Şimdi Ara

AirPods Pro ses problemi nedeniyle değişim programına alındı (2. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
34
Cevap
3
Favori
3.027
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
Giriş
Mesaj
  • ygulbahar kullanıcısına yanıt
    Nerede

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Peki 1. Ve 2. Nesil airpodslarda mikrofon sorunu yasayan bir tek ben miyim? 2 nesili de kullandim pro haric 9 ay geciyor mikrofonu bozuluyor?

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • xfeyyaz kullanıcısına yanıt
    Bursa Zentech Apple servisinde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ygulbahar -- 1 Kasım 2020; 14:11:17 >
    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ARC118i A kullanıcısına yanıt
    Bende 1. Nesil airpods var. Kasım-Aralık ayından beri mikrofona geçtiğinde önce sol kulaklık gidiyor 5-10 dk sonra da sağ kulaklık gidiyor. Kutuya koyup tekrar kulağa aldığımda bağlanıyor. Yabancı forumlarda araştırdığımda 6.8.8 firmware ile konuya ilişkin bir çok kimse hata aldığını bildirmiş. Airpodsa reset atsan da nafile aynı problem devam ediyor. Resmi olarakta appledan konuya ilişkin dönüş yapılmamış. Sanırım pro çıktıktan sonra 1. Nesli gözden çıkardığı için apple firmware güncellemesi ile kulaklığı kullanılamaz hale getirdi..

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Samsung ee

    Bu mesaj silindi.

    Konuyla ne alaka?!  


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Değişim şu kelide oluyo, öncelikle kulaklığı biekaç farklı program, farklı cihaz ve farklı modlarda kullandığınızda da problem yaşanıyor mu ona bakıyorsunuz, cevap evetse bozuk olan hangi kulaklıksa sadece onun değişimi yapılıyor. Benim soldu onu değiştirdiler. Sol kulaklık 50hz altında cızırtı yapıyordu. Şu anda da sağ kulaklıktan hareket halindeyken mekanik tıkırdama sesi geliyor, onu da götürüp değiştiricem. Kutudaki seri numarasıyla kulaklık eşleşmesi var normalde ama değişimden sonra database e onların işlenmesi yapılıyor bir sorun ol uyor. Garanti bilgisi ekranda seri numarasından otomatik çıkıyor, şayet çıkmazsa faturanızı göstermeniz gerekiyor.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • harslan76 kullanıcısına yanıt

    ben fatura gösterdim, ama olmasa da değişirdi muhtemelen. seri no'dan çıkar üretim tarihi

  • Önceden kullanmış olduğum airpods pro sağ kulaklıkta parazit ve cızırtı yapıyordu yetkili servise verdim 1 hafta içerisinde sorun olan tarafı Apple değiştirdi hemen

  • xfeyyaz kullanıcısına yanıt

    Hocam otobüste özellikle dış gürültü yüksek olduğunda gürültü engelleme açıksa seste bazen hafif bozulmalar oluyordu. Bu yüzden gürültü engelleme kapalı kullandım. Bu haberi duyunca götürdüm bakalım ne sonuç çıkacak.

  • Ben de geçen gün değişim yaptım , şu an daha iyi

  • Nasıl değiştireceğimiz hakkında bilgisi olan var mı

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bugun apple in en rezalet servislerinden biri olan izmir egemek ve troy’un servis elemanlarina airpods pro ses sorunu cizirti icin basvurdum, bana ebil bizlere oyle bi bilgi vermedi degisim programi falan yok dediler haberiniz olsun.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ARC118i A kullanıcısına yanıt
  • 
Sayfa: önceki 12
Sayfaya Git
Git
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.