< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > |
Adresimde altyapı yok gözüküyor- internetim var altyapı sorgulayınca yok diyor - Port yok diyor (2. sayfa)
-
-
O şekilde kapatamazlar hocam ancak aynı başvuruları hizmet aldığınız işletmeci üzerinden, yerleşik işletmeciye göndermesi için de kayıt oluşturmalısınız.
-
Hocam selamlar bu nvi sitesinden sorgulama yapınca verdiği bbk kodu ile goknet gibi sorgulama sitelerinde sorgulama yapınca verdiği bbk kodu tamamen alakasız ve alt yapı yok gözüküyor. Bina iki katlı müstakil normalde VDSL kullanıyor bir kat fakat alt yapı yok gösteriyor. Sokaktaki 2 3 bina dışında çoğu binada alt yapı yok gözüküyor. Sizce sorun nedir?
Alttaki kısım değil mi doğru yere bakıyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
altyapim.net/
Şu adresten karşılaştırma yapar mısınız?
-
Herhangi bir sonuç çıkmıyor hocam sadece yeni sorgu yazısı kalıyor ekranda.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
Sorguladığınız haneye ait altyapı bilgisi bulunamadı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu konuyla alakalı adres bilginizi detaylı bir şekilde yazarak tuketici.btk.gov.tr adresinden kayıt açmalısınız. İlgili kayıtta "adres bilgilerinizi girdiğinizde tüm altyapı sorgulama sayfalarında hata aldığınızı, ilgili hatanın yeterli port olmaması ile mi ilgili yoksa adres tanımlamaları ile mi ilgili olduğuna" dair bilgi talep ediniz ve "problemin çözümünü beklediğinizi" beyan ediniz. Adresinizi de mutlak süretle detaylıca yazınız. Oradan gelecek olan yanıta göre devamını da konuşuruz hocam. Üstte belirttiğim şekilde kopyalayarak da başvuru oluşturabilirsiniz.
https://forum.donanimhaber.com/btk-tuketici-sikayet-sistemi-nasil-kullanilir-rehber--152027365
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Aralık 2022; 19:41:27 >
-
Ayın 22'sinde sizin konudan görüp şöyle bir kayıt oluşturmuştum. En sonuna da adresimi eklemiştim. Ek olarak Twitterdan TTdesteğe yazmıştım dün aradılar. Kayıt açalım halledebiliriz ama kayıt açabilmem için paket seçmeniz lazım dediler sitedeki fiyatları söylediler. Ben ise Kablonet vs bağlatmayı düşündüğümden kabul etmedim.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi simos35 -- 25 Aralık 2022; 19:58:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
Kayıt açmak için aboneliğe veya ön talebe gerek yok esasen niye öyle demişler anlamadım. Sonuçta ilgili adresteki sorun düzeldiğinde müşteri başka firmalardan da hizmet almayı tercih edebilir.
Bu arada mesajınızda bir ekran görüntüsü var ise bende gözükmedi. Oluşturduğunuz kaydı ekran görüntüsü olarak eklerseniz incelemek isterim.
-
Düzelttim hocam. Evet ben de anlamadım illa paket seçerseniz yardımcı olurum diğer türlü elimden bir şey gelmez vs dedi tamam dedim kapattım. Şimdilik btk kaydına gelecek yanıtı bekliyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İşiniz acele ise ilçenizde bulunan türk telekom müdürlüğüne gidip planlama bölümüyle görüşün, muhtemelen bbk kodu hatalı düzeltilmeleri 2 dakikalarını alır.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Eğer olumlu bir yanıt gelmez ise üstteki "itirazda bulun" düğmesi ne basıp itiraz gerekçelerinizi yazarak yanıta itiraz edin mutlaka hocam. Adresinizdeki tanımlama sorunu düzeltilir ama eğer bölgede yeterli port yoksa o sebeple de ilgili hatayı verebiliyor.
-
Yeterli port olmaması sebebiyle bu hatayı veriyorsa düzeltmiyorlar hocam o zaman, yeterli port sağlandığında düzeltilir otomatik diyorlar. O sorunun da ne zaman düzeleceğine dair bir zaman aralığı veremiyorlar genellikle İnşallah yetersiz port olması değil de adres tanımlama sıkıntısıdır sadece. Ya da kolayca halledebilecekleri bir port yok sorunu ise hemen düzeltebiliyorlar. Durum tespiti için erişim planlamaya düşmesi gerekiyor tabi talebin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XpressMusic34 -- 25 Aralık 2022; 20:4:40 > -
@NewsTR Tamamdır olmadı hafta içi öyle yapayım.
@XpressMusic34 Yeterli port olmadığını düşünmüyorum çünkü sokakta bazı binalarda 71 Mbit 65 Mbit 50 Mbit uzaklığa göre hız çıkarken bazılarında çıkmıyor. Yani 15.numara da var 16 da yok 17de var gibi saçma sapan bir durum söz konusu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Port olmadığı durumlar da bu şekilde göstermez zaten yukarıda yazmış arkadaş nvi de görünen bbk kodu farklı diye %99 ihtimal kod hatası.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NewsTR -- 25 Aralık 2022; 20:7:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
-
@NewsTR @XpressMusic34 İkinize de teşekkürler hocam. Acele etme sebebim şuan taahhütsüz bir firmadan internet hizmeti alıyorum ve pek memnun değilim. Kablonet taşıma yapmıyor illa sıfırdan abonelik istiyor. Hâl böyle olunca da alt yapı sorunuyla karşılaşmak can sıkıyor. Umarım en kısa zamanda çözülür de 2 sene kafam rahat eder.
-
Estağfurullah. En kısa sürede ziyaret edin ilgili müdürlüğü. Erişim planlama birimi ile görüşmek istediğinizi beyan edin.
-
@XpressMusic34 BTK üzerinden henüz bir dönüş olmadı yarın Bölge Müdürlüğüne gideceğim bakalım. Bu arada BBK kodu goknet'in sitesiyle Nvi'nin verdiği benim şuana kadar gördüğüm herkeste farklı veriyor. Çevremdeki herkesi denedim sorunsuz port gösterenler de bile farklı kodlar çıktı hep.
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X