Şimdi Ara

Adıma Açılan, Sonra Kapatılmayıp Pasif Olan (?) İnternet Aboneliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
7
Cevap
0
Favori
1.996
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Güncelleme:

    Arkadaşlar hatırladığım kadarıyla bahsettiğim tarihlerde tivibu go için kayıt olmuştum. E devlette görünen kayıt büyük ihtimalle bunu gösteriyor.


    Merhaba arkadaşlar.


    Normalde düzenli olarak adıma açılmış abonelikleri e-devlet üzerinden kontrol ediyorum ancak bir süredir bakmıyordum.



    Bugün baktığımda adıma Türk Telekom tarafından Aralık 2021 de abonelik başlatıldığını gördüm. Daha önce kendi adıma Türk Telekom'un hiçbir hizmetinde aboneliğim olmadı. Şu an Pasif (Geçmiş) Abonelikleriniz bölümünde gözüküyor ancak Abonelik Bitiş Tarihi boş gözüküyor. Nasıl oluyorsa artık.


    Türk Telekom müşteri hizmetlerini aradım ancak doğru düzgün bir seçenek bulamadım telesekreterde. Bu bir sistem hatası mıdır yoksa biri benim adıma hizmet mi açmış?

    Ekranda abonelik hizmet numarası var. Bu numara ile daha detaylı bilgi alma imkanım var mı?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yuzyirmi -- 13 Ocak 2022; 20:35:39 >







  • daha önceden açıp kapattığınız abonelikler orada pasif olarak gözüküyor.

  • miskindvd kullanıcısına yanıt

    Evet doğru da ben daha önce Türk Telekom'un kapısının önünden bile geçmedim. Yani kendi bilgilerimle bir abonelik geçmişim olmadı. Ya biri adıma abonelik açıp kapatmış ama sistem kapanma tarihini göremiyor, ya da bir sistem hatası var.


    Yarın müşteri hizmetleri ile görüşüp duruma göre savcılığa gitmeyi düşünüyorum.

  • yuzyirmi Y kullanıcısına yanıt

    ilginç bir durum, takip edin sonra başınız ağarmasın

  • Hocam benzer bir senaryo ile karşılaşmıştım. Türk Telekom mağazalarına uğrayıp durumu teyit ettirebilirsiniz fakat karşılaştığım durumda, TivibuEV, yani IPTV üzerinden hizmet verilen Tivibu üyeliği almış uzun zaman öncesinde ve dediğiniz gibi ttnet ile alakası olmayan biri.


    Araştırdığımızda durumun bundan ibaret olduğunu gördük. TivibuGO'da yanlış değilsem bağlayıcı bir taahhüt veya cihaz bulunmuyor Tivibu Uydu ya da TivibuEV üyeliği gibi. Bu sebeple pasif olduğu andan itibaren size herhangi bir zararı dokunacağını sanmam bu durumda. Siz yine de teyit ettirebilirsiniz.


    Pasif, hat iptal/deaktive olmuş demektir. Borç/iade alacak takibi e-devlet veya türk telekom'un kendi içerisinde sunduğu borç alacak ödeme kısmından görüntülenir. Bu bilgilerinizle sorgulama yapıp borcunuz olmadığını da teyit ettirirseniz sorununuz çözümlenecektir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi High Sierra -- 15 Ocak 2022; 1:17:44 >
  • High Sierra kullanıcısına yanıt

    Hocam keşke Google play store ne zaman uygulama indirdiğimi gösterebilseydi ya da Tivibu uygulamasına girebilseydim (şu an giremiyorum nedense) orada belki görebilirim.


    Yakın tarihlerde Tivibu go hakkında araştırma yapmıştım. Bu sebeple Tivibu go ile alakası olduğunu düşünüyorum. Herhangi bir şeyi iptal etmediğim için de abonelik bitiş tarihi görünmüyor olabilir.

  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.