Şimdi Ara

airpods pro sol kulaklık cızırtı sorunu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
30
Cevap
0
Favori
34.098
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • arkadaşlar airpods pro sahibiyim ancak 1 aydır sol taraftan çok olmuyor ama rahatsız edici derece de cızırtı sesi geliyor garanti birşey yapar mı bu konuda?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DGrayMan -- 12 Nisan 2020; 11:3:12 >



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    AirPods Pro Sol Kulaklık Cızırtı Sorunu: Nedenleri ve Çözümleri

    AirPods Pro kullanıcıları zaman zaman sol kulaklıktan gelen cızırtı sorunuyla karşılaşabilmektedir. Bu sorun, çeşitli nedenlerden kaynaklanabilir ve çözümü de nedene göre değişebilir.

    Nedenleri:

    AirPods Pro'daki cızırtı sorununun en yaygın nedenlerinden bazıları şunlardır:

    • Kir veya toz birikmesi: Kulaklık ağları zamanla kir veya tozla tıkanabilir ve bu da sese engel olarak cızırtıya neden olabilir.
    • Ağdayamama: Kulak kanallarındaki aşırı kulak kiri, kulaklıkların düzgün şekilde oturmasını engelleyebilir ve bu da cızırtıya yol açabilir.
    • Yanlış kulaklık ucu boyutu: AirPods Pro ile birlikte gelen farklı boyutlardaki kulaklık uçları, her kulağa tam oturmayabilir. Uygun olmayan bir kulaklık ucu, cızırtıya neden olabilir.
    • Firmware sorunları: Bazı durumlarda, AirPods Pro'nun yazılımındaki sorunlar da cızırtı sorununa neden olabilir.

    Çözümleri:

    Sol AirPods Pro kulaklıktaki cızırtı sorununu çözmek için şu adımları deneyebilirsiniz:

    • Kulaklık ağlarını temizleyin: Yumuşak bir fırça veya pamuklu çubuk kullanarak kulaklık ağlarındaki kiri veya tozu nazikçe temizleyin.
    • Kulak kanallarınızı ağdayın: Kulak kanallarındaki aşırı kulak kirini gidermek için kulak damlası veya hidrojen peroksit gibi bir ağda çözümü kullanın.
    • Doğru kulaklık ucu boyutunu bulun: AirPods Pro ile birlikte gelen tüm kulaklık uçlarını deneyin ve kulağınıza en iyi şekilde oturanı seçin.
    • Firmware'i güncelleyin: AirPods Pro'nun en son firmware sürümünün yüklü olduğundan emin olun. Bunu Ayarlar > Bluetooth > AirPods Pro'nuzdan yapabilirsiniz.
    • Apple Destek ile iletişime geçin: Yukarıdaki adımlar sorunu çözmezse, Apple Destek ile iletişime geçerek daha fazla yardım isteyebilirsiniz.

    AirPods Pro sol kulaklık cızırtı sorununu çözmek için bu adımları takip ederek sorunun nedenini belirleyebilir ve etkili bir çözüm bulabilirsiniz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Garanti devam ediyorsa Sol kulaklık değişimi yapılır ama bundan önce sıfırlama ya da fabrika ayarlarına döndürmeyi denediniz mi
  • seyhmus21 kullanıcısına yanıt
    denedim hocam sorun donanım da galiba
  • Aynı sorun benim sağ kulaklıkta mevcut. Korona muhabbeti bitince gidip apple değiştireceğim.
  • Hocam ocak ayı içerisinde benim cihazında sağ kulaklığında problem vardı. Kutuyla beraber alıp iki kulaklığı da değiştirdiler. (Tekinde sıkıntı olmasına rağmen) Kutu aynı kaldı ancak teslim aldığımda kutuyu haşat etmişlerdi. Heryeri çizik içindeydi ve her iki değişen kulaklıkta da mikro boyutta montaj hataları vardı. (Yapışkan lekeleri ile kenar ve birleşim noktalarının pürüzsüz olmaması gibi) Yani garantiye verdiğime vereceğime pişman oldum. Epey uğraştım sonrasında mail ve telefon görüşmeleri neticesinde haşat ettikleri kutuyu ve montaj hatalarının daha belirgin olduğu kulaklığın tekini de değiştirdiler. Ses olarak da garantiye yolladığım ürünlerdeki tatmini alamadım sonuç olarak.

    Ben de yoğun bir cızırtıdan ziyade kulaklık boşta bir şey çalmazken pıt pıt şeklinde bir dip ses vardı. Bir daha olsa bu sorun ile sıfır kutusundan çıkardığım cihazı verip swap alır mıydım bilmiyorum. Yaşadığım tecrübeyi aktarmak istedim. Siz de aynı problemi yaşarsınız diye değil yanlış anlamayın. Ama teslim alacağınız değişim ürünlerini epeyce inceleyin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nofear_61 -- 13 Nisan 2020; 5:32:57 >




  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    apple store mi götürdünüz acaba? yoksa kargo ile mi yolladınız?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi DGrayMan -- 13 Nisan 2020; 6:57:44 >
  • Apple hocam. Kargo falan değil.
  • nofear_61 kullanıcısına yanıt
    bu sorunu apple store’da mı yaşadınız yoksa lydia vs gibi teknik servislerde mi? kulaklığın swapını yaptıklarını pek sanmıyorum internette pek yazılmamış. benim airpods pro’larım kutusundan ilk sıfır çıktığında da o dediginiz tam bir pürüzsüzlük yoktu yani bence normal. ses kalitesi olarak deneyiminize bir şey demiyorum tabi ki..
  • yabancı forumlarda çokca konuşulmuş ben farketmiştim iki kulaklık da hışırdıyordu transparan veya noise cancel açıkken kafamı herhangi bi oynatisimda hisirdiyor. ancak şu an bi taraf kendi kendine düzeldi sadece sol taraf o hışırtıyı yapıyor. anlam veremedim pek. noise cancel/transparan kullanmazken o cızırtı kesinlikle yok. birisi çözüm olarak kulaklıkların sarjını bitirin yazmış. eğer denemek isteyen olursa denesin ben de yapabilirsem deneyeceğim..
  • AdaminTeki kullanıcısına yanıt
    Hocam verdikleri değişim ürünleri swap işte. Jelatinli kapalı kutu ürün vermiyorlar sonuçta. Serviste zorlu apple’dı.
  • AdaminTeki kullanıcısına yanıt
    Evet kapalı moddayken herhangi bir sorun olmuyor. Çözüm bulursanız haberdar edin. Aynı sorunu yaşıyoruz.
  • Merhaba,bazı servislerde sorun ya çözülmüyor yada problem devam ediyor.Önce Apple Watch 2’nin arkasında oluşan korozyonla ilgili Antalya’daki Apple servisine gittim,üründeki problemin kullanıcıdan kaynaklı olduğu söylendi,cevabı alınca direkt Apple ile iletişime geçtim;gerek telefon gerek e-mailler sonucunda aynı servis ürünü değiştirdi.Yaklaşık 1.5 sene önce AirPods 1’in sol kulaklığı sağa göre pili daha çabuk tüketir oldu,aynı servis bir problem olmadığını söyledi,yine telefonlar e-mailler derken ürün Apple tarafından diğer bir Apple servisine yönlendirildi ve onlar sol kulaklığı değiştirdiler.Airpods ile ilgili kesinlikle tamir sözkonusu değildir,eğer cihazınıza müdahale edilmişse Apple ile irtibata geçin ve şikayetinizi belirtin,ürünü sonuçta yenisiyle değiştirmek durumundalar.
  • quote:

    quote:

    Orijinalden alıntı: infom@n

    Estağfirullah.

    Düzelme olasılığı çok çok az.

    Bu cihazda çok büyük tasarımsal hata var. Şekil olarak değil tamamen üretim ve iç materyal konusunda sorun var.

    Bu cihazın kesinlikle suya ve toza daha fazla dayanması gerekir. IP67 şart. 4 adet içeri açılan ızgara var.

    1- kulak içi hoparlör nozulu. Oraya bilinçli olarak 2 ızgara koymuşlar tıkanırsa ses az gelir ve her zaman kulak ucu testinden başarıyla geçer. Ayrıca adaptif EQ doğru çalışmaz.

    2- Kulak kepçesine bakan ızgara. Buradaki mikrofon vücuttan gelen ve vücutla iletilen sesleri algılıyor ve kulağa bunları kırpıp şeffaf modun daha iyi çalışmasını sağlıyor. Bu ızgara tıklandığında vücut seslerini daha az algılıyor ve bunları filtrelemeden kulağa veriyor, o zaman da adım seslerimiz, kulaklığın kulakta hareket edip hışırdaması, yutkunma sesleri, diş sesleri, direk kulağımıza iletiliyor.

    3-dış ızgara, bu kısım sürekli ellenen bir yer olduğu için çabuk kirlenecektir ve kulaklarda ANC ile artan basınç hissi buranın tıkanmasıyla birlikte artacaktır. Ses kalitesi düşecektir, şeffaf modun performansı azalıp tıkalı kulak gibi hissettirecektir. Çünkü şeffaf modda bütün sesler sapın ucundaki mikrofondan gelmiyor, bazı frekanslar 2-3 mikrofondan ve bazıları da yalıtımı azaltmaya yarayan dış ızgaradan geliyor.

    4- sapın ucundaki mikrofon tıkanırsa hem ANC hem şeffaf mod hemde görüşme yada ses kayıt performansı düşecektir.

    Mikrofon ızgaralarından giren toz taneleri Bass seslerde titreşip mikrofon önünde sekerek kötü bir ses oluşturabilir.


    iç ızgara kir dolduğu için oluyormuş halbuki sürekli temizleyerek kullandım. çözüm olarak ya direkt apple servisten değişim ya da uhu parafix ile orayı temizleme önerilmiş deneyeceğim mümkün olduğunda..




  • Bu sorunu değişim yapmadan çözen var mı? Ayı gibi para verdiğimiz ürüne bak 2 ayda pert oldu.
  • Bende de sol kulaklıkta cızırtı oluyor ama ben kulağımda sıkıntı var diye düşündüm. Zira sıkıntı var.
  • derser1 kullanıcısına yanıt
    sanırım bu kulaklığa sahip olan herkes bu hatayı yaşayacak gibi görünüyor yakın bir arkadaşım da almış aynı sorun ile karşı karşıya kronik bir sorun gibi duruyor
  • Son 3-4 gündür sol kulakta özellikle bass'larda inanılmaz rahatsız edici cızırtı almaya başladım. Yalnız değilmişim, kronikmiş benim de okuduğum kadarıyla.
  • Ben 2019 Aralık ayında aldım AirPods Pro'yu ve ürün üç dört ay sonra aynı sorunu yaşadım. Yani sürekli sağ kulaklıktan hışırtı sesi duyuyordum. Ürünü Apple Zorlu'ya götürünce oradaki arkadaşlar inceledikten sonra kutudan yeni sıfır kulaklık verdiler. Çok sevindim ama şimdi yine sağ taraf yeni kulaklık aynı hatayı vermeye başladı. Bu ürün sürekli bunu yapacaksa yandık! Korona yüzünden Apple kendi mağazalarını Istanbul'da kapatmış bu arada o ayrı bir dert!
  • Kulaklığın iç tarafındaki kulağınıza değen siyah ızgarayı bir fırçayla temizlerseniz cızırtı geçici bir süre kaybolabiliyor. Benim için işe yaradı en azından.
  • Garanti mutlaka yapar bir değişiklik varmı
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.