Pop-up kullanılmamalı.
    Mobil cihazlarda sorunsuz açılmalı.
    Sayfadaki hız problemleri çözülmelidir. Hız artışı sağlanmalıdır.
    Hız optimizasyonu için kullanabileceğiniz araçlar:

    Google PageSpeed Insight
    GTMetrix
    WebPagetest
    Pingdom Test
    W3C Validator
    Image Optimizer
    CloudFlare
    Incapsula
    Akamai
    Açılış Sayfası Optimizasyonunun Faydaları
    Google AdWords kalite puanlarını arttırır.
    Reklam maliyetlerini düşürür.
    Dönüşüm oranlarını arttırır.
    Sunucu maliyetlerini düşürür.
    Trafiği arttırır.
    SEO ile paralel ilerlediği için organik trafiklerde de artış görünür.
    Sayfalar daha iyi performans gösterir.
    Hemen çıkma oranlarını düşürür.
    Marka bilinirliği artar.https://seoreq.com/landing-page/[simage][/simage]



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi SEOReq -- 28 Ekim 2017; 15:33:28 >







  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.