Şimdi Ara

Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere (20. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
1.457
Cevap
23
Favori
337.942
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
3 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Uçtaki çarkı sormamın nedeni, elmas uçlu olup olmadığını öğrenmekti. Çark yoksa zaten gres deliği olmaz, ama çarklı olup da gressiz olanlar da varmış.Stihl de daha cok örneği var, gressiz pala çarkına; bunlar dediğin gibi zincir yağıyla çark göbeğini yağmıyormuş, muhtemelen kanal var.

    Echonun kılavuzundan (çarklı ve çarksıza örnek)

     Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere


    Diger yandan zincir ve pala bakimi, bence motordan daha fazla onem arzediyor. Her ne kadar klavuz kapaklarına, zincir durdurucu koysalar da,bu sadece kopmasi durumunda işe yarıyor. Çarkın kopmasina da gorsel ornek vereyim

     Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere


     Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere


    Zinciri herhangi bir uzvuna yiyip de dikiş tutmaz Sabri gibi
    dolasan tanidigim vardi bunda motorun hacmi ve buyuklugu herhangi bir pay sahibi degil; o zinciri hareket halinde yiyen, ayni kaderi paylasacaktir. Bu sene ben de dizime sürtüyordum az kalsin yeni egelenmis hareketli zinciri

    Bizde motorlu testere de motorsiklet gibi ekipmansız kullanilmaya mahkum.


    Ağaç devirme işi de oyle birsey ki; motora güvendiğin kadar, mabadına da guvenmek zorundasin. O pala ayaktaki ağacın gövdesine girdiği an geri dönüş yok; ben de dedemin cok sevdigi akasya agacini caktirmadan(ve yeterince hesap etmeden) keseyim derken, palayi kıstırıp/motoru kaderine birakarak uzaktan izlemek durumunda kalmıştım neyse ki fazla yanlış hesap etmemisim de, motorun uzerine yıkılmadı

    Youtube da ecnebi memlekette, agaca duzenek kurup, üstten aşağı kesilen parçaları halatla sallandirarak indiriyorlar. Bizde, dibinden kes/yık aşağı gitsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 16 Aralık 2018; 22:11:7 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Arkadaşlar görseldeki motoru aldım klavuzu motordan cıktıktan sonra 45 cm gayet güzel kesiyor 3 depo bıtırdım benim için güzel makina ancak babam cok uzun yıllardır odun motoru kullanıyor klavuzunun yukseklıgı az dedi beğenmedi gibi bu klavuzu değiştirebilirmiyiz bu makinaya hangi klavuz uyar uyacak olan klavuza hangi zincir olur ?
    Bir de ben 1 litre benzine 20 cc yağ koyuyorum yağ 2 t ancak cok kaliteli değil galiba marka birşey değil yağ miktarnı arttırmalımıyım zincir yağı olarakta 30 numara yağ koyuyorum bu konuyla ilgili de görüş belirtirseniz sevinirim  Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alasehirlii45 -- 17 Aralık 2018; 13:9:37 >




  • alasehirlii45 A kullanıcısına yanıt
    Aynı motordan bende de var üç yıldır.
    18" yani 45cm kılavuz(pala), bunların fabrika çıkışında sunulan en yüksek uzunluğudur(13 ve 15" seçenekleri de var)

    Pala değişse bile; buna uygun zincir ve dişli de bulmanız gerek. Mevcuttakiyle, motorun gücüyle orantılı kesim yapabiliyor ama daha uzun zinciri çevirmekte zorlanabilir 3hp makina. Eski 6 veya 7 hplik stihller ile kıyaslanamaz pala uzunluğu tabi Domarın 42cc motor hacmi olduğunu unutmamak lazım; üzerindeki katalizörle sesi gür çıksa da, çok da güçlü bir makina değil.Yurtdışı forumlara da baktım, 45cm üzeri kullanan görmedim. 50cm ve üzeri uzunlukta pala için, 60cc üzeri ürünlere bakmanız lazım.
    Aşağıdaki gibi bir iş için kullanmayacaksanız, 45cm her türlü yeterli
     Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere

    Benzine kattığınız yağ oranı doğru ama kaliteli ise. MTD nin kırmızı renk yağını bulabilirsiniz piyasada kolaylıkla. Gidip de opet, po, total falan 2t yağlarını kullanmayın. Etiketinde JASO/FC veye JASO/FD yazan bir 2t yağı rahatlıkla kullanabilirsiniz.

    Zincir yağı temiz olduğu sürece sorun çıkmaz. 30 numara uygun bir viskotize; karda buzda kesim yapmayacaksanız



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 17 Aralık 2018; 16:0:23 >




  • Bence hiç değiştirme palayı, motora da gayet uygun.

    Hem masraf hem motora zarar.

    Yağ karışımı yağın kalitesiyle orantılı.

    Yağın kaliteli değilse %4 karıştır, zaten fazla koysan dumandan belli eder.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • arkadaşlar geçen yıl secho 4100 motorlu testere aldım gayet güzel çalışıyordu kışa girince depoda öylece kaldı, yaz başlangıcı ağaçları budayım biraz odun çıkartayım dedim, öldür allah çlışmadı çalıştığında da gaz verince stop etti.
    aldım elimi bir kaç usta gezdim, kimisi 100, kimisi 150 tl tamir parası istedi, bir başkası 50 tl dedi ve yaptı verdi neyse getirdim çalıştırdım güzel bir kaç dal kestim stop ettim uğraş bakalım çalışmıyor buji değiştirmek için üst kapağı açtım benim taktığım yeni buji gitmiş yerine eski kötü bir buji takmış usta ve hiç bir civatasına dahi dokunmamış. sonra karbüratörü söktüm "H" ve "T" civataları yalama ne ileri ne geri boşa dönüyor, aynı marka model (walbro) karbüratör aldım taktım, uğraştım çalıştırdım ayarlarını yaptım (youtubede anlatan bir ustanın dediği gbi) sonra rolantide çalışmasını ve diğer ayarlarını yaptım gayet güzel çalıştı gaz verince boğulup stop etme falan yoktu, kaldırdım depoya koydum, dün biraz odun keseyim diye çıkardım yağ karışımlı benzin koydum 2 kişi neredeyse bir saatten fazla uğraştık çalışmıyor bir kaç kez bujiyi söktüm buji ıslanıyor yağlanıyor..

    bu işlerden anlayan arkadaşların yardımını bekliyorum. bu aleti nasıl kolay çalıştırabilirim. ne yapmam gerekir. acaba depoda beklerken içinde kalan benzinden dolayı bir yerlerini mi tıkadı.




  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    Cin mali motorlarin kaderi diyelim

    Hiç jikle açmadan, gaz tetiğini ayakkabının burnu ile biraz açarak, starteri çekip çalıştırın. Yani el gazına ayakla basacaksınız

    Eger yarim gaz fonksiyonu var ise, jikleyi acip kapatin(sicak çalıştırma konumuna getirin/itin) kendliliginden gaz verecektir. Jikleyi yerine ittikten sonra gaza dokununca tık diye atiyorsa, bu vardir; hizli rolanti/fast idle ozelligi.


    Soruna değinecek olursak; eksoz susturucusu veya portunda kurum birikimi, buji kepinin yerine iyi oturmamasi, ayarsiz karburator, hatali calisan jikle tertibati olabilir kaynağı. L ve T vidasini da kisabilirsiniz(saat yonunde) duruma gore. Boylece karburatorden gecen benzini kısıp, havayi arttırmış olursunuz.

    Bir de bujiyi cikarip, motoru ters cevirdikten sonra starteri bir sure pespese cekerek, yanma odasini havalandirmis, fazla benzini disari atmis olursunuz.

    Zaman zaman yine bujiyi cikarip, motoru ters sekilde bekletin birkac saat. Boylelikle de karteri havalandirmis olursunuz. Uzun sure devirsiz veya rolantide calisan motorda, yanmamis veya fazla yakit kartere süzülür(karterde kalır) ara sira havalandirmak veya devirli sekilde uzun sure kesim yapmak suretiyle bu durum bertaraf edilir

     Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere

    Tüm bunlara ragmen yine calismazsa; geriye bu kalıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 17 Aralık 2018; 23:56:54 >




  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    Sadece dal budak keseceğiz bağda birde 50 -60 cm çapında olan çam ağacı vardı onu kesecektik rahat rahat kesti ancak babam mirin kırın etti o yüzden değiştirmek istedim elimdeki yağ jaso FC FB fa ibareleri yazan Turyag markalı bı yağ ama rengi kırmızı değil altın sarı motoru yeni aldığım için biraz korkuyorum açıkçası hatalı işlem yaparım diye

     Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • alasehirlii45 A kullanıcısına yanıt
    Jaso fa/fb/fc/fd olarak yükselir yagin nitelikleri. Fc den asagisini kullanmayin yazıyordu kitapçıkta.



    Bu uygun sayılır;



    1lt ile 50 litre benzin karistirirsiniz; bu da 100 depo benzin eder yani. Tabi benzini 1 aydan fazla bekletmemek gerekiyor, karistirdiktan sonra

    Ayni sitede bunun 100ml lik paketleri de var; 5lt benzine karıştırılır. Yani 10 depo



    Opet, po, total, bp veya castrol ün ucuz 2t yaglarini da tavsiye etmem.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 17 Aralık 2018; 18:30:5 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    bulabilirim inşallah

    Genelde nerede satılır motorlu testereye özgü yağlar
    İnternet son çare



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi alasehirlii45 -- 17 Aralık 2018; 18:30:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alasehirlii45

    bulabilirim inşallah

    Genelde nerede satılır motorlu testereye özgü yağlar
    İnternet son çare
    Yapi marketler veya oto sanayi sitelerindeki yag satan dukkanlara bakabilirsiniz. Benzinciden almayin. Motor ve ekipman satan nalburlarda da olabiliyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Cin mali motorlarin kaderi diyelim

    Hiç jikle açmadan, gaz tetiğini ayakkabının burnu ile biraz açarak, starteri çekip çalıştırın. Yani el gazına ayakla basacaksınız

    Eger yarim gaz fonksiyonu var ise, jikleyi acip kapatin(sicak çalıştırma konumuna getirin/itin) kendliliginden gaz verecektir. Jikleyi yerine ittikten sonra gaza dokununca tık diye atiyorsa, bu vardir; hizli rolanti/fast idle ozelligi.


    Soruna değinecek olursak; eksoz susturucusu veya portunda kurum birikimi, buji kepinin yerine iyi oturmamasi, ayarsiz karburator, hatali calisan jikle tertibati olabilir kaynağı. L ve T vidasini da kisabilirsiniz(saat yonunde) duruma gore. Boylece karburatorden gecen benzini kısıp, havayi arttırmış olursunuz.

    Bir de bujiyi cikarip, motoru ters cevirdikten sonra starteri bir sure pespese cekerek, yanma odasini havalandirmis, fazla benzini disari atmis olursunuz.

    Zaman zaman yine bujiyi cikarip, motoru ters sekilde bekletin birkac saat. Boylelikle de karteri havalandirmis olursunuz. Uzun sure devirsiz veya rolantide calisan motorda, yanmamis veya fazla yakit kartere süzülür(karterde kalır) ara sira havalandirmak veya devirli sekilde uzun sure kesim yapmak suretiyle bu durum bertaraf edilir



    Tüm bunlara ragmen yine calismazsa; geriye bu kalıyor
    bugün uğraştım çalıştırdım ısıtana kadar hafif hafif gaz verdim, daha sonra H ve T yi ayarladım gayet güzel çalışıyordu ancak 5 dakika sonra gazı bırakınca stop etti tekrar çalıştırdım üstteki gaz vidasını yarım tur sıktım çalışıyor fakat hemen stop ediyor.
    başka ne gibi arızası olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: engin_er_26

    bugün uğraştım çalıştırdım ısıtana kadar hafif hafif gaz verdim, daha sonra H ve T yi ayarladım gayet güzel çalışıyordu ancak 5 dakika sonra gazı bırakınca stop etti tekrar çalıştırdım üstteki gaz vidasını yarım tur sıktım çalışıyor fakat hemen stop ediyor.
    başka ne gibi arızası olabilir.

    Alıntıları Göster
    Anlattığına bakılırsa hava ayarı bozuk.

    4 zamanlı motosiklette doğru ayarı bulmam günler aldı, o kadar hassas bişey.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • engin_er_26 kullanıcısına yanıt
    Ayarı, dogru buji/tirnak araliginda, temiz filtreler ve taze benzinle, doğru sekilde yaptığınızı varsayarsak, muhtemelen aldığınız karbüratörün diyaframında, iğne ayarında veya pompa contasında sorun var gibi



    T vidasini açmak(saat yonunde) o anlik stop etmesini engelleyip, yanlis yapilan ayari gizler. Bende de böyle bir motor var; 12 yıllık oleomac 936; zamanın verdigi yorgunluk, bakimsiz karburator yuzunden her seferinde ayar istiyordu. En sonunda ugrasmayi biraktim.

    Siz motoru benzin dolu halde mi bekletiyorsunuz ?



    Translate olsa da idare edin;
    (Buradaki ses dosyalarini dinleyin; bunlara yakin bir ses elde etmeniz lazım)( yağlı dedigi zengin karisim, aç dedigi de fakir karisim oluyor ; çevirinin azizligi)
    Bildiginiz gibi L ve H vidalarini saat yonunde cevirdikce,karisim fakirlesir, tersi istikamette de zenginlesir; musluk gibi dusunun.Havaya gore benzin orani arttikca zengin, azaldikca fakir olur karışım. T vidasi ise gaza basarmis gibi kelebegi acar saat yonunde cevirdikce) ayar yaparken, zengin karisimda devir dusup motor bogulmaya baslar, fakirde de artar)




    Genel kural; eger L ve H vidalarinin, fabrikasyon tur sayısını bilmiyorsaniz, vidalar en kapali halden( sona kadar cok zorlamadan sıkılı hâlinden) 1+ceyrek tur acilarak ayara baslanabilir.
    Benim Dolmarin walbro wte61 karburatorunde L ayari 1+ 1/8 tur, H vidasi ise 3+1/4 tur açık olacak sekilde ..
    T vidasi ise gaz kelebeginin ucu daki plakaya temas ettikten sonra yarim tur daha sıkılır genelde. Bu degerler modele gore degisebilir.

    Bir de walbronun sorun/ kaynak tablosunu yukleyeyim; belki teşhiste yardımcı olur

     Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 18 Aralık 2018; 20:17:10 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Oleomac gsh 56 almak istiyorum da tavsiye eder misiniz? Tavsiyeleriniz nelerdir?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kzmfkr K kullanıcısına yanıt
    Butce ve kullanim amaci nedir?

    1000lira civarinda, oleomactan baska secenek yok gibi.

    Zomax 6010 da bakabilirsiniz ama biraz buyuktur gsh56ya gore ilk kez kullanacaksaniz ve bağ/bahçe isi icin zorlayici olabilir ama artan taleplere de uzun sure cevap verir güç bakimindan..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    Bütçe 1000 lira civarında. Kullanım amacı da kışlık odun kesmek arada sırada kullanmak amaçlı. Gsh 56 sorun cikaran bir model midir gücü filan nasıldır acaba? Yanlar filan plastik gibi geldi bana. Babamda eski jonsered 625 vardı o ısınınca stop ediyordu o yüzden motor alacak oldum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kzmfkr K kullanıcısına yanıt
    Jonsered den sonra sizi sarmaz çoğu motor. Tipki stihl 051 den sonra bize oldugu gibi metal testere müptelası olduk; plastiklere yanaşmıyoruz..



    Ilk motorunuz degil madem, 1200 civarina zomax 6010 deneyebilirsiniz, 4 hp makine. Gsh 56 da çin de üretiliyor zaten, piyasada yeni oldugu icin sorun var mi bilmiyorum. Zomaxda da, oleomacta da parca sorunu cekmezsiniz. Semak makine guvencesi, nalburda bile parcasi bulunur. Yalniz zomaxin diger modellerini pek sevmiyorum(plastik muhabbeti); guc hacim oranlari bir garip. 6010 modeli ise stihl kopyasi; gucu de 60cc ye gore cok olmasa da bircok kullaniciya yeter



    Yoksa avrupa motorlarin en uygunu şu an Dolmar ps 420sc var, o da 1350₺ en uygunu ve 3hp. Bana yetmiyor sahsen Dolmarın bu modeli Husqvarnanin bu civardakileri plastik şase, stihl 250 de anavatanlarinda üretilmiyor. Bu iki markanin esasli modelleri de 3500liralardan yol alıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 18 Aralık 2018; 20:51:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • rallier_61 kullanıcısına yanıt
    Zomax ta parça sıkıntısı çekerim diye düşünmüştüm. Bilmiyordum parça meselesini iyi oldu. Oleomac i da bu yüzden aslında tercih ediyordum. Hem parçası bulunur hem İtalyan mali(Çin'de montaj sanırım) fakat zomaxlar kökten çin malı fakat tutuluyor sanırım Çin'in iyi markalarından. Gsh 56 nin yarım HP lik az güç olması dışında ne gibi eksileri olabilir zomax 6010 ile ? Bu yarım HP 300-400 liraya değer mi acep? Gsh 56 900 TL ye buldum bu sitede de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kzmfkr K kullanıcısına yanıt
    Gördüğüm kadarıyla 0.5hp güç ve 5cm klavuz eksiği var Gsh56nın.ikisi de cift segman piston, ayarli yag pompasina sahip. Yarım beygir diyip gecmemek lazim; o yarım beygir, agac devirmek icin gerekli cesareti veriyor insana
    Ayrica zomaxin zinciri daha buyuk disli ve balata da kapali tip. Zincir dişlisi değişim gerektiginde bir segmanla iş tamam. Oleomactaki gibi pistonu bloke edip, uygun anahtarla sokmek gibi bir uğraş istemiyor. Fotografla izah edeyim
     Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere

     Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere


    Zomaxta, kompansatörlü karburator dikkatimi cekti; hava filtresi kirlendikce, benzin akışı da azalan havayla orantili olarak azaliyor. Fotografta isaretledigim kısım, filtrelenen hava ile tetiklenip; hava miktarinca karışım gönderiyor yanma odasina. Bu ozellik de stihlden çakma normalde, karburator bulunduğu ortamdaki havayla diyaframi tetikler ve bir anlamda sabit gazda, sabit akışta karışım gonderir; hava filtresinden geçen havadan bagimsiz olarak. Faydali bir ozellik diyebilirim

     Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere



     Ağaç kesme odun motoru Motorlu Testere



    Teknik olarak daha bir hosuma gitti yani zomax 6010

    1170 liraya internette var



    Bu amcamizin kanalinda mevcut 6010 videolari;fikir verebilir https://www.youtube.com/user/mmstanciu19

    Nacizhane tavsiyem; eldeki jonsered de, piston silindir saglam ise, revizyonu düşünün. Bunlar haric, en pahali parcasi bobin ve karburator olur zaten. Karburator de tamir takımıyla kurtarırsa, canavar geri doner



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rallier_61 -- 18 Aralık 2018; 21:42:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rallier_61

    Ayarı, dogru buji/tirnak araliginda, temiz filtreler ve taze benzinle, doğru sekilde yaptığınızı varsayarsak, muhtemelen aldığınız karbüratörün diyaframında, iğne ayarında veya pompa contasında sorun var gibi



    T vidasini açmak(saat yonunde) o anlik stop etmesini engelleyip, yanlis yapilan ayari gizler. Bende de böyle bir motor var; 12 yıllık oleomac 936; zamanın verdigi yorgunluk, bakimsiz karburator yuzunden her seferinde ayar istiyordu. En sonunda ugrasmayi biraktim.

    Siz motoru benzin dolu halde mi bekletiyorsunuz ?



    Translate olsa da idare edin;
    (Buradaki ses dosyalarini dinleyin; bunlara yakin bir ses elde etmeniz lazım)( yağlı dedigi zengin karisim, aç dedigi de fakir karisim oluyor ; çevirinin azizligi)
    Bildiginiz gibi L ve H vidalarini saat yonunde cevirdikce,karisim fakirlesir, tersi istikamette de zenginlesir; musluk gibi dusunun.Havaya gore benzin orani arttikca zengin, azaldikca fakir olur karışım. T vidasi ise gaza basarmis gibi kelebegi acar saat yonunde cevirdikce) ayar yaparken, zengin karisimda devir dusup motor bogulmaya baslar, fakirde de artar)
    https://translate.google.com/translate?hl=tr&sl=en&u=http://www.madsens1.com/saw_carb_tune.htm&prev=search



    Genel kural; eger L ve H vidalarinin, fabrikasyon tur sayısını bilmiyorsaniz, vidalar en kapali halden( sona kadar cok zorlamadan sıkılı hâlinden) 1+ceyrek tur acilarak ayara baslanabilir.
    Benim Dolmarin walbro wte61 karburatorunde L ayari 1+ 1/8 tur, H vidasi ise 3+1/4 tur açık olacak sekilde ..
    T vidasi ise gaz kelebeginin ucu daki plakaya temas ettikten sonra yarim tur daha sıkılır genelde. Bu degerler modele gore degisebilir.

    Bir de walbronun sorun/ kaynak tablosunu yukleyeyim; belki teşhiste yardımcı olur

    benim karbüratör resimde görülen, ayarları sizin dediğiniz gibi yaptım daha sonra biraz ısındıktan sonra gazı tetikleyerek ayarladım ilk ayarladığımda gyet güzel çalışıyordu, hatta kenara bıraktım içindeki benzin bitene kadar çalıştı, daha sonra biraz benzin koyup çalıştıralım dedik tabi aradan 2 hafta geçmişti, fakat bir türlü çalıştıramadık, bugün ise hava fitresini çıkarıp boğaza biraz benzin döktüm filitreyi ve kapağı taktım biraz uğraştan sonra çalıştı, bir kaç dal kestim derken yine aynı dert gaz verdikçe boğulur gibi oluyor toparlıyordu derken gaz vermeyi bıraktığımda stop etti bir daha çalışmadı.

    Evet zaman zaman içinde biraz benzin kalıyor. taze benzin derken bir ay falan oldu bidonda bekliyor, zararı olur mu eski yada yeni olmasının yağını yeni karıştırdım. çok az miktarda diyebilirim bir litre benzine pet şişe kola kapağı ile 2 kapağa yakın koydum.

    "Benim Dolmarin walbro wte61 karburatorunde L ayari 1+ 1/8 tur, H vidasi ise 3+1/4 tur açık olacak sekilde .. " bu ayarları tekrar deneyeceğim.,


    sizin koyduğunuz resimdeki tablodan ben bir şey anlamadım.




  • 
Sayfa: önceki 1819202122
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.