Şimdi Ara

adblue'nun ambalajını açınca tek seferde mi kullanmak gerekiyor? (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
7.812
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Du Hast

    Son muffler ne ya
    Son susturucu diyemiyor musunuz Allah Askina? Bu kadar mi Turkce kullanamiyorsunuz?
    Not: Adblue son susturucuda puskurtulmez...
    Yanlış hatırlamışım dpf'den önceydi düzelttiğiniz için teşekkürler.

    Ha muffler ha susturucu ne fark eder hocam anlık öyle yazmışız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Lana-Del-Rey -- 28 Nisan 2020; 18:41:51 >




  • TEPEE PREMİUM PACK kullanıcısına yanıt
    V10 sesi başkadır, V6 V8 V12 den ziyade daha hoşuma gidiyor çığlık sesi gibi

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Meticulous kullanıcısına yanıt
    Umarım doğru spesifikasyonlara sahip ad blue kullandınız, shell kurtarır. PSA motorlarımda diğerleri sorun oluşturuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KingOfAnarchy

    Umarım doğru spesifikasyonlara sahip ad blue kullandınız, shell kurtarır. PSA motorlarımda diğerleri sorun oluşturuyor.
    hocam grandland x in kullanım kılavuzunda "Sadece Avrupa standartları DIN 70 070 ve ISO 22241-1 ile uyumlu AdBlue ürünleri kullanın. Adblue'yu sulandırmayın." yazıyor. Benim aldığım shell adblue bidonunun üzerinde ISO 22241-1 spesifikasyonuna sahip olduğu yazıyor. ondan yana sıkıntı yok yani.
  • Meticulous kullanıcısına yanıt
    Evet shell de sorun olmaz yanlız Citröen ve bazi PSA araçları özellikle ad-Blue seçiyor. Spesifikasyonları katsilamasi önemli zaten shell karsiladigini duydum. Dikkatli olmaniz iyi olmuş.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Raf ömrü normal şartlar altında 12 ay, satın alınca üretim tarihine bak ona göre kullan. Ama kapağı açtın kapadın malzemenin özelliği bozuldu diye bir durum yok üçte biri sidik zaten. Direk güneş ışığı almasın ve nemsiz yerde olsun.
    İdrar 2/3 olsa sıkıntı çıkarır mı? Konuya yabancıyım.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben Kemal Geliyorum kullanıcısına yanıt
    Aşındırıcı etki gösterip adblue hattına zarar verebilir, kimya kısmına pek vâkıf değilim bende.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aracınızın adblue tankının 17 litre olması lazım, son 6d-temp geçişinde tank kapasiteleri büyütüldü çoğu araçta daha fazla püskürtme ihtiyacı doğduğu için. Kalan adblue kısmını kullanmanız ilgili standarda uygun ürün için sorun olmaz. Uyarı kısmı ise şu şekildedir ilgili ab mevzuatında;

    The warning system shall activate at a distance equivalent to a driving range of at least 2 400 km in advance of the reagent tank becoming empty, or at the choice of the manufacturer at the latest when the level of reagent in the tank reaches one of the following levels:

    (a) a level expected to be sufficient for driving 150 % of an average driving range with a complete tank of fuel; or

    (b) 10 % of the capacity of the reagent tank,

    whichever occurs earlier.


    Merak edenler için bilgi 2017/1151 Direktifi ANNEX XVI

    "REQUIREMENTS FOR VEHICLES THAT USE A REAGENT FOR THE EXHAUST AFTER-TREATMENT SYSTEM" da yer alır.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 29 Nisan 2020; 4:39:39 >




  • Ben Kemal Geliyorum kullanıcısına yanıt
    Sistem püskürtebilirse sensör okumalarındaki uyumsuzluk sebebiyle çok kısa sürede motor arıza ışığı yanacaktır. Adblue sistemi arızası ya da adblue olmaması araç çalışmasına engel olacağı için aracı çalışamaz hale getirmiş olursunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi edgar1899 -- 29 Nisan 2020; 11:14:28 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Güncel dizel araçlar torku neredeyse 1500 devirden itibaren veriyor 5.0 v10 kullanıyorsunuz beğenmediğinize göre sanırım.
    Benim kullandığım dizeller güncel değilmiş demek ki. Biri 2010 model 1.4 90 hp corolla, diğeri 2010 1.3 75hp ecoflex opel corsa.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Güncel değil demek doğru olmaz ama Toyota 1.4 dizel motoru sorunlu bir motor ve kasaya az geliyor, 1.3 multijette hele o versiyon biraz daha üst devirde açılır o motorun karakteristiği öyle. Diğer dizelleri kullanırsanız anlarsınız ne dediğimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Adblue lu dizel almak pişmanlık

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: helsloot

    Adblue lu dizel almak pişmanlık
    Yarin satiyorum o zaman

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.