Şimdi Ara

Adidas'ın Ayıbı [SS] (3. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
47
Cevap
0
Favori
3.482
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • Ben de eşofman takımı almıştım adidastan, ilk yıkamada tüyleri çıktı geri gönderdim ve kullanıcı hatası dendi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ayakkabı baya güzelmiş ama

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 2 kere timberland ayakkabi yirtildi 2 sindede verdim geri hemen geri aldılar ayni degerde istediginiz seyi alabilirsiniz dediler değişti aldım

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sadece Adidas olayı değil bu hangi firma yolladığın ürünü evet bizim hatamız deyip yapıyor ki, anca gerçekten kronik bir hataları olupta kabul ederlerse zaten kendileri diyorlar getirin yapalım.
  • Hemen şimdi tüketici mahkemesine gidiyorsun ve yaklaşık 3 ay içinde paranı geri alıyorsun, kesin çözüm



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Eléctronics -- 28 Aralık 2012; 12:28:48 >
  • o tekini çıkarmak için diğeriyle onun arkasına bastın da mı oldu? başka türlü nasıl açılır ki

    ayrıca bilip bilmeden tüketici mahkemesine git diyen arkadaşlara bakma sen, faturan var ve şikayet etmek istiyorsan ikametgahının bulunduğu ilçe kaymakamlığı bünyesinde bulunan tüketici hakları hakem heyeti bürolarına gitmen gerekir

    belli bir mebla üstüne mahkeme bakar böyle küçük şeylere hakem heyeti karar verir
  • Ben bilgisayar için başvurmuştum o yüzden Tüketici Mahkemesine gitmem gerekimişti fakat sizin aldığınız ürünün değeri 1.161,67 TL'nin altında olduğu için mecburen Tüketici Sorunları Hakem Heyetine başvurmanız gerekiyor
  • 
Sayfa: önceki 123
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.