Şimdi Ara

airfel servisi çok üzücü durum.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
23
Cevap
0
Favori
708
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • merhaba,
    2 klimamda 9000 ve 12000 inverter montajında ustaya sordum vakum yapacak mısın diye... evet dedi sonra önemli değil bi şey olmaz deyip yapmadı!
    klimalara hemen elektrik verip çalıştırdı!

    airfel i aradım ve sordum önemli mi değil mi vakumlama... evet olması gerekiyor dediler ben usta bile bile yapmadı dedim...
    Arkasından hemen usta aradı ve özür diledi bi şey olmamış gibi.
    tekrar geleyim gazı boşaltayım ve yeni gaz doldurup vakum yapıyım dedi.

    airfel i tekrar aradım aynı servisi göndermeyin diye bunu yapan (usta) gazı tam doldurmaz veya pislik yapıp işin içinden çikar dedim.

    kısaca arkadaşlar hakkınızı sonuna kadar arayın.

    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boolat -- 26 Mart 2014; 23:16:35 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Giren girmiş cihazın içine.Bu saatten sonra vakum yapsa ne olur.Hep diyoruz işte.Ucuz etin tadı yavan olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • iyi güzelde...
    aynı sorunu mitsubishi ile yaşadım!
    3700liralik klima...
    bir ustanın tekrar telefon etmesi ve özür dilemesi benim için marka özgürlüğü...

    marka o kişiyi anında elinden alması gerek!!!

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • benimde başıma geldi Toshiba inverter klimada.Defalarca sordum Vakumlama yapacaksınız diye evet mevet dedi durdu.Baktım vakumlama yapmadan gidiyor.Servis formunada Vakumlama yapılmıştır diye işaretlemişler.Toshibayı arayıp Teessüflerimi bildirdim.Ertesi gün hem Toshiba arayıp özür diledi hemde servisi yapan Usta bozuntusu gelip Vakumlama yaptılar.Şunuda belirteyim Et ucuz degildi Mbirol:))
  • gelişmeler Güzel..
    başka servisin gelmesini tercih ettim ..
    olumlu cevap geldi.
    inşallah bu servis hayırlı olur.
    beni okuyan arkadaşlar lütfen yanlış anlamayın.. burda amaç marka kötülemek değil.. Servisi eleştirmek ve yapması gereken montajı yapmaması.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boolat

    gelişmeler Güzel..
    başka servisin gelmesini tercih ettim ..
    olumlu cevap geldi.
    inşallah bu servis hayırlı olur.
    beni okuyan arkadaşlar lütfen yanlış anlamayın.. burda amaç marka kötülemek değil.. Servisi eleştirmek ve yapması gereken montajı yapmaması.


    Sizin için güzel olması gereken gelişme,dediğiniz değilde dış ünitelerin yenisinin gelmesi demektir.Bunun haricinde geçmiş olsun demekten başka diyecek bir şey yok.
    En üstteki yazına ilave yapmışsın sonradan fark ettiğim için ben de bu ilaveyi yapmak zorunda hissettim kendimi.Hakkınızı arayın demişsin ama hak aramak ta bilgi ister.Yani senin hakkını araman demek dış ünitelerin değişmesi demektir.Tekrar hatırlatırım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rebanuba -- 26 Mart 2014; 23:31:50 >
  • dış üniteyin gazını boşaltma ve tekrar yeni gaz basıp ve vakumlama yapılacak dediler...

    zararı olur mu bu durumda?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    dell teknik servisi çok iyi
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • boolat kullanıcısına yanıt
    mbirol a sorun işin doğrusunu o söyleyecektir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: loko

    benimde başıma geldi Toshiba inverter klimada.Defalarca sordum Vakumlama yapacaksınız diye evet mevet dedi durdu.Baktım vakumlama yapmadan gidiyor.Servis formunada Vakumlama yapılmıştır diye işaretlemişler.Toshibayı arayıp Teessüflerimi bildirdim.Ertesi gün hem Toshiba arayıp özür diledi hemde servisi yapan Usta bozuntusu gelip Vakumlama yaptılar.Şunuda belirteyim Et ucuz degildi Mbirol:))

    Et ucuz meselesinde hemen marka anlamayın orada servis ucuzmuş.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boolat

    dış üniteyin gazını boşaltma ve tekrar yeni gaz basıp ve vakumlama yapılacak dediler...

    zararı olur mu bu durumda?

    o cihaz pert olmuş merkezi arayın sıfır cihaz göndersinler.
  • yarın tekrar telefon edeyim ve israrla yeni dış ünite isteyim.
    bakalım ne diyecekler..
    sorurlarsa vakumdan hariç 100% haklıyım ve dediniz gibi gaz deşimi olsa bile..........? pert demekle gültürmüyüm kendimi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Birol hocam gaz dolumunda hasas terazide olur yazmışsınız.
    bu şeklinde yapmıyoruz derlerse hiç dokunmasınlar mı hocam?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boolat

    Birol hocam gaz dolumunda hasas terazide olur yazmışsınız.
    bu şeklinde yapmıyoruz derlerse hiç dokunmasınlar mı hocam?

    Arkadaşım o klima artık ifla olmaz geri ver.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bakalım...
    israr edeceğim değişim icin...

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • @loko arkadaşım öncelikle Ucuz et derken malın kendisinden bahsetmedim. Ucuz olan servis meselesi ve internet satışı. Ucuz servis ,montaj dahil işinden kaynaklanıyor.Klima işi bir kurlum ,bir işçilik gerektiriyor.Yani çamaşır makinesi,buzdolabı değil.Tak fişi çalışsın. Size çok basit bir örnek vereyim.Evin doğramalarını değişticeksiniz diyelim,marketten yada internetten sipariş vererek pvc doğrama alıp ,sonrada servis gelsin taksın diye bir şey gördünüz mü.Bence klimada böyle bir şey. Çünkü malı bir bayiden alırsanız,muhatabınız var,yapılan her türlü işle ilğili ona hesap sorabilirsiniz.Tabi bayi derken ,satış servis hizmeti bir arada olandan bahsediyorum.

    Bakın kendimden örnek vereyim,benim bizzat çalışanımın vakum yapmamak,delikleri alçılamamak,cihazı seyyarla çalıştırıp teslim etmek gibi bir lüksü yoktur. Olaki böyle bir şey yaşandı,müşteri alo dediği an iş biter.Ama bu kadar hassas olan ben bile günü geldi İstanbul a sattığımız bir malda servis sahibi ile,bizzat servis elemanı ile telefonla konuşmamıza rağmen öyle böyle kıvırttılar ve vakum yapmadılar eş...oğlu eş..ler.Ben müşteriye kov gitsinler dememe rağmen müşteri uyraşamayacağım ,ilgilinize teşekür ederim ama çalıştırıp gitsinler dedi(bu müşteri bu forumdan bir arkadaştır).Ben hala takıkım bu konuya. Ama elimden gelen yok ne yapayım işte.Yani UCUZ derken ,internetten veya 100 TL aşağı veren yerden makine alan aslında bir takım şeyleri kabulleniyor.Ben hala söylüyorum arkadaşım 100 TL ye klima montajından kalite bekleyen bence kendini kandırır.Ben şu günlerde boşta oturtsam elemanları 100 TL ye klima montajı yaptırtmam.

    @bollat kardeşim sizin başınıza gelene gelince.Siz iki konuda hata yaptınız bence ,
    Öncelikle internet alışverişi (internetten bende alışveriş yapıyorum ama tak çalıştır ürünler,yada kendi imkanınm ve becerimle altından çıkabileceğim ürünler)Bu konuda teknik deneyiminiz yoksa,hele birde acelecilik yaparsanız,üstüne üstelik bu forum gibi ciddi bilgiler içeren bir hazineyi inceleyip okumazsanız başınıza bunların geleceği kesindir..Siz işinize geleni seçtiniz bence.Hala da devam ediyorsunuz.Çünkü battınız çıkamıyorsunuz. Öncelikle VAKUM KONUSUNU hatim edeceksiniz.Orada sadece Vakum değil ,aynı zamanda çözümleride yazıyor.Ama siz yine kolaycılığı seçerek kendinize özel cevap arıyorsunuz.Biz yazmaktan bıktık artık inanın.Ama bir süreden sonra bana ne diyecek oluyorum ama olmuyor işte.

    Şimdi ben olsam,bana bunu bile bile yapan servisin önce ağzına yüzüne ederim...Sonra bana bunu servis diye gönderene derim ki ,al bu mal senin olsun,bana yeni mal getir.Kardeşim bak hata olur,gaz kaçağı olur ,insanız sonuçta hata yapabiliriz.Tamam kaçak oldu,yapacak birşey yok vakum yapar gr. da gazı verirsin.Ama sen bilebile,hatta uyarıldığın halde benim makinemin içine ediyorsan,kimse sorumlu ona girsin ,bana ne ulan...derimmmmmm.

    @loko kardeşim size değil bu okumama sözüm.Sizin iyi bir okur olduğunuzu biliyorum.Galiba vakum konusunu sizin başınıza geldikten sonra açmış olabiliriz.Zaten derdimiz birini eleştirmekte değil.Sizin başınıza gelen başkasını başına gelmesin...Ucuz olan da Tos. bakır boruda içinde 150-160 TL montaj parası vermesi...




  • neyse öyle böyle gelen servis sağolsunlar ilk gelenden daha tecrübeli...

    1 saat vakum yapıldı.
    Arkasından digital terazi ile gaz dolumu yapıldı.
    borular, delikler vs çeki düzen verildi..

    birol hocam acele etmedim, yıllardır internet üzere sipariş veriyorum..
    hiç sorun yaşamadım.
    sorun markada değil. sorun gelen serviste...

    2klimayı burda 3750liraya satıyorlar..
    ben 2950liraya aldım.
    arada dağlar var!
    100lira olsa yine burdan alırdım.

    ayrıca forumde klima üstüne yardım edenlere teşekkür ederim...

    saygılar



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi boolat -- 27 Mart 2014; 12:14:11 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • şunu belirtmek isterim..
    12000btu inverter olan 20m² olan salonu maşallah fırın gibi yaptı!
    23dereceye düşürdüm yoksa millet bayılacaktı :)

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: boolat

    şunu belirtmek isterim..
    12000btu inverter olan 20m² olan salonu maşallah fırın gibi yaptı!
    23dereceye düşürdüm yoksa millet bayılacaktı :)


    Yaz geldi neredeyse olsun o kadar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • boolat kullanıcısına yanıt
    kimse cihaz vermez abi . iyi bir vakum (kurutma) gaz terazisi ile 410 şarjı sorunu çözer.. pert mert yok insanları gaza getirmeyelim
  • boolat kullanıcısına yanıt
    Airfel den memnunmusunuz. Ne dersiniz, tavsiye edermisiniz.. Tabii servis haricinde cihazın kendisiyle ilgili soruyorum..



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Ege.. -- 9 Nisan 2014; 10:48:20 >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.