Şimdi Ara

Ağ bağlantısı sınırlı ya da bağlantı yok!!!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
11
Cevap
0
Favori
768
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar yaklaşık 1 aydır nerdeyse hergün internet bağlantım gidiyor.Bağlantı var gibi gözüküyo fakat yinede herhangi bir sayfa msn hiç biyer açılmıyor.Modemi kapatıp açınca genelde düzeliyor bazende üzerinden belirli bir süre geçmeden gelmiyor.Elle ip giriyorum yinede olmuyor modem Airties RT-205 driver i yüklü bilgisayarda.Kabloları kontrol ettim bir sorun yk.Önce ağ bağlantısı sınırlı yada bağlantı yok diyor sonra şuanda bağlandınız diyor fakat yinede gelmiyor.TTnet i arayıp sordum ama onlardanda herzamanki gibi birşey çıkmadı.Modemdeki ışıklardan bağlantı kesildiğinde:
    PWR yanıyor
    ADSL ve PPP yanmıyor
    LAN yanıp sönüyor
    WLAN yanıyor
    durum bu şekilde arkadaşlar böyle bir sorunla karşılaşmış olan yada bu sorunun nasl çözüleceğini bilen varsa lütfen yardımcı olsun şimdiden teşekkürler...







  • Arkadaşım probleminiz modem ayarlarında gibi görünüyor.modeminizin ayarlarını sabit kalacak şekilde tekrar kurun.olmadı.virüs taramasından geçirin.buarada işletim sistemindende benzer sorunlar yaşayanlar olmuştu.misal xp.
  • Simdi

    ADSL ve PPP sönüyor diyorsan tamamen Turk telekomla alakalı kaç mb baglantı hızı kullanıyorsun yada kullandığın hızı şebeken destekliyormu bunu öğren öncelikle.

    Ben 8 Ay 8 Mb internet kullandım ve sonra bağlantım git gel olmaya başladı. Herneyse sorun olarak 2 mb indirdik bağlantı hızını ve sorun ortadan kalkdı.. Yeni adsl kullanıcıları sisteme eklenmeye başladıkca şebekelerimiz eski hızlarını veremiyor ve şebekeye bağlanamadıgı için internet bağlantı hızında sorun yada sık sık kesilmeler baş gösteriyor. Sınırlı yada bağlantı yok uyarısıda internetin denetlendiği için çıkıyor.. Arada bir modemi resetlmek belki internetini getirebilir ama kalıcı çözüm değildir.

    Bildigim başlıca sorunları ben yazim sende kendine uygun olana göre hareket et

    1. Modeme kadar ulaşan kablolarda düzn ek bulunmaması yada kablo numaralarının farklı olması eklerde

    2. Düşük voltaj yada elektrik dalgalanmaları

    3. Şebekeye bağlı problemler (Şebekenin internet hızını kaldırmıyor olması. Eskiden kaldırması şimdi kaldırcagı anlamına gelmez).

    Şuanki bağlantın hakkındada bilgi verirmisin bize?




  • bu dediklerin nerden bakabilirm kardeş hızın desteklyp detklmdğne fln?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ciglik398

    Simdi

    ADSL ve PPP sönüyor diyorsan tamamen Turk telekomla alakalı kaç mb baglantı hızı kullanıyorsun yada kullandığın hızı şebeken destekliyormu bunu öğren öncelikle.

    Ben 8 Ay 8 Mb internet kullandım ve sonra bağlantım git gel olmaya başladı. Herneyse sorun olarak 2 mb indirdik bağlantı hızını ve sorun ortadan kalkdı.. Yeni adsl kullanıcıları sisteme eklenmeye başladıkca şebekelerimiz eski hızlarını veremiyor ve şebekeye bağlanamadıgı için internet bağlantı hızında sorun yada sık sık kesilmeler baş gösteriyor. Sınırlı yada bağlantı yok uyarısıda internetin denetlendiği için çıkıyor.. Arada bir modemi resetlmek belki internetini getirebilir ama kalıcı çözüm değildir.

    Bildigim başlıca sorunları ben yazim sende kendine uygun olana göre hareket et

    1. Modeme kadar ulaşan kablolarda düzn ek bulunmaması yada kablo numaralarının farklı olması eklerde

    2. Düşük voltaj yada elektrik dalgalanmaları

    3. Şebekeye bağlı problemler (Şebekenin internet hızını kaldırmıyor olması. Eskiden kaldırması şimdi kaldırcagı anlamına gelmez).

    Şuanki bağlantın hakkındada bilgi verirmisin bize?




    eger modemdeki ışıklar yanıyorsa modemim fişini takıp çıkarınca düzelir arada oluyo normaldir arkadaşında söledigi gibi
    dalgalanmalardan kaynaklanıyo net askıda kalıyor ama adsl ışıgı yanmıyorsa kesinlikle ttnetle alakalı bir durum müşteri hizmetlerinizi arayıp sorunun
    bildirin hız desteklemesi yönündede formu araştırın bu tarz konu çok modeminizin ara yüzündeki bilgiler size santralin uzaklıgı yani ne kadar hızı alabileceginiz aşşagı yukarı bilinir vehttp://speedtest.net/ buradanda bi hız testi yapmanızda fayda var..




  • Öncelikle ttnet sitesinden hız testinizi gerçekleştirin. Bu değerlerle internet bağlantı hızını karşılaştırın. Bu değerler şayet internet bağlantı hızından çok çok aşşagıda ise ttnet ile görüşmeniz gerekmektedir. Bu hızları zaten sizden isterler. Ve Adsl ışığı dediğin gibi gidiyorsa kesinlikle ttnet den kaynaklandığını söyleyebilirim(bağlantılarında sorun olmadığını göz önüne alarak)

    444 0 375 ara >> 5 Tuşuna bas> Başında 0 olmadan alan koyduyla numaranı gir ve durumunu izah et.


    ADSL ışığım sık sık sönüyor ve internetim gidiyor diye.. (Sınırlı yada internet bağlantısı yok uyarısını söyleme akılları başka yerlere gidiyor onların:) Arada bi resetliyorum geliyor sonra yine gidiyor adsl ışığım filan.. Sonra zaten onlar arıza kaydınızı alıp bağlı oldugun şebekeden birilerine yönlendircekler onlar seni aricaklar bir daha seni dinlicekler sorunu cözecekler:)..
  • Telefona bak, onda da sorun varsa kesin apartmandan kesmişlerdir kablonu...
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Herşeyden önce
    1) farklı bir bilgisayar ile deneme şansınız varsa deneyin işletim sisteminizden kaynaklanabilir.
    2) modem ayarlarının doğru yapıldığına eminseniz farklı bir modemle deneyin.
  • TT Problemi
  • Yöntem Bir ip ni yenilemelisin başlat>çalıştır>cmd= ipconfig/flushdns
    peşinden başlat>çalıştır>cmd= ipconfig/release
    ilk secenekte dns yenilenir 2 cisinde ise ag tamammen kesilir ag üzerine ünlen işareti gelir ve onar dediginde agı yeniden yapılandıırır sorunun 2 kaynagı var gibi birincisi eger paylasımlı ile yani bir modemden birden fazla kişi ile baglantı kuruyorsanız ve modem başka birinde ise veri kaybına yol acar buda senın netinin yavaslamasına kısmen durmasına neden olur 2 ci ve büyük ihtimalle senın sorunun bu ntdll ye bulasan bir virüs pc ne ya format at yada iyi bir malware programı kur bu tur sorunlar ekseriyetle bu nedenlerden ortaya cıkar ki modeminin ppp ayarlrında bir problem yok ise bunun içinde modeminin serisine gore ayarlarını araştırıp kurman yada yetkili bir bayiden yardım almanı öneririm tşk ederim....
  • 444 0 375

    Kesin parazit sorunu ama önce kablolarını ve telefonunda parazit olup olmadığını ve paralel telefonlar varsa bunları sökerek sorunun devam edip etmediğini kontrol et. Hatta splitteride sökerek hattı direkt modeme tak.

    Eğer bağlantılar konusunda yeterince bilgin yoksa bir şeyi sökmeden önce mutlaka bağlantıyı eski haline getirebileceğin şekilde not et.

    Kolay gelsin.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.