Şimdi Ara

AFR ayarı yaptırdım. (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (2 Mobil) - 2 Masaüstü2 Mobil
5 sn
64
Cevap
3
Favori
36.411
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • mustafa-_- kullanıcısına yanıt
    Çorum a yakınsanız özençler otogaz a gidin. istanbul a yakınsanız biz yardımcı olabiliriz.
    info@çetinsayotogaz.com
    makine mühendisi
    mehmet altıntaş
  • çetinsayotogaz Ç kullanıcısına yanıt
    Konya da yaşıyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mustafa-_- kullanıcısına yanıt
    konya da akgünler otomotivden yol ayarı isterseniz, size yardımcı olabilirler.

    beni ararsanız, size afr ayarı ile daha detaylı bilgi verebilirim.
    0532 272 35 10
    makine mühendisi
    mehmet altıntaş
  • quote:

    Orijinalden alıntı: çetinsayotogaz

    konya da akgünler otomotivden yol ayarı isterseniz, size yardımcı olabilirler.

    beni ararsanız, size afr ayarı ile daha detaylı bilgi verebilirim.
    0532 272 35 10
    makine mühendisi
    mehmet altıntaş
    hocam dün sizle görüştükten sonra bugün sordum akgünler'e yol ayarı dedim afr ayarı mı dedi :) hayır sadece yol ayarı dedim o şekilde bakmıyoruz yakında afr ayarı işine başlayacağız dedi :)
    anlaşılan yol ayarının adı oldu afr ayarı
  • çetinsayotogaz Ç kullanıcısına yanıt
    İyi günler. Siz yol ayarı için ne kadar ücret alıyorsunuz?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kablosundan dolayı bağlanamadı benim kit brc

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • mustafa-_- kullanıcısına yanıt
    Hocam aslında yol ayarı ile afr ayarı aynı şeyler değil. Şöyle; normal araçlardaki oksijen sensörü üst devirlerdeki karışımı okuyamıyor. Araç yazılımına göre, atıyorum 5000 devir ve üstünde araç ecusu normal benzinde giderken karışımı bir miktar zengin tutuyor ama lpg ye araç ecusu müdahale edemediği için lpg ayarında o devirde hangi komut varsa onu yakıyor.

    Normal kullanım devirlerinde (1000, 4000 devir arası gibi), uygun nozul ve basınç seçilmişse ayar üç aşağı 5 yukarı tutuyor ama yine de kusursuz değil. Uygun nozul ve basınç yoksa araç sahibi bu sefer lpgci ile usta arasında mekik dokuyup, hayatında hiç duymadığı küfürleri icat ediyor. Burda yol ayarı yaparsak araba benzine eşdeğer yürüyor, bir zararı yok. Yukarıdaki 5000 devir ve üstü konusuna tekrar dönersek bu sefer o devirlerdeki değerleri görmek için daha gelişmiş oksijen sensörü gerekiyor, işte bunun adı adı afr cihazı yada wide band diye geçiyor. Bu cihazla üst devirlerde yapılan ayara da afr ayarı denir.

    Eğer agresif kullanım tarzınız yoksa yol ayarı işinizi görür, agresif kullanıyorsanız yol ve afr ayarı şart, afr cihazı yoksa üst devirlerde benzine geçme komutu verdirin. Olayın özeti kabaca bundan ibaret, eksiğim yada yanlışım varsa işi hakkıyla yapan bilen lpgcilerden bende bilgilenmek isterim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mustafa-_- kullanıcısına yanıt
    Hocam Konya'da afr ayarı yaptirabildiniz mi bende konyadayim yaptırmak istiyorum?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonfatih kullanıcısına yanıt
    Evet Akif bey gelmişti Ankara dan ona yaptirdim

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • sonfatih kullanıcısına yanıt
    Yol ayarı isterseniz ve marka Atiker ise yardımcı olurum afr değil sadece yol ayarı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • İyi bir yol ayarı kesinlikle iş görür diye düşünüyorum ama ustam BRC kit için maalesef koca konya da yol ayarı yapabilen yok

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa-_-

    Evet Akif bey gelmişti Ankara dan ona yaptirdim
    Konya'da henüz başlamadılar mı yapmaya?
  • Hakanizm H kullanıcısına yanıt
    Afr ustası grubundan ademler otogaz yapıyor diye biliyorum

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • anaconda41 kullanıcısına yanıt
    Açıklamanız çok doğru ve basit, anlaşılabilir yani.
    Sadece şunu ilave etmek isterim yüksek devirlerde yani oksijen sensörü açık döngüde olduğunda veri okumadığında nasıl benzin ECU'su bu ayarı ezberletilmiş bir program ile yapıyorsa, kaliteli lpg markaları bunu aynı şekilde ayarlıyor. Zaten map haritası olmayan programlarda bunu ayarlamak zannedildiği gb olmuyor, kaldıki map haritası olan sistemlerde de nasılki o devirlerde benzin ECU'suna bunu ezberleten bir insan yani bir akıl aynı akla sahip başka bir insan bu ayarı lpg ECU'suna da önceki tecrübelerine göre ezberletebilir.

    Yani kaliteli bir lpg markasını kaliteli bir serviste montaj yaptırırsanız afr diye popülerleşen bu ayarlarla uğraşmazsınız.

    Tabi ki mevcut sorun yaşayan kullanıcılarda kendilerine en yakın tam teşkküllü bir lpg dönüşüm firmasında bu işi kolaylıkla halledbilirler.

    Çünkü şunuda unutmamak lazım herşey ayarla çözülebilseydi kimsenin mühendis ya da tekniker olmasına ya da motor ve yakıt sistemleri hakkında eğitimleri almasına gerek kalmaz kısa bir ayar eğitimiyle bütün sorunları çözebilecek donanıma sahip olurdu!!!
    Mekanik arızalarınızı yani hardware yani donanımsal sorunlarınızı gidermeden ya da gerekli seviyeye getirmeden, windows 10 işletim sistemini 20 yıllık bilgisayara kursanız ne olur uçacak hali yok ki:) Arabada aynı şekilde. Elinde bilgisayar ve wide band cihazı ile şehir şehir gezip yarımsaatte bütün arızaları çözecek mucizevi bir ayar eğitimi ile bayilik dağıtan AFR'cilere dikkat edin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Açıklamanız çok doğru ve basit, anlaşılabilir yani.
    Sadece şunu ilave etmek isterim yüksek devirlerde yani oksijen sensörü açık döngüde olduğunda veri okumadığında nasıl benzin ECU'su bu ayarı ezberletilmiş bir program ile yapıyorsa, kaliteli lpg markaları bunu aynı şekilde ayarlıyor. Zaten map haritası olmayan programlarda bunu ayarlamak zannedildiği gb olmuyor, kaldıki map haritası olan sistemlerde de nasılki o devirlerde benzin ECU'suna bunu ezberleten bir insan yani bir akıl aynı akla sahip başka bir insan bu ayarı lpg ECU'suna da önceki tecrübelerine göre ezberletebilir.

    Yani kaliteli bir lpg markasını kaliteli bir serviste montaj yaptırırsanız afr diye popülerleşen bu ayarlarla uğraşmazsınız.

    Tabi ki mevcut sorun yaşayan kullanıcılarda kendilerine en yakın tam teşkküllü bir lpg dönüşüm firmasında bu işi kolaylıkla halledbilirler.

    Çünkü şunuda unutmamak lazım herşey ayarla çözülebilseydi kimsenin mühendis ya da tekniker olmasına ya da motor ve yakıt sistemleri hakkında eğitimleri almasına gerek kalmaz kısa bir ayar eğitimiyle bütün sorunları çözebilecek donanıma sahip olurdu!!!
    Mekanik arızalarınızı yani hardware yani donanımsal sorunlarınızı gidermeden ya da gerekli seviyeye getirmeden, windows 10 işletim sistemini 20 yıllık bilgisayara kursanız ne olur uçacak hali yok ki:) Arabada aynı şekilde. Elinde bilgisayar ve wide band cihazı ile şehir şehir gezip yarımsaatte bütün arızaları çözecek mucizevi bir ayar eğitimi ile bayilik dağıtan AFR'cilere dikkat edin.
    Hocam zaten bunları benzinde sorun olmadığını, araca uygun kit ve hatasız lpg montajı yapıldığını varsayarak yazdım.

    Son paragrafta dediğiniz afrcilere dikkat etmek lazım doğru ama lpgciler bu işi hakkıyla yapsalar afrciler zaten türemeyecek. Bende Lada varken arıza lambası sönsün diye Sakarya'da İzmit'te gitmediğim bayi kalmadı. Hiçbiri de hakkıyla ayar yapamadı, yola çıkan hiç olmadı. Mecbur kablo alıp, forumları hatim edip, forumdaki büyük lpg bayilerinden fikir alıp deneme yanılma ile işi öğrendik. Yaptığım yol ayarıyla 2 sene sorunsuz yürüdüm, lpg kaynaklı hiç lamba yakmadı ve o şekilde aracı sattım. İşi ticarete dökmedim hiç, iyi ki de alıp öğrenmişim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: anaconda41

    Hocam zaten bunları benzinde sorun olmadığını, araca uygun kit ve hatasız lpg montajı yapıldığını varsayarak yazdım.

    Son paragrafta dediğiniz afrcilere dikkat etmek lazım doğru ama lpgciler bu işi hakkıyla yapsalar afrciler zaten türemeyecek. Bende Lada varken arıza lambası sönsün diye Sakarya'da İzmit'te gitmediğim bayi kalmadı. Hiçbiri de hakkıyla ayar yapamadı, yola çıkan hiç olmadı. Mecbur kablo alıp, forumları hatim edip, forumdaki büyük lpg bayilerinden fikir alıp deneme yanılma ile işi öğrendik. Yaptığım yol ayarıyla 2 sene sorunsuz yürüdüm, lpg kaynaklı hiç lamba yakmadı ve o şekilde aracı sattım. İşi ticarete dökmedim hiç, iyi ki de alıp öğrenmişim.

    Alıntıları Göster
    Maalesef lpgcilerinde işi layıkıyla yapmadığı doğrudur.

    Kullanıcılarda montaj sürecinde ne yazık ki tam teşekküllü servisi aramak yerine ucuz fiyatı aradıkları için bu sıkıntılar yaşanıyor. Daha sonrada tam teşekkülü servislerde garantiden bu işi yaptırmak istediklerinde bu servislerde; üretici ve ithalatçı firmaların mal satabilmek için herkese bayilik verdiğini bildiğinden bu sıkıntılardan kurtulamıyoruz.

    Kronik sorunlarımız.
    Saygılar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Maalesef lpgcilerinde işi layıkıyla yapmadığı doğrudur.

    Kullanıcılarda montaj sürecinde ne yazık ki tam teşekküllü servisi aramak yerine ucuz fiyatı aradıkları için bu sıkıntılar yaşanıyor. Daha sonrada tam teşekkülü servislerde garantiden bu işi yaptırmak istediklerinde bu servislerde; üretici ve ithalatçı firmaların mal satabilmek için herkese bayilik verdiğini bildiğinden bu sıkıntılardan kurtulamıyoruz.

    Kronik sorunlarımız.
    Saygılar.

    Alıntıları Göster
    Hocam ben aracı aldığımda lpg takılalı 20 bin bile olmamış. Lpg montajını Sakarya'nın en büyük Atiker bayisi yapmış. Atiker Merkez'i aradığımda ise bana en yakın Sakarya'daki o batıyı ve İzmit'te başka büyük batıyı tavsiye ettiler. Arabanın bir sorunu yok lamba yakmasından başka. Sakarya'daki bayiye gittim, adam makine mühendisi olmuş ama esnaf olamamış, sanki bedava yaptıracaz bu işi. Yolda ayar yaptıramadık, lamba yine yandı. Daha sonra İzmit'te gittim onda da lamba yandı.

    Burda sorun; ucuz yada pahalı olması değil. Sorun, işin ehli adam olmaması. Ama yine kızmıyorum onlara, "Allah razı olsun" diyorum. Onlar böyle olmasa ben kendi işimi kendim çözemeyecektim. Her seferinde bakım, filtre, ayar derken 50, 100 bayılıp bayılıp eve dönecektik

    Bir de adamlara iç filtreyi değişttiremiyoruz, neymiş "bişey olmaz abi" imiş. İç filtre içerde parçalanıp donmuş zor temizlemiştim.

    Konunun özeti, adamlar doymuş, her geleni kucakta görüyorlar. Biz de esnafız, kimseye ağız yüz bükmüyoruz, sırf müşteri memnuniyeti adına.

    Neyse, hayırlı akşamlar.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MERLPG

    Açıklamanız çok doğru ve basit, anlaşılabilir yani.
    Sadece şunu ilave etmek isterim yüksek devirlerde yani oksijen sensörü açık döngüde olduğunda veri okumadığında nasıl benzin ECU'su bu ayarı ezberletilmiş bir program ile yapıyorsa, kaliteli lpg markaları bunu aynı şekilde ayarlıyor. Zaten map haritası olmayan programlarda bunu ayarlamak zannedildiği gb olmuyor, kaldıki map haritası olan sistemlerde de nasılki o devirlerde benzin ECU'suna bunu ezberleten bir insan yani bir akıl aynı akla sahip başka bir insan bu ayarı lpg ECU'suna da önceki tecrübelerine göre ezberletebilir.

    Yani kaliteli bir lpg markasını kaliteli bir serviste montaj yaptırırsanız afr diye popülerleşen bu ayarlarla uğraşmazsınız.

    Tabi ki mevcut sorun yaşayan kullanıcılarda kendilerine en yakın tam teşkküllü bir lpg dönüşüm firmasında bu işi kolaylıkla halledbilirler.

    Çünkü şunuda unutmamak lazım herşey ayarla çözülebilseydi kimsenin mühendis ya da tekniker olmasına ya da motor ve yakıt sistemleri hakkında eğitimleri almasına gerek kalmaz kısa bir ayar eğitimiyle bütün sorunları çözebilecek donanıma sahip olurdu!!!
    Mekanik arızalarınızı yani hardware yani donanımsal sorunlarınızı gidermeden ya da gerekli seviyeye getirmeden, windows 10 işletim sistemini 20 yıllık bilgisayara kursanız ne olur uçacak hali yok ki:) Arabada aynı şekilde. Elinde bilgisayar ve wide band cihazı ile şehir şehir gezip yarımsaatte bütün arızaları çözecek mucizevi bir ayar eğitimi ile bayilik dağıtan AFR'cilere dikkat edin.
    merhaba.

    Konunun temelinde çok net bişey var. o da LPG sistemine o AFR kısmını kayıt edebilmek için sensör ile ölçmeniz gerekiyor. ölçmeden yapamazsınız. ölçmeden bilemezsiniz oradalar zengin mi fakir mi.

    yani siz de bi sensör edinip bakarsanız görürsünüz ne demek istediğimi. Biz yolda bu ayarı yaparken devir de çevirdik. çok şükür ki üst devirlerde dahil stabil değerler elde ettik. Kitim yetersiz olsaydı mecburen benzin takviyesi ile sağlıklı değerleri işleyebilecektik.

    Keşke siz de başlasanız .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: mustafa-_-

    Afr ustası grubundan ademler otogaz yapıyor diye biliyorum
    onlar AFR yalan diyordu en son , demek doğru yolu bulmuşlar :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: sadri.abi

    onlar AFR yalan diyordu en son , demek doğru yolu bulmuşlar :)

    Alıntıları Göster
    baktı para var bu işte :)
  • 
Sayfa: önceki 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.