Arkadaşlar merhaba, Geçen sene Boyner'den aldığım Adidas terrex bir ayakkabım vardı, bi kaç ay giydikten sonra yanlarından her ikiside yırtılmaya başlamıştı, 42.5 numara olarak almıştım ve benim ayaklarımda 42, herhangi bir zorlama küçük gelme ayak tarağım felan yok hallederim deyip şimdi kışa yaklaşmışken Ankara Ankamall mağazasına götürdüm inceleme için 1 hafta sonra döneceklerini söylediler sonra cuma günü bir mesaj geldi inceleme sonucu için sizi aradık ama ulaşamadık lütfen bilgi almak için mağazamıza gelin diye, beni arayan farklı bi numara yoktu ve neden 2023 yılının bitmesine son 2 ay kala bilgi almak için mağazaya gitmek zorundaydım anlamadım, tekrar müşteri hizmetlerini arayıp mağazanın beni araması için kayıt oluşturmam gerekiyormuş onu oluşturduktan sonra bugun mağazadan arıyan arkadaş müşteri hatası olduğunu beyan etti, biraz internette araştırma yaptım bunlar zaten herkese böyle yapıyolarmış, yani müşteri memnuniyeti felan kalmamış kimi öpebilirse... https://www.teknotalk.com/adidas-kullanici-hatasi-deyip-tuketici-mahkemesine-yonlendiriyor-62893/ İlgili linkte arkadaş çok güzel açıklamış ve tüketici hakem heyetine başvurup mahkeme kararıyla haklı çıkmış ve bütün dava masraflarını da karşı taraf ödemek zorunda kalmış. Öncelikle adidas gibi bir marka müşterisini mahkemeye gitmek zorunda bıraktığı için kınıyorum, Amerika'da böyle birşey yapamazlardı, Amerika merkez şubelerine de durumu anlatan bir email atacağım, ve BUNDAN SONRA EVİME ADIDAS markasını SOKMAYACAĞIM, toplu iğnesini bile almayacağım, eşime dostuma etrafıma da aldırmayacağım ve bu olayı tüm sosyal medya hesaplarımdan paylaşacağım. Daha sonra boyner şirketinden sattığı malın arkasında durmadığı, müşteri ile iletişimindeki amatörlükten dolayı tekrar alışveriş yapmayacağım ve kendileri hakkında da tüketici hakem heyetinde tüm haklarımı arayacağım. Ürünlerin resmini mağazadan ayakkabıları aldığım zaman paylaşacağım, sizlerden de ricam varsa bu tarz olumlu olumsuz tercübeleriniz paylaşmanız ve konuyu öne çıkarmanız, teşekkür ederim. İyi forumlar. |
Bildirim