Şimdi Ara

Air-Ties Modemde Sınırlı Erişim Sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
14
Cevap
0
Favori
4.400
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhabalar.

    Benim sıkıntım Air-Ties 204-v2 model modemim var. Notebookla internete bağlanınca bir süre sonra Sınırlı Erişim diyor ve internet bağlantısı kopuyor.
    Modeme Reset atmadan bir daha bağlanamıyorum.
    Bu kopma sorunu 30-45 Dakikada bir oluyor ve iyice canımı sıktı.
    İlk başta Notebooktan sandım fakat bu sorunu verdiğinde bir de telefondan bağlanmayı deneyeyim dedim ve Telefonlada bağlanamadığımı gördüm.

    Acaba sorun neden kaynaklanıyor. Ayarlarıyla mı oynamam gerekiyor.

    Yardımlarınız için teşekkürler...



  • Yardımcı olabilecek hiç kimse yok mu?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pajirzeal

    Yardımcı olabilecek hiç kimse yok mu?

    airtes aldığım günden belli sorunlar yaşıyorum browser ayrlarından değilse bu modemle başım benimde dertde
  • UP.

    Çözüm arayan 2 kişi olduk. Bıktım artık sürekli Modeme Reset atmaktan youtube'den 2 video açıyorum pat gitti.
    Oyuna giriyorum pat gitti. Dizi izleyeceğim yarıda takılıp duruyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pajirzeal

    UP.

    Çözüm arayan 2 kişi olduk. Bıktım artık sürekli Modeme Reset atmaktan youtube'den 2 video açıyorum pat gitti.
    Oyuna giriyorum pat gitti. Dizi izleyeceğim yarıda takılıp duruyor.


    Selamlar,

    Benim Airties RT-204 v2 dede aynı problemler vardı. Geçen hafta alttaki yazı ile Airties gönderdim. Yazıyı okumamışlar ki , ürün sağlam diye geri geldi.

    İşyerinde denediğimde sorunların devam ettiğini gördüm, 444 0 239 u tekrar aradım, farklı bilgisayardan denememi istediler, denedim sonuç yine aynı.

    Müşteri hizmetleri sürekli, şunu deneyin, bunu deneyin, kanal sayısını değiştirin, yok altyapı çalışması, yok driverlarınız güncel mi vs. diye konuşuyorlar.

    Hepsini denediğiniz söyleyip, modemi servise göndermek istediğinizi belirtin.

    En son görüştüğüm müşteri temsilcisine sorunun belli bir süre sonra ortaya çıktığını söyleyince, uzun süreli teste alacaklarını belirttiler.

    İlk gittiğinde, kısa sürede kablosuzun çalışıp çalışmadığına bakmışlar.

    Bugün tekrar aradım, modemin Airties Air 5341 modeli ile değiştirilmiş olduğunu öğrendim.

    Sizde 3 yıllık garanti süreniz dolmadıysa bir ar önce, müşteri temsilcilerine sorunun belli bir süre sonra, özellikle download yaparken ortaya çıktığını belirttiğiniz bir arıza kaydı açtırıp modemi UPS kargo aracığılıyla ücretsiz bir şekilde gönderiniz.

    DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN BİR DİĞER KONU İSE ;

    Ürünün garanti süresi başlangıç tarihi, ürünün DSMARTA yada AIRTIES RT-206 için TTNET'e verildiği tarihinden itibaren 3 yıl olarak gözüküyor.

    Fakat diyelim ki sizin modemi kullanmaya başlama tarihiniz ile arada 6 ay fark var, bu aradaki süreyi garanti süresine ilave ettirmek için faturayı faklamanız gerekiyor gibi birşey söylediler.

    Dsmart faturası yada ilk başlangıçta verilen sözleşme fotokopisi olabilir.

    Garanti süreniz bitmiş derler ise yukarıda tarihleri göz önünde bulundurun.


    AIRTIES'a gönderdiğim bilgi notu ;


    Selamlar,

    Ekteki Airties RT-204 v2 adsl modemi yaklaşık 2 yıl sorunsuz kullandım.

    2 yıl boyunca Smile Adsl 1mb hızda kullandığım için herhangi bir problem yaşamadım.

    Taahhüdüm bittikten sonra 8mb’e kadar hıza geçince sık sık kablosuz ağ bağlantısı sınırlı bağlantıya düşmeye başadı.

    2 ay sona ttnet geçtim sorun ttnette de devam etti.

    Özellikle download yaparken ve oyun oynarken bu kopmalar daha da çoğalıyor.

    Sınırlı bağlantıya düştüğünde modem ile iletişim kopuyor, modemin web arayüzüne dahi girilmiyor, modeme reset atmak gerekiyor. Bu esnada modem üzerindeki ışıklar yanmaya ve ethernet bağlantısı internet sağlamaya devam ediyor.

    Airties müşteri hizmetlerini bir kaç defa aradım ; önerdiği çözüm yollarını, ilgisi olmadığını düşündüğüm halde bir kaç defa denedim. Altyapı çalışmalarından bile olabileceği iddia edildi fakat ttnetin verdiği ZTE marka modemle kullandığımda herhangi bir problem yaşamamaktayım.

    (Airties RT-204 v2 Modemim son firmware’i yüklüdür)

    Yapılan işlemer ;
    1- Modeme bir kaç defa reset atılmıştır.
    2- Modemde kablosuz kanal sayısı değişikliği denenmiştir. 1-4-6-8-11
    3- Modemde modların sadece ADSL2+ ve müşteri hizmetlerinin söylediği diğer modla seçilip denenmiştir.

    • 2 yıldan buyana sorunsuz kullanım hız 8 mb’e kdar çıktığında yaşanmaya başlamıştır.
    • Kullanılan notebook işyerinde 4-5 yıldır sorunsuz kullandığımız Airties RT-205 Modem ile sorunsuz çalışmaktadır.
    • Modemin etrafındaki elektronik cihaz, telsiz telefon vs lerde 2,5 yıldır herhangi bir değişiklik yoktur.

    Google’dan “RT-204 sınırlı bağlantı” diye arama yaptığımda bu modelde bu sorunların bir çok kişi tarafından yaşandığını görmekteyim. Lütfen modeme reset atıp geri göndermeyiniz, modem hali hazırda size reset atarak gönderilmiştir.

    Hatta sıfır RT-204 değişikliği yapılan kişiler bile bu sorunla karşılaşmaya devam etmişler, RT 205 modelini işyerimizde sorunsuz 4-5 senedir kullanmaktayız, eğer değişiklik yapma durumu olursa RT-205 ile değiştirirseniz sevinirim.

    İyi çalışmalar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Discovery_

    Selamlar,

    Benim Airties RT-204 v2 dede aynı problemler vardı. Geçen hafta alttaki yazı ile Airties gönderdim. Yazıyı okumamışlar ki , ürün sağlam diye geri geldi.

    İşyerinde denediğimde sorunların devam ettiğini gördüm, 444 0 239 u tekrar aradım, farklı bilgisayardan denememi istediler, denedim sonuç yine aynı.

    Müşteri hizmetleri sürekli, şunu deneyin, bunu deneyin, kanal sayısını değiştirin, yok altyapı çalışması, yok driverlarınız güncel mi vs. diye konuşuyorlar.

    Hepsini denediğiniz söyleyip, modemi servise göndermek istediğinizi belirtin.

    En son görüştüğüm müşteri temsilcisine sorunun belli bir süre sonra ortaya çıktığını söyleyince, uzun süreli teste alacaklarını belirttiler.

    İlk gittiğinde, kısa sürede kablosuzun çalışıp çalışmadığına bakmışlar.

    Bugün tekrar aradım, modemin Airties Air 5341 modeli ile değiştirilmiş olduğunu öğrendim.

    Sizde 3 yıllık garanti süreniz dolmadıysa bir ar önce, müşteri temsilcilerine sorunun belli bir süre sonra, özellikle download yaparken ortaya çıktığını belirttiğiniz bir arıza kaydı açtırıp modemi UPS kargo aracığılıyla ücretsiz bir şekilde gönderiniz.

    DİKKAT EDİLMESİ GEREKEN BİR DİĞER KONU İSE ;

    Ürünün garanti süresi başlangıç tarihi, ürünün DSMARTA yada AIRTIES RT-206 için TTNET'e verildiği tarihinden itibaren 3 yıl olarak gözüküyor.

    Fakat diyelim ki sizin modemi kullanmaya başlama tarihiniz ile arada 6 ay fark var, bu aradaki süreyi garanti süresine ilave ettirmek için faturayı faklamanız gerekiyor gibi birşey söylediler.

    Dsmart faturası yada ilk başlangıçta verilen sözleşme fotokopisi olabilir.

    Garanti süreniz bitmiş derler ise yukarıda tarihleri göz önünde bulundurun.


    AIRTIES'a gönderdiğim bilgi notu ;


    Selamlar,

    Ekteki Airties RT-204 v2 adsl modemi yaklaşık 2 yıl sorunsuz kullandım.

    2 yıl boyunca Smile Adsl 1mb hızda kullandığım için herhangi bir problem yaşamadım.

    Taahhüdüm bittikten sonra 8mb’e kadar hıza geçince sık sık kablosuz ağ bağlantısı sınırlı bağlantıya düşmeye başadı.

    2 ay sona ttnet geçtim sorun ttnette de devam etti.

    Özellikle download yaparken ve oyun oynarken bu kopmalar daha da çoğalıyor.

    Sınırlı bağlantıya düştüğünde modem ile iletişim kopuyor, modemin web arayüzüne dahi girilmiyor, modeme reset atmak gerekiyor. Bu esnada modem üzerindeki ışıklar yanmaya ve ethernet bağlantısı internet sağlamaya devam ediyor.

    Airties müşteri hizmetlerini bir kaç defa aradım ; önerdiği çözüm yollarını, ilgisi olmadığını düşündüğüm halde bir kaç defa denedim. Altyapı çalışmalarından bile olabileceği iddia edildi fakat ttnetin verdiği ZTE marka modemle kullandığımda herhangi bir problem yaşamamaktayım.

    (Airties RT-204 v2 Modemim son firmware’i yüklüdür)

    Yapılan işlemer ;
    1- Modeme bir kaç defa reset atılmıştır.
    2- Modemde kablosuz kanal sayısı değişikliği denenmiştir. 1-4-6-8-11
    3- Modemde modların sadece ADSL2+ ve müşteri hizmetlerinin söylediği diğer modla seçilip denenmiştir.

    • 2 yıldan buyana sorunsuz kullanım hız 8 mb’e kdar çıktığında yaşanmaya başlamıştır.
    • Kullanılan notebook işyerinde 4-5 yıldır sorunsuz kullandığımız Airties RT-205 Modem ile sorunsuz çalışmaktadır.
    • Modemin etrafındaki elektronik cihaz, telsiz telefon vs lerde 2,5 yıldır herhangi bir değişiklik yoktur.

    Google’dan “RT-204 sınırlı bağlantı” diye arama yaptığımda bu modelde bu sorunların bir çok kişi tarafından yaşandığını görmekteyim. Lütfen modeme reset atıp geri göndermeyiniz, modem hali hazırda size reset atarak gönderilmiştir.

    Hatta sıfır RT-204 değişikliği yapılan kişiler bile bu sorunla karşılaşmaya devam etmişler, RT 205 modelini işyerimizde sorunsuz 4-5 senedir kullanmaktayız, eğer değişiklik yapma durumu olursa RT-205 ile değiştirirseniz sevinirim.

    İyi çalışmalar.



    Bilgilendirmeniz için Teşekkürler.
    Yaza doğru bu notla birlikte göndereceğim büyük ihtimalle. Kablosuz modem diye aldık Teknosa'dan Kablosuzluktan Eser yok açıkçası.
    Modem alınalı 2 yıl kadar oluyor sanırım. Yaza da garantisi devam edecek. Bu şekilde yapacağız.

    Tekrar teşekkürler...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Pajirzeal -- 14 Şubat 2013; 20:05:34 >




  • arkdşlar airties kliteli modemdir fakat kmpanya ile dağıtılan modemler o kadar kaliteli olmuyor yada sınıf 2 modem oluyor size tavsiyemburadan uygun fw ile güncellemeniz olmazsa yeni 9v 1yda 2 amper adaptör alıp takmanız .

    not:fw güncelleyecekseniz önce uygun fw yi indirin modemi fişten çekin 10 dakika sonra tekrar takın ve arayüzden fw yi güncelleyin fişi çekmenizi neden istiyorum bu modemlerin adaptörleri bazen ısınabiliyor fw yüklemesi sırasında kopma olursa modemin fw si uçabilir ve modemi bir daha kullanamayabilirsiniz ama 20tl karşılığında airties uçan fwleri mecidiyeköyde onarıyor(burda sorumluluk size ait) adaptörü 2 amper ve kaliteli almanız sizin için iyi olur size tavsiyem mervesan yada yıldırım elk. den adaptör almanız, genelde modem ucu uymaz eski modemle birlikte modem alınki ucu uygun olsun hatta modem+adaptörü de götürün adaptör alacağınız yere, kolay gelsin.




  • Bu arada merak edenler için;

    Teknik bilgilerde yazan "• Sınıf 2 cihazdır " bilgisi tüm modelleri kapsamakta ve frekans kısıtlamaları ile ilgilidir.

    Sınıflandırma hakkında detaylar şuradan alınabilir;

    http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/rtte/documents/#h2-5



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi _Discovery_ -- 15 Şubat 2013; 17:28:19 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: _Discovery_


    Bu arada merak edenler için;

    Teknik bilgilerde yazan "• Sınıf 2 cihazdır " bilgisi tüm modelleri kapsamakta ve frekans kısıtlamaları ile ilgilidir.

    Sınıflandırma hakkanda detaylar şuradan alınabilir;

    http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/rtte/documents/#h2-5






    yani "sınıf 2 cihaz" demek kısıtlama olan cihaz demek değilmi ?
  • Hocam bende çok anlamam ama,

    http://ec.europa.eu/enterprise/sectors/rtte/files/guidance/guidance_en.pdf da tanımlamışlar;

    TTE : Telecommunication terminal equipment
    Class 1 radio equipment : Radio equipment which can be placed on the market and be put into service without restrictions.
    Class 2 radio equipment : All radio equipment not falling into the definition of Class 1

    Kısıtlamadan kastım cihazla ilgili değil, üretimle ilgili yani herkes kendi kafasına göre istediği radyo frekansında çalışan cihaz üretip, satamıyor.

    İzinsiz üretilip, satılabilen cihazlar sınıf 1 cihaz. İzne tabi olanlar sınıf 2 cihazlar.

    Kalite ile karıştırılmasın yani=)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Pajirzeal

    Merhabalar.

    Benim sıkıntım Air-Ties 204-v2 model modemim var. Notebookla internete bağlanınca bir süre sonra Sınırlı Erişim diyor ve internet bağlantısı kopuyor.
    Modeme Reset atmadan bir daha bağlanamıyorum.
    Bu kopma sorunu 30-45 Dakikada bir oluyor ve iyice canımı sıktı.
    İlk başta Notebooktan sandım fakat bu sorunu verdiğinde bir de telefondan bağlanmayı deneyeyim dedim ve Telefonlada bağlanamadığımı gördüm.

    Acaba sorun neden kaynaklanıyor. Ayarlarıyla mı oynamam gerekiyor.

    Yardımlarınız için teşekkürler...


    1- öncelikle modemin içine girmeliyiz. nasıl ? = modeminiz airties rt 204v2 ( ki en sorunlu modem ) ise adres çubuğuna 192.168.2.1 yazıp enter lıyoruz.karşımıza gelen ekrana şifre yazmadan tamam diyip modemin içine giriyoruz.

    kablosuz-kablosuz ağ ayarlarında kanalı= 1 mod= 802.11 b/g yapıyoruz

    2-airtiesı güncelleme. nasıl ?=vermiş olduğum airties ın sitesinden modelin markasını bulup ''örneğin rt 204v2'' yazılımı masaüstüne indiriyoruz (v2 sonradan seçilir önce rt 204 u bulun içine girin daha sonra versiyon 2 seçin)http://www.airties.com/online-support.asp?dil=tr daha sonra adres çubuğundan tekrar modemin içine girip ''araçlar-yazılım güncellemesi-dosya seç(indirdiğimiz dosyayı seçiyoruz)- güncelle diyoruz. bittikten sonra modeme reset atıyoruz.

    3-adres çubuğundan modemin içine tekrar giriyoruz ''internet-gelişmiş sekmesinde bağlantı tipi olarak sadece T1.413 ü seçili bırakarak diğerlerindeki tikleri kaldırıyoruz.




  • sorun devam ediyor...
  • Airties ten kesinlikle uzak durulmalı.En ufak bir sorunda müşteri destek hattı size kazık atmak için beklemede.40 TL 3 yıl garantili satılan modem varken elinizdeki garantisi bitmiş modem için telefonda teknik yardım için istedikleri para 31 TL...

    Gülermisin ağlarmısın? demiyorum lanetliyorum ....
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.